Obserwatorzy

środa, 13 grudnia 2017

Bombkujemy przez cały rok - finisz

Witam Was

Dziś ostatni post w zabawie u Agnieszki - bombkujemy przez cały rok


Melduję 100% wykonanie haftów, ale niestety nie  wszystkie zostały zagospodarowane. Będzie jak znalazł na przyszły rok  :-)


W grudniu powstały 3 kolejne haftowane bombki i hafcik dodatkowy - rękawiczki




Z bombek kolejne dwa medaliony (z jednym zaległym haftem z listopada )






Moje grudniowe medaliony wędrują na zabawę na blogu sklepu od A do Zet  Choinkowe Czary-Mary



Oraz na 26 wyzwanie na blogu DIY - zrób to sam  Świąteczne bombkowanie




Podsumowanie całego roku "bombkowania" u Agnieszki przedstawia się następująco:
Powstały 33 hafty z bombkami 




 oraz 11  haftów dodatkowych 



Niestety nie będzie zbiorczego zdjęcia gotowych prac bo moje medaliony i kartki rozeszły się po świecie :-)
 Ale przygotowałam kolaże. 

8 kartek i 3 zawieszki do prezentów



Oraz 15 dwustronnych medalionów 




Agnieszko dziękuję za fajną zabawę. Wyszywało się bardzo przyjemnie.  Już myślę jak zagospodarować hafty z II edycji. 
Jak ktoś chce jeszcze  dołączyć do zabawy to zapraszam do Agnieszki, zapisy jeszcze trwają - TUTAJ 


Pozostaje mi poczekać na  grudniową żabkę i kolejna zabawa zakończona.

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie








29 komentarzy:

  1. Pięknie się spisałaś. Wszystkie hafciki śliczne i super zagospodarowane. Brawo.

    Ja też już swoje wyszyłam http://kuchniaipasja.blox.pl/2017/12/Grudniowe-bombkowanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, cudowne zawieszki i kartki powstały! cuda!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, maleńkie hafciki!
    A pomysł zagospodarowania ich na medaliony to strzał w dziesiątkę - pięknie się prezentują :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu przepięknie zagosppdarowalas hafciki i gratuluje pomyślnego zakończenia zabawy:) i ciesze sie ze bawiłyśmy sie wspólnie! Sciskam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne bombki ! Podziwiam Was wszystkie za to kartkowanie ,szycie i haftowanie :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Aniu :) Powodzenia w wyzwaniach :)
    P.S. Odnośnie Twojego komentarza u mnie, to wiesz ja nie robię specjalnie na wyzwania, ale jak mi siądzie to zgłaszam, a teraz taki okres, że bez problemu można się na jakieś wyzwanie załapać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne wszystkie! Te medaliony pięknie sie prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, wielkie brawa za te cuda. Medaliony są the best.
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
  9. No jestem pod wrażeniem ilości prac, ich wysokiej jakości i ogromu Twojej pracy w wyhaftowanie i zagospodarowaniem haftów. Wielka i zdolna Kobieta z Ciebie. Z dużą przyjemnością pooglądałam Twoje bombki z tego i poprzednich miesięcy, są cudne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, dziękuję za zgłoszenie swoich prac na wyzwanie w DIY:-) Przywiedziona ciekawością przybywam by Cię pochwalić i cóż zastałam? Cała wielka rodzinka cudownych hafcików - imponująco to wszystko wygląda i kosztowało Cię masę pracy. Jesteś bardzo kreatywną "mróweczką" - dziękuję za piękne bombki, jakie przygotowałaś na nasze wyzwanie, pozdrawiam i życzę powodzenia:-))) Inka-art/DT DIY

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu! Wszystkie przepiękne, A ilość imponująca - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Brawo Aniu za wyhaftowanie tylu wzorków. Bardzo fajnie je zagospodarowałaś na tych medalionach. No i miłego haftowania w przyszłej edycji Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne hafciki i cudnie je wykorzystałaś :)
    Też się zapisałam na przyszły rok :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny "urobek". Słuszne jest powiedzenie, że "małe jest piękne".Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest moc! Hafciki świetnie zagospodarowane.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne i misterne hafciki bombeczek. Dziękujemy za udział w wyzwaniu DIY

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, pięknie wywiązałaś się z zabawy. Tyle ślicznych haftów, kartek i ozdób powstało. I jak pięknie potrafiłaś to przedstawić graficznie. Profesjonalnie. Miło ogląda się tak przygotowaną galerię prac. Skrzacik z serduszkiem przykuł moją uwagę.

    I ja zapisałam się na II edycję zabawy. Nie wiem co z tego mi wyjdzie ale co tam. Spróbuję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe podsumowanie bombkowej zabawy. Piękne hafty i karteczki:) Podziwiam za wytrwałość!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ się nahaftowałaś Aniu! Piękne prace, każda zachwycająca. Bomby cudowne! Pięknie zakończony hafciarski rok:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu zrobiłaś super podsumowanie mojej zabawy. Może nie będę robić swojego tylko wyślę wszystkich do Ciebie ;).

    Aniu z jakiego korzystasz programu do robienia kolaży?

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu jak zwykle piękne hafty poczyniłaś, ale mnie ten jeżyk i rękawice zachwyciły:)
    Buizaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Hahahaha chyba poszalałaś Aniutku sobie troszeczkę. Dech mi zaparło jak zobaczyłam ile tych wspaniałości powstało. No hurt normalnie. Ciebie nikt nie prześcignie. Oj szalona kobieto. Fantastycznie sobie poczynasz z tymi hafcikami. Bomba. Buziaki Aniutku.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne! Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet

    OdpowiedzUsuń
  24. Imponujące, po prostu imponujące. Zebrane w jednym miejscu tworzą piorunujący efekt.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysł na wykorzystanie haftów do stworzenia medalionowych bombek! Bardzo mi się podobają! Ciekawa jestem jakby wyglądały gdyby dodać do nich nieco koralików, czy cekinów, aby nadać im blasku? Tak czy owak, śliczne!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Od A do Zet!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękujemy za udział w naszej zabawie.
    Włożona praca się opłacała - powstały piękne ozdoby choinkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Choinka ozdobiona takimi bombkami musi wyglądać cudownie. Świetna i zapewne pochłaniająca dużo czasu robota. Cieszę się, że przyłączyłaś się do naszej zabawy. Pozdrawiam w imieniu DT sklepu Od A do Zet i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie piękne! Dziękuję za udział w wyzwaniu DIY. Aga

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...