Obserwatorzy

wtorek, 27 grudnia 2016

SAL zakładkowy i wymianka kartkowa u Uli

Witam Was

Witam Wszystkich po Świętach. Mam nadzieję, że Wszyscy odpoczęli i spędzili miło ten świąteczny czas z najbliższymi.
Dziś  jeszcze prace na dwie zabawy z grudnia i mogę spokojnie zaczynać Nowy Rok :-)

Pierwsza to wymianka kartek na Boże Narodzenie  jaką zaproponowała Ula na zakończenie całorocznej zabawy.


Moja kartka poleciała do Bogusi 



Natomiast ja dostałam cudną wyszywaną kartkę od Agnieszki



Uli dziękuję za zorganizowanie wymianki a Agnieszce dziękuję za cudną kartkę.

Druga moja dzisiejsza praca wędruje na reaktywowany SAL zakładkowy organizowany przez Adriannę.  
 Temat VII etapu  to  Święta i zima




Jako że czas raczej nie sprzyjał tworzeniu, powstała u mnie jedna zakładka , tradycyjnie już wyszywana krzyżykami.



Wzorek, nieco zmodyfikowany przeze mnie, pochodzi STĄD 

A na zakończenie pochwalę się jeszcze prezentem jaki przygotowałam pod choinkę dla mojego syna, fana  dwóch kółek :-)
Wzór pochodzi z ostatniego numeru Kramu z Robótkami (5-6/2016)

przed oprawieniem



i po oprawieniu 



I na dziś tyle, trochę krótko jak na mnie, ale  jeszcze nie wróciłam do normalności po Świętach :-)

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie. 




32 komentarze:

  1. Aniu, życzę powrotu do normalności ;-)
    Muszę przyznać, że zakładka urocza, ale motor jest piękny! Rzadko widuje się takie hafty! Wspaniały prezent dla syna.
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezent dla syna prima sort:)
    Zakładka wypatrzenia xxx wymagała taka maleńka, na samą myśl bolą mnie oczy, a co by było gdybym musiała zrobić.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piękne prace przygotowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu piękne karteczki sobie przygotowałyście na wymiankę ,zakładka również urocza,ale dziś ten dwuślad pobija wszystko.
    Rzadko widuje się takie hafty,a szkoda .Mam nadzieję,że syn zadowolony i dumny jak paw,że ma taką zdolną i pomysłową mamuśkę .
    Pozdrawiam poświątecznie ,buźka

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze kartki i zakładki, a motocykl dla syna rewelacyjny!
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kartki, zakładka i obrazek :) Mimo, żem nie miłośniczka jednośladów, to najbardziej spodobała mi się haftowana podobizna motorku :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki i zakłada, ale obrazek z motorem rewelacja! Cudny, świetną kanwę do niego dobrałaś! Moim synom też bardzo by się spodobał! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny prezent zrobiłas synowi.
    Cudny wzorek na zakładce, zapiszę go sobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknymi kartkami się wymieniłyście. Koteczek slodziachny. Wzorek na zakładkę super, a motor wymiata 😃

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne, prezenty, cudne zakładki, ale motor jest rewelacja, no cudny jest i już. Pozdrawiam serdecznie chociaż poświątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę że syn się ucieszył z prezentu:) Zakładka też jest fajna. Też się szykuję do udziału w SALu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki i zakladkaswietne a motor to po prostu wymiata, syn na pewno bardzo zadowolony. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne karteczki wymiankowe, ładna zakładka i rewelacyjny motor.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, piękne kartki wymiankowe. Podziwiam też zimową zakładkę, ale motocykl to prawdziwy numer jeden.
    Buziaczki serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjna niespodzianka dla Syna.
    Świetna świąteczna zakładka.
    Do Siego Roku Aniu!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne prace Aniu, jak zwykle czarujesz krzyżykami. Honda jest rewelacyjna!
    Przesyłam cieplutkie, poświąteczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Anulka, wszystkie prace piękne, ale ten hafcik motoru to wszystko przebija! Myślę, że oczarowałaś syna:))) Zakłądeczka tez śliczna, bardzo delikatny hafcik.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, motocykl wyszedł wspaniale!!! Oczywiście zakładka ekstra no i karteczki obie wspaniałe!!! Sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prace Anulka! A ten motorek to po prostu wymiata - jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Motocykl super!!!
    Cieszę się, że wymianka się udała :) Kradnę zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna zakładka a na motorek też mam chrapkę tylko mam wzorek w kolorze żółtym, może wiosną zabiorę się za niego.
    Karteczka dla Bogusi wspaniała:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zakładka jest śliczna. A ten haft... och mieć taki motocykl "na żywo", choć mi się zawsze marzyła honda goldwing. Tyle że przy moim wzroście, to mogę dosiadać tylko mniejsze maszyny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Po świętach czasem trudno wrócić do normalności, więc na ostatni tydzień grudnia biorę urlop. Kartki i zakładki piękne, ale honda robi największe wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prezenty, piękne karteczki.
    Wszystkiego co Najlepsze w Nowym Roku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne prezenty, cudne kartki, motor genialny! pozdrawiam ciepluteńko i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  26. Twoje zakładeczki Aniu są cudne, znam z autopsji:-), ale motor wymiata!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Same piękności! Mój Tata to by się ucieszył z takiej Hondy... Jak dla mnie, zakładka byłaby cudowna :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...