Obserwatorzy

niedziela, 28 maja 2017

Podkładki w deseczki

Witam Was


To już ostatni majowy post i ostatnia  zabawa w której biorę udział, czyli nauka decou prowadzona przez Renię i Justynkę.
Dziś lekcja 23, której tematem jest efekt drewna, szczegóły TU




Nie ukrywam, że ostatnio straciłam zapał i serce do techniki  decoupage.  Bez problemu mogę już wchodzić do sklepów z serwetkami, nie wzruszają mnie kompletnie.
Przyznaję  nie doczytałam dokładnie o co chodzi z tym efektem drewna, więc Renia chyba pracy nie zaliczy :-(

Niestety nie mam talentu, ani ręki do malowania, więc  malowanych deseczek nie będzie. 
Zrobiłam coś, co na 100% się przyda, jak nie mnie to będzie prezentem. A jest to zestaw sześciu podkładek pod kubeczki, zapakowane w pudełko.


Moją pracę wykonałam wykorzystując gotowe grafiki autorstwa Janet z deskami. Wybrałam sobie dwie  i  wydrukowałam na drukarce laserowej.  Papierem okleiłam   podkładki, oraz pudełeczko od zewnątrz .

W trakcie pracy, doczytałam szczegóły lekcji  u Reni.  Środek pudełka był jeszcze goły jak "święty turecki" , więc chciałam choć tam dostosować się do wytycznych. Postanowiłam  go po prostu pomalować lakierobejcą.
 Nie przewidziałam tylko tego że moja bejca jest bardzo ciemna. W efekcie mogę śmiało napisać .... "ciemność widzę, ciemność....:-)


Jednym słowem klapa totalna, jeżeli chodzi o odrobienie zadania. Ale poza szkołą, komplecik mi się podoba i jestem zadowolona, że go zrobiłam :-)

To już nie marudzę, tylko pokazuje moje deski z bliska, obie strony są inne ,  jedna bardziej wpada w popiel, druga w brąz. 
Zdjęcia robiłam na raty i stąd różne tła i oświetlenie.




i jeszcze parę zbliżeń na deseczki 




No cóż Reniu żabkę nakarmię, ale jak jej nie będzie smakowało, spokojnie wywalaj :-)

Pozdrawiam Was cieplutko i życzę udanego tygodnia. Cieszę się niezmiernie, że spodobał  się Wam mój pomysł na krawat w damskim wydaniu, Wszystkim dziękuję za sympatyczne komentarze, podbudowały mnie bardzo, bo po prawdzie nie miałam przekonania do tego co zrobiłam z krawatem :-)


33 komentarze:

  1. Jak to ?? Serwetki już w sklepie nie mówią do Ciebie?? Hmmm do mnie zawsze "szeptuchaja"😆
    Świetny komplecik.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu! Ja bym Ci zaliczyła na pewno , Bo podkładki są bardzo Śliczne i te pudełko tym ciemnym kolorem pomalowane wygląda znakomicie - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Anuś, Ty mnie nie strasz że straciłaś zapał do dekupażu, przecież wszystkie Twoje prace są prześliczne! Komplecik świeczników mam nawet w zasięgu wzroku;) Pudełeczko z podkładkami jest piękne! Ostatnio podobają mi sie papiery z motywem desek.
    Miłego tygodnia Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkładki wyglądają ślicznie :) Motyw desek pięknie na nich wygląda i to w obu odcieniach :) Mnie się bardzo podobają :) Pozdrawiam cieplutko .

    OdpowiedzUsuń
  5. Ania ( tu grożę palcem ze srogą miną jędzy ;) Ty nawet nie próbuj z decoupage zrezygnować, bo to Twoje świeczniki mnie do niego pchnęły.
    Co do serwetek to zwyczajnie mamy ich za dużo i nie do wykorzystania, a że metraż naszych pokoi nie chce się naciągnąć to i szeptów nie słuchamy i tyle w temacie ;D

    Teraz przechodzę do podkładek:)
    Temat zaliczam i to na 5+ - efekt deski jest, a jak to mówią "każdy orze jak może" ja też nie mam ręki do malowania więc rozumiem
    Całość prezentuje sie pieknie

    Buziaki przesyłam na ten cały tydzień

    OdpowiedzUsuń
  6. To śliczny komplecik Aniu i jak widzę Renia też zaliczyła. Podkładki wyglądają jak z prawdziwego drewna, prezentują się bardzo efektownie!
    Mocno Cię ściskam i życzę miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prace tez bym ci zaliczyła , deskę widzę , odnośnie decu , to jak sporadycznie cos malnę ....

