Obserwatorzy

poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Kartki przez cały rok - sierpień.

Witam Was


Wakacje na półmetku a my dalej tworzymy kartki świąteczne. Nawet nie wiecie jak się cieszę,  że  mimo wakacji ciągle Was jest tak dużo.
W tym miesiącu kończymy  taryfę ulgową, nie będzie już tematów do przodu. Myślę że jeszcze w listopadzie podam Wam tematy od razu na grudzień, abyście miały więcej czasu przed Świętami.

Powiem Wam , że zaczynam mieć kłopoty z wymyślaniem tematów na kartki Wielkanocne. Może Wy pomożecie, napiszcie proszę w komentarzach  jakie motywy chcielibyście umieścić na wielkanocnych karteczkach.

Zanim przejdę do tematów sierpniowych kartek mam jeszcze do Was ogromną prośbę. Otóż nasza blogowa koleżanka Joasia  z
https://handmadebyjo2013.blogspot.com/
chciałaby zorganizować charytatywny kiermasz, celem zebrania środków na rehabilitację bardzo chorej małej  Amelki.  W tym celu prosi o przekazanie jakiś swoich prac rękodzielniczych. Macie na pewno takie w swoich szufladach.  Pomóżmy proszę kolejnemu bardzo choremu dzieciaczkowi. Wszystkie szczegóły oraz swoją deklaracje przekazania prac znajdziecie



To przechodzimy do tematów sierpniowych   kartek
 banerek dla Was





 Na kartkach sierpniowych  powinny się znaleźć

1. Boże Narodzenie - świeczka
2a. Wielkanoc - żonkil
2b. Jeżeli wybierzecie kartkę ślubną zamiast Wielkanocnej to powinny na niej być obrączki
3. I na kartce okolicznościowej powinien się znaleźć choć jeden listek

 I dla przypomnienie regulamin zabawy , wszystkie banerki i linki do poprzednich miesięcy znajdziecie w tej zakładce

Żabka sierpniowa działać będzie od jutra i przypominam jeżeli ktoś nie zdąży do godz. 24:00 niech  napisze cokolwiek, wrzuci linka do żabki a później uzupełni post. Macie na to dodatkowe 24 godz.


Życzę Wszystkim owocnej pracy, tym co na urlopach  udanego wypoczynku i pięknej pogody.

Za dwa dni zapraszam na podsumowanie lipcowych karteczek.
Do zobaczyska










31 komentarzy:

  1. a kurczaczki były??
    a może zamiast wytyczanego obrazka napis, lub tzw mapka?
    nic innego na razie mi nie przyszło do głowy i zaglądałam z nadzieją że jednak będą wytyczne na wrzesień:D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, kurczak był w lutym :)
      A mapka, świetny pomysł. Można jeszcze łączyć poszczególne media. Np tkaninę, karton, drewno, skorupki jajek, tasiemki i te rzeczy połączyć z jakimś głównym tematem wielkanocnym.
      Ups, mam nadzieję, że będzie łatwo :))))))))))))))))))))))))))

      Usuń
    2. ja włąśnie tak robiłam w swojej zabawie:-) A np. kartki wielkanocne na ludowo?

      Usuń
    3. Ewciu przypomniałam sobie po tym jak napisałam komentarz:D

      Usuń
    4. Ewciu/Hubko, Ty jesteś skarbnicą pomysłów :)

      Usuń
  2. A dla mnie Wielkanoc to jaja i kurczaki i nic na to nie poradzę, nawet czuję że żonkil będzie wyzwaniem! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może być wielkanocna monochromatyczna , będzie to trudne zadanie ,ale się da wykonać ;-)Mapki są świetnym pomysłem . Może być płotek , pejzażyk ( te lubię bardzo ;-) )

