Obserwatorzy

środa, 15 stycznia 2020

Chrzest Święty Zosi

Witam Was

Dziś zapraszam na bardzo spóźnione pace, jeszcze z zeszłego roku. Tak się jakoś poskładało, że nie miałam jeszcze okazji ich pokazać. Trochę mi głupio bo datowane są na koniec października i początek listopada 2019 roku. Ale uwierzcie mi, że nie miałam ich kiedy opublikować. 
Są to prezenty jakie zostały wręczone ode mnie i mojego męża malutkiej Zosi z okazji jej chrztu świętego. Zosia jest córką mojego bratanka. 

Na prezent dla Zosi zamówiłam u Małgosi X piękny albumik na pierwszy roczek. Ja Wam pokażę tylko pierwszą i ostatnią stronę a po szczegóły zapraszam Was do Małgosi TUTAJ.



Małgosiu raz jeszcze dziękuję za cudowny albumik. 

Sama przygotowałam do albumiku opakowanie, które jest jednocześnie skrzyneczką na dziecięce skarby. Wykonałam ją w technice decoupage. 



Środek został tylko zawoskowany a na dnie wyścielony różowym filcem. Nie przepadam za malowanym środkiem , wolę jak jest taki prawie "surowy".



  Na wieku natomiast znalazł się papier ryżowy od ITD Collection.


Na chrzciny  nie wypada iść bez kartki więc poczyniłam i takową. Ale nie jest to kartka tradycyjna, jest to mój pierwszy, debiutancki exploding box. 
 Powiem Wam, że bardzo fajnie mi się go robiło i  jestem z niego zadowolona. 





Wprawne oko zauważy mini kopertkę wiązaną na wstążeczkę na prezent pieniężny :-)


W samym środeczku umieściłam gipsowego Aniołka otoczonego kremowymi różami z pianki. 


No i  w zasadzie to już cały prezent. Mam nadzieję, że Rodzicom małej Zosi się spodobało.

Dziękuję pięknie Wszystkim, którzy tu jeszcze zagadają i swoimi komentarzami motywują mnie do pracy.
Pozdrawiam serdecznie 


37 komentarzy:

  1. Aniu kochana, ale piękne prace z samego rana mogę podziwiać! Przede wszystkim wielkie brawa za exploding box. No wyszedł Tobie idealnie, jakbyś od zawsze je robiła. Pięknie wykończony i tyle detali a wszystko współgra ze sobą. Skrzyneczka wspaniała! Bardzo fajnie ją ozdobiłaś. Ten papier ryżowy widziałam na stronie sklepu, a teraz już mogę wyobrazić sobie jak pięknie prezentuje się na Twojej pracy :). Jest śliczny! A całość dopełnia niesamowity album Małgosi :)) . Buziaki Aniu i miłego dnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu przepiękny boksik poczyniłaś!!! Jestem z Ciebie dumna,bo jak na debiut to wyszło rewelacyjnie Kochana !!! Skrzyneczka równie cudna !!! Wspaniałe prezenty otrzymała maleńka kruszynka 🤗🤗🤗 A albumik od Małgosi ...wiadomo - poezja 🥰
    Aniu,miłego dnia,buziak 😘

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniały boksik i nie widać ,że debiut:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo za exploding :) Ja też kilka miesięcy temu zrobiłam pierwszy, ale potem już leci :) Wspaniałe pudełko albumowe- fantastyczna pamiatka :) a album- no Gosia robi mistrzostwo swiata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu na pewno się spodobało, bo wszystko zachwyca swoją delikatnością i kolorystyką, nie mówiąc już o perfekcyjnym wykonaniu:) ja mam zaległe prace sprzed kilku lat i jakoś nie mogę się wziąć do ich pokazania;)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, oba pudełeczka są wspaniałe. Skrzyneczka na skarby idealna dla malutkiej księżniczki, a Twój debiutancki box jest po prostu perfekcyjny. Cieszę się, że mogłam dołożyć swoją cegiełkę do tego kompletu.
    Kochana, pisz śmiało w sprawie kolejnego albumu, zwłaszcza, że teraz mam ferie, więc czasu i weny nie brakuje:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny prezent Aniu. Album już podziwiałam, ogromnie mi się podoba pomysł umieszczenia go w tak cudnej skrzyneczce. Boxik też wspaniały.Zosia będzie miała wyjątkową pamiątkę tej wyjątkowej chwili. Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace. Gratuluję pierwszego boxa, myślę że teraz będzie już gościł wśród twoich prac bo robienie ich daje wiele możliwości i sprawia frajdę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale przepiękny prezent ! Boxik jest przecudny ! A pudło na skarby ... kto by nie chciał takiego mieć :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niewiele osób dostaje ręcznie wykonane upominki, kiedyś pewnie i Zosia będzie je oglądać. Patrzę na tą rozkładaną kartkę...jesli to Twoja pierwsza to jestem ciekawa jak będą wyglądać następne. Do tego trzeba mieć naturalny talent! Pięknie zrobiłaś te upominki, do tego Skrzynecka...Ja zaczynam mieć kompleksy☺️ jesteś bardzo zdolna, ciekawe czym nas jeszcze zaznaczysz. I pokazuj resztę tych pochomikowanych prac, których nam nie pokazalas pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne prezenty wręczyłaś, a z tym boxem , to nie wiem czy bym sobie poradziła

