Obserwatorzy

wtorek, 23 czerwca 2020

Kartki na czerwcowe zabawy

Witam Was

Dziś będą hurtem kartki na wszystkie czerwcowe zabawy blogowe. Szły mi w tym miesiącu jak po grudzie. Kompletnie nie miałam na nie weny ani pomysłu. Poza tym nawet nie wiem kiedy mi prawie cały czerwiec zleciał.

Zacznę może od kartki - butelki, czyli kolejnej  17 już formy składaczkowej   u Ewy


Powiem tak , generalnie mam problem z ręcznym wycinaniem czegokolwiek. A ta kartka prawie w całości jest tak właśnie wycinana od szablonu. Wstyd się przyznać ale powstawała prawie miesiąc a i tak nie jestem z niej zadowolona. Przeznaczona jest na nadchodzący roczek Zosi, córki mojego Bratanka. Koncepcja zmieniała mi się kilka razy :-). Ale cieszę się, że powstała i raczej druga taka nie powstanie, jednak jestem tradycjonalistką w temacie kartek. 



Z tyłu oczywiście życzenia dla Solenizantki 

Jako druga kartka bożonarodzeniowa na zabawę u Uli.
Tym razem miała być kartka z niespodzianką 



Tu co prawda proces tworzenia był krótszy ale mimo filmiku dwa razy się pomyliłam, na szczęście tak że dało się uratować. I wszystko byłoby dobrze.... ale jak już skończyłam przypomniało mi się że na kartce niespodziance miał być kolor biały i kwiaty. Koloru białego trochę było ale kwiatków brakowało. No i znowu wykonałam nielubianą czynność i wycięłam kwiatka  z arkusza do wycinania.  Mam nadzieję, że Ula zaliczy mi taką interpretację.  Sama forma kartki nawet mi się podoba, po rozłożeniu wygląda jak torcik. Niestety jak dla mnie jest za mała, ale nie da się zrobić większej z papieru A 4. A szczerze powiem że miałam lenia i nie chciało mi się przeliczać na większy format :-)








I ostatnia już zabawa czerwcowa to moja, gdzie w tym miesiącu obowiązuje nas  mak, kolor czarny i koronka. 


I tu też miałam pod górkę ,mimo że to moje własne wytyczne. Powstały tylko dwie kartki i jest to najmniej od początku mojej zabawy.  Na bazę wzięłam sobie szary papier w gwiazdki i dopiero jak skończyłam zorientowałam się, że ten papier to raczej pasuje na Boże Narodzenie a nie na kartkę okolicznościową. No cóż trudno mleko się już wylało i tak musi zostać. 
 Papieru w maki nie miałam, na grafikę nie miałam weny. Skończyło się tradycyjnie na hafcie, który też sobie źle dobrałam bo wyszedł mi za duży. A trzeba było wyszywać na drobniejszej kanwie :-(


W efekcie miałam problem z oprawą  i nijak nie miałam gdzie wcisnąć napisu i koronki. Skończyło się na bardzo wąskiej koronce  na pierwszej kartce. Czarny papier potraktowałam embosingiem na zimno, ale na tym zdjęciu coś słabo widać to tłoczenie. 


Natomiast na drugiej kartce moja koronka jest wycięta w papierze wykrojnikiem i dziurkaczem,





Mimo początkowych trudności z tych kartek jestem nawet zadowolona. Zresztą jak oglądam Wasze kartki na tą zabawę, to sama jestem mocno zaskoczona. Powstaje ich mniej fakt, ale to zestawienie czerwonych maków z czarnym papierem daje niesamowite efekty. Kartki są piękne, stonowane i bardzo eleganckie. 

I tradycyjnie jeszcze kolaż do zabawy. 


I na dziś to już wszystko, dziękuję pięknie wszystkim, że zaglądacie i dobre słówko zostawiacie. 
Pozdrawiam serdecznie, a Wszystkim Ojcom przesyłam najserdeczniejsze życzenia w dniu ich Święta. 




