Obserwatorzy

czwartek, 31 października 2019

Tekturka u Ewy, owoce u Uli i wynik czytelniczy

Witam Was

Dziś ostatni dzień października a więc pora rozliczyć się ze wszystkich zabaw. A dokładnie zostały mi trzy zabawy.

Jako pierwsze kartki na zabawę u Ewy, gdzie w tym miesiącu króluje tekturka. 


Kartkę bożonarodzeniową pokazywałam już  TUTAJ  a dziś przyszła kolej na wielkanocną i okolicznościową. 

Okolicznościowa na craftowym papierze a tekturkowa jest dodatkowo ramka na której usiadł drewniany motyl. 


Kartka wielkanocna z tekturkowym jajem


a w środku wesoły zajączek 


I kolaż kartek dla Ewy



Druga zabawa to 8 już hafciarskie wyzwanie u Uli. 
A w październiku wyszywamy owoce i warzywa 




Sponsorem zabawy jest Needleart


Wybrałam wzór z Coricamo  TUTAJ , z którego wyszyłam  gruszki , wisienki i jabłuszko. W oryginale jest jeszcze śliwka i brzoskwinia. Wyszywałam na taśmie o szerokości 7 cm.  



Hafcik trafił na lnianą torbę, szyło się łatwo bo jak widać  len ma paseczki, więc udało mi się uszyć torbę w miarę prosto :-)



A na zakończenie jeszcze, mój bardzo marny w tym miesiącu wynik czytelniczy w zabawie u Ani Jacewicz.  


W październiku totalna klapa, jedynie dwie książki


Tylko 670 stron co daje 21 stron dziennie. Od początku roku przeczytałam 34  książki na łączną sumę 11.684 stron, średnio 38 stron dziennie. 

I dla ciekawych, krótkie opisy wydawcy, które pochodzą ze strony mojej ulubionej księgarni internetowej https://aros.pl/



Tu się trochę zawiodłam. Zbyt dużo wątków osadzonych w jednym wigilijnym dniu, choć zakończenie dość niespodziewane.   



 Za to  kolejna książka Agaty Przybyłek z serii z domkami równie dobra jak poprzednie. Teraźniejszość przeplata się z historią z czasów II wojny światowej. Czyta się bardzo dobrze. 

No i to tyle w temacie październikowych zabaw. Wszystko udało się zrealizować, aczkolwiek łatwo nie było. Czas pędzi jak zwariowany, nie wiem czy to tylko u mnie czy Wy też nie nadążacie za swoimi myślami :-). 

Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie, dziękując że tu jeszcze zaglądacie.



19 komentarzy:

  1. Super karteczki- widać, że tekturki sprawdzają się wszędzie! A torba.....genialna!:-D Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu Ty wciąż masz powera do pracy. Karteczki jak zwykle wspaniale. Nie ma jak tekturki. zawsze wyglądają ciekawie, a Ty potrafisz je fajnie wkomponować. Torbą jestem zachwycona. Po prostu mega. Nie dość, ze własnoręcznie uszyta to jeszcze własnoręcznie ozdobiona przecudnym haftem. Jedyna i niepowtarzalna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu kochana karteczki super, jak zawsze duża różnorodność. Bardzo fajny jest ten motyl:)). Ale torba z haftem to jest już odlotowa. Przepiękna ❤. Uwielbiam eko torby pod wszelką postacią! Wynikiem czytelniczym nie przejmuj się, jak dla mnie i tak dobrze :))). Buziaki dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wywiązałaś się ze wszystkich zadań. Pracowita z Ciebie dziewczyna a i jeszcze na czytanie czas znajdujesz. Zupełnie nie wiem, jak udaje Ci się tyle obowiązków godzić. Torba piękne, aż ci zazdraszczam.Chyba zrobię sobie podobną, tylko kiedy? Uściski wielkie.

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała torba hafcik pięknie ją ozdabia:)
    karteczki pięknie skleiłaś:)cudnie ci to wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki,zwłaszcza ta na bazie kraftowego papieru wpadła mi w oko,no a Eko torba "pozamiatała" ! Hafcik obłędny,ponieważ owoce wyglądają jak żywe. Aniu świetna robota !!! A Twój wynik czytelniczy jest równie imponujący więc uszy do góry:) Ostatnio więcej przeczytałaś więc się wyrównało 😉 Miłego weekendu Kochana 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, chyba wszędzie czas pędzi jak szalony i coraz trudniej wszystko ogarnąć.
    Twoje kartki są przepiękne, a torba - miodzio!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki świetne, ale dziś torebka przyćmiła wszystko - rewelacyjna!!!
    Czytelniczo nie zawsze musi być max, ważne że lubisz czytać. Czas faktycznie oszalał:( Myślałam że będę miała czas na wszystko, a wciąż z niczym nie wyrabiam;)
    Buziaczki Aniu)

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne kartki jak i torba Aniu :) a wyniki czytelniczy i tak bardzo dobry patrząc na średnia książek przeczytana przez przeciętnego Polaka :) sciskam !

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu świetne kartki, ale torba jest wręcz zachwycająca i bardzo eko:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, wciąż podziwiam, podziwiam i podziwiam. Kiedy Ty odnajdujesz czas na wszystkie swoje robótki i... jeszcze te ksiązki przeczytane. Karteczki są mega urocze, torba z hafcikami owoców (które macałam i widziałam) jest super fajna, Serdeczności . pozdrowienia i uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko Aniu u Ciebie jak w porządnej manufakturze ciągle coś nowego, skąd Ty ta energię czerpiesz:-). Kartki są śliczne ale tym razem najbardziej mnie torba zauroczyła, haft nadaje jej oryginalności a i sam len bardzo lubię. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki Aniu, szczególnie ta z motylem :) Torba świetna i przeurocza!
    Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczki rewelacyjne ! Najbardziej podoba mi się zając ukryty za tekturkowym jajcem :)
    Hafcik też bardzo ładny i fajnie wykorzystany :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne karteczki, ale torba bomba. Fantastycznie wygląda z tym haftem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu fantastyczna torba :) dziękuję za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, torba jest super! Pożyczam jako inspirację na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet taki skromny wynik czytelnicy jest wyższy niż średnia krajowa. Prace piękne :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...