Obserwatorzy

sobota, 27 lipca 2019

Sal Różowy Flaming #1

Witam Was

Dziś zapraszam na #1 odsłonę różowego flaminga. 





Sal odbywa się pod patronatem Coricamo, a szczegóły zabawy znajdziecie TUTAJ  - jest tu też pierwsza żabka, aktywna do 10 sierpnia do której linkujecie swoje pierwsze postępy w hafcie.
Nasz Sponsor utworzył również na swojej  facebook-owej stronie  specjalne wydarzenie dotyczące tej zabawy. Możecie tam w komentarzach pokazać swoje zdjęcia z postępów w hafcie - TUTAJ 

Do swojego haftu wybrałam muliny DMC , wyszywam na kanwie Rustico aida 14 ct .

Na dzień dzisiejszy wyszyłam pierwszą stronę i troszkę   z drugiej. 


W związku z tym , że wyszywam ten obrazek z doskoku, więc żeby się łatwo odnaleźć koloruję na schemacie miejsca już wyszyte. Mnie to bardzo ułatwia pracę.


Różowy flaming  ma opcję wyszywania koralikami. Nie ukrywam, że bardzo mi się taka wersja podoba. Ale.. mam problem... jak taki obrazek potem wyprasować, nie mówiąc już o podklejeniu flizeliną. Może ktoś z Was ma na to patent i może się podzielić pomysłem ??

I na dziś tyle, weny brak do pisania i do robótkowania, chyba dalej na urlopie sobie siedzi :-)

Osobom biżuteryjnym przypominam że jeszcze do środy 31 lipca można zgłaszać swoje prace na wyzwanie



Pozdrawiam serdecznie Wszystkich zaglądających i dziękuję za pozostawione komentarze. 



16 komentarzy:

  1. Miałam wielką ochotę wyszyć te flamingi ale nie wyrobiłabym się czasowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj moja wena chyba pojechała odpocząć z twoją. Albo po prostu leń się fo mnie wprowadził, no jakoś tak nic mi się nie chce. Na flamingi czekam z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem spory kawałek wyszłaś, pomimo tego doskoku 😀 będzie piękny obrazek. Dziękuję za fajną zabawę. Wypoczywaj i daj wenie też trochę luzu, to wróci wypoczęta i z werwą 😀 Pozdrawiam serdecznie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze krzyżyki postawione więc teraz pójdzie z górki :)). Aniu są wakacje więc i wena musi odpocząć :)). Ja wierzę, że Twoja wróci szybciutko bo jesteś mega kreatywna i nic tego nie zmieni :)). Buziaki kochana ❤!

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś już się zaczęło dziać, a to najważniejsze. Nie wyszywam z koralikami, więc nie umiem Ci pomóc.
    Miłego dnia Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też tak sądzę jak dziewczyny, teraz jest czas na odpoczynek, zatem wena też ma wolne ;-)
    Flamingi ciekawie się zaczynają :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się kolor kanwy i nici z pierwszego zdjęcia, z niebieskawym odcieniem. Całkiem sporo masz już wyszyte. Sama przyznasz , że haftuje się ten wzór dość szybko. Serdeczności ślę

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie na tej kanwie będzie się prezentować:)
    trzymam kciuki za wszystkich wyszywających:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będzie wspaniała flamingowa praca! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wygląda, moje postępy są dużo mniejsze, ale muszę też zrobić fotkę i pokazać te skromne początki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł z kolorowaniem na schemacie już wyszytych części :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudo powstaje!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z koralikami nie pomoge bo kompletnie sie na tym nie znam ale widac postepy w krzyżykach a to najwazniejsze Aniu:) powodzenia w kolejnych kroczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne flamingi, będzie cudowny obraz.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko wygląda ślicznie i super pomysł z oznaczaniem, bo ja tez go haftuję tak z doskoku, więc chyba przygarnę sobie Twój patent ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super. Też muszę pokazać moje postępy, bo zapomnę ☺.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...