Obserwatorzy

czwartek, 9 stycznia 2020

Podziękowania.

Witam Was 


Dziewczyny  serdecznie Wam dziękuję za wspaniałe życzenia emeryckie.
 Sprawiłyście mi ogromną niespodziankę, nadal jestem w szoku :-)
Szczególnie dziękuję Uli za pomysł i logistyczne ogarnięcie całości. Paka była ogromna !!!
 Dotarła do mnie  na 2 dni przed moją oficjalną emeryturą. 
Wszystko co od Was dostałam będzie dla mnie szczególnie cenną pamiątką. 
Ten nasz blogowy świat jest jednak niepowtarzalny, cudowny bo zrzesza takie serdeczne OSOBY Jak WY !!!!


Dla niewtajemniczonych, przepraszam bardzo, że dopiero dziś Wam dziękuję, ale koniec 2019 roku był dla mnie fatalny, jeżeli chodzi o zdrowie, i nie byłam w stanie zrobić zdjęć i napisać posta.
Dziś pomału wychodzę na prostą i w końcu zaczynam się cieszyć moją emeryturą.

A paka jaka do mnie przyleciała była ogromna i wyglądała tak

Po otwarciu i wyjęciu zawartości oczom moim ukazał się taki widok :



A w  środku znalazłam całe mnóstwo kartek i prezentów. 
Dziękuję za cudne kartki z życzeniami :

Ewie Jurewicz, Marylce, Lence, Zosi, Pawannie, Dorotce

Eli, Justynce ( Klimju), Eluni, Justynce ( Wielkie Małe Pasje), Teresce


OliK, Marysi, Basi, Nawannie, Marioli, Joli Kapla

Halince, Gosi, Danusi i Dance M

Uli K, Małgosi X i Basi


Za kartkę, życzenia i upominek dziękuję :

Violi za kartkę, papierki  do kartek ,bazy i pyszną herbatkę

Agnieszce za kartkę i śliczną dwustronną zawieszkę


Ewie za piękną ruchomą karteczkę, zestaw serwetek i arkusz z zegarami.

Hubce38 za piękną kartkę, papiery scrapowe i kolorowe cekiny

oraz za cudowną choineczkę z szopką w podziękowaniu za haftowane zawieszki na choinkę


Monice  za piękną kartkę w pudełeczku, świeczuszki i słodkości

Reni za cudną kartkę w kształcie torebki, filcową choineczkę, piękny zestaw wstążeczek w serduszka  i świetne hafciarskie nożyczki

Izie za śliczną kartkę i zakładki z suszonymi roślinkami


Lidzi za śliczną haftowaną kartkę, zestawy  do kartek, przydaśki i słodkości

oraz świąteczną zawieszkę, cudowny świecznik, i filcową zawieszkę oraz smaczną czekoladkę 

Agatce Baran  za karteczki, piękny folkowy chustecznik , folkowy słoiczek pełen suszonych grzybków oraz piękny zestaw do wyszycia obrusu.

Monice ML za kartkę,  cudne wykrojnik, kanwę, koronkę i słodkości

Uli za podziękowanie za udział w zabawie" Zawieszki dla Ewki", a dostałam kartkę, zestaw do haftu, moją ulubioną rustykalną kanwę, notesik, słoiczki świeczniki, piękną zdobioną bombeczkę i cieniowaną mulinę.


A na zakończenie hit tej ogromnej przesyłki :-) 
Od Uli i Zosi dostałam cudowną glinianą figurkę. Była umieszczona w wielkiej kuli, do której dołączony był specjalny wieszaczek. Niestety kula  nie przeżyła tego transportu, ale i tak bardzo się cieszę z tej sympatycznej  kobitki :-)


Dziewczyny raz jeszcze serdecznie Wam dziękuję za pamięć, serdeczne życzenia i cudne prezenty.
Mam nadzieję, że nic nie zgubiłam i nikogo nie pominęłam. Została mi co prawda tabliczka czekolady ale doprawdy nie wiem od kogo pochodzi :-)

Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie 


38 komentarzy:

