Obserwatorzy

czwartek, 16 lutego 2017

2 z 12 u Inki i 5+6 z 12 u Hubki

Witam Was

No i  znowu kartki, tym razem  na dwie zabawy.

Zacznę  może tym razem do Inki i kartki bożonarodzeniowej. 


 Na rogatym blogu w lutym dość nietypowy temat - mianowicie choinka i stara książka.
 Przyznaję, że miałam problem z tą kartką. Jakoś ta stara książka do mnie nie przemawia, jako tło do kartki. Ostatecznie zastąpiłam stronę z książki  papierem do decou imitującym starą gazetę. Kartka prosta do bólu. Mam nadzieje Inko, że zaliczysz taką wersję.  






Kolejne kartki przygotowane na 5 i 6 etap zabawy u Hubki.
W 5 etapie na kartce miały się znaleźć
natura i kolorki z banerka



Tu też tak łatwo nie poszło mi z kartką. Po pierwsze kolorki takie jakieś mało wiosenne i kompletnie nie miałam pomysłu na naturę. Ale efekt mojego "myślenia" zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Postawiłam na haft monochromatyczny, przepięknej pisanki.
Wyszyłam go brązową muliną  na kanwie w kolorze lnu.  Jak się dobrze przypatrzycie to haft układa się w napis :
"A very merry spring"



Oprawiłam hafcik w zwykłą tekturkę a z natury dodałam jeszcze kwiatuszka i ornamenty ze sklejki.


Myślę Ewa, że kartka spełnia wytyczne 5 wyzwania. Słoiczek bez zmian nadal jest w nim 20 znaczków.

Na 6 wyzwanie , którego tematem są wiosenne kwiaty i koronka  przygotowałam aż 3 kartki, choć po przeczytaniu tematów jak zawsze nie miałam pomysłu nawet na jedną :-). Zwłaszcza ta koronka / wstążka mi spędzała sen z powiek, bo do niczego mi nie pasowała.



Pierwsza kartka jest okolicznościowa z haftem wiosennych kwiatów, i niewielkim dodatkiem koronki






 Kolejna kartka prosta do bólu, papierek z Magicznej Kartki, zestaw Wiosenna Łąka , jajo dostane kiedyś od Hubki, przepasane ozdobną wstążką.






I ostatnia kartka z 6 wyzwania, z której jestem najmniej zadowolona . Wstążka w kurczaki i jaja, wiosenne kwiaty na grafikach z Magicznej Kartki , zestaw Wiosenny Ogród . Żółte kwiatuszki z foamiranu i dziurkacza , produkcja własna :-)







I wszystkie kartki z 6 etapu w towarzystwie słoiczka



A na zakończenie tego tasiemca, wszystkie kartki jakie powstały u Hubki od początku zabawy.



I na dziś kończę, na ten moment  jestem wyrobiona z lutowymi zabawami, więc dam Wam trochę odpocząć od moich prac.

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję za sympatyczne komentarze, które u mnie zostawiacie. 

60 komentarzy:

  1. Jestem pod wrażeniem ilości i różnorodności! Przecież dopiero co pokazywałaś karteczki, a tu znowu sypnęło?
    Pomysł na choinkę i starą książkę zaskakujący, aż musiałam zobaczyć o co chodzi. Też bym pewnie wybrała jakiś papier czy gazetę, bo jakoś łatwiej mi oddać książkę niż coś z niej wyrwać :-). Świetna jest pisanka z napisem, może kolorki też mi nie bardzo pasują, ale wzór jest super! Na ostatniej są moje ulubione rameczki więc nie narzekaj, bo kartka jest piękna :-)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Aniu ale poszalałaś z Tymi kartkami,ilość powalająca,dopiero luty a Ty masz już tyle gotowych karteczek
    !!!
    I powiem Ci że wszystkie mi się podobają :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu! Karteczek moc ! Co jedna to piękniejsza... Dla mnie najładniejsze sa te krzyzykowe, pierwsza miłość jakos dominuje:) a na ostatnia Kochana nie narzekaj, bogato i strojnie jest:) i kolorowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie narzekaj Aniu ,wszystkie kartki są piękne :-))) Choinka z gazetą w tle genialna !!! Kartki do Hubki piękne ,jak zawsze hafty naj ,naj ale i te grafikowo koronkowe są wspaniałe :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się karteczka do Inki.Najbardziej ze wszystkich, a wszystkie są ładne, zwłaszcza te wyszywane.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne kartki dla Inki baardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Fainy pomysł na kartkę do Inki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fainy pomysł na kartkę do Inki.

