Obserwatorzy

piątek, 26 czerwca 2020

Piórkowe zakładki

Witam Was

Koniec miesiąca za pasem a ja w lesie z wieloma zabawami. Mam nadzieję dzisiejszymi pracami nieco nadgonić, nie wiem tylko czy Organizatorki zaliczą.  Jakoś ten czerwiec umknął mi nie wiedzieć gdzie i kiedy. 

Jak niektórzy pamiętają kiedyś zostałam jedną z testerek wzorów haftu krzyżykowego u Moniki - Igiełki MB


Wstyd się przyznać, ale w tym testowaniu miałam bardzo długą przerwę. A to nie zdążyłam się zapisać na testowanie, a to wzór mi nie pasował, a to normalnie czasu nie miałam.
Ale w końcu pod koniec maja się udało i załapałam się na testowanie przepięknych piórek.


Jak je tylko ujrzałam od razu widziałam je na zakładkach. Monika się zgodziła na takie ich wykorzystanie i powstały u mnie cztery zakładki. 


Tradycyjnie już usztywnione w środku sztywnikiem krawieckim i naszyte na kolorowy filc. Jako "dyndadełka"  tym razem tasiemka z napisem Handmade. 

A tył wygląda tak 


No i jeszcze moje zakładki z książkami





Wyszywało się bardzo fajnie, nawet kontury nie były zbyt uciążliwe. Już niedługo wzory będą dostępne w sklepie Moniki TU 

Nawet nie wiecie jak wielka była moja radość kiedy na rzuconych kostkach wypadły liczby 6 i 3



a pod tymi liczbami w zabawie u Ani Jacewicz znajduje się piórko 


Tak więc Aniu mam nadzieję, że zaliczysz mi moje piórkowe zakładki do czerwcowej edycji zabawy 
"Kości zostały rzucone"


A skoro mowa o zakładkach to wszystkim się pewnie kojarzy z zabawą u Hubki 


Jak widać na banerku w czerwcu miała być zakładka do książki z magią  No cóż już sam fakt  że piórko jest tak leciutkie, że może samo latać, jest pewnego rodzaju magią, ale nie będę tu ściemniać i naciągać. Ja czytam głównie książki obyczajowe i tam samo życie o magii trudno mówić. Tak więc Ewa wybacz ale w tym miesiącu moje zakładki kompletnie nie w temacie ale mam nadzieję że jakąś tróję na szynach dostanę i przyjmiesz ja do swojej zabawy. 


Ale to jeszcze nie koniec, chciałam moje zakładki wysłać na jeszcze jedną zabawę. 

Nie wiem jak Wy, ale ja uważam że te moje zakładki to poniekąd jest dzieło. A zaczęło się od nic nieznaczących kolorowych nici, kawałka materiału i rozrysowanego schematu. A każde piórko składa się z ponad 2 tysięcy malutkich krzyżyków. Wiecie już gdzie jeszcze wysyłam moje piórkowe zakładki ??
Tak , tak, do Splocika na zabawę Rękodzieło i przysłowia
 gdzie jedno z czerwcowych przysłów to 

Wszelkie dzieło zaczyna się od małego czynu


 I na dziś wszystko, aż się sama sobie dziwię , że czterema zakładkami "opędziłam" tyle zabaw. Mam nadzieję, że dziewczyny zaliczą :-)

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie, dziękuję Wam za wszystkie komentarze i życzę udanego słonecznego weekendu a tym co zaczynają wakacje oby były udane. I nie szalejcie, uważajcie na siebie i swoich bliskich.



42 komentarze:

  1. Piękne, delikatne piórka. Śliczne zakładki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne zakładki! Mam jedną Twoją z piórkiem i wciąż ją wykorzystuję, jest świetna! Kiedyś byłaś dla mnie Świecznikową Królową, teraz jesteś Królową Zakładek;) Fajnie, że udało Ci się połączyć tyle zabaw.
    Miłego dnia Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No i pięknie, że Ci pasowały do tych wszystkich zabaw Aniu. ja tez ostatnio łącze zabawy, choć wcześniej tego nie robiłam. Ale rzeczywiście czas leci zbyt szybko a doba jest za krótka, więc trzeba sobie jakoś radzić :) Prześliczne są te Twoje piórkowe zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorowe piórka, soczyste kolory, super zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyszły te piórka, jak spod pędzla :)
    Powodzenia w zabawach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe piórka! Wyglądają jak malowane:) naprawdę cudne zakładki stworzyłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, śliczne te pierzaste zakładki. I jak fajnie pasują do nich tasiemki z napisem "Handmade".
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne piórkowe zakładki.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. opędziłaś????
    a ile pracy wysiłku w każdy mozolny krzyżyczek jestem zachwycona tymi wieobarwnymi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje zakładki są cudowne. Dla mnie to magia umieć tak haftować. Szkoda że nie jestem w jury bo bym Ci na 6 zaliczyła.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zakładki - lekkie jak piórka. :)
    Pięknie poradziłaś sobie z interpretacją przysłowia. :)
    Jeśli chodzi o zabawę książkową, to piszesz, że czytasz same obyczajowe i tam samo życie, a przecież samo życie, to jedna wielka magia.
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są te zakładki, też chciałam być testerką, u Moniki, ale pewnie nie ma wolnych wakatów, poczekam, a jak będą na sklepie to wzór kupię pozdrawiam cię Aniu

