Obserwatorzy

środa, 8 września 2021

Splocik Rękodzieło i przysłowia - wrzesień

 Witam Was


Pewnie dzisiejszy post Was zdziwi. Tym razem będzie coś z szydełka co trafi na kolejną odsłonę zabawy u Spolocika " Rękodzieło i przysłowia"


 
A we wrześniu mieliśmy do wyboru jak zawsze dwa przysłowia, szczegóły są TU.

1. Ostatni kęsek najsmaczniejszy
2. Wrzesień wrzosami strojny, lecz od pracy znojny. 

Wybrałam do interpretacji pierwsze przysłowie. Jak niektórzy wiedzą z początkiem września wydawałam moją córkę za mąż. Kreację jak przystało matce panny Młodej miałam dość elegancką. Miała tylko dwie wady. Po pierwsze w większości była złota a po drugie była przewidziana na piękną pogodę a nie taki " mróz" jaki był ostatnio.  Jednym słowem wymagała dodatku na ramiona. Za diabła nie pasowała do niej marynarka, tudzież inne bolerko. Wobec powyższego zdecydowałam się zrobić sobie sama chustę. Wybrałam ten kokonek oczywiście ze złotą nitką. I tak sobie pomału dziergałam. Bardzo się obawiałam, że nie dam rady jej skończyć do wesela. Nawet sobie nie wyobrażacie jaka była moja radość jak zaczęłam dziergać ostatni rząd. Jednym słowem jak dla mnie "Ostatni kęsek" tej chusty smakował wybornie !!



 Wybrałam  darmowy wzór od DROPSA , znajdziecie go TUTAJ .

Może nie wyszła całkiem taka sama, ale cóż to w końcu rękodzieło :-) Moja po blokowaniu bez chwostów ma wymiary 194 /110/90



No generalnie wyszła dość spora, ale dzięki niej mogłam swobodnie wyjść w środku nocy na dwór, sprawdziła się idealnie. 

Poniżej od przodu i od tyłu 



i oczywiście z całkiem bliska co by wzorek było widać :-)




Niestety fotki mamy Panny Młodej w chuście nie będzie, ale tym co dotrwali do końca zdjęcie Pary Młodej 




A ja szczęśliwa teściowa, że już wszystko za mną :-)

Pozdrawiam Wszystkich serdecznych i mam nadzieję, że Splocik mi taką interpretację przysłowia zaliczy.





28 komentarzy:

  1. Młodzi wyglądali przepięknie. Radość i miłość z nich tryska. Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia :). A chusta jest cudna! Wyglądałaś w niej Aniu napewno pięknie, nietuzinkowo i oryginalnie :)).
    Buziaki kochana i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. No przyznam, że po cichu liczyłam na zdjęcie w chuście :) Wyszła bardzo ładna i najlepsze życzenia dla państwa młodych ! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chusta wyszła przepięknie, kolor, to cieniowanie, bardzo mi się podoba. Młodzi wyglądają super (wszystkiego, co najlepsze dla nich!), ale czuję się rozczarowana, bo chciałam cię zobaczyć i w złotej sukni, i w pięknej chuście.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta przepiękna i bardzo elegancka i .... naprawdę szkoda, że nie ma zdjęcia mamy;) Wszystkiego dobrego dla państwa młodych. Pozdrawiam SylwiaB

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla Młodej Pary :-) Chusta przepiękna, ale dla mnie - zmarźlaka - zbyt "dziurawa" na wyjście w chłodną noc. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje i życzenia dla młodych, chusta piękna te kolory lubię !

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia dla pary młodej.
    Chusta śliczna i w moich kolorach. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego dobrego na nowej drodze życia dla pary młodej.
    Chusta śliczna i w moich kolorach. Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo cuelawa chusta i piękni Państwo Młodzi 😀😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego dla Nowożeńców! Też liczyłam na Twoje Aniu zdjęcie w chuście i tak pięknie i oryginalnie przyozdobionej sukni :-)
    pozdrawiam Cię serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego co najlepsze dla Młodych!!!
    Chusta jest cudna - świetny wzorek, taka wyszła zwiewna. Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego dla Nowożeńców!
    Chusta piękna :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego Najlepszego Młodym i teściowej też.Chusta piekna i super do przysłowia trafia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla Młodej Pary :) a Teściowa miała cudną chustę :) No nie ma to jak rękodzielnik - zawsze coś poradzi :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje i najserdeczniejsze życzenia dla młodej pary. A chusta zjawiskowa, Aniu. Chętnie bym zobaczyła jak w niej wyglądałaś (i w tej sukni).
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego dobrego dla Młodej Pary. :)
    Chusta wyszła wspaniale i na pewno ślicznie prezentowała się na Twoich ramionach. :)
    Przyjmuję tę interpretację, bo wiem, że ostatni rządek jak ostatni iksik, jak ostatnie pociągniecie pędzlem, to jest ten smakowity kęsek. :)
    Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna z nich para Aniu, wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia:)
    Ta śliczna chusta to będzie prawdziwie sentymentalne wspomnienie. Szkoda, że się nie pokazałaś w weselnej kreacji. Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Chusta wygląda obłędnie. Musiałaś ślicznie w jej wyglądać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu gratuluje zięcia i w ogóle tak sympatycznej uroczystości! Niech młodzi żyją długo i szczesliwie a chusta rewelka!!! Czekam na Twoje zdjecie w weselnej kreacji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszelkiego dobra dla Młodych :) super, że Ci się rodzina powiekszyła ;) Chusta prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla Młodych wszystkiego dobrego a dla Ciebie pochwała za tak piękną chustę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje dla Nowożeńców!
    Piękną chustę zrobiłaś, Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zachwyciła mnie ta chusta, Aniu!!! Wygląda prześlicznie!!!
    Wszystkiego najlepszego dla pięknej Pary Młodej!

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu samych szczęśliwych dni i najserdeczniejsze życzenia przesyłam Młodym:)
    a chusta wyszła świetnie- jak na kogoś co ciągle mówi że z szydełkiem dopiero się zaprzyjaźnia to już wchodzisz na wyżyny;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudna chusta! Wszelkiej pomyślności i szczęścia dla nowożeńców. Duży plus za normalną długość spodni u zięcia👍👌👏, nie znoszę tej "modnej" długości do kostek i gołych nóżek w butach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu piękne odzienie sobie wyszykowałaś, dla siebie zrobione cieszy bardzo.
    Młoda Para wygląda bardzo szykownie:)
    Wszystkiego najpiękniejszego dla nowożeńców na Nowej drodze życia, w szczęściu i miłości!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękni Państwo Młodzi - niech im się wiedzie w zdrowiu i szczęściu :)
    Aniu chusta wyszła wyśmienicie i taka większa jest praktyczniejsza niż malutkie, bo zakrywa całe plecy, więc wg mnie super!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Chusta wyszła super:) I na pewno wyglądałaś w niej elegancko :)
    Para młoda tez wygląda ślicznie. Wszystkiego dobrego im życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...