    OdpowiedzUsuń
  9. No co Ty? Niezadowolona? Bez przesady, nie narzekaj ... zazwyczaj mnie tak mówią jak jestem niezadowolona z mojej pracy :) Wszystko jest ok., kartki piękne, zwłaszcza te z hafcikiem - ja niekrzyżykowa dlatego takie od razu ,,rzucają mi się w oczy,, :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja jestem zachwycona twoimi karteczkami, a hafciki sa niesamowitym ozdobnikiem. Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wiosenne i wielkanocne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale zaiwaniasz, chyba myślisz, że luty to krótki miesiąc - hahaha :)
    Piękne karteczki i wytyczne wszystkie spełnione :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, stworzyłaś piękne karteczki!
    Wszystkie są bardzo pomysłowe, a wiosenny hafcik z kwiatkami przeuroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu i co tam marudzisz jak wszystko wyszło ślicznie.Każda kartka robiona z sercem,kazda piękna na swój sposób.Podoba mi się ta z jajem ,fajniutką do niej tasiemkę dorwałaś.
    Ostatnia też jest super,więc proszę nie marudzić tylko robić kolejne ,szczególnie hafciarskie,te zawsze wychodzą Ci na ocenę celującą .
    Miłego dzionka ,słoneczko jest ,byle smoga nie było,no nie ?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, zakochałam się w prostej do bólu- jej prostota bowiem wywołuje zachwyt <3 Poza tym wszystkie są przeurocze i pełne wiosennego optymizmu. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całe mnóstwo pięknych kartek :-) Niby nie miałaś pomysłu na te pokazane dzisiaj, a i tak zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  17. A mnie właśnie ta ze starą książka podoba się dziś najbardziej ;
    reszta też jest świetna, xxx podziwiam dalej ( z daleka;) a ta ostatnia moze ma za dużo o jedną grafikę?ale wcale nie jest zła
    Buziaki i udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj wymyślają nam dziewczyny te tematy, nie zawsze jest łatwo. Ale widzę Aniu, że dla Ciebie nie ma rzeczy niemożliwych i świetnie sobie poradziłaś nawet z takimi wytycznymi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne karteczki -każda inna, a wszystkie śliczne:) Ta z "wiosennym" haftem to moja faworytka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. W sumie to oglądałam te kartki prawie z każdej strony - nawet od tyłu monitora - i nie mam pojęcia, dlaczego jesteś z niektórych niezadowolona. Kartki są super, a do tego każda w innym stylu. Haft z żonkilem i niezapominajkami jest prześliczny. Też bym tak chciała nie mieć pomysłów :D
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się też niezmiernie podobaja te karteczki!!! każda1 Maruda marudzi...;-D Buziam!(PS Przyganiał kocioł garnkowi...)

    OdpowiedzUsuń
  22. Choinka na czarnym tle z pomysłowym łańcuchem i perełkami wyszła fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, karteczki bardzo różnorodne, piękne i każda ma w sobie coś. Ta ze "starą książką" mnie urzekła.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem pod wrażeniaem , takie ilości kartek jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie karteczki przepiękne. Bardzo podobają mi się haftowane
    a numer 1 to kolory natury.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu! Prześliczne są wszystkie karteczki, A ilość zachwycająca - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeny Aniu Ty to jakaś manufaktura jesteś czy co? Tyle piękności stworzyłaś, że aż nie wiem co powiedzieć. Wszystkie kartki są piękne i nie marudź, że Ci się któraś nie widzi. Każda inna i każda w swoim stylu. Znasz mnie Aniutku i wiesz jaką kartkę bym wybrała. Niebieskości z żonkilem i niezapominajkammi. Mistrzostwo świata. Uwielbiam Twoje krzyzyki. Buziaczki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja kocham Twoje krzyżyki, ale tym razem zdecydowanie ta karteczka ze starą książką wygrywa w przedbiegach;-) uwielbiam te rządki literek:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu Moja Kochana, uwielbiam Twoje idealne karteczki, a wszczególności te z hafcikami:) Jak zawsze zaurczasz mnie swoją twórczością :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Aneczko, jestem zauroczona wszystkimi Twoimi karteczkami. Trudno jedną z nich wyróżnić. Wszystkie sa bardzo oryginalne i piekne! Haftowane cuda sa niesmowite, to jajo ma ładny wzór i kolor, a kwiatuszki to bajka:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo pomysłowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ależ śliczne te Twoje karteczki!!! Napatrzeć się nie mogę!Cudne!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne kartki! Cudowna ażurowa choinka z gazetowym tłem. Wspaniała kartka z jajkiem haftowanym brązową muliną :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne karteczki Aniu powstały :)

