Obserwatorzy

wtorek, 25 lipca 2017

Kartki przez cały rok - lipiec moja interpretacja

Witam Was

To mi się chyba jeszcze nie zdarzyło, żeby kartki na moją zabawę były publikowane tak późno. No cóż wakacje mają swoje prawa :-)
Tak więc głowy nie zawracam pierdołami  tylko przechodzę do sedna sprawy :-)
Dla przypomnienia banerek i szczegóły TU



Zanim przejdę do samych kartek takie moje przemyślenia. Mam czasem wrażenie,  że te moje kartki są takie byle jakie, zwłaszcza jak oglądam Wasze piękne warstwowe kartki, w których zawsze wszystko do siebie pasuje, mimo że tyle się na nich dzieje.
Nie wiem jak bardzo bym się starała nie potrafię takiej kartki zrobić. I może tu postawię kropkę. U mnie będzie nadal na płasko :-)

  Kartki ślubnej nie ma, bo nie ma potrzeby, za to pozostałe w podwójnym wydaniu.
To lecimy od lewej - czyli przebiśniegi. Z lewej  grafika z pinteresta , z prawej  wzór autorstwa M.Grzybek , Twórcze Inspiracje nr 2 /2014


 I karteczki 



Do wyszywanej, zrobiłam  bazę ścinkową i wyszło tak sobie, haft się zgubił. Ogólnie jedna wielka pstrokacizna.




Cukrowa laseczka też dwie kartki,  w bardzo podobnym stylu  format DL. 
Z grafiką - źródło oraz wyszywana - wzorek stąd




Jeżeli chodzi o lato to pozdrowień z wakacji nie wysyłam, ale lato kojarzy mi się głównie z pięknymi kwiatami, a wśród nich piękny polny maczek


autorka wzoru G. Semla Igłą Malowane 4/2015




Ale nie może zabraknąć i królowej kwiatów - róży


autorka wzoru E. Palica Twórcze Inspiracje 3-4/2015 

W oryginale wzór jest po skosie ale nijak mi nie pasował do ramki, poza tym  kartka  pozostała bez napisu, bo też mi nigdzie nie pasował :-)



I obowiązkowy kolaż lipcowych kartek .



I na koniec jeszcze moja mała prośba do Was. W kartkowej zabawie dodajemy do żabki tylko jednego linka z postem w którym jest kolaż wszystkich Waszych kartek. 

I na dziś tyle, a żeby nie było za sztywno mała porcja humoru dla Was :-)



Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję, że zaglądacie i dobre słówko zostawiacie.













37 komentarzy:

  1. Cudowne kartki, najbardziej podoba mi się ta z wyszywaną cukrową laseczką, ale wszystkię są piękne!
    Ja w lipcu zrobiłam kartki, nie zrobiłam zdjęć i se pojechałam na wakacje :) Nadrobie zdjęcia w sierpniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cukrowe laseczki wymiatają:-D!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne wszystkie. A co do pstrokacizny, to święta Wielkanocne właśnie takie są. Bo i pisanki pstrokate i palmy, i w ogóle:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę mi tu nie marudzić, bo świetne karteczki powstały :) ja jestem właśnie w trakcie tworzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Popieram słowa Uli. Aniu nie marudz bo karteczki śliczne u ciebie powstają. Masz zawsze piękne papiery idealnie wpasowane do haftów. Ja tez nie umie warstwowych a i moje płaskie czasem z rozpaczy krzyczą.
    A korzystając z okazji ze juz północ tuż tuż życzę ci kochana z okazji imienin wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i dalej pięknych twórczych prac. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Popieram słowa Uli. Aniu nie marudz bo karteczki śliczne u ciebie powstają. Masz zawsze piękne papiery idealnie wpasowane do haftów. Ja tez nie umie warstwowych a i moje płaskie czasem z rozpaczy krzyczą.
    A korzystając z okazji ze juz północ tuż tuż życzę ci kochana z okazji imienin wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i dalej pięknych twórczych prac. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. A bo to w większości przypadków chyba jest tak, że nasz prace najmniej nam się podobają, podczas gdy inni sie nimi zachwycają. Ty Aniu robisz śliczne karteczki (mimo że płaskie), a juz te haftowane są najpiękniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I czego Ty Anulka marudzisz?! Twoje karteczki są prześliczne! Okolicznoścowymi jestem po prostu zachwycona! Myślę że jesteś za bardzo wymagająca;)
    Buziaczki Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu , nie wiem co napisać. Zatkało mnie po raz kolejny ale dziś na Amen.
    Kartki są tak piękne a Ty chciałabyś jeszcze lepiej ale to już się nie da .
    CUDOWNIE !!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pięknie oprawiasz te kartki