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne zakładki Aniu. Piórka są bajecznie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piórka są cudowne.Sprytnie ogarnęłaś tyle zabaw.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra zakładki! Ten wzór jest niesamowicie ładny i przyjemny dla oka.
    Gratuluję kreatywności i dopasowania do różnych zabaw :)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  16. Sprytnie i pomysłowo połączyłaś te zabawy Aniu:) Śliczne są te piórka - wspaniale dobrałaś kolory. Takie zakładki to prawdziwe dzieło sztuki.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  17. O raju jakie cudowne te zakładki zrobiłaś :) ja uwielbiam piórka, a Twoje hafty sa bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piórka są....magiczne! Dla mnie magią jest np. to, że dwoje nieznanych ludzi się w sobie nagle zakochuje i sa razem całę życie ;-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zakładki! Jestem nimi zachwycona i gdy tylko pojawią sie u Moniki w sklepie zaraz je kupię i też podobne zmajstruję :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu jesteś mistrzynią haftu krzyżykowego, a Twoją wizytówką i znakiem rozpoznawczym powinny być własnie zakładki. Są przecudnej urody i wszystkie, które do tej pory widziałam były przepiękne. Te piórka są znakomite.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, grunt to kreatywność !!!
    Zachwycałas mnie tymi piórkami, kolorystyka i kolorowe oprawy, wszystko wesołe i przyjemne dla oka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. tak to czasem z tym czasem bywa, jak to się napisało ciekawie :D Aniu! zakładki piękne, śliczne są te wzory, uwielbiam piorka, a te sa takie śliczne kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, te piórka rozwaliły system, jestem zachwycony, podziwiam ogromnie... Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow !!! Wow !!! a i nawet ŁAŁ !!!
    Aniu, zakochałam się w tych piórkach !!! Zakładki CUDOWNE !!!
    Chciałam napisać jak Maksiu - rozwaliłaś system kochana !!!
    Liczba wykrzykników jest adekwatna do moich emocji w tej chwili ;)
    Krzyczę,że są przepiękne !!! Buziolki :)* Miłego weekendu Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jedna zakładka na zabawę na pewno zaliczą;)
    Cudne zakładki i podoba mi się każda z nich:)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zakładki z piórkami.Mają swój styl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne zakładki Aniu pióra jak od egzotycznych ptaków.
    Pozdrawiam serdecznie 🌞

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu, piękne są te piórka. Takie radosne, nietypowe, zwłaszcza jedno skradło mi serce (pierwsze po lewej na pierwszym zdjęciu):). Wspaniale je wykończyłaś. Wszycie taśmy handmade to strzał w dziesiątkę :). Aniu śliczne są Twoje haftowane zakładki, zawsze tak miło się je ogląda :). Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniałe te hafty i fajnie wykorzystane. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu zakładki mega! Piórka delikatne i takie kolorowe, a kształt w sam raz na zakładkę:)Pięknie wykończyłaś hafty, ja zawsze filc kleję a tu proszę...można maszynowo przyszyć. Niezła artystka z Ciebie, tyle zabaw załatwić na raz!:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie wyszły te pierzaste zakładki :)
    Nie zajmuję się co prawda tym rodzajem haftu, tylko koralikowym, dlatego z góry przepraszam jeśli to co powiem to jakieś bluźnierstwo, ale czy zamiast filcu, który z czasem może się zmechacić, nie lepsza do wykończenia byłaby skóra, ekoskóra albo super suede?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ tonie bluźnierstwo.. każdy ma prawo do własnego zdania. Nie podszywam eckoskórą z kilku powodów. Po pierwsze jej nie mam, za to mam kupę filcu. Po drugie nie jest tania i nie mam tylu kolorów co filc. A po trzecie ma kolor i fakturę tylko z jednej strony a ja do zakładek potrzebuję z dwóch stron:-)

      Usuń
  32. Przepięknie się prezentują te piórkowe zakładki :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu, zawsze Cię podziwiałam i robię to nadal. Jesteś niesamowicie cierpliwa, bo takie piórko wyhaftować to nie lada sztuka. poza tym ogarniasz wszystkie blogowe zabawy, a ja nawet czasu na napisanie posta nie mam czasu. Siedzę w tym ogrodzie i dopieszczam wszystko:) Ogród dla mnie najważniejszy.
    Zakładki z piórkami są niesamowite, kolorowe i "lekkie" jak...piórko:) Jestem szczególnie urzeczona trzecim piórkiem. Ma ostro niebieskie kolory. Jakoś teraz bardzo te kolory lubię:)
    buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, przepiękne te piórka i zakładki z nimi, są cudne. Śliczny wzór i obłędnie się prezentuje w Twoim wykonaniu. Piękne, piękne i jeszcze raz piękne :-) A że do kilku zabaw pasują to i dobrze, bo są rewelacyjne :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Milujem pierka a záložky s pierkami sú krásne...

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu, opracowałaś je piękniej niż sobie wyobrażałam :)
    Zakładki nigdy się znudzą, a ty jesteś niekoronowaną ich królową.

    OdpowiedzUsuń
  37. Aniu podziwiam, zakładki są śliczne,ja już nie mam tyle cierpliwość do haftu :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  38. Oczywiście, że twoje zakładki to dzieło, a nawet arcydzieło, bo takie są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wzorki są cudowne, zawsze podobały mi się takie kolorowe piórka :) Zakładki wyglądają pięknie i czytanie z nimi sprawia na pewno wiele radości :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne zakładki, barwne i radosne, Aniu świetnie dobrałaś kolory filcu, dodaje miękkości i lekkości (jak piórka). pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna współpraca! Piórka są bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...