Obserwatorzy

piątek, 19 maja 2017

Sal - 4 pory roku - wiosna.

Witam Was

 Dziś zapraszam na prezentację SAL-u "Cztery  pory roku".  


Tekstu co kot napłakał, dziś sobie tylko pooglądajcie zdjęcia , truć nie będę :-)

Autorką wzoru jest Monika Blezień , a wzór można zakupić w sklepie Igiełka MB TUTAJ

 Natomiast zabawę zorganizowała Ula, szczegóły znajdziecie TU
Pierwsza część to wiosna.




Zrezygnowałam z formy obrazu, bo nie mam gdzie powiesić.  U mnie poszczególne elementy wzoru znalazły miejsce na kartkach okolicznościowych.

 Wzorki są malutkie, wyszywa się szybko i przyjemnie, więc wyszyłam wszystkie.


 Na kartki trafiło 7 elementów. Bociek i ptaszek z jajeczkami poczekają aż znajdę dla nich zastosowanie :-)


Papierki z Magicznej Kartki a wiosenne napisy pochodzą z kolekcji   Kwitnące poranki oraz Sen nocy letniej .









 I to na tyle dziś, zostały mi do zrobienia jeszcze deski na kolejną lekcję decoupage, no i wybuchowy krawat na zabawę do Danusi . Mam nadzieję, że się wyrobię w czasie. Zrobiłam dziś rachunek sumienia i wyszło mi że biorę w 10 zabawach -  chyba jednak przegięłam  :-) tylko pytanie za 100 punktów - z czego mam zrezygnować ???

 Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam słonecznego weekendu.





31 komentarzy:

  1. Aniu świetnie wzorki wkomponowalas w karteczki które wyszły ślicznie. Patrząc na karteczki zarówno u ciebie jak i u Uli chyba skuszę się na wyszycie motylków jeszcze raz i zrobienie z nimi karteczek. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No ja pinkole Aniu, ja jeszcze w poprzednim poście nie napisałam komentarza, a Ty już z nowym startujesz. Kurde zaczynasz mnie wkurzać, że ja taka niezorganizowana jestem, a przeca my z jednego krza jesteśmy. Wiem, wiem masz luzik w tygodniu to se pracujesz póki wena trwa. Dla mnie z kolei ogród teraz naj, najważniejszy jest. Wszystkie te drobne hafciki przecudnie oprawiłaś w kartkach nowe życie im dałaś. rezerwuję sobie tego niebieskiego motyla. Wiesz niebieski zawsze słusznym i jedynym kolorem. Aniutku buziaczki zostawiam i miłego weekendziku życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisuję sie rękami i nogami, Anula ale zapinkalasz, aż wstyd (mnie oczywiście;)
      piękne hafciki i piękne kartki ;)
      buziaki przesyłam i jeszcze jedno nie rezygnuj z moich zabaw, plissssssssss;D

      Usuń
  3. Ale trafiłam :) Akurat na moje ( Twoje ;) ) ulubione krzyżyki :)
    Aniu przepięknie wkomponowałaś te hafciki w karteczki,jestem pod wrażeniem :)
    No i ta kolekcja MK :) Super to skomponowałaś :) Wszystkie bardzo mi się podobają i choć kocham motylki,to tym razem moją faworytką została : z zakochanymi ptaszorkami ;)
    Wszystkie poprzednie Twoje prace oglądałam i podziwiam z wielkim WOW !!!
    Bardzo dziękuję za miłe słowa u mnie i zrozumienie :) Bardzo mi na tym zależało :) Tylko nie chcę Cię mieć na sumieniu Anulka,gdy zaczniesz rezygnować z dotychczasowych wyzwań :( Co złego to nie ja :(
    Pozdrawiam serdecznie Kochana i życzę Ci udanego weekendu :)* :)* :)*

