Obserwatorzy

wtorek, 16 czerwca 2020

Dziś się chwalę.

Witam Was

Dziś znowu będzie nierobótkowo. Mimo że wiele robótek mam zaczętych, żadna jeszcze nie skończona i nie nadaje się do publikacji. A to wszystko przez moje ADHD. Zamiast jedno skończyć i zacząć drugie robię wiele rzeczy na raz.  Ale że ostatnio się u mnie pomysły  mnożą to dzielę się  nimi z Wami. 
Na początku wracam jeszcze do poprzedniego posta z pomysłem kartek na charytatywną aukcję dla Lili. 


Otóż były pewne wątpliwości i pytania. Pozwolę sobie na nie odpowiedzieć.
Po pierwsze nie ma obowiązku recyklingu starych kartek, można na aukcje wystawić nowe, ba..... można wystawić cokolwiek z rękodzieła, książki, przydasie itp. Ważne że dochód ze sprzedaży przeznaczony jest na rehabilitację Lili. Jak kogoś nie stać na wysyłkę na własny koszt to dodaje koszt przesyłki i one zostaną Wam zwrócone przez kupujących. 
Po drugie pisząc o recyklingu starych kartek miałam na myśli zmianę jedynie bazy, lub jak się da bez szkody zamienić środek  z życzeniami na czystą kartkę. Absolutnie nie przerabiam frontu (przodu kartki). Jak się da odrywam od bazy i naklejam na nową, jak się nie da odcinam przód i przyklejam na nową bazę.
Po trzecie na aukcji znalazły się już moje zrecyklingowane kartki i nowe od Bogusi Matusiak, której serdecznie dziękuję za tak szybki odzew. 
Aukcja TUTAJ

Jeżeli chodzi o mój drugi szalony pomysł czyli wymiankę książek  to chciałam się pochwalić , że pierwsza już się odbyła pomiędzy mną a Agatką  Jak otworzyłam paczkę to zdębiałam , bo oprócz książek Agatka jeszcze dołączyła przepiękną kartkę i zakładkę.


Ale zaskoczeniem były dla mnie i same książki a właściwie zachwyciły mnie zakładki jakie Agatka do nich zrobiła. Sami zobaczcie jaki doskonały pomysł:



A teraz chciałam Wam się jeszcze pochwalić jaki ten świat blogowy jest wspaniały i jak bezinteresowni ludzie w nim są. 
Kiedyś Bożenka zapytała czy jestem chętna na wykrojniki komunijne bo przez przypadek ma podwójne. Oczywiście że byłam chętna, ale zobaczcie co przeleciało razem z tymi wykrojnikami :-)


Kolejną niespodziankę zrobiła mi Zosia , która wiedziała, że poszukuję książek Marii Ulatowskiej. Będąc w taniej księgarni zakupiła mi sporo książek tej autorki i przysyłała awansem na moje imieniny, żebym za długo nie musiała czekać :-)


A kolejna niespodzianka, dosłownie wczoraj odebrana z paczkomatu, pochodzi od Justynki , która zapytała czy zużyję gruby kordonek na szydełkowe prace, bo do frywolitki jest za gruby. Spodziewałam się trzech średnich motków a zobaczcie co dostałam. Dla niewtajemniczonych jest to kordonek typu MAXI, który ma 550 m w 100g . Czyli na zdjęciu jest prawie  1 kg kordonka.


I jak tu Was nie kochać ??
Dziewczyny dziękuje Wam bardzo z całego serca .


I na dziś już wszystko, pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję że zaglądacie i dobre słówko zostawiacie.





31 komentarzy:

  1. Wspaniałe podarki blogowy świat jest super Co do charytatywnbej akcji trzeba mieć cyyba konto na alegro ja niestety nie posiadam co do książek super akcja właczę się jak znajdew czas by przyejrzeć książki

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bogactwo treści u Ciebie, muszę uważać by czegoś nie ominąć :)
    tak mi się zdaje, że większość z nas kochająca robótki tak ma, że zaczyna jakąś pracę i jej nie kończy..nie chcę sie licytować ale podejrzewam, że w tej materii mogła bym Was wszystkie pokonać 😂 może kiedyś się odważe i umieszczę zdjęcia moich niedokończonych robótek.
    A teraz kilka słów o aukcji...dobrze, że dodałeś wyjaśnienie, bo ja czesto mam problem z czytaniem ze zrozumieniem :) z miłą chęcią dołączę do aukcji i jesli nie ma terminu to może zrobię coś we wakacje.
    Podziwiam to co dostalas, ta zakładka w róże i ta w książce bardzo mi sie podobały, ciekawy pomysł...wart naśladowania.
    To prawda, ze blogowe dziewczyny są bardzo życzliwe i dzielą się nie tylko sercem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty od jeszcze piękniejszych dziewczyn. Cudownie, że tak Cię zaskoczyły :)

    Ja dzisiaj dodałam do zakładki kolejne książki do wymiany.