    OdpowiedzUsuń
  11. Wpadłam i narobię szumu !!!
    Anulka !!! Nie marudź i nie narzekaj ;)
    Twoje krzyżyki są piękne :)
    Zawsze zachwycam się nimi !!! ( Przepraszam za moją nieobecność ostatnimi czasy )...
    Umiesz je wkomponować w swe karteczki :)
    Są piękne,estetycznie wykonane ...wiem coś o tym ;)
    Zwycięzcą jest maczek wg mnie :)
    A zaraz na drugim podium różyczka :)
    Buziaki Anulka :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu! To że płaskie nie znaczy że gorsze, Robisz bardzo ładne karteczki mi się bardzo podobają, Dzisiejsze również są przepiękne - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu twoje karteczki są prześliczne. Sama bym chciała umieć robić podobne ale nie potrafię :) wszystkiego najlepszego z okazji imienin :) pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super karteczki, Aniu! I do tego dwie w każdym temacie :-)
    Mak i różyczka zachwycają - piękne hafciki i oprawa.
    Przebiśniegowe jajeczka wspaniale oddają klimat Wielkanocy (święta radosne, więc kolorowo musi być).
    A cukrowe laseczki słodziutkie - fajnie prezentują się na paseczkach.
    Śliczności, Aniu!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłam moc najwspanialszych życzeń imieninowych :-)

      Usuń
  15. Za dużo myślisz Anusiu! Wcale się z Tobą nie zgadzam w kwestii kartek. Sama robię je bardzo przestrzenne bo tak lubię. Ale to nie znaczy, że płaskie nie mogą zachwycać. Tworzysz śliczne kompozycje ubarwione cudnymi haftami. A o staranności wykonania też mogę coś powiedzieć bo mam kilka - jest bez zarzutu, zawsze elegancko i starannie. Dzisiejsze też są super - pomysłowe i śliczne.
    W dniu imienin życzę Ci kochana zdrówka i radości, nieustającej weny twórczej i spełnienia marzeń. Przesyłam serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie się bardzo podobają Twoje kartki :) Wszystkiego najlepszego z okazji imienin :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczności karteczki :) Najbardziej podobają mi się te haftowane, a tak naj, naj to te z kwiatkami :)
    Buziam imieninowo i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anno! Tobie chyba upał, którego nie ma na mózg się rzucił, Twoje kartki są Twoje i są piękne i już. Są w Twoim stylu. Ja je uwielbiam, a najbardziej podobają mi się Twoje hafty, które czynią je baaaaaardzo oryginalnymi i niepowtarzalnymi. Spróbuj popatrzeć np na maka, czy laseczkę (tak z dystansu), toż to kwintesencja artyzmu i smaku. Są piękne i już. Pozdrawiam serdecznie i wracam do roboty :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale nie rozumiem Twoich rozterek - płaska kartka wcale nie jest gorsza, jest inna, równie piękna co przestrzenna. Ja też nie potrafię tych przestrzennych, ale nad tym się nie zastanawiam. Może kiedyś :) Twoje kartki są przemyślane, super wykończone i są piękną interpretacją wytycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkie cudowne, ale ta z makiem chyba najpiękniejsza :)

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne karteczki co do jednej! wszystkiego najlepszego przy okazji z okazji imienin:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu śliczne kartki i piękne kompozycje.Wszystkiego dobrego w dniu imienin.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne karteczki Aniu, gdybym miała wybrać najładniejszą - wzięłabym wszystkie - hafty cudowne - uwielbiam je oglądać. Moja wizyta u Ciebie jest dzisiaj również uroczysta - przyjmij najlepsze życzenia imieninowe, zdrówka, spełnienia marzeń i najpiękniejszych twórczych pomysłów. Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, zachwycające kartki, a z makiem skradła moje serce... Kochana Aniu, w dzień Twojego święta życzę wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze... :) <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, a gdzie jest powiedziane, że kartki mają być przestrzenne? Twoje kartki są piękne, a te hafty są ich główna ozdobą.
    Buziaczki i jeszcze raz wszystkiego najlepszego w dniu imienin.