  1. Ania , strasznie mi głupio, szaro i nie wiem co powiedzieć, ja nic nie wiedziałam , i taż chcę się dołączyć do życzeń tych emeryckich i powiem witaj w klubie ... Aniu jeśli to nie problem to podaj mi na mojego emaila twój adres , zeszyt z adresami , gdzieś mi zginął i powoli będę go odbudowywać

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, podejrzewam, że takiej niespodzianki nie da się opisac słowami- pomysł Uli był super! Zdróweczka i radości na emeryturze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, podziwiam te wspaniałe dowody sympatii :) Cieszę się razem z dziewczynami, że niespodzianka się udała. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale wkroczyłaś w emeryturę. Wszystkie podarki z serca płynące. Zdrowia życzę i ciesz się każdą chwilą emerytury. To piękny czas. Pozdrawiam ciepło.


    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci Aniu wspaniałej emerytury i dużo zdrowia !

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu ciesze się razem z Tobą, super karteczki i upominki dostałaś. Teraz kochana świat należy do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, gratuluję wolności.Niedługo przekonasz się, że czasu na emeryturze wcale nie jest więcej.Gdybyśmy wszystkie zostały wtajemniczone, to paka byłaby jeszcze większa ;-)
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelka! Ciesze sie ze dołożyłam kawałek od siebie do tej niespodzianki, dzieki Uli. Serce sie raduje, tyle wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna niespodzianka i piękne przywitanie na emeryturze
    Życzę wszystkiego najlepszego. Za chwilę okaże się że emeryci nie mają czasu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu kochana jest mi głupio że w tej paczce nie ma mojej karteczki ale nic nie wiedziałam o spisku. Brawa dla Uli za pomysł i dla dziewcztn za piękne kartki. A dla Ciebie chociaż tak skłdam życzenia: baw sie, szalej i spełniaj marzenia.
    Dekalog wesołego emeryta:
    1. Pamiętaj – emerytura to jest to, co ci się słusznie należy, teraz niech pracują inni.
    2. Żyj przede wszystkim dla siebie, bez poświęceń dla rodziny.
    3. Nie męcz ciała żadną dietą, już się dosyć wycierpiało.
    4. Pamiętaj, że nic tak nie poprawia humoru, jak babskie spotkania.
    5. Niech twym ulubionym sportem będzie leżing.
    6. Kalorie spalaj tylko w tańcu.
    7. Wybierz się w podróż marzeń.
    8. Relaks w dużej wannie niech będzie codziennością.
    9. Wino sącz z rozkoszą.
    10. I zawsze ciesz się życiem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że niespodzianka się udała. Na emeryturze jest ekstra fajnie - sprawdziłam :) Byle tylko zdrówko odpisywało. Uściski Anusiu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mi jest smutno, bo nie wiedziałam ani o emeryturze, ani o "zmowie" i wstydzę się, że brakuje tam mojej karteczki i oczywiście serdecznych życzeń "świętego spokoju" :)
    Ale oczywiście życzę Ci Aneczko przede wszystkim dużo zdrówka i żeby Ci się nie przestało chcieć :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie też głupio...nie wiedziałam nic o emeryturze, wspaniałe upominki dostalas bedziesz sie nimi cieszyć długi czas. Życzę Ci aby Ci zdrowie dopisywalo i abyś miała czas na swoje hobby.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne niespodzianki, a babeczka od dziewczyn rewelacyjna.:) Tyle karteczek a każda inna, coś wspaniałego. Twoja mina przy otwieraniu - bezcenna. Aniu jeszcze raz dużo dobrego dla Ciebie, a przede wszystkim zdrówka i radości. Z tego miejsca dziękuję jeszcze Ulce za wspaniale zorganizowaną akcję i poświęcony czas.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu zdrowia i długiej spokojnej emerytury :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu! Odpoczywaj trochę na tej emeryturze i dbaj o siebie.
    dobrze, że chociaż kobitka przeżyła... ;) całusy!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniała niespodzianka,piękne prezenty, Dużo zdrówka na nowym etapie życia, dużo czasu na hobby i przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, ja również, jak pozostałe koleżanki nie znałam dokładnego terminu Twojego przejścia na emeryturę...Dlatego jest mi przykro, że nie mogłam dołączyć... Ale cieszę się, że tak dużo osób pamiętało. I ja również dołączam z życzeniami, obyś przede wszystkim dbała o zdrówko, poświęcała czas na przyjemności, odpocznij od bloga(bo myślę, że za dużo wszystkiego wzięłaś na swoje barki)a swój wolny czas przeznaczała jedynie na same rozkosze;) Pozdrawiam Cię gorąco i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu kolejny etap życia za Tobą teraz to co najlepsze możesz robić wszystko na co wcześniej nie miałaś czasu .
    Dlatego życzę Ci abyś miała tyle zdrowia żeby zrealizować Swoje wszyskie najskrytsze marzenia .
    Szczęśliwej Emerytury Aniu