    Pozdrawiam serdecznie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty, Aniu. Wspaniały ten nasz blogowy świat.
    Tulaski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, jak ja dobrze znam "problem" wielu zaczętych prac 🤣
    Piękne prezenty otrzymałaś :)
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prezenty dostałaś Aniu od dziewczyn :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna akcja, Wow prezenty super, dobro wraca podwójnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. A nie mówiłam, że są wśród nas anioły? Cieszę się Aniu razem z Tobą, bo wiem jak cieszy każdy taki upominek, a jeszcze bardziej sam fakt, że ktoś o nas pomyślał coś zrobił czy dał. I że są ludzie o takich dobrych sercach. Obyś tylko takich w swoim życiu spotykała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, że Anioły są wśród nas juz przekonałam sie nie raz, a Ty jesteś jednym z nich
    ❤️❤️ buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. W blogowym świecie można spotkać prawdziwe anioły. Niesamowite prezenty otrzymałaś Aniu! Sama mam zwykle kilka niedokończonych prac z różnych dziedzin. Tak jest ciekawiej ;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne dowody bezinteresownej przyjaźni, ale to działa w dwie strony, więc dobro i sympatia do Ciebie wróciły.

    OdpowiedzUsuń
  12. Same cudności Aniu! Ciesze sie z Toba:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wymiana książek to wspaniały pomysł. Niedaleko od mojego domu jest Dom Samotnej Matki a obok stoi szaafa doktorej można wkladać ksiązki super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobro wraca z podwójną mocą 😍
    Brawo dla DZIEWCZYN 👏👏👏
    POZDRAWIAM 😘

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe prezenty Aniu, od aniołów dla anioła:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu kochana, jesteś tak wspaniałą, sympatyczną, życzliwą, o wielkim sercu osobą, o czym niedawno przekonałam się, że nie dziwię się, iż tyle dobra do Ciebie dotarło! Kochana piękne prezenty!!! Cieszę się razem z Tobą. A nasz blogowy świat jest niezwykły, niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju :)). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, prezenty są przepiękne, nasza blogowa rodzinka to coś wspaniałego. Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu same cudne prezenty dostałaś. Pięknie i bogato. Wspaniale dziewczyny Cie obdarowały. Super wymianka książkowa a jakie fajne zakładeczki. Pozdrawiam☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja tak właśnie zrozumiałam recykling kartek, jak teraz piszesz. Chwilowo brak czasu :-(
    Gratuluję pięknych prezentów, z pewnością szybko i pięknie je wykorzystasz :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, dajesz od siebie tyle dobra, że ono wraca ze zdwojoną siłą :)
    Przepiękne niespodzianki zrobiły ci dziewczyny ^_^

    OdpowiedzUsuń
  21. Tylko się cieszyć 🙂 przyjaźń istnieje

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniałości:)
    masz dobre wielkie serduszko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Krótko mówiąc - dobro powraca :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie.
    Ja tylko dodam, że ja Ania odebrała paczkę ode mnie, to do mnie zadzwoniła i mnie "opieprzyła" że nie spodziewała się takiej dużej, ale co ja biedna poradzę, że takie duże te kordonki były :-)
    Wykorzystuj Aniu. a tak w ogóle to sobie myślę, że jak będę soę rozpakowywać po remoncie, to też jeszcze muszę przegląd zrobić i rozdać niewykorzystywane rzeczy.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe upominki Aniu,serce się raduje :)
    Już zapewne niedługo będziesz szaleć robótkowo z nowymi przydasiami :)
    Super !!! Pozdrowionka :)*

    OdpowiedzUsuń
  26. Super niespodzianki! :)
    Upominki zawsze sprawiają radość, ale te niespodziewane chyba wielokrotną. :)
    Czekam na piękne wytworki, dzieła Twoich rąk, z tych przydasiów. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjne prezenty dostałaś! Masz rację, blogi tworzą wspaniali ludzie!
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Hojnie zostałaś obdarowana. Ale dobro powraca:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Całe mnóstwo dobrej aury czuć w całym poście :) otrzymałaś piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniała Kobieta z Ciebie :* A Dobro zawsze powraca :*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ogromne brawa za taką wspaniałą inicjatywę!
    To naprawdę wspaniałe,że są takie osoby na świecie :)
    Tak, jak napisała moja poprzedniczka...czyńmy dobro a ono wróci do nas
    z podwójną mocą.
    Serdeczne pozdrowienia.
    K.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...