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu wszytskiego najlepszego z okazji imienin :)
    A Twoje kwiaty wyglądają przepięknnie ! Ta z makiem cudna!

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu karteczki płaskie moim zdsniem Rez sa piekne i wedle przysłowia "każda potwora znajdzie swojego amatora" czy "o gustach sie nie dyskutuje" tak tez jest w przypadku karteczek. Twoje sa zawsze dopracowane i podziwiam ze tyle jest z hafcikami...ja w tym ostatnio mega kuleje wiec bije pokłony!!! A i przebiśniegi juz aż tak bardzo nie giną, slicznie jest:) sciskam imieninowo i zycze moc słonecznych dni i uśmiechów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolejne piękne kartki z pięknymi hafcikami ... :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja się cieszę, że Ty tyle narzekasz, przynajmniej nie jestem sama:-D Ja akurat Twoje karteczki uwielbiam ich piękno tkwi w właśnie w pewnej "prostocie" kompozycji, wcale nie jest łatwo oddać charakter i uchwycić to co najważniejsze nie narażając odbiorców na przeładowanie. A Twoje hafty, to jak wszyscy wiemy "majstersztyk" wiec sobie narzekaj dalej, ale kartki zostaw w spokoju:-) Mak mnie uwiódł najbardziej, po prostu piękny! Lecę, bo kot wrzeszczy:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, jak możesz mówić o swoich kartkach 'byle jakie" ?! Przestań proszę marudzić.
    Tworzysz piękne prace, które cieszą oko i serce. Każdy ma swój styl i Ty także! Pamiętaj o tym moja droga.

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, najczęściej artyści nie są zachwyceni ze swoich dzieł:))
    Karteczki Twoje są śliczne, dokładnie zrobione i aranżacje i hafciki są zachwycające! Ta róża i mak to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też lubię Twoje karteczki:) Takie zdecydowanie łatwiej włożyć do koperty:)) Dzisiejszy wysyp cudny!! Bardzo mi się podobają!! Róża i mak urzekające!!Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj Aniu, Aniu marudzisz! Gdzie Ty widzisz jakieś niedociągniecia! Założ okulary troche mocniejsze a dostrzeżesz perfekcyjną robote. Twoje karteczki jak jedna sa wspaniałe i o każdej można napisać, ze jest idealna. Hafty jak zwykle zachwycają starannością wykonania. Rowniutko i nawet elegancko odprasowane. Grafiką przebisniegow sie zachwyciłam. Jest boska. Tak wiec kochana nie marudź tylko dalej tak działaj. Buziaczki Anulko i usciski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu Ty to już masz we krwi to marudzenie,karteczki miodzio,wyhaftowane tak,że mucha nie siada a ta jęczy ,że coś nie teges.
    A ja Ci mówię ,że teges i to wielki,a już te z kwiatami to po prostu cudo.
    Dużo się nie rozpiszę ,bo wiesz,że mam kilometrowe tyły .
    Buziaczki kochana i do następnego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu Twoimi karteczkami zawsze się zachwycam,są perfekcyjnie wykonane,hafty przepiekne,mam tego namacalny dowód 😘
    Przesyłam gorące pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu, znam ten ból. Jak się napatrzę na kartkowe cudeńka na blogach, to ta moja matematyka taka jakaś nijaka mi się potem wydaje, a prawda jest taka, że każda z nas ma swój własny styl i specjalizuje się w czymś innym prędzej czy później osiągając w tym mistrzostwo, więc takie porównywanie się z innymi zupełnie nie ma sensu. A kartki zrobiłaś oczywiście piękne :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...