    OdpowiedzUsuń
  4. Sierpniowe tematy podane z wyprzedzeniem, to było fajne, szkoda, że już tak nie będzie, bo jak mam rozłożone wzorki to wiem co wybrać, żeby się nie powtarzać.
    Na wielkanocne kartki, cokolwiek zaproponujesz, jakieś wyjście się znajdzie, ale rzeczywiście wybór jest niewielki. Jajka, kurczaki, zające to już było. W łączonych technikach, jak u Hubki, nie było łatwo, ale zdało egzamin, chociaż to nie mój styl, dopasuję gdy zajdzie potrzeba. Według mapki też nie robiłam, więc może.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu dzięki wcześniejszemu podaniu tematów miałam to szczęście ,że zrobiłam karteczki jeszcze przed wakacyjnym leniuchowaniem i wyjazdem.Teraz tylko muszę złapać wolną chwilkę aby skrobnąć jakiegoś pościka .
    Anuś co nie wymyślisz w sprawie kolejnych tematów,będę próbować i się dostosuję .
    Dziewczyny podpowiadają mapkę ,nie mam nic przeciw ,choć też nie mam pojęcia jak się do tego zabrać .
    Buziole wakacyjne zostawiam i ślicznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielkanoc to także krzyż, a krzyża jeszcze nie było. I dałoby się go zrobić monochromatycznie, jak proponuje ewinka Nowa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu znając Ciebie na pewno coś nam wymyślisz:-) Parę dni temu przeglądając wzory właśnie wielkanocne wpadły mi w oko różne kwiatowe motywy jakie wyszywają niektórzy na jajka typu tulipany, krokusy, bratki a także pełno wzorków też pod niby wielkanocą jest różnych kaczuszek śmiesznych z parasolkami czy w kapeluszach. Zawsze Aniu możesz jak w kwietniu (chyba)podać kolory jakie mają byc na kartce a my już się pogłowimy co dalej. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy na Wielkanoc mogą być małe kaczuszki?. Krzyż już kiedyś robiłam haftem matematycznym.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, cokolwiek zapodasz, chętnie będę robić. Zdradzę Ci nawet, że mam już gotowe wszystkie cztery kartki na zabawę sierpniową:)
    Całuski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najwyższa pora przyprasować już te serwetki, bo się tutaj obijam... a jakoś mnie tak energia i chęci rozpierają ;-)
    Buziole :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że tak jak poprzednie dziewczyny obstawiam mapki:) jest ich baaardzo dużo i fajnie potem oglądać jak każda po swojemu zinterpretowała-trudne słowo:)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem Aniu :)))))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja się nie znam, to się nie wypowiadam;-) Chwilowo nie mam weny kartkowej, ale może wróci w sierpniu... Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe tematy choć z żonkilami nie będzie łatwo. Popieram koleżanki - może być mapka, kolor dominujący albo połączenie kilku motywów. Im trudniej tym weselej.
    Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  15. No to wymyślamy kolejne karteczki :) Ja nie pamietam już co było, a co nie więc podam kilka przykładów, a Ty Aniu najwyżej odrzucisz co się powtarza :) Kurczak, zając, baranek, jajka, krzyż, motyw religijny i skończyły mi się pomysły. A śmisznie będzie jak się okaże że wszystko juz było :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, serdecznie dziękuję za wzmiankę o mojej akcji - przynosi to rewelacyjne efekty, bo dużo kobietek od Ciebie już mnie odwiedziło :)
    Ja co prawda nie biorę udziału w Twojej zabawie kartkowej (choć chciałabym, ale czas nie pozwala), ale mnie Wielkanoc kojarzy się też ze Śmigusem Dyngusem - wiem, wiem, mega-trudne ująć to w kartce ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, nie rozumiem Cię? Na ,,żabkę" sierpniową mam tylko 24godziny od jutra?!To kiedy ja mam spać? Czy ta Twoja żaba, to przypadkiem nie ,,zaciążyła", że ma takie zachcianki? Przecież sierpień się dopiero zaczął? No, chyba, że ja nieuważnie czytam.... Bo pisać komentarze o 2 rano, to trzeba mieć naprawdę sprawny umysł;) Ja jednak zrobię sobie kartki w takim czasie by zdążyć do końca sierpnia. Nie znaczy to jednak, że nie zrobię ich jutro czy po jutrze... E, tam... Chyba lepiej prześpię się z ,,zachcianką" Twojej ,,żabolindy"... POzdrawiam Cię cieplutko i przesyłam buziaczki;)
    P.S. Ten wyraz ,,pozdrawiam" z dużymi literkami ,,PO", to nie wyraz sympatii dla pewnej opcji politycznej, lecz ponowny ,,szwank" klawiatury;) Ale nie wracam bo będę pisała od nowa;););)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podałaś z wyprzedzeniem, ale mimo że robię kartki(ślub, chrzest itp.) jakoś za świąteczne jeszcze się nie zabrałam;) Aniu, co do Wielkanocy to został na pewno bukszpan, a dalej..., no cóż, została chyba tylko kolorystyka, może kartka w kształcie jajka, mapka itd.;)
    Co do Amelki na pewno coś wyślę, chociaż jeszcze nie wiem co;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu wierzę że jest ciężko wymyślać nowe tematy na karteczki, ale może rzeczywiście mapka by była dobra, lub tak jak pisze Ania kartka w kształcie jaja :)
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, kolejny miesiąc, kolejne karteczki:) Co do tematów, to dziewczyny juz dały dużo propozycji, ale powtórzę, że bukszpan, trawka-owies, śmigus Dyngus, kształt kartki w formie jajka,albo w ogóle w nietypowym kształcie, mapka, media, pastelowe kolory, kolorowanka, albo jakaś zabawna(śmieszna) dla dziecka, haft matematyczny, a może element quillingu, czy chociażby guzik, jak teraz u Uli :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Długo myślałam, co też jeszcze może być na Wielkanoc, a nie wystąpiło dotychczas i niewiele wymyśliłam - haha :)
    Ale może być np. tulipan,
    albo trawka,
    albo 2 i pół jajka,
    albo po prostu Wielkanoc na niebiesko :)
    Myślę, że co by to nie było i tak dziewczyny staną na wysokości zadania i zrobią takie kartki, że oko zbieleje - haha:)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Lewo 3 sierpnia a już pięć Kobietek uporało się z karteczkami :) Ja jeszcze daleeeeeko w lesie...

    Co do wielkanocnych karteczek to dziewczyny rzuciły już wiele pomysłów, nie było jeszcze babki wielkanocnej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Babka wielkanocna to dobry pomysł, jestem za ... u mnie kwietniowa kartka ma babkę z lukrem ale jak będzie trzeba to zrobię drugą :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie, nie tylko nie baba, chyba że u mnie będzie wiejska baba wielkanocna tzn raz na ludowo !
    Chociaż ludowo, też chyba trudny temat.
    Nic nie wymyślę, nie będę bata na siebie kręciła.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...