Obserwatorzy

wtorek, 22 października 2019

Zawieszki dla Ewki, choinka 2019 i kartka dla Uli i Ewy

Witam Was

I tradycyjnie, jak to u mnie bywa, cztery zabawy w jednym poście, choć tym razem  nie jedna praca. 


Zacznę może tym razem od Uli i jej zabawy  kartkowej. Na październik Ula zaproponowała kartkę typu  SWING. Przyznam się, że jakoś nie spotkałam się wcześniej z tą formą, wiec z przyjemnością spróbowałam czegoś nowego. Robi się łatwo i przyjemnie i daje bardzo fajny efekt kartki przestrzennej, która składa się na płasko do koperty.

 Wersja stojąca 


Wersja leżąca 


I poskładana do koperty 



Kartkę zrobiłam na bazie craftowej, czyli tekturze, dodatkowo z tekturki jest bombka i napisy więc posyłam ja również na zabawę do Hubki, gdzie w październiku motywem przewodnim jest TEKTURA

Druga zabawa u Uli to zawieszki dla Ewki, a w październiku na zawieszkach miała się znaleźć ŚNIEŻYNKA

U mnie dwie zawieszki. Na jednej prosta śnieżynka oprawiona w transparentny papier. 


Druga zawieszka dwustronna, baza to gwiazdka ze sklejki. Muszę przyznać że ta zawieszka wyjątkowo mi się podoba. 


I obie razem  


Obie zawieszki  lecą jeszcze na zabawę do Kasi CHOINKA 2019 .
 Na choinkową zabawę poleci jeszcze  jedna zawieszka, która powstała jeszcze  w marcu ale nie doczekała się publikacji. Format zawieszki to tzw.  pendibulle. 


I kolaż zawieszek dla Kasi. 



I na dziś wszystko, mam nadzieję, że dziewczyny zaliczą mi wszystkie cztery zabawy.  

Tym którzy haftują flamingi przypominam, że żabka do kolejnej odsłony haftu już działa TU 


Wybaczcie , że wpadam jak po ogień, ale po pierwsze kompletnie nie mam weny do pisania a po drugie strasznie mi gdzieś ucieka czas, nie nadążam sama za sobą :-)

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję Tym którzy znajdą chwilkę na pozostawienie komentarza. 

31 komentarzy:

  1. Aniu jak zawsze piękne i rożnorodne prace u Ciebie :)). Zawieszki są śliczne!!! Buziaki kochana!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne sweterkowe tło i kolory w swingowej kartce :-) Zawieszki rewelacyjne !!!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze każda kartka niepowtarzalnie piękna. Bardzo podobają mi się te składaczki. Kiedyś też robiłam takie. Oczywiście karteczki zawieszki i pendibule to nr 1.Sa cudne. Pozdrowienia i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu cudne śniezynki :) a tego pendibulle to muszę chyba sama spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I kartki nie pochwaliłam... rewelacyjna jest!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, kartka świetna ... mam też taki ,,sweterkowy,, papier, pięknie się na kartce prezentuje. Temat haftu nie moja bajka ale lubię oglądać Wasze prace. Śliczne są Twoje zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna ta forma kartki,już oglądałam i chwaliłam u niektórych dziewczyn.Bardzo mnie zaciekawiła 🤔 Twoja Aniu wersja jest naprawdę extra !!! Pięknie ją dopracowałaś,dobrałaś kolorki ,po prostu cud miód 👏👏👏 Zawieszkami jestem równie zachwycona.
    Serdecznie Cię pozdrawiam i życzę więcej weny i pozytywnej energii.Buziaczki 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe prace!!! Ani tak się rozkręciłaś, że jestemw szoku- robisz świetne prace!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu wszystkie prace śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu kolejne super prace, ciągle coś tworzysz w tym sporo jest haftów, jesteś niezła :) Zawieszka gwiazdka jest super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pod urokiem tych ślicznych zawieszek. kartka jak cudo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe prace Aniu.:) Chyba najbardziej podoba mi się kartka, ale wybór trudy. Ślę moc serdeczności.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe zawieszki a kartka jest po prostu cudna !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prace. Zawieszki na choinkę rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałą karteczka bardzo moje kolorki:)
    a te zawieszki magiczne świąteczne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie wyszła Ci ta kartka i bardzo mi się podoba, tak samo świetnie wyglądają zawieszki:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne zawieszki przygotowałaś, a to pendibulle mnie zaskoczyło, bo nie znałam takiego twora :)
    Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Karteczka swing bardzo ładna, ciekawie dobrałaś kolorystykę. A stempelka z życzeniami takiego mam. Kupiłam w sobotę na zlocie w Krakowie.
    Hafciki urocze, misternie wykrzyżykowane i oprawione. I ja tego pendibulla nie znam. Może jakiś kursik zrobisz? Pozdrawiam ciepło, słonecznie złotojesiennie.

    OdpowiedzUsuń
  19. karteczka super. W tej stonowanej tonacji taka bardzo świąteczna. I bardzo podoba mi się czerwona zawieszka. Prześliczna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu sliczne prace! Szczegolnie podoba mi sie ta przestrzenna zawieszka i gwiazdka na sklejce! Swietne pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna karteczka. Też jeszcze takiego składaczka nie robiłam.
    Zawieszki też piękne. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne prace, gwiazdeczki wymiatają.

    OdpowiedzUsuń
  23. Karteczka wyszła ślicznie, jest taka klimatyczna. Zawieszki jak zawsze Aniu udane, takie małe cudeńka :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. Anusiu, piękne są Twoje zimowe prace. Jako miłośniczka składaczów zachwycam się swingiem.
    Czas ostatnio faktycznie jakoś przyspieszył:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Droga Aniu! Prace są prześliczne, jak zawsze! Kartka - składaczek to mistrzostwo wykonania!!! Pozdrawiam bardzo gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe są Aniu Twoje prace!!! Podziwiam zawsze ilość i różnorodność!
    Pozdrowienia przesyłam w wielkim ostatnio pośpiechu:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne prace, gwiazdeczki prześliczne.:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna kartka, bardzo ładnie ją ozdobiłaś,bez przepychu :)
    Zawieszki to zawsze cudnie Ci wychodzą :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Podziwiam!:) Szczególnie kartkę, bo coś nie mam do niej weny.;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu ja widzę, że Ty już uruchomiłaś prawdziwą świąteczną produkcję:)
    Kartka składaczek naprawdę rewelacyjna a zawieszki zachwycające!
    Uściski Kochana:*
    K.

    OdpowiedzUsuń
  31. Zachwycające zawieszki, a kartka śliczna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...