Obserwatorzy

środa, 16 marca 2016

Kolejne kartki i nie tylko..

Witam Was

Dziś będzie przysłowiowy groch z kapustą  :-)
 Po pierwsze chciałam podziękować wszystkim , którzy "wytypowali " tą najładniejszą kartkę z poprzedniego posta. Wasze zdanie pokrywa się z moim prawie w 100%. Rzeczywiście najbardziej jestem zadowolona z karteczki z zajączkiem. Najmniej z prezentów, których jest stanowczo za dużo. Ale już tak mam naklejam jak ta głupia co mi wpadnie w łapy a potem żałuję , bo wychodzą takie odpustowe kartki.  Nie wiem czy to jest uleczalne  ale postaram się poprawić  :-)

To pozostając w temacie kartkowym dziś kolejne kartki na trzy kolejne zabawy.
Pierwsza na kolejny 8 już etap zabawy u Hubki , której tematem był koszyczek i wstążka


Moja kartka tym razem w tonacji niebieskiej z wykorzystaniem mojego ulubionego wielkanocnego wykrojnika.


Została do zrobienia jeszcze jedna 9 kartka  na której ma się znaleźć 8 elementów ze wszystkich etapów. Strasznie  mi się ten pomysł spodobał, jestem niesamowicie ciekawa interpretacji dziewczyn biorących udział w zabawie.


Kolejne dwie zabawy  to kartki na Boże Narodzenie.

Pierwsza u Uli  - w marcu na kartce miała  wylądować kokardka .




U mnie są aż trzy i wg mnie co najmniej o jedną za dużo. Znowu mi się coś do łapy przykleiło :-)
Baza to papier z Magicznej Kartki , uwielbiam te papierki




Druga zabawa z kartkami na Boże Narodzenie trwa u Inki 






a w marcu na karteczkach ma być jasno, motywem przewodnim mają być światełkaJa postawiłam na światełko ze świec.


 a hafcik  wylądował na recyklingowej karteczce
Tym razem do łapy przykleił mi się dziurkacz ze świeczką - w lewym dolnym rogu  :-))


 To w temacie kartek tyle, w marcu została tylko ta na 9 etap do Hubki. Pomysł mam a to już połowa sukcesu.



Chciałam się Wam  jeszcze pochwalić moją wygraną w Candy urodzinowym u Danusi  z bloga Skrawek tęczy. Danusia szyje przepiękne rzeczy, głównie poduszeczki patchworkowe. A jedna z nich trafiła właśnie do mnie . Jest świetna  a zdjęcie ani w połowie nie oddaje jej uroku .



Poduszeczka przyleciała w towarzystwie karteczki,  słodkości, wstążeczek, kanwy  i lnu oraz moich ukochanych serwetek .



Danusiu pięknie Ci dziękuję za cudny prezencik !!

A na zakończenie specjalnie dla Was, w podziękowaniu że mimo braku czasu zaglądacie do mnie  i zostawiacie dobre słówko,  jeden z moich storczyków , które nic sobie nie robią z zimna za oknem.



Pozdrawiam Wszystkich serdecznie  i zapowiadam , że w następnym poście będzie dużo zdjęć przedstawiających efekt mojej prawie dwumiesięcznej pracy.



32 komentarze:

  1. Widzę, że szalejesz karteczkowo, faktycznie ciut czasem przesładzasz, ale to z hojności, której Ci nie brak . Wszystko jest w najlepszym porządeczku i śliczności:) Moje storczyki też zaczęły kwitnąć, wiosna chyba, wiosna ! Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wracam bo skleroza, to trzeba się nabiegać ...
      Gratuluję wygranej, podusia cud, miód !

