Obserwatorzy

środa, 17 lipca 2019

Wakacyjnie u Uli i Choinka 2019

Witam Was

Dziś zapraszam na wakacyjne prace w zabawach u Uli i  Kasi. 



Ula zaplanowała na wakacje trochę luzu. W obu zabawach mamy w zasadzie jeden  temat na dwa miesiące . 
Zawieszki dla Ewki to tym razem free style , czyli każdy robi co chce .
W związku z tym że w sierpniu dwa tygodnie mnie nie będzie postanowiłam przygotować prace od razu na oba wakacyjne miesiące.
Powstały dwie  kolejne zawieszki w kształcie serduszek.



 Tym razem zeszyłam na maszynie, a na drugiej stronie jest materiał w gwiazdki. 



W zabawie kartkowej na lipiec mamy nową formę kartki typu pop up. Bazę zrobiłam sama, korzystając z wymiarów na filmiku Uli.  


Przyznaję bez bicia,że ta kartka jest wymęczona. Nie jest to, to co lubię. Miałam problem z elementami na listwach. Na moich kartkach zazwyczaj mało się dzieje, więc jak mam zrobić coś na bogato to zawsze mam problem. Trochę mi tu pomogły bardzo fajne papiery z Potwora, które zrobiły w zasadzie całą kartkę ale i tak z efektu końcowego nie jestem  zadowolona.  
A papierki z których zrobiłam kartkę  to Choinkowe Błyskotki  - w zestawie jest też jeden arkusz do wycinania. 





Druga wakacyjna kartka  miała być w formacie, który najbardziej nam się spodobał z dotychczasowych. 
Wybrałam sztalugę z maja. Kartka z moim ulubionym wykrojnikiem i papierem również od Potwora z zestawu Moja królewna  . 
Papiery nieoczywiste bo dedykowane na prace dla małych dziewczynek, ale jeden arkusz miał gwiazdki więc mi spasował do Bożego Narodzenia :-)



I kolaż dla Uli 



Obie zawieszki i kartka sztalugowa wędrują na zabawę do Kasi  Choinka 2019 



I tak w zasadzie to mam w miarę ogarnięte lipcowe zabawy co mnie cieszy ogromnie. 

Na zakończenie jeszcze tylko małe przypomnienie dla tych co wyszywają ze mną Różowego Flaminga. 


 Do zabawy zgłosiło się 17 osób, ale jak ktoś jeszcze chętny można dołączyć pisząc na mojego maila, w odpowiedzi podeślę wzór. 
20 lipca w sobotę pojawi się TUTAJ  pierwsza żabka do której linkujemy swoje postępy w hafcie. 
Można je też pokazać na Facebook na stronie Sponsora Coricamo  w komentarzu pod TYM postem.

I na dziś już wszystko, dziękuję Wszystkim za pozostawione komentarze, pozdrawiam serdecznie i życzę powrotu prawdziwego lata.


38 komentarzy:

  1. Piękne prace Aniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki i zawieszki śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak, kartka "pop up" jest super. Wszystko mi w niej pasuje, więc chyba jesteś dla siebie zbyt surowa. Jak dla mnie bomba. Sztalugowa równie piękna i z cudnym haftem, a wiesz, że takie uwielbiam. Zawieszki mistrzostwo, czyli wszystko piękne, wszystko ładne i z przyjemnością pooglądałam i pozachwycałam się :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie cudeńka:) Pozdrawiam , miłych wakacji:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pudełeczko Aniu ale ta skarpeta wymiata! Podobają mi się również serduszka, takie małe cudeńka :) Dla Ciebie nie ma trudnych tematów.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe prace Aniu, wszystkie dają istną burzę kolorów, pięknie! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje prace jak mówisz wymęczone sa mega piękne. Zachwycają te serduszka haftowane i szyte z tymi malusimi koralikami. Pudełeczko składaczek jest równie cudny. Podoba mi się taki format . Zas skarpetka to juz mistrzostwo świata, chciałabym by były już świeta i by taką wyjąć ze skrzynki na listy. Podziwiam, serdeczności slę