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł, żeby ozdobić podkładki papierem z motywem desek. Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem jakie miały być, ale naprawdę nie mogły być ładniejsze.
    Ja w sklepie przy serwetkach mam widzenie, widzę dwa moje pudła z serwetkami i trzy półki przedmiotów do zdekupażowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. O rajciu! fantastyczne :) Przepięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też bardzo się podobają, a Renia zadanie zaliczyła więc jest ok.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantasyczne sa te podkładeczki z bardzo ciekawym motywem. Njfajniejsze jest to, że mozna je włozyć do pojemniczka , nie gubią się i w każdej chwili można je użyć. Sama bym sobie takie zrobiła, gdybym wiedziała, gdzie takie kupić. mam niesamowite zaległości (do czwartki kończę rechabilitację i juz sie cieszę , że będę miała więcej czasu na blogowanie. Dziękuuję Ci Aniu za odwiedziny i komentarze na moim blogu. Pozdrawiam serdecznie i miłego popołudnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Motyw deski bardzo mi się podoba, tak jak i cały komplet. Z tego co widzę w komentarzu Eli, żabka go przełknęła.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny motyw zagościł ma Twoich podkładeczkach!
    Piękny komplet, Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. cudne te Twoje deseczki - taki prezent byłby bardzo fajny - niedosyć że ładny to jeszcze praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, mnie się te podkładeczki bardzo podobają, tworzą razem świetny zestaw. Pudełeczko , pomimo ciemności wewnętrznej:) też jest niczego sobie.
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne podkładki a z pudełkiem tworzą piękny komplecik i jaki praktyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu jak nie ma drewna jak jest! I to jeszcze ile tych deseczek! Sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podkładki wyglądają wspaniale i bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudne są te podkładki, Aniu! Podobają mi się niesamowicie! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dechy jak nic, żona stolarza Ci to mówi a do tego śliczne, delikatne i bez zadziorów, więc nie marudź. Mnie serwetki jakoś specjalnie nigdy nie wołały ale mają tylu wspólników co mnie wołają, że już przesyłki zamawiam z odbiorem na poczcie, żeby się w oczy nie rzucały za bardzo :-) Pozdrawiam cieplutko, razem z komarami:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Łoooo... śliczniusie, normalnie napatrzeć się nie mogę :0)

    OdpowiedzUsuń
  24. prześliczne podkładki, bardzo mi sie podobają, ja tez lubie grafiki janet, i Ci Aniu podpowiem tak w razie co 5 czerwca u Janet promocja, wszystkie grafiki po dyszkę. Pozdrowionka, a pomysł z krawatem świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wyszły te podkładki. Motyw deskowy i dodatkiem tych delikatnych róż wygląda świetnie. A do tego jeszcze jest dwustronny. Bardzo efektownie wyszło.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne!!! Bardzo mi sie podoba ta grafika!! Dopracowałaś je idealnie, bo widać jak pięknie błyszczą i żadnych nierówności nie ma! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna praca... nie widać Twojego braku zapału ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne podkładki i pudełeczko :).
    Zmartwiłaś mnie tylko tym, że nie wykorzystałaś do ich zrobienia serwetek ;). Muszę poszukać w sklepach może znajdę odpowiedni wzór, bo Twoje super się prezentują :).

    Renia na pewno Ci zaliczy zadanie :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu, cudna praca. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, cudna praca. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem, jak tam z dopasowaniem się do wytycznych Reni, ale podkładki nader urodziwe. Tak czy inaczej, warto było. Nawet jeśli z pudełka wyłania się ciemność.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...