      Usuń
  2. Twoje kartki robione są ze szczerego serca, dlatego czasem dasz czegoś za dużo. Poduszka przepiękna,gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałę prace! Podusia- do pozadroszczenia- cudna! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne prace ....kreci sie w głowie....wielki misz masz ...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obłędne karteczki :) Prezencik też rewelacyjny, gratuluję wygranej !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, święta to czas radości i zabawy, a wiadomo jak się bawić to kolorowo. Dlatego karteczki też robisz wesołe. Mi to wcale nie przeszkadza, podobają mi się takie jak robisz :)A Wielkanocna już jest dla mnie inspiracją, bo dostałam od Ciebie takie wykrojniki i tą karteczką mi pomogłaś :)
    Poduszka wspaniała, wiosenna i radosna aż się oczy śmieją jak na nią patrzę :)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się w jakim tempie robisz te hafciki...a przewrotnie dzisiaj podoba mi się pierwsza kartka. Zazdroszczę tego koszyczka z wykrojnika - wszędzie go ostatnio widzę :-).
    Poducha fantastyczna! A storczyk rozbujał się pięknie. U mojej mamy storczyki kwitną prze okrągły rok - nie wiem co ona za mikroklimat im stworzyła, ale u mnie nie miałyby szans...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten koszyczek jest śliczny!! Może i za dużo przykleja Ci sie do łapek a potem ląduje na kartkach bo masz duuużo przydasiów:)) I tak są niepowtarzalne! Storczyk niesamowity!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hahaha... Aniu jakbyśmy się spotkały w połowie drogi, ja z moim minimalizmem i Ty z Twoim dokładaniem to powstałyby najpiękniejsze kartki świata :):):)
    A tak poważnie to pierwsza i druga podobają mi się szalenie :) trzecia fajna, bo recyklinowa, ale ja to wycięłabym tą zieloną świeczkę i w tym miejscu przykleiłabym haft, nie wiem co tam wycięłaś :)
    Piękne prezenty dostałaś :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli przyjąć teorię, że dużo dodajesz, bo chcesz jak najszczerzej obdarować adresata, to ja wychodzę na niezłego sknerę;)Uwielbiam Twoje hafciki niezależnie od tego, co do nich dodasz. Świetna ta wiosenna poducha, a storczyk niesamowity! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu ja nie bedę krytykować, bo każda z nas ma tam jakiś gust :D
    karteczki są śliczne- ja jeszcze do takich nie dorosłam, ale może kiedyś?
    gratuluję prezentu- taki jasiek to jest COŚ!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne Anulka te twoje karteczki - pracy masz zapewne przy nich co nie miara ale efekty są powalające - wreszcie mogę pozostawić choć kilka słów u każdego i zmykam kochana dalej nadrabiać zaległości - uściski ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze karteczki :-) każda ma w sobie to "coś" wyjątkowego :-) Hafciki są przecudne:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. No Anulko... Jak Ci się tak wszystko do łapek klei, ro lepiej Cię do domu nie wpuszczać ha ha ha ha ;)A to chorobliwe naklejanie na kartki da się wyleczyć... Wystarczy zabrać Ci wszelkie ozdóbki, a zostawić tylko tekturki;););)Karteczki są oczywiście śliczne, ale tak ich dużo robisz, że chyba na 2 lata Ci ich wystarczy? Prezenciki dostałaś superowskie;)Tobie, to zawsze się coś trafi... Podusia bombowa! Będziesz miała do czego się przytulać;););)Dzięki Danusi może nareszcie będziesz chodziła wcześniej spać;);):);) Buziaczki Anulko;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj Aniu powalasz mnie na kolana. tak sobie myślę, ze Ty chyba wcale nie chodzisz spać tylko robisz te kartki albo haftujesz. No żeby tak jeszcze było po czym.... Twoje kartki sa świetne i w takiej mnogości kartek trudno byłoby wybrac te najładniejsze. Dzisiaj bardzo spodobała mi się ta z prezentami, pewnie dlatego że i ptaszorki tam są. Podusia śliczna, pieknie odszyta, wiosenna i radosna. W sam raz na te święta. Obdarowała Cię Danusia na bogato. Buziaczki Anulko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem tak zmordowana, że nie bardzo mam siłę pisać, ale z ogromną przyjemnością poczytałam, nacieszyłam oczy pięknymi haftami i uroczymi kartkami. Tak trzymaj, a ja będę podziwiać. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczki zrobiłaś fantastyczne. Gratuluję wspaniałego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczki są super:) Też się "czaiłam" na ten wzór z prezentami, ale w końcu dałam na wyzwanie inna karteczkę:) Gratulacje wygranej, podusia jest śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny jest ten Twój storczyk Aniu! Gratuluję Ci ślicznego i bardzo praktycznego prezentu. A karteczki śliczne! Twoje hafciki nadają im niepowtarzalnego charakteru.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  20. No, Anulka, ja zawsze wiedziałam, że ograniczenia to nie dla Ciebie, bo zwykle coś nadprogram wytworzysz :D Ale to i dobrze :)bo inaczej byłoby nudno. Karteczka ze światełkami jest prześliczna a przy tym bardzo pomysłowa :) Prezentu to Ci zazdroszczę - taka wiosenna podusia - aż od razu weselej się zrobiło.
    Storczyk... ło matko... cu-deń-ko - niech rośnie i kwitnie zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. szczęściara, nie dość, że na podusi to i na parapecie...ci kwitnie
    moje dranie się zawzięły i nie chcą ze mną wspołpracować :(
    wcale im się nie dziwię...z ciepłych krajów a ja tu je wietrzę co chwila ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jednym słowem, karteczkowy wysyp na bogato, ale co jedna to ładniejsza. Tak trzymaj Aniu. Prezent podusiowy cudowny, a storczyk pięknie kwitnie i wie co robi, i u kogo.)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne te karteluszki, a poduchę dostałaś cudną :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ilu ludzi, tyle gustów. I odpustowe kartki zachwycą - bo intencja tworzącego była szczera :) Z tego pakietu podoba mi się ta niebieska - ale ostatnio coś mi niebieski pasi :)
    Piekne prezenty dostałaś - gratuluję, podusia faktycznie przecudna. A storczyk... cudo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, widzę, że powstała kartka z okienkiem :)
    Blask jest! światełka są! czego więcej chcieć? ja czasem też tak mam, że przesadzę z ilością dodatków, ale póki jestem tego świadoma, to wszystko gra ;). Przecież każda następna praca będzie inna, niech są różne, bo by nam się znudziły...

    OdpowiedzUsuń
  26. same śliczności i karteluchy i prezenciki !!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piekne karteczki Aniu!Jest co podziwiać!

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne hafty jak zawsze :-))) Storczyk jeszcze większe cudo ,gratuluję wygranych cukierków :-)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Tyle karteczek, nie wiadomo co podziwiać, jak dla mnie za dużo na jeden wpis ;-)
    Oczywiście podziwiam wszystkie !

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo oryginalny pomysł kartki z recyclingu i wkomponowania haftu w okienko.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...