Obserwatorzy

wtorek, 28 stycznia 2020

Podsumowanie czytelnicze - styczeń

Witam Was

Koniec miesiąca już blisko więc przychodzę dziś z podsumowaniem mojego czytelnictwa. W tym roku zapisałam się do udziału w dwóch zabawach czytelniczych. 
Jako pierwsza kolejna odsłona zabawy u Ani Jacewicz - szczegóły znajdziecie TUTAJ


Mój dorobek czytelniczy w styczniu wyniósł trzy książki, na łączną sumę 1.127 przeczytanych stron. Dało to 36 stron dziennie. 


Poniżej krótkie opisy wydawcy




Zarówno zdjęcia jak i opisy pochodzą ze strony mojej ulubionej księgarni internetowej https://aros.pl/

Jak widać jestem stała w uczuciach, nadal są to książki  "z życia wzięte" i nadal są to moje ulubione autorki. Pierwsze dwie typowo świąteczne, najnowsze, wydane w grudniu 2019. 
Dla tych co lubią taką literaturę polecam wszystkie. Czyta się łatwo i przyjemnie. 

W tym roku postanowiłam również przystąpić do drugiej czytelniczej zabawy organizowanej przez Lidzię. Szczegóły znajdziecie TUTAJ 


U Lidzi w zabawie obowiązują dodatkowe zasady, które mogą lub nie muszą być spełnione. W każdym miesiącu Lidzia podaje trzy litery, z których:
 pierwsza to pierwsza litera  imienia lub nazwiska autora 
druga to pierwsza litera tytułu książki
trzecia litera to pierwsza litera czegoś co znajduje się na okładce.
W styczniu Lidzia zaproponowała zestaw SNR
W związku z tym, że nie korzystam z biblioteki a książki kupuję, nie trzymam się sztywno tych zasad, ale jak wybieram książkę do czytania szukam takiej która zawiera choć jedną z zaproponowanych liter. 

Na pierwszej z książek nie ma ani jednej styczniowej literki. 
Na drugiej znalazła się jedna literka a mianowicie tytuł książki 
N = " Nieświęty Mikołaj" 
Edytowano:
Agnieszka zasugerowała że jest jeszcze na okładce jedna literka :-)
 R = jak Rękodzieło ( na dole jest włóczka z drutami, a czapka jest na 100% rękodziełem ), a ja  znalazłam jeszcze R = jak Rudy ( czapka i włóczka).
Nie wiem czy Lidzia zaliczy taką interpretację ale dopisałam :-) 



Natomiast na trzeciej książce znalazły się dwie literki dotyczące tytułu i okładki: 
N = "Nieszczęścia chodzą parami"
R = Róże i  Różowy. 


Jak ktoś nie widzi to róże leżą na książce w prawym dolnym rogu, a różowe są buty, torebka i ściana :-).
Lidziu mam nadzieję, że spełniłam Twoje wytyczne :-).

I tym postem kończę miesiąc styczeń. Z uwagi na mój wyjazd,  post z podsumowaniem zabawy kartkowej, żabka na luty i tematy zabawy kartkowej na marzec, mogą ukazać się z jednodniowym poślizgiem. 
Wybieram się do Wrocławia na Dolnośląskie Warsztaty Craftowe. Jak ktoś się też wybiera a miałby ochotę na spotkanie w realu dajcie znać anniwa59@gmail.com

Pozdrawiam serdecznie  i dziękuję serdecznie za wszystkie serdeczne komentarze. 


27 komentarzy:

  1. A ja nic nie przeczytałam, gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały wynik Aniu. Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wynik! Takiego samego albo i lepszego życzę ci w bieżącym roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejne ciekawe tytuły wiec zapisuje a Tobie Aniu zycze owocnych warsztatow i czekam na relacje, to bedzie na pewni twórczy i ciekawy czas ! Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem ilości przeczytanych stron :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapisane:)
    Ostatnio czytam książki Olgi Rudnickiej, część lekka do poczytania w biegu, ale "Cichy wielbiciel" nie pozwolił od siebie odejść. Niby kryminał ale z psychologią w tle. Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny czytelniczy wynik. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nooo, jestem pod wrażeniem! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. A właśnie wczoraj w sklepie patrzyłam na tę książkę Kordel i stwierdziłam, że muszę ją przeczytać :) Fajnie zaczęłaś rok Aniu i super podpasowałaś je pod moje wytyczne, o to chodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tych warsztatów... muszę kiedyś sobie taki wyjazd zaplanować.
    A przeczytałaś fajne książki :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię tego typu literaturę, dlatego chętnie u Ciebie podglądam.
    Wspaniałego wyjazdu i pobytu! Baw się dobrze Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle Aniu podziwiam i zastanawiam się kiedy Ty to ogarniasz. Szkoda, że to tak daleko. Chętnie bym się na takie warsztaty wybrała. razem z Tobą. Pozdrawiam i ściskam mocno. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Już sobie zapisałam książki do przeczytania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Może i mnie uda sie kiedyś przeczytać te wszystkie książki, jak na razie tonę w robotkach.☺️

    OdpowiedzUsuń
  15. Brawo ty!
    Moje jedyne dokonania czytelnicze w styczniu to tony kolejnych instrukcji... ;)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Miłych wojaży Aniu pozdrów Manhattan, krasnale i Olę :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny czytelniczy wynik zaliczyłaś Aniu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj Aniu w klubie kupujących, a nie wypożyczających :).

    Wszystkie trzy książki zachęciły mnie do przeczytania ich. Zapisuję :).

    Aniu znalazłam w pierwszej książce na okładce literkę "r" - robótki :).
    Na dole okładki jest włóczka i druty :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapamiętuję książkę A. Przybyłek :) polecałaś ją już wcześniej, dzięki Tobie przeczytałam jej dwie powieści, chętnie sięgnę po kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu super :) Zabawa zabawą,ale najważniejsze oczywiście,by czytanie przyniosło największą radość z samej lektury ;) do biblioteki nosiłam się z zamiarem zapisania lecz tyle mam książek kupionych,że z córką śmiejemy się,żeby mi życia tylko starczyło na przeczytanie ich wszystkich,a jeszcze ona też ciągle mi coś pożycza,więc "kupka" ciągle rośnie.A w związku z moim wyjazdem biblioteka już w ogóle odpada. Tak,że pozycji z literkami od Lidzi szukam tylko w swoich zasobach,co będzie na pewno niełatwe,aczkolwiek moja biblioteka nie jest uboga ;) Odkąd rzuciłam palenie,kupuję więcej książek,bo przerzuciłam się z jednego nałogu w drugi,a ten przynajmniej wychodzi mi na zdrowie ;) Miłego weekendu Kochana :) Buziaczki :***

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu śliczne książki wybrałaś. Już same okładki zachęcaja do sięgnięcia po nie. Ponieważ od czasu do czasu jak uskładam jakieś resztówki z zakupów kupuje ksiązki to musze tych dwóch pozycji poszukać. Będa jak znalazl podczas świat fo czytania. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...