Obserwatorzy

wtorek, 18 października 2016

Szewc bez butów chodzi

Witam Was

Nie od dziś wiadomo , że szewc bez butów chodzi . U mnie sprawdza się to nad wyraz często :-)
Kartki na moją zabawę  leżą odłogiem, mimo że tematy znam od prawie dwóch miesięcy :-)
Za to naszło mnie na zrobienie kartek na pozostałe trzy zabawy w których biorę  udział.
Tradycyjnie na początku zbiorczy banerek



 Wszystkie moje kartki są  znowu clean&simple czyli prosto i czysto. Mnie ten styl wyjątkowo pasuję :-)

Jako pierwsza wystąpi dziś poisencja zwana popularnie gwiazdą betlejemską, która jest tematem kartki w zabawie u Uli .
 Podobnie jak Ula nie udało mi się tym razem wyszyć kwiatka, ale powstały dwie proste kartki. 
Pierwsza z użyciem papieru i napisu z Magicznej Kartki . Ja dodałam jedynie bombkę z brokatowej pianki .


Druga kartka to całkowity recykling, a gwiazda betlejemska pochodzi z prezentu od Ewy.



Ula mam nadzieje, że przyjmiesz taką ubogą wersję, obiecuje poprawę w listopadzie  :-)


Kartki na dwie kolejne zabawy, miały w ogóle nie powstać.  Dziewczyny wymyślają takie tematy, że się prawie poddałam. I pewnie gdyby nie przypadek, kartek by nie było.

Zacznę może od  kartki bożonarodzeniowej u Inki,  której tematem tym razem miały być dodatki naturalne . No i tu już się moja praktyczna natura nieco zbuntowała. Bo wszystkie naturalne dodatki są mocno wypukłe, a ja moje kartki wysyłam w normalnej kopercie i już widziałam oczami wyobraźni jak adresat wyjmuje z koperty kartkę bez dodatków naturalnych, które sobie swobodnie dyndają luzem albo są kompletnie zniszczone.
Kartka jest przez przypadek - dziś jedyna wyszywana. Ale nie ma na niej ani jednego krzyżyka, nie ma też haftu matematycznego. Jest za to haft, który mnie ostatnio strasznie fascynuje. Jest to haft hiszpański, zwany haftem czarnym lub z angielska blackwork.  Z założenia jest on identyczny po prawej i lewej stronie - hehehe u mnie jeszcze długo nie będzie identyczny.
Trafiłam  przez przypadek do Iwonki gdzie pokazała kilka pisanek wyszywanych tym haftem. Oczywiście poprosiłam o wzorki i między innymi otrzymałam linka do przepięknych wyszywanych pierniczków
Jak je zobaczyłam  stwierdziłam że pierniczek nadaje się jak najbardziej na kartkę z naturalnymi dodatkami. 
Powstał taki oto hafcik, 



 W pierwszej wersji kartka miała zostać obsypana przyprawą do pierników i suszoną skórką pomarańczową, ale stwierdziłam że zapaćkam sobie skutecznie  piękny papier. Skończyło się na tym że wydłubałam ziarenka anyżu i przykleiłam je na trzy gwiazdki.


Całość oprawiona w papierek z Magicznej Kartki. 


Inko mam nadzieję, że dodatków naturalnych wystarczy i zaliczysz mi "pierniczkową" kartkę :-)


I na deser zostawiłam sobie Hubkę, która swoim pomysłem rozłożyła mnie na łopatki. Mianowicie zażyczyła sobie części ciała z cytatem w tle .  I znowu się zbuntowałam, bo to już jak dla mnie był pomysł rodem z kosmosu. Ona ma chyba jakieś konszachty z istotami pozaziemskimi  i to oni jej podpowiadają te tematy.

Ale znowu pomógł mi przypadek. Postanowiłam sprawdzić, czy w ogóle są jakieś cytaty z częściami ciała. I tu spotkało mnie miłe zaskoczenie. Były i to dość sporo. Wybrałam sobie dwa takie


Cytaty miałam ale co dalej, jak pokazać te nieszczęsne części ciała ??
 Pobuszowałam trochę  w sieci i znalazłam piękne grafiki  


No i są moje dwie kartki z "częściami ciała "



Nogi są, ręce są, oczy są , usta są , uszy są  !!!
Ewcia zadowolona ????  
Nawet jak nie to trudno, ja jestem zadowolona :-)


Tylko  Ewa pamiętaj będziesz ode mnie dostawać te kartki na wszelkie okazje bo moja praktyczna dusza mówi stanowcze NIE  takim tematom !! 
Komu mam je niby wysłać ??? Niegrzecznym dzieciom ??? 

