Obserwatorzy

niedziela, 5 czerwca 2016

Motyle i ornamenty - czyli Sal od zakładki do książki

Witam Was


W końcu u mnie coś "robótkowego". 
Tym razem zakładki przygotowane na kolejny etap zabawy prowadzonej przez Adriannę.
Tematem II etapu były  ornamenty i motyle



Bardzo lubię  robić zakładki i staram się zawsze mieć kilka w zapasie. Uważam, że to bardzo fajny niezobowiązujący drobny upominek.   W związku z tym że mój zapas zmalał do zera, to tym razem trochę  zaszalałam i zrobiłam ich 7.  Nie ukrywam że temat mi bardzo spasował, bo lubię wyszywać monochromatyczne ornamenty.
Jeżeli chodzi o motylki to zrobiłam dwie zakładki w technice decou i od nich zacznę .



Z prawej strony serwetka  klejona tradycyjnie na żelazko



 Druga natomiast to transfer wydruków, grafika pochodzi z Tej stronki




No i czas na moje ornamentowe zakładki. Mix kolorów zarówno muliny jak i kanwy. Dwie z nich powstały w drodze "na" i "z" urlopu, wzbudziłam znowu niemałą sensację wyszywając  w pociągu :-)  

Od lewej : bordo na białym, czarne na czerwonym, fiolet na białym, jasnozielone na ciemno zielonym i czerwone na białym. 




Postanowiłam spożytkować moje zapasy kanwy 12 ct . Nic innego z niej już nie powstanie,  bo jest  za rzadka, ale na zakładki się nadaje. Tak więc te trzy  białe są właśnie wyszywane na 12 ct  trzema nitkami muliny. 
Zielone i czerwona kanwa ma gęstość 14 ct wyszywane 2 nitkami muliny.  
Wszystkie wzory pochodzą z Twórczych Inspiracji Nr 5/2015







I jeszcze wszystkie razem 



I to by było na tyle w temacie zakładek,  z niecierpliwością czekam na nowe tematy.

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję, że mimo braku czasu jeszcze tu zaglądacie.



52 komentarze:

  1. piekne zakładki, wszystkie bez wyjatku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Otworzyłaś zakład produkcji zakładek ? A co z "knocikiem"?
    A tak na poważnie, to śliczne zakładki i chyba nie będę jedyna, która powie, że zakładek nigdy dosyć :)
    Podziwiam pracowitość (nawet w pociągu nie odpoczywasz) !
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, jesteś niesamowita i pracowita pszczółka z Ciebie. Cudowne zakładeczki wszystkie, transferowa ma prześliczny motyw, deco motylowa świetna a ornamentowe wyszywane to dopiero arcydzieło;).Podziwiam i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anulko rany Julek, Ty miałaś odpoczywać, a narobiłaś się masakrycznie. To mnie kochana zaskoczyłaś taką ilością zakładek. No pewnie współpasażerowie popukali się w czoło. Zamiast sobie pospać podróżując tyle godzin, to Ty za igłę się wzięłas?Nie dziwię się, że sensacje wzbudziłaś. Nie marnujesz chwili. Nie wiem jak trafiłaś w te maleńkie dziurki jadąc pociagiem. Nie trzęsło zbytnio? Paluszków sobie nie pokłułaś? Jesteś niesamowita. Zakładki prima sort. Wiem to, bo posiadam takową. te decu sa wspaniałe, szczególnie ta z transferem przypadła mi do gustu. Pięknie wykonany. Reszta to już prawdziwy majstersztyk. Wciąz nie przestajesz mnie zadziwiać. Buziaczki Aniu i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ kolekcja! Wspaniałe wzory, kolory... Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezla kolekcja pieknych zkladek. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu niesamowity wysyp zakładek, nawet w podróży dłubiesz :D gratuluję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu , ja nie wiem wciąż jak to robisz. Jakieś turbo Ci podłączyli. Tyle zakładek !!! I pięknych . Szkoda, że nie mieszkasz blisko mnie bo moze nauczyłabyś mnie organizacji pracy.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały zbiór zakładek i wszystkie piękne. Oj, Ty pracusiu, nawet w pociągu...:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaszalałaś kochana! Imponujący zbiór, ale rozumiem, tez lubię mieć zapasik w razie czego;) Wszystkie są cudowne!
    Buziaczki Aniu:) Miłego tygodnia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu! Ale dużo tych zakładeczek zrobiłaś, dziwię się że w pociągu mogłaś wyszywać że cię nie trzęsło,może teraz lepsze pociągi jeżdżą. Zakładeczki jak jedna wszystkie piękne ta z motylkami i kwiatkami jest cudowna i jeszcze ta fioletowa mnie zauroczyła - Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Poszalałaś Aniu, wszyszyłaś masę zakładek. Do tego te drobiazgowe wzory. Jesteś godna podziwu. Wszystkie zakładki piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne te dekupażowe zakładki :) szczególnie ta transferowa przypadła mi do gustu super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och matulu Ty to jesteś "the beściara".Aby taką produkcję odwalić na urlopie to chyba trzeba mieć coś nie tak pod sufitem ?Stwierdzam śmiało,normalne nie jesteś haha.No nie chce się wierzyć ,że ich aż tyle powstało ,wszystkie są cudowne,nie pytaj która mi się podoba bo nie dam rady powiedzieć .
    Dobrze,że Tobie się chce chcieć i to robisz ,ja jakoś nie mam do tego głowy i czasu .
    Buziaki na cały tydzień zostawiam ,w sobotę uściskam osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękności, wszystkie cudne. Nie mogę się oderwać. :)
    Są już w galerii i innymi pracami: http://hafciarkablog.blogspot.com/p/sal-zakadki-galeria.html
    ___________________________________
    Pozdrawiam serdecznie!!!
    http://hafciarkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zakładki i to w takiej hurtowej ilości! Piękne są wszystkie! Cudnie inspirujesz! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Anula te zakładki xxx są rewelacyjne :)
    a ja nie rozumiem, dlaczego ludziska sie dziwią, że co niektórzy lubią rękodzieło i zawsze czymś tam machają- dla mnie to coś normalnego :D
    buziaki na tydzień:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No no ile zakładek zrobiłaś! wszystkie piękne! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zwykle robota hurtowa :-). Nudno było na urlopie czy jak ? Ludzie teraz podejrzanie patrzą na tych co nie gapią się godzinami w smartfony albo laptopy, ktoś to trzyma książkę albo robótkę ręczną jest jakiś inny ;-)
    Podobają mi się te zakładeczki deku, ale ornamentowe są prześliczne, a w szczególności ta zielona :-)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie. Wszystkie cudne, ale te wyszywane najbardziej, a zwłaszcza ta zielona to moja faworyta. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale się naprodukowałaś - co jedna zakładka, to piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  22. O mamuniu! Ale pięknie zaszalałaś! Bardzo podobają mi się wszystkie Twoje zakładki:))) Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny zestaw zakładek.
    Podpowiedziałaś mi pomysł jak wykorzystać taką dziurawą kanwę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne zakładeczki w imponującej ilosci:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. O Matko ile tego dobra:) ale każda zakładeczka prześliczna, a te hafciki są rewelacyjne, bardzo lubię taka geometrię. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały komplecik zakładek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wszystkie chciałabym mieć, bo bardzo mi się podobają. Pozdrawiam cieplutko i cudownego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu Moja Kochana, wspaniałe zakładki ! WYkonanie perfekcyjne i takie estetyczne ! Wszstkie bardzo mi się podobają, ale te z motylami przyznać muszę , że na prawde mi skradły serce :) Aż czytać się chce z nimi :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ilość i różnorodność imponująca Aniu !!!
    miłego dzionka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zakładki zrobiłaś Aniu i jeszcze w takich hurtowych ilościach!!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, wszystkie cudne, te z kwiatami przypadły mi najbardziej do gustu, ale ornamentowe też idealne :) U Ciebie można mieć osobna zakładkę do każdego rodzaju książki: romantyczne, orientalne, przyrodnicze...
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu przepiękne zakładki Ty chyba nie śpisz ;-). Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zachwycające zakładki. Masz rację Aniu - zakładek nigdy za dużo. Serce podbiły mi - mimo prywatnej specjalizacji w xxx - zakładki decu. Zakochałam się w nich po prostu...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  34. O rany ile zakładek. Wszystkie świetne ale dla mnie numerem jeden jest ta ciemniejsza z motylkami, cudna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie ornamentowe wzory więc podobają mi się wszystkie zakładeczki - ślicznie to zrobiłaś Anusiu. Moje serce skradła jednak ta transferowa z kwiatami, jest bajeczna.
    Przesyłam buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  36. Super kolekcja zakładkowa :)
    Pozdrawiam
    A