    OdpowiedzUsuń
  20. Cieszę się, że wzięłam udział w tej tajemnej akcji :-)
    Zdrowia życzę Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najnajnajlepszego na emeryturze:) Super, że niespodzianka się udała i sprawiła Ci przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu kochana, cieszę się, że niespodzianka udała się i sprawiła Tobie wiele radości :)). Jesteś wspaniałą Osobą, zawsze znajdziesz czas by zostawić ciepłe słowo, zawsze podtrzymasz na duchu więc w pełni zasłużyłaś na tyle dobra :). Kochana szalej, odpoczywaj i dbaj o siebie na tej emeryturze, byś jak najdłużej z nami była w blogowym świecie :)). Buziaczki!

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu zdrowia, spokoju i wszystkiego najlepszego na każdy dzień. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)
    odpoczywaj niech każdy dzień będzie pięknie wypełniony:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu super! wyobrażam sobie radość przy otwieraniu takiej cudownej paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna paczucha. Wszystkiego dobrego i dużo zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  27. Cieszę się, że niespodzianka się udała i że miałam w tym swój udział :)
    Ciesz się emeryturą, ale to wcale nie prawda, że na emeryturze mamy więcej czasu. Z własnego doświadczenia wiem, że czasu jest zdecydowanie mniej.
    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz życzę wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, super prezent:) szczęka opada:D
    Wszystkiego cudownego dla Ciebie - jak najwięcej czasu na przyjemności, odpoczynek, na co tylko chcesz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. No to teraz sobie Aniu pożyjesz - bo przecież życie zaczyna się na emeryturze - cudownego czasu Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Emerytura to fajna rzecz:) Niech tylko zdrówko Ci dopisuje a do pełni szczęścia życzę udanych projektów i dużo wolnego czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miło mi było że mogłam brać udział w tym spisku Uleńki, za co Jej ogromnie dziękuję:)
    Anulka, jesteś niesamowitą osóbką, co widać po ilości pamiętających o Tobie osób, a wiadomo że gdyby wróbelki głośniej ćwierkały, to byłoby jeszcze więcej;)
    Buziaczki Kochana:) Wypoczywaj:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu, cieszę się, że niespodzianka się udała. Pomysł Uli był świetny.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Miło mi, że mogłam wziąć udział w zorganizowanej przez Ulę akcji. Cieszę się, że sprawiłyśmy Ci Aniu przyjemną niespodziankę :) Samych przyjemnych i twórczych dni na emeryturze Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo się cieszę, że dołożyłam małą cegiełkę do tej niespodzianki.
    Ciesz się tą emeryturą, teraz nic nie musisz tylko rób co Ci sprawia przyjemność.
    Dużo zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu, śliczności zaprezentowałaś. Emerytura - moje marzenie - to cudowny czas, który można realizować wg własnego "widzimisię":)))
    Niech będzie dla Ciebie cudownym okresem! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  36. O jej! Same piękne rzeczy, a wizerunek Ani na emeryturze rozbroił mnie całkowicie. Emerytura to fajna rzecz, tylko kasy mniej ale dużo czasu:) Aniu zdróweczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Pieknie zostałaś obdarowana, Aniu. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...