Rany znowu mnie wzięło  na gadanie , przepraszam Was za tego tasiemca . Wychodzi na to, że nawet na temat kilku kartek potrafię napisać "książkę". A pozostając w temacie książek mam do Was pytanie. Może u kogoś leży zapomniana literatura na temat haftu blackwork ??
Jak by co, chętnie odkupię  takie książki :



No dobra idę już sobie, pewnie macie mnie już dziś dość :-)
Dziękuję Wam za tak wspaniałe przyjęcie zbombardowanego pudełeczka, po takich komentarzach wróciła mi chęć do działania :-)

Pozdrawiam Serdecznie


P.S. wybaczcie jakość zdjęć, ale u mnie nadal szaro, buro i ponuro, a jak wracam z pracy jest prawie ciemno :-(



56 komentarzy:

  1. Piękne karteczki na wszystkie wyzwania powstały :-))) Papier z gwiazdą i czerwona brokatowa bombka najbardziej przypadły mi do serca :-) Piernikowy ludzik jest fantastyczny ,zapomniałaś że lniana kanwa to też naturalny materiał ;-) A cytaty do Hubki zgapię sobie a może się przydadzą ;-) Grafiki cudne !

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu jestem zachwycona! Alez oczywiście- możesz wysyłać- z największa przyjemnością, bo ja mam komu takie rozdawać...hahahahha! Super się spisałaś! Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne karteczki wymyśliłaś:) A blackwork ma w sobie coś co przyciąga, niemal tak samo jak haftowanie bargello.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne karteczki! Co jedna to piękniejsza!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne i pomysłowe karteczki! Zwłaszcza ta pierniczkowa bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Aniu Tyle piękności tu pokazujesz, że aż mi dech zaparło, a wiesz, że muszę oddychać. Twoje karteczki jak zwykle są fantastyczne. Dla mnie number one dzisiaj to ta z piankową bombką. Papierek jest prima sort, a ta bombeczka tylko dadała jej elegancji i świątecznego klimatu. Jak widzę szykujesz nam niespodzianki w postaci nowej techniki haftu. No no kochana podziwiam za checi nauki. Pierniczkowy ludek jest fajniutki i taki do schrupania i dobrze, że nie posypałaś piernikową przyprawą bo pewnie ta kartka dzięki swojemu aromatowi nie dotarłaby do adresata. Niestety nie posiadam w swoich zbiorach tych książek, ale muszę zajrzeć, bo może coś innego się znajdzie. na wykonanie kartek do swojej zabawy masz jeszcze sporo czasu. Buziaczki kochana i pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu zarąbiaszcze karteluszki, bardzo mi sie podobają, masz wprawę w tych paluszkach 💐

    OdpowiedzUsuń
  8. Te ostatnie mnie urzekły,może rzeczywiście nie są uniwersalne, ale mimo to urocze i wiele osób by się z nich ucieszyło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, karteczki są super, nie każdy potrafi tworzyć tak udatnie w stylu clean & simple. Gwiazdy betlejemskie mają taki prawdziwy świąteczny urok, szczególnie pierwsza. Pierniczek wprost do schrupania, a z częściami ciała poradziłaś sobie rewelacyjnie.
    U mnie też szaro, buro i ponuro. Ale za to posyłam Ci ciepłe uściski i słoneczny uśmiech, kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Anulka czyli mam rozumieć ,że za chwilę będziesz nam serwować zupełnie inne hafciki,no to bomba,już się nie mogę doczekać.Kochana wszystkie kartki są jak zawsze superowskie,ta z pierniczkiem jest zarąbista,bo to coś innego niż zwykłe krzyżyki .Mam wrażenie ,że na każdy temat,nawet te najtrudniejsze w krzyżykach znajdziesz odpowiedź .
    Ja tam z każdej takiej kartki bym się ucieszyła,nawet tych ostatnich ,bo te grafiki są jak do rany przyłóż,a cytaty świetne.
    Pozdrawiam Cię Aniu bardzo serdecznie i buziaki posyłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super tasiemca napisałaś! Widzę, że znalazłaś coś nowego (dla mnie) i bardzo ciekawego. Pierniczek wypełniony bombkami jest świetny - naprawdę zachwyca! Okładki tych książek są takie, że nie sposób przejść obojętnie... na Amazonie jest tego od zatrzęsienia i w ludzkich cenach. Dla mnie Amazon to źródło radości :-)
    Ale Hubka wymyśliła! Widziałam ten banerek i bałam się zajrzeć ;-). No jak to tak z częściami ciała tu wyjeżdżać ;-). Poradziłaś sobie świetnie, grafiki sąe urocze, a cytaty idealne i dla rodziców i dla nauczycieli :-). Ewcia na pewno się ucieszy jak jej wyślesz :-)
    I wiesz, pierwsza karteczka skromna, ale śliczna!
    PS. A ja mam już karteczki na Twoją zabawę i nie zawaham się pokazać ;-)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu przygotowałaś piekne karteczki. Jestem pod wrażeniem ile pracy i serduszka trzeba włożyć by powstały takie prace.