41 komentarzy:

  1. Wspaniały wysyp prac :)makowe super haftowane tort świetny:)
    przede mną jeszcze też do Ewy zrobić:)a z tym wycinaniem tez u mnie średnio:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kartki, czasami tak bywa że nie można zaskoczyć,potem z górki, cudowne są.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki Aniu! Najbardziej podoba mi się kartka - butelka i te haftowane maczki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki zrobiłaś Aniu :)
    Butelkę sobie odpuściłam, bo nie mam jej dla kogo zrobić, a poza tym z wycinaniem ręcznym u mnie też kiepsko.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mnie Twoja butelka zachwyciła:-) Ręcznie wycinane elementy nie są idealne jak z maszynki, ale liczy się efekt końcowy i włożone w pracę serce :-) Śliczne maczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania , mimo wszystko wybieram te haftowane kartki , czasem robota nie idzie , wiem coś o tym , ale efekt koncowy się liczy - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie wyszła ta butelka, no śliczna jest. Ja odpuściłam, po raz pierwszy od początku zabawy ale zupełnie mi temat nie leży i pomysłu też brak.
    Haftowane maki to klasyka - prześliczne!
    Uściski Anusiu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki , starannie wykonane cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany, Aniu, niezły hurcik :) Świetne karteczki, każda jedna ma swój urok. Ta z buteleczką, mimo że tak "wymęczona" wyszła Ci świetnie, jest śliczna. A mi najbardziej dziś podoba się ta niebieska wysuwana, super jest :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że świetnie sobie poradziłaś. Piękne kartki! A te z makami... cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, kartki wyszły rewelacyjne, każda inna, każda wyjątkowa, wszystkie równie piękne i zachwycające, brawo! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, zupełnie nie wiem czemu nie jestes zadowolona z butelkowej karteczki, bo mi się bardzo podoba! Co do makowych, uwielbiam i kwiaty i czarne tło! Torcikowa-super pomysł z gwiazdeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mi się najbardziej podoba kartka butelka, jest słodka. A kartki z makiem wszystkim dziewczynom wyszły tak piękne, że aż trudno znaleźć inne przymiotniki jak wspaniałe, cudowne, piękne :)
    POzdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też jestem tradycyjna jeśli chodzi o kształt kartek. Składaczki i inne fikuśne cuda wolę oglądać na blogach niż je robić. Twoje prace wyszły super, ale i tak moje serducho skradły maki ❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. No, no, no. To dałaś czadu. Kartki z makami bardzo elegancko ale i buteleczka piękna. Powinnaś być z siebie zadowolona bo to robota ręczna i każdy to doceni. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest co podziwiać u Ciebie. Kartka butelka super a haftami maków jestem zachwycona. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe karteczki, maczki cudne, a karteczki z nimi bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Querida Anna!
    Todos os dias aprendemos a lutar por coisas maravilhosas.
    Adoro o trabalho do ursinho!
    Um grande beijinho viajante!🌸😊🌸
    Megy Maia🌈

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje kartki bardzo mi się podobają, oczywiście z makiem i czarną azurową koronką jest the best. Bardzo interesuje mnie ta butelka jak ją wycinalas bo dla mnie jest świetna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Leń i brak weny może dopaść każdego,o tym coś wiem niestety...
    A wtedy faktycznie idzie jak po grudzie,bo odczuwa się presję,że trzeba zrobić niż chęć,że mogę i chcę.Przynajmniej tak u mnie to działa .Ale karteczki wykonałaś mimo wszystko piękne i nie ma co się już umartwiać 😉 Ja też jestem raczej tradycjonalistką i wolę normalne formy kartek,dlatego nie robię składaczków itp. lecz z miłą chęcią oglądam i podziwiam u innych. Twoja buteleczka i torcik jest naprawdę fajna i uważam,że super wyszły.Najbardziej ujęła mnie jednak ostatnia makowa karteczka ! Jest CUDOWNA. Też mam ten narożny ażurowy wykrojnik i zastanawiam się czy kiedykolwiek go użyłam 🤔.
    Serdecznie pozdrawiam Aniu,buziaczki 😘

