Obserwatorzy

wtorek, 13 czerwca 2017

Odlewy w 24 lekcji decoupage

Witam Was

Siedzę już na walizce, ale jeszcze szybciutki post z ostatnią czerwcową zabawą. Będę miała spokojniejszą głowę na urlopie :-). Zostanie mi co prawda jeszcze 2 lekcja szycia u Reni, ale mam na nią czas do połowy lipca.
W 24 lekcji  decoupage wykorzystujemy wszelkiego rodzaju odlewy. Szczegóły tym razem u Justynki



Nie mam foremki do odlewów, na samodzielne wykonanie też nie miałam czasu, ale poratowały mnie moje kochane koleżanki.
W mojej pracy wykorzystałam odlewy gipsowe  jakie przygotowała  dla mnie Hania Pater, odlewy z masy fimo jakie kiedyś dostałam od AnityT, oraz kwiatuszki z zimnej porcelanki jakie kiedyś dostałam od Danusi Witkowskiej 
Dziewczyny dziękuje Wam bardzo za te prezenciki !! 

A cały ten misz - masz wylądował na słoiczku po kawie z którego zrobiłam kolejny mediowy wazonik :-)

Rant słoiczka i cztery narożniki okleiłam koronką ze sznurka. W cztery ścianki wkleiłam gazę a na niej przykleiłam odlewy. Na dwóch przeciwległych ściankach ten sam motyw zawijasków z gipsu z różyczką z masy fimo . Na dwóch pozostałych bokach masa fimo.  Na rancie w miejscu styku narożników kwiatuszki z zimnej porcelanki. Wszystko kleiłam vikolem .




 Jak wyschło potraktowałam gesso i białą farbą akrylową.


Potem to już tylko mgiełki produkcji własnej z farbek akrylowych i wody. 
Zabezpieczyłam dodatkowo lakierem akrylowym.




Szału  nie ma, ale może jakąś trójczynę dostanę za to zadanie :-)

Idę nakarmić żabkę i żegnam się z Wami na prawie dwa tygodnie. Odpocznijcie sobie od mojego marudzenia.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę Wam pięknej słonecznej pogody.


37 komentarzy:

  1. Piękny słoiczek, kunsztowny i misterny. Strasznie mi się podoba. Miłego urlopu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałoby się zaśpiewać " Zielono mi " 😁 Ale jaka to sympatyczna zieleń. Masz talent i dużo przydasi, które potragisz wykorzystać. Dla mnie silna piąteczka !
    Odpoczywaj grzecznie i dobrej pogody. Dobrej, oznacza takiej jak chcesz 😁
    Uściski ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu! Śliczny wazonik, Bardzo ładne są te odlewy - Pozdrawiam Gorąco i Miłego Urlopu Ci Życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się chyba bardziej podoba w wersji białej, ale ja tak mam:-) Bardzo pomysłowo wykorzystałaś przydasiowe drobiazgi i myślę, że tylko fachowiec by się domyślił, że to słoik, chyba zacznę zbierać takie słoiczki :-)
    Miłego wypoczynku Aniu i dużo słońca do naładowania akumulatorów i nie martw się ja Cię w marudzeniu godnie zastąpię:-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu , nie znam się ale wydaje mi się , że ocena będzie wysoka. Jak dla mnie to celująca. Zielono , fajnie, chociaż po pokryciu białą farbą podoba mi się najbardziej. No ale ja się nie znam na tej sztuce .
    I życzę udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm Aniu szczerze mówiąc -jak dla mnie to mi jakos ten biały wazonik przypadł bardziej do gustu. Zieleń ci świetnie wyszła jako kolor. Świetne te ozdoby-wazonik jest dzięki nim bogatszy. Udanego urlopu i pięknej pogody ci życzę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tez wybieram wersje biała:);):) chociaz zielony jest moim ulubionym kolorem:) brawo Aniu za swietny pomysł i zycze owocnego wypoczynku, będziemy myslami wypoczywać razem bo ja tez juz niedługo pakuje ferajnę i w drogę! Sciskam i do następnego Kochana:):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale sobie poczynasz, Aniu ;) cudownego wypoczynku :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ,ja też za białą :-D Fantastycznie wygląda ,jak fajansowy :-D Niech się urlop Ci uda na szósteczkę ,jak już tych ocen jesteś taka spragniona ;-D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja pierdziele Aniu ale masz tempo, ja właściwie teraz dopiero wymyślam to coś do zrobienia a Ty już masz zaliczone;D
    wersja w bieli zdecydowanie ( dla mnie) lepsza, ale prawda jest taka, ze to Tobie ma sie podobać i służyć.
    Buziaki przesyłam i udanego wypoczynku życzę;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna metamorfoza słoiczka. Wiosenna zieleń piękna ale ja wolę białą wersję. Życzę udanego urlopu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny wazonik! jestem pod wrażeniem! pozdrawiam ciepło i życzę udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Efektownie i świeżo z tą zielenią, choć prawdę mówiąc, przed malowaniem podobał mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, ja tam bym Ci dała szóstkę za tą piękną pracę.
    Buziolki i udanego urlopu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie się podoba, to śliczny słoiczek!
    Mam nadzieję, że już sobie wypoczywasz w najlepsze. Życzę Ci Anusiu wspaniałej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam się na tym absolutnie...
    Jak dla mnie BOMBA !!!
    Wypoczywaj Anulka :)
    Buziaki urlopowe :)* :)* :)*