    OdpowiedzUsuń
  35. ale karteczek i wszystkie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  36. No,no,no Aniu :)
    Ale żeś poszalała !!!
    Nie za dużo tych kartek :D ???
    Wszystkie piękniusie !!! I kwiatki nawet z pianki :) Urocze :)
    Te wiosenne napawają już optymizmem,że wiosna tuż tuż...
    Jednak dziś moją ULUBIONĄ jest choinka na tle druku :)
    I po co mówisz,że to imitacja...Nikt by się nie skapnął ;P
    Piękna !!! I ten łańcuszek ...echhh ...
    Pozdrowionka i miłego odpoczynku od blogowej sfery ;)
    Buziaki :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  37. Anulka, wszystkie karteczki, bez wyjątku, są rewelacyjne! Pierwsza, z choinką, bardzo interesujaca!
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo piękna jest dzisiejsza kolekcja. Karteczki z wiosennymi akcentami są pełne radości i ślicznie wykonane. Urzekła mnie też choinka na tle wydruku, cudny klimat i znakomity pomysł.
    Miłego weekendu Anusiu!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wszystkie kartki są śliczne, ale mnie najbardziej podoba się właśnie ta pierwsza z choinką na tle starej zapisanej kartki. Jest taka, na której trzeba zatrzymać wzrok na dłużej. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  40. Aniu, powiem, że kartka wyszła niesamowicie! Ja bym była z takiej dumna, piękny efekt zrobiło tło wystające pod choinką pasujące do całej strony z tekstem - pewnie tak chciałaś i tak wyszło ;)) zawsze się uśmiecham czytając o dylematach przy "trudnych tematach" a potem takie perełki widzę! A - gazeta czy książka nie muszą być jako tło, ale tak jest dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  41. Aniu jak zwykle karteczki w Twoim wykonaniu czysty profesjonalizm. Wszystko tak fajnie połączone i tworzy piękną całość. Śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jestem pod wrażeniem wszystkich wykonanych karteczek, co jedna to piękniejsza. Uwielbiam kartki haftowane. A no i ta oststnia połączenie żółci z turkusem jest cudowne, muszę uszyć coś w tej kolorystyce na wielkanoc chyba.

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne karteczki!! Nie wiem która najbardziej mi się podoba, bo w każdej jest to "coś"! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudne karteczki! No z xxx to ja już jestem Twoja! Cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. OOO, faktycznie przyszalałaś z robotą! normalnie jak produkcja taśmowa!!! Nawet sobie nie próbuje wyobrazić jaki sajgon jest przy robieniu tych śliczności. No, ale ich wygląd rekompensuje wszystkio!

    OdpowiedzUsuń
  46. Ależ wysyp kartek!!! Wszystkie wspaniałe, co jedna to piękniejsza :)))
    Mnie bardzo podoba sie ta z haftem i koroneczką :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Aniu - ja nie wiem jak Ty to robisz????
    Nie dość, że ilość kartek oszałamiająca to jeszcze wszystkie takie piękne...:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Anulko, karteczka z gazetą w tle, chyba najpiękniejsza;)Pozostałe też śliczne! Ale ta pierwsza jest dla mnie wyjątkowa;)Tylko zdradź mi tajemnicę, kiedy Ty to wszystko robisz?! No chyba, że masz w pracy szefa, który niczego nie widzi i ,,zaiwaniasz" pod biurkiem;););)Gorzej będzie, jak znajdzie w papierach kawałki muliny;););)To powiedz mu wtedy, że zostawiłaś specjalnie, żeby sobie ten kawałek zawiązał na supełek;)Ech... Jak zwykle u Ciebie mam pstro w głowie. Pozdrawiam Ci cieplutko i buziaczki przesyłam;) Szefunia też ucałuj albo zrób u jajka w decu na Wielkanoc;):);)

    OdpowiedzUsuń
  49. Aniu, jestem pod wrażeniem Twojej pomysłowości! choinka na gazecie jest boska. Świetnie tę kartkę, aby okienko choinki nie było puste dodałaś łańcuchy.
    Pozostałe kartki również są piękne i wyjątkowe. Aniu umiesz wyczarować piękne kartki. Czekam na odsłony kolejnych dzieł.

    OdpowiedzUsuń
  50. Śliczna kolekcja kartkowa. Najbardziej wpadły mi w oko kartka z haftowanym żonkilem i ta ostatnia z piękymi grafikami i wiosennymi kolorkami.

    OdpowiedzUsuń
  51. Ania! piękności w każdym calu, szalejesz nam karteczkowo! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Aniu, mnie najbardziej podoba sie pierwsza karteczka. Może i sama prostota, ale jak dla mnie jest idealna! Uwielbiam takie klimaty i kolory, a i ta stara "książka" prześwitująca spod choinki ma swój wspaniały urok. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Prawdziwy wysyp kartek. Wszystkie piękne, niepowtarzalne. I wszystkie wykonane w terminie, czego ja nie mogę powiedzieć o swoich. Ja męczę się teraz z kartką dla Inki. Nijak nie wychodzi tak jak bym chciała. Twoja jest bardzo oryginalna, piękna. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ze wszystkich najbardziej podoba mi się ta pierwsza, z kartką i choinką. Ma w sobie to "coś", co zachwyca i przyciąga wzrok. Taka trochę nostalgiczna. I bardzo podobają mi się łańcuchy na choince.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. fantastyczne kartki! piękne i radosne:)))

    OdpowiedzUsuń
  56. Stwierdzam ( autorytatywnie) , że haftowane kartki są "wytrychowe"!
    Bo hafcik to taki wytrych... przyciąga i angażuje wzrok na tyle intersywnie...że reszta "otoczenia" w zasadzie jest mało istotna... :-D

    ...czy tylko ja tak mam...? ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Pięknie ubrałaś choineczkę na kartce, podziwiam rozpiętość tematyczną karteczek! :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...