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, ślicznie wkomponowałaś hafty w te papierki. Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafciki a w szczególności motylki porwały me serducho. Ślicznie się prezentują w karteczkach, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu śliczne, ale to nie nowość. Twoje hafciki to mistrzostwo świata. Zawsze ze smaczkiem zrobione. Ale nie wiem, nie rozumiem, dziwię się i ogromnie zaskakuje mnie jak dajesz radę w tylu zabawach. Też chciałabym chociaż w części ale nie daje rady. Buziam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, 10 zabaw!!! Ja z trzema nie dajęrady;) Aniu,póki dajesz radę i sprawia Ci to przyjemność nie rezygnuj z żadnej.Kartki są radosne, wiosenne,poprostu rewelacyjne!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Liczba zabaw imponująca. Kartkami się zachwyciłam - papiery i hafty skomponowałaś idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, hafciki urokliwe, ale nabrały mocy dopiero w Twoich karteczkach. Całość przepięknie się komponuje.
    10 zabaw... no, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne, cudne, przecudne kartki! Podziwiam!
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hafty piękne, z wykorzystane w karteczkach są po prostu cudowne. Te kartki to już chyba Twój znak rozpoznawczy, przynajmniej dla mnie - są śliczne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzorki są śliczne, a karteczki z ich udziałem jeszcze piękniejsze :)
    Ja biorę udział tylko w 5 zabawach, a i tak mam problemy, żeby się wyrobić - haha :)
    Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu! Hafciki są Urocze ,A karteczki z ich udziałem są Cudowne, Najbardziej podoba mi się ta fioletowa - Pozdrawiam Cię Gorąco i miłej Niedzieli Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojejku!!!! Kochana ANiusia, Twoje Hafciki wyglądają absolutnie obłędnie na Twoich karteczkach. Jak zawsze jest co podziwiać :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Hafciki cudne -moimi faworytami są te dwa z ptaszynami:) Karteczki wyszły wspaniale -wiosenne hafciki idealnie zgrały się z motywami kwiatowymi z papierów. Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wiosna w pełni u Ciebie Aniu! Piękne hafciki i bardzo ładnie wkomponowane w karteczki. Mój faworyt, to niebieski motylek z niezapominajką.
    Jak Cię znam wirtualnie, to prędzej coś dorzucisz do tych zabaw niż z czegoś zrezygnujesz:-) Pozdrawiam niedzielnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, motylki podobają mi się najbardziej, ale to chyba zrozumiałe?:) A tak na serio: podziwiam cały komplet, cudnie umiesz wkomponować te hafciki w kartki, żeby stworzyć harmonijną całość.
    Buziaczki, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  18. Anula cudownie oprawiłaś hafciki :) karteczki śliczne :) Motylkowe są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie piękne, ślicznie dobrane papiery do haftu.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zacznę od końca, czyli coś na temat braku czasu i ilości zabaw wiem. Dlatego z ciężkim sercem ale już z kilu zrezygnowałam, nie da się uciągnąć wszystkiego naraz :(
    Aniu hafciki super,śliczne są te maleństwa, ale jak je wszystkie zobaczyłam na tych karteczkach, to dopiero szczęka opadła, cudnie je wkomponowałaś, jest na co popatrzeć i czym się pozachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Połączyłaś Aniu śliczne papierki ze ślicznymi haftami więc efekt też jest śliczny. To radosne, kolorowe i wiosenne prace, ogląda się je z przyjemnością i zachwytem.
    Często mi żal, że nie biorę udziału w innych zabawach ale doby nie da się rozciągnąć. Nie wiem jak dajesz rady w 10 wyzwaniach ale poziom Twoich prac nie spada.
    Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, ty to umiesz zaczarować Wiosnę. Piękne zestawienie kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja cie kręcę!!! Piękne!!! Hafciki same w sobie śliczne, ale Aniu, Ty przepięknie je wyeksponowałaś na karteczkach!! Miłego poniedziałku:))

    OdpowiedzUsuń
  24. fajne wzorki!
    super się prezentują na karteczkach
    podoba mi się użycie kolorowych baz, tak wesoło wyglądają :)

    10 zabaw.... ale masz zacięcie! brawo ty!

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu brak czasu na robotkowania ostatnio mi mocno doskwiera wiec rozumiem o czym mówisz ! A karteczki z tymi malutkimi hafcikami sa rewelacyjne! Podziwiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie wiem, Aniu, czym bardziej się zachwycać - hafcikami - bo delikatnie i pięknie Ci wyszły, czy tym, jak udało Ci się je spasować z papierami i stworzyć cudne kartki.
    Bardzo, bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie prezentują się te maleńkie hafciki na kartkach!
    Świetnie dobrałaś bazy i napisy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne karteczki stworzyłaś z pięknymi haftami 😃

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne karteczki z salowymi wzorkami:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne karteczki. Takie wiosenne. :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...