Obserwatorzy

sobota, 1 września 2018

Kartki przez cały rok - wytyczne wrzesień

Witam Was

No i były wakacje i nie ma wakacji,  a wraz z końcem wakacji kończą się nasze lifty.  Dziękuję Wszystkim, którzy wzięli udział w tym wakacyjnym kartkowaniu.

 Ale nie martwcie się  zabawa kartkowa trwa nadal i zgodnie z zasadami TU we wrześniu wracamy do BINGO. 



I żeby nie trzymać Was już w niepewności od razu tabela Bingo


Oczywiście nie trzeba się trzymać linii, wystarczy do zaliczenia wybrać 3 elementy z tabelki. 

Frywolitka i szydełko to oczywiście jakiś element na kartce wykonany na szydełku lub na czółenkach  :-)

A poniżej już moje kartki wg wrześniowych wytycznych.
 Pierwsze dwie świąteczne wykonałam wg linii :
 tusz - szydełko, frywolitka - stempel

Wielkanoc  to szydełkowe jajko, które otrzymałam kiedyś w prezencie od którejś z Was. Na bazę  wykorzystałam  ścinki papierów jakie mi zostały z KIT-u  Hubki.  


Na kartce bożonarodzeniowej znalazł się frywolitkowy Aniołek, również dostany od Was. 




Kartki okolicznościowe są  trzy, prawie identyczne wg linii
polne kwiaty - kwadrat - stempel. 
Na kartkach znalazły się hafty , przygotowane w ramach testowania wzorów  Igiełki  MB. Wzorów jeszcze nie ma w sklepie, ale lada moment się tam pojawią. 
Polne kwiaty w serduszkach wyglądają tak



 i oprawione w kartki 







  
Nie jestem z tych kartek zadowolona, jakoś ciężko mi się i wyszywało i problem miałam z oprawą. Ale mam nadzieję, że Monika mnie z nimi nie pogoni. 

I nie przedłużając już, kolaż i znikam, wszak dziś sobota - u mnie dzień  sprzątający :-)




Mam nadzieję, że tematy nie sprawią Wam kłopotu i żabka zostanie odpowiednio nakarmiona. 
Życzę Wszystkim weny twórczej i przyjemnego tworzenia kartek.

Pozdrawiam serdecznie 







29 komentarzy:

  1. A mi się Aniu bardzo podobają t Twoje haftowane karteczki, szczególnie ta różowa. Pozostałe też oczywiście super, czas pomyśleć teraz nad swoimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki Aniu.:) Miłego weekendu.:) Serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem dlaczego nie jesteś zadowolona, mnie się wszystkie bardzo podobają:)
    miłego weekendu życzę i buziaki przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem co Ty chcesz od tych karteczek, są przepiękne! Co do oprawy to właśnie ze względu na nią nie lubię stosować na kartkach haftów, bo nie jest to łatwe. Oglądając Twoje karteczki nie mogłam wyjść z podziwu! Najpierw myślałam że haft przykryłaś ramką, ale po dokładnym przyjrzeniu się widzę że chyba je obszywasz i naklejasz? Podziwiam, podziwiam, podziwiam!
    Cieszę się że znów nastało bingo;) Oczywiście, mimo że wrzesień w pracy da mi się we znaki, bawię się dalej.
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafty kwiatowe !Śliczne wszystkie karteczki zrobiłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety coś większego mi wpadło i mowy nie ma, żebym zdążyła ze świątecznymi według bingo :-(

      Usuń
  6. Polne kwiatki są... prze - cud - ne! :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu a mnie sie bardzo podobaja Twoje haftowane kwiatowe serducha, sa cudne! Moje ukochane maki i cudne chabry...przepiekne karteczki! Reszta tez niczego sobie, swietna robota! Dzieki za hasła, zabiorę sie niedługo do roboty :) sciskam i owocnego sprzątania zycze !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, świetne wytyczne i takież kartki. Te hafty z polnymi kwiatami są cudowne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. Frywolitkowy aniołek jest najpiękniejszy!!! Lubię bingo więc z przyjemnością zabieram się do pracy. Miłego weekendu Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie zaczęłaś wrzesień, kartki są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że wróciło ,,Bingo" chyba większość je lubi.
    Świetne Twoje karteczki. Trzeba pogłówkować.Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne karteczki, te kwiecista bardzo ładne, naprawdę! Wytyczne na pewno będą wszystkim pasować.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko jedna wytyczna jest dla mnie enigmatyczna: tusz. Czyli jak?

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Aniu. Frywolitki to dla mnie ciemna magia. Bingo super. A Twoje haftowane kartki rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super bingo i zapewne wiesz, co mi się w nim najbardziej podoba :-) czas umówiać się z Doris :-) Pozdrawiam serdecznie i dziękuję bardzo za przesyłkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu! U Ciebie jak zawsze same Piękności, Najbardziej podoba mi się ta z tym Frywolitkowym Aniołkiem jest Cudowna - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiaty polne - ach... Nie mówiąc o frywolitce :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu śliczne kartki zrobiłaś :).

    A mi właśnie najbardziej się podobają haftowane. Super wszystko dobrałaś :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te karteczki, Aniu!
    Hafciki z kwiatkami zachwycają, a kartki są ślicznie skomponowane.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  21. A mnie się kartki podobają, nawet bardzo. I tak jak nie lubię żółtego koloru, tak tu Twoja żółta kartka zachwyciła mnie najbardziej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie wiem czemu marudzisz. Kartki są urokliwe. Mam nadzieję że i mnie sie uda zrobić choc jedną kartkę i dodac tutaj. Choc oczywiście w moim przypadku to i frywolitki i szydełko odpada.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkie kartki piękne!!!
    Mam nadzieje, że Twoje niezadowolenie to tylko taka "podpucha" 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  24. Oszałamiająca kolekcja Aniu. Ten frywolitkowy anioł jest bajeczny :)
    Dziękuję za przepiękne opracowanie haftów z kwiatami i kartki.

    OdpowiedzUsuń
  25. zaintrygowała mnie ta Sobota co przychodzi i ci sprząta chatę...tez bym skorzystała, ile bierze? ;-P

    Karteluchy zacne! Szydełko mnie kusi...ale "kurca fuks"...czasu mało!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna tabelka, można pokombinować na karteczce :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu rzutem na taśmę dwie kartki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...