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja będę szczera aż do bólu i powiem Ci Aniu, że wersja pierwsza, czyli w bieli z brązem najbardziej mi sie podobała :)Baw się dobrze na urlopie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Moja ANiu, widzę że nie możesz nas nadal opuścić hihiih . Jak la mnie praca mix media jak najvardziej udana, a znam się troszku na tym ! Jedynie co to posmarowałabym wystające brzgi jakś brązową pastą lub dałą efekt rdzy i piękny efekt :) Buziaczki Kochana i super urlopu CI życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, zawijaski, masy fimo... Niczego nie kumam?! Ale nie o to chodzi, bo każdy robi to co lubi i to, co umie;)Najważniejsze,że słoiczek wyszedł genialnie! Bardzo mi się podoba i ja oceniłabym go tak po ,,szkolnemu" na szóstkę;) Ale szczerze mówiąc, to wersja potraktowana białą, acrylową farbą bardziej mi się podobała;) Nie znam wymogów zabawy, stąd moja opinia;) Pozdrawiam Cię Aniu serdecznie i życzę Ci miłego wypoczynku gdzieś tam, gdzie nas nie ma;);); Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, przede wszystkim podziwiam Cię za pracowitość i opanowanie tych wszystkich technik! Słoiczek świetny! Życzę Ci wspaniałego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu jak dla mnie to na szostke z plusem. Bardzo mi sie podoba twoj sloiczek, ile pracy i jakie wykonanie. Pozdrawiam i baw sie dobrze i wypoczywaj.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu słoiczek śliczny.W zieleni bardzo mi się podoba. Udanego urlopu życzę
    i pięknej pogody:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja się na tym nie znam, ale bardziej mi się podobało przed malowaniem - haha :)
    Pozdrawiam cieplutko i też życzę pogody na urlopie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Słoiczek wyszedł pięknie .Cudnie go pomalowałaś ,wszystkie elementy świetnie zebrane w całość . Stawiam ocenę stosowną do Twojej pracy czyli pięć plus .

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem pod wrażeniem, chociaż wybieram wersję białą Aniu, napracowałaś się ale wyszło pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajny wazonik, udanego urlopu

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu świetny mediowy wazonik. Zieleń to radość! A ja życzę radosnego urlopu:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Podziwiam Twoją kreatywność :) Miłego odpoczynku życzę, udanej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa praca, rzeczywiście trochę na skróty, ale oczywiście zaliczam i doceniam, iż mimo "krótszego" miesiąca nadal wzięłaś udział. Muszę jednak napisać jeszcze jedną rzecz, a mianowicie praca jest według mnie, bardzo mixmediowa, a pamiętam jak "ktoś" twierdził, że to nie dla niego. Pozdrawiam serdecznie i miłego urlopu życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, bardzo ciekawa praca i prezentuje się ślicznie! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  31. I był stary słoik a jest nowy wazonik! Świetnie go zmediowałaś Aniu! Miłego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  32. Już przed pomalowaniem słoik wyglądał ciekawie. Po mdeiowaniu tylko zyskał :)
    Świetna praca Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Widzisz Aniu? Ty zdażyłaś wrocic z wojaży a ja dopiero tu zajrzałam tz. byłam, widziałam i tyle. Sloiczki piekniutkie i jak to u Ciebie bywa praktyczne. Odlewy tocałkiem fajna robotka prawda? Buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  34. Podoba mi się pierwsza wersja słoiczka ale w wersji drugiej uzyskałaś cudne wiosenne kolorki :).

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...