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne zakładki, wszystkie są bardzo pomysłowe i ładnie wykonane:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Aniu, to fakt, że zaszalałaś z tymi zakładkami;) Są śliczne! Mnie jednak najbardziej urzekła ta z motylkiem i kwiatuszkami;)Od razu widać, że po urlopie wypoczęłaś;)No, jak ja bym ,,pochłonęła" tyle jodu co Ty, to też by mi się robota w rękach ,,paliła";)Pozdrawiam Cię Anulko cieplutko, przesyłam moc buziaków i... miłego weekendu Ci życzę;););)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jejku jaki wysyp zakładek!!! Piękna z motylem i kwiatami. Oczywiście wszystkie ornamentowe wpadły mi w oko i miałabym problem z wybraniej jednej :) Świetna robota! U mnie jakoś brak weny ale muszę do końca tygodnia zrobić karteczki bo w niedzielę wyjeżdżam na dłużej i nie będę miała dostępu do moich papierków. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  40. Aniu jestem zauroczona! Co jedna to piękniejsza, serce moje skradła ta z czerwonymi kwiatami i motylkiem! Poprostu było wowww! Ściskam mocno i życzę miłego weekendu ❤

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękne zakładki :)A te haftowane mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie wiem, które bardziej zachwycają - czy decu, czy haft. Chyba bardziej mnie teraz haft - misterne zawijaski i delikatne kwiatki - cudnie wygladaja. Wszystkie razem i zapewne osobno też :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Co jedna, to ładniejsza! I to jeszcze w okolicy urlopu! Widać, że rękodzieło to Twoja miłość, a wszystko, co tworzysz, odwdzięcza Ci się za to :-) pierwszy raz w życiu widzę zieloną i czerwoną kanwę, muszę nadrobić moją niewiedzę! A serce moje skradła transferowa, no i zielona, ale tak naprawdę to do każdej jednej się uśmiecham :-)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne zakładki, niesamowite wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ty jesteś jak taśma produkcyjna....mało nie możesz ;-D

    OdpowiedzUsuń
  46. Extra! Uwielbiam motyle. Dziękuje za udział w INSPIRACJACH DIY-MOTYL . Pozdrawiam serdecznie DT DIY Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  47. very pretty bookmarks. Good luck and thanks for playing along with us at DIY Zrob to Sam task. Hope to see you again
    Shylaa DT DIY
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne zakładki z motylkami. Dziękuję za udział w INSPIRACJACH. DT DIY Kwiatkosia

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...