    OdpowiedzUsuń
  13. No Kochana, chylę czoła i podziwiam, takie wyzwania to trzeba być geniuszem, by tak rozpracować.Piękne kartki , dla mnie jesteś Mega !
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Aleś się napracowała dziewczyny, a efekty są powalające. Wielkie brawa :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale żeś wybrnęła, Danusiu z wyzwaniem u Ewuni- nigdy bym nie wpadła na użycie grafiki. Oj, gdybym była w domu... pomysł miałam by zrobić okładkę do notesu dla medyka z częściami ciała :p Ale nie ma mnie w domu i nie mam tych elementów, które bym wykorzystała do ozdobienia okładki :P Serdeczności <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu cudownie wybrnęłaś ze wszystkich wyzwań :)
    Ja kartki do Ciebie też już mam tylko z tymi zdjęciami trochę kłopot z pogodą...

    OdpowiedzUsuń
  17. No tym razem, to zaszalałaś. Im dalej w posta tym więcej cudów. Rewelacja. Piosencja piękna, ale pierniczek to już rzucił mnie na kolana, a jeszcze ten anyż. Natomiast cytaty z cudnymi dziecięcymi obrazkami to już totalnie mnie zachwyciły. Pięknie, pięknie i jeszcze raz pięknie.
    Ach, biegnę jeszcze popatrzeć i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie poradziłaś sobie z tymi interesującymi wyzwaniami. Karteczki z częściami ciała bardzo mi się podobają :) Co do nowego haftu, to nie bardzo sobie wyobrażam, jak może być jednakowy z obu stron, ale wierzę Ci na słowo - haha :)
    Anyżku nie lubię, ale karteczka wyszła świetnie :)
    Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie kartki bardzo pomysłowe😊

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie kartki bardzo pomysłowe😊

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu! Wszystkie karteczki są urocze i bardzo pomysłowe - Pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  22. Super karteczki. O tym hafcie nigdy nie słyszałam. Kiedys i u ciebie tył bedzie taki jak przód 😀

    OdpowiedzUsuń
  23. Ile tutaj pięknych karteczek widzę... super, każda jedna zachwycająca. A z częściami ciała poradziłaś sobie rewelacyjnie! Ja do tego tematu podeszłam od d.. znaczy się od innej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu mam wrażenie ,że im trudniejszy temat tym lepiej sobie radzisz z jego interpretacją;)
    Wszystkie karteczki są śliczne, ale hafcik z tym anyżkiem jest rewelacyjny, ależ ta kartka musi pachnieć!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Ty Aniu zawsze sobie świetnie radzisz i pomimo narzekań pokazujesz świetne prace. Wszystkie karteczki wyszły ślicznie ale te ostatnie z cytatami i z dziećmi są urzekające. Ja to nazywam "sztuka dla sztuki" bo rzeczywiście nie bardzo wiadomo co z nimi zrobić. Mimo wszystko czasem warto spróbować. Podoba mi się też piernikowy ludek. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  26. No Kochana świetne kartki wyszły, Tobie to żaden temat kartkowy nie straszny hihihihih

    OdpowiedzUsuń
  27. Brawo! zadania trudne, ale świetnie sobie z nimi poradziłaś!! Pierniczkowy ludek jest świetny! Te części ciała to faktycznie oryginalny temat:) Cytaty piękne znalazłaś:)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu, rewelacyjnie sobie poradziłaś ze wszystkimi karteczkami! Czasami trzeba tematy wziąć na przeczekanie i w końcu jakiś pomysł przychodzi.
    Cieszę się, że przydały Ci się linki :)
    A pierniczkowa karteczka jest moją faworytką :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu sliczne karteczki, pomysł z "naturalna" kartka tez fajny!!! A jak wpadnę na te książki to dam znac, póki co nie kojarzę.... Sciskam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne karteczki, też bym chętnie takie książki przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  31. uwiodły mnie "części ciała"
    wybrnęłaś koncertowo! :-D

    OdpowiedzUsuń
  32. Po pierwsze zachwyciły mnie Twoje kartki z cytatami na zabawę u Hubki. Piękne grafiki i mądre cytaty. Widzę,że jesteś praktyczna jak ja :) Też brałam pod uwagę przydatność pracy- dlatego wykorzystałam klimaty Halloween. Kartka z haftowanym pierniczkiem wyszła pięknie. Oj mi też ten temat dał popalić :) Podoba mi się wykończenie pierniczka tą złotą nitką - kokardka jest naszyta ?