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Aniu :) Ależ te kartki są śliczne! Każda mi się podoba. Kartka na roczek jest niezwykle urocza. W sam raz dla małej królewny :) Wspaniale sobie poradziłaś z tym wycinaniem. Kartka z czerwonymi makami i czernią jest zachwycająca. Ja zupełnie nie znam się na robieniu kartek, więc tym bardziej podziwiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartki są wspaniałe. I powtórzę za dziewczynami - makowa najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale marudzisz;) Aniu wszystkie są świetne i bardzo mi się podobają. Mam nadzieję,że wrócisz to tych dwóch pierwszych form, obie bardzo ciekawe i oryginalne, a Twoje ? no cóż każda z nas miała problem z czernią ale wybrnęłaś z nich po mistrzowsku;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  24. Mimo trudności stworzyłaś przepiękne kartki! Makami jestem zachwycona! Masz rację, czarny w połączeniu z czerwienią maków daje rewelacyjny efekt. Kartka-buteleczka jest prześliczna!
    Miłego dnia Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prace Aniu , zwłaszcza te haftowane maki :) a butelka wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu, kartka na roczek wyszła Ci super. Swoją drogą jak ten czas leci - mam wrażenie, że dopiero co robiłam album dla Zosi.
    Kartka do Uli z haftami prezentuję się świetnie - haft na kartce moim zdaniem zawsze dodaje jej uroku.
    No i te śliczne maczki - czarna baza jest dla nich idealna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu kochana, choć miałaś pod górkę, to kartki wyszły super! Wszystkie są piękne!!! Czasami tak chyba każdy ma, ale dałaś radę, nie poddałaś się, a dzięki temu i ja Twoje kolejne kartkowe cudeńka mogłam podziwiać :). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne karteczki bardzo pomysłowa ta z butelką - maki cudnie wyhaftowane :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Dwie pierwsze kartki bardzo mi się podobają :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Marudzisz Aniu Kochana bo karteczki bardzo eleganckie, mysle ze mimo trudniejszych chwil zawsze wychodzi slonce i to jest wlasnie to slonce, efekt Twoje przepiekne kartki :) pozdrowionka !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie także czerwiec leci szybko, nie wiem kiedy i jak... :)
    Co do karteczek- myślę, że pomimo trudności bardzo zgrabnie wywiązałaś się z każdego zadania :) pomysł na koronkę wykonaną za pomocą wykrojników/dziurkacza jest świetny :)
    Co do formy kartek, to ja też muszę przyznać, że jestem tradycjonalistką :) najbardziej lubię swojskie prostokąty i kwadraty;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pomarudziłaś, pomarudziłaś, a kartki i tak piękne wyszły :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu cudowne prace, ale mnie jak zawsze zachwyciły Twoje haftowane maczki, są prześliczne. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  34. E, ty sobie zawsze poradzisz.;)Ale rozumiem męki twórcze, też je miewam... Haftowane maczki śliczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu cudowne kartki. A w maczkach Twoich pięknie haftowanych po prostu zakochałam sie od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Chyba jesteś dla siebie zbyt surowa Aniu. Kartka z buteleczką jest śliczna i choć tego typu kartki do mnie nie przemawiają,Twoja jest urocza i nie widzę tam żadnych niedociągnięć.Kartki z makami to już kochana majstersztyk. Ten haft? Bajeczka i koroneczki boskie. Słowem bardzo udana próba połączenia ekstremalnych kolorów z delikatnością maków. Brawo Ty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Hania ma rację. Udane karteczki. Ta w dziwnym kształcie bardzo mi się podoba. I te maki przecudne, jak malowane! Zazdroszczę, że masz już tyle kartek, każda inna i każda piękna. Fajnie mieć pociąg do robienia kartek:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałę kartki Aniu powstają :) cieszę się, że ich próbujesz mimo, że są dla Ciebie za małe... dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Karteczki są śliczne, podobają mi się wszystkie, a haftowane maki są po prostu przecudowne :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Aniu, cudownie "wykończone" hafciki😀

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...