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu nawet nie wiesz, jak lubię połączenie granatu i bieli- strzał w 10! karteczka pop up- rewelacja! Nie wiem, co ty od niej chcesz.... A xxx skarpeciarnia to wiadomo, że mnie zachwyca...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Już tak nie narzekaj Aniu. Karteczki są po prostu mega. Haftowana skarpetka to rewelacja. Sama nie wiesz jakie cuda stworzyłaś. Możesz mi podesłać wzór tej skarpetki? Moje hafty póki co wstrzymane. Teraz tylko wisionki i porzeczki. Miłego Aniu i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu poproszę o wzór tej skarpety, jest fantastyczna:-) Zawieszki w niebieskościach też śliczne a to kartko-pudełko super i nie wiem co ty znowu od niego chcesz poza tym zając wyglądający zza choinki mnie zaskoczył;-)Buziaki, też Cię kocham:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pop up to nie jest to co lubię robić. Bazy leżą już od roku i omijam szerokim łukiem. Ciężki temat z którym sobie bardzo dobrze poradziłaś ale marudzisz 😘😜 u pozostałe prace jak zawsze cudownie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki są rewelacyjne, osobiście zachwyciła mnie skarpeta :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu Pop up wyszedł przyzwoicie nie ma się do czego przyczepić, sama chciałabym zrobić taką
    bo czuje że moja będzie porażką :D pozostałe prace też ładne a najbardziej kartka z haftem ten wykrojnik podbija polskie blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne prace Aniu! Serduszka urocze, a i kartki równie piękne! Z pudełeczkiem miałam to samo, nie łatwo jest zbudować przestrzenną scenografię, a w dodatku tak by wszystko się złożyło, ale świetnie sobie poradziłaś.
    Miłego dnia Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podobają mi się twoje prace, zwłaszcza kartki. Pop-up jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne karteczki i zawieszki serduszkowe Aniu! Jest czym oko nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie no! zając w pudełku...wypas!
    znaczy to taki "lunch box" do samodzielnego przygotowania? ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne, zawieszki rewelacyjne a kartka z zajączkami cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne karteczki, zając w pudełku super.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, cudne to pudełeczko z wyskakującymi zajączkami. Zawieszki i kartka z haftowaną skarpetką mają super kolorystykę - połączenie bieli z jednym dominującym kolorem bardzo mi się podoba.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie Aniu, po prostu pięknie. Wszystko. A ja w czarnej dziurze jestem. Flaming nie zaczęty, pop up w powijakach, i sił niewiele. Nie sądziłam, że ten remont mnie tak zmęczy, ale koniec już widać, więc mam nadzieję zaległości nadrobić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne karteczki, pomysłowe i perfekcyjnie wykonane, a zajączek jest uroczy, po prostu cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się zawieszki, ja właśnie zrobiłam zdjęcia tego co udało mi się wyhaftować, choć prawda jest taka że w tym momencie nic nie przypomina ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu śliczne prace zrobiłaś :).

    Co Ty chcesz od tych zajączków. Kartka jest super :).

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu karteczka pop-up świetna i nie ma czego się jej czepiać. Świetna jest ta sztalugowa a serduszka są piękne. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Box wymęczony? Raczej dopracowany, a biało-niebieskie zawieszki śliczne, zimowa kartka nastrojowa :-) Tu, gdzie teraz jestem, lato już wróciło.

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu, ja tu widzę same śliczne prace! Kartka pop-up jest rewelacyjna z tymi zajączkami, super pomysł!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojej po raz kolejny nadziwić się nie mogę, że tak umiesz zająć się tematem gwiazdkowym, kiedy wokół lipiec! :) :) śliczne zawieszki :) i fajny pomył z tą kartką pop-up :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne wszystkie hafty!!! Kartka pudełkowa z zajączkami też cudna !

    OdpowiedzUsuń
  30. A mnie bardzo podoba się ta kartka !!!
    Jeszcze nigdy takiej nie robiłam.
    Serduszka i druga karteczka też świetne:)
    A ten flaming rewelacja 🤩 Szkoda,że nie mam czasu na sal.
    Jeszcze zegara nie skończyłam, jako JEDYNA !!! Wstyd i hańba 🤫
    Buziaczki 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne prace Aniu :}
    Pudełeczko z królikiem extra , serducha cudne i w moich ulubionych niebieskościach.
    a karteczka ze skarpetą ma piękną ażurową oprawę...to jest wykrojnik Aniu ?
    Dla mnie wszystko rewelacja !
    Pozdrawiam :}
    Ania.

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu przyznaję, że wszystkie prace które stworzyłaś bardzo mi się podobają.
    Każda jest inna i w każdą włozyłaś swoje serducho ,co naprawdę widać.
    Pozdrawiam ciepło
    K.

    OdpowiedzUsuń
  33. Zawieszki takie mięciutkie, fajnie to wygląda :) ale karteczka też śliczna :) piękne prace - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo pomysłowe kartki przygotowałaś :) a hafciki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jakie fajne karteczki, a i hafcik wyszedł super:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu cudne prace :) dziękuję za hurtowy udział w zabawach :)
    p.s. jestem przekonana, że już tu byłam i komentowałam...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...