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie karteczki swietne, pierniczkowa zostala moja faworytka, ciesze sie ze gwiazdki sie przydaja. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  34. Podziwiam za podjęcie wyzwania z częściami ciała u Hubki. Ja poległam, bo jak sama piszesz nie lubię robić prac do szuflady. Twoje karteczki jak najbardziej możesz podarować innym, są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ania, karteczki piękne, co do jednej! a co do książek to widzę, że szukamy tego samego:) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Doceniam, doceniam! Naszło Cię piernikowanie i już prawie się napaliłam na pyłek piernikowy (te przyprawy) zamknięty w .. oj no tam.. w czymś ;))
    Ale ziarenka anyżu? tego chyba nie będzie miał nikt? O! cudnie wygląda haft Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  37. Podziwiam cię Anulka i jeszcze tytuł posta - ty kochana nigdy butów nie zgubisz ani nie będziesz bez nich chodzić a haft matematyczny jest zajefajny w twoim wykonaniu - buziaki ślę Marii - wszystko fantastyczne

    OdpowiedzUsuń
  38. Zdecydowanie pomysłowe kartki - wszystkie. Anyż na pierniczkach szczególnie uroczo się prezentuje w pięknej papierowej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Anusiu! Tak pięknie wszystko skomponowałaś na swoich karteczkach. Bardzo mi się podobają - WSZYSTKIE!!!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie sobie poradziłaś ze wszystkimi zadaniami - śliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Aniulka, ja dzisiaj do Ciebie tylko na chwilkę bo choroba mnie dobija :( Przed chwilą dobrze się czułam i znowu mam jakiś zjazd.....karteczki świąteczne super i właśnie miałam pytać komu wyślesz te karteczki z dzieciakami :) Buziaczki Kochana Moja :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Wow, ale śliczne kartki, a dodatków naturalnych przy pierniczku jest w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  43. Aniu, wszystkie karteczki śliczne! Ale mnie najbardziej urzekły te dzieciaczkami;) Są cudowne! A teraz lecę zobaczyć Twoje ,,pawiany";) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Aniu ale cudne zrobiłaś te karteczki !!! Wszystkie są świetne ale ta z pierniczkiem urzekła mnie najbardziej ;)
    Pozdrawiam cieplutko :-*

    OdpowiedzUsuń
  45. Podpisuję się pod wcześniejszymi komentarzami bo co tu jeszcze można napisać ....... po prostu piękne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękne kartki! Wspaniałe cytaty na kartkach na nieznane okoliczności ;) i cudne, pomysłowe anyżowe gwiazdki na kartce świątecznej :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak zawsze z tematami poradziłaś sobie świetnie :) Dla mnie trudny byłby ten z "częściami ciała z cytatem w tle", ale Ty stanęłaś na wysokości zadania :) Udzielił mi się nawet klimat świąteczny :) Miłej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  48. Kartka dla Inki fantastyczna !! mniam, w dodatku. Cytaty dla dzieci to bardzo będą przydatne rodzicom. Dobrze wiedzieć na co zwracać uwagę od najmłodszych lat. Moje dzieci są dorosłe ale właśnie widać ile dobrego się wpoiło do głów :-))

    OdpowiedzUsuń
  49. Jej! Aniu, ja tak hurtem zaglądam do Ciebie i co widzę? Mnóstwo cudnych kartek. Te proste są przepiękne, bo wszystko co proste jest piękne. Haftowany "ciaste" to swietny pomysł, aż się uśmiechnęłam.
    Te karteczki z dzieciaczkami też fajne, ale tu masz rację, komu je wysyłać? Ja też lubię robić praktyczne "coś" co będzie wykorzystane w przyszłości:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  50. Kartki są rewelacyjne :) Gwiazdy betlejemskie clean&simple, pierniczkowa bardzo ciekawa - przez ten haft a z cześciami ciała pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie bądź dla siebie taka surowa kartki są przecudowne ten pierniczek haftowany z anyżkiem ujął mnie bo sama ostatnio przeglądam wzory z blackworkiem nie mogąc się zdecydować co wyszyć :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Wspaniałe karteczki! Sprytnie zrealizowałaś wszystkie wytyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Haftowany pierniczek jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Świetne kartki, bardzo pomysłowe:) Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...