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, świetne upominki podarowałaś małej Zosi. Skrzyneczkę pięknie ozdobiłaś a kartka eksplodująca też bardzo mi się podoba.Ciekawie i elegancko ozdobiłaś. Ubranko na wieczku dodaje uroku. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne! i skrzyneczka i albumik i box, i jaki słodki aniołek w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne, ale ten box z tym ubrankiem i aniołkiem w środku wymiata!

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu taki prezent dla dziecka to coś niesamowitego. Brawo za box wyszedł Ci fantastycznie, w życiu bym nie powiedziała że to pierwszy taki, ale wiadomo jak się ma taki talent, to wszystko wychodzi cudnie :) Skrzyneczka jest śliczna i fajnie, że środek tak surowy, ja też wolę takie wersje niż malowane.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu jak możesz takie słodkie skarby "po szufladach" chować;-) Pięknie Zosię obdarowałaś z okazji pierwszych urodzin, takie ręcznie robione pamiątki są niepowtarzalne i z sercem darowane, niech się dziecię uczy od małego co dobre:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam sporo prac z zeszłego roku;) czekają sobie na publikację i kiedyś się doczekają:D
    Super box, wcale nie powiedziałabym, że debiutancki ;)
    Co do pudełek- ja z kolei nie umiem zostawić surowego środka:D każdy z nas ma jakieś twórcze przyzwyczajenia;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu wspaniały album zrobiła Małgosia, ale Twoje pudełko na drobiazgi również jest urocze, a pierwszy box wyszedł rewelacyjnie. Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne prezenty
    I zarazem pamiątki. Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przecudne prace pokazujesz dziś Aniu. Obie z Małgosią wykonałyście wszystko po mistrzowsku, a Zosia będzie miała wspaniałe pamiątki. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, przepiękny komplet stworzyłaś, cudny i pudełko i box, bardzo, ale to bardzo mi się podoba. A wiesz, że właśnie osttanio myślałam, że może by tak spróbować takiego baoxa stworzyć, bo jeszcze nigdy nie próbowałam. Teraz będę wiedziała, kogo o radę pytać :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu szczęka mi opadła. Fantastyczne prace wszystkie. Oko zawiesić trzeba na tych cudownościach. Skrzyneczka na skarby rewelacja, eksploding po prostu bajeczny, kopertka szczególnie mnie zaintrygowała. Wyszło cudownie, delikatnie i elegancko. Wiedziałam, ze jesteś mistrzynią prac wszelakich, ale że aż tak? Brawo Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne pamiątki. Teraz cieszą oczy rodziców, za kilka lat będą uszczęśliwiać Zosię.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prezenty Aniu. Twój debiut z exploding boxem niezwykle udany. Wszystko razem tworzy spójną całość i będzie piękną pamiątką. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  25. Powiem Ci, że prezent pierwsza klasa i gdyby nie spodobał się rodzicom, to znaczyłoby, że się nie znają :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne prace, będą cudownymi pamiątkami.Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały prezent przygotowałaś, Aniu!
    Super debiut w exploding boxie i bardzo ładna skrzyneczka, a album Małgosi to piękne dopełnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny prezent przygotowałaś dla małej Zosi.Kiedy będzie starsza na pewno
    doceni Twoją prace. Bardzo podoba mi się skrzyneczka w tej dziedzinie jestem
    nie kumata.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale cudne prezenty! Mała Zosia jak dorośnie będzie zachwycona. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Doskonały prezent wyszykowałaś Aniu! Pudełko pomieści wiele drobiazgów, a album wiele zdjęć!!!
    Pięknie zadebiutowałaś exploding boxem! Wszystko z sercem przygotowane:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu same wspaniałości pokazałaś. Box śliczny. A pudełko na skarby rewelacyjne. Ja w jednym pudełku środek pomalowałam lakierobejca- to dopiero głupota. Nie wiem jak to wyczyścić bo mi strasznie szpeci. Pozdrawiam serdecznie☺

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak na debiutantkę to wyszło Ci bardzo, bardzo profesjonalnie!
    Box powalający...ogromnie mi się podoba, podobnie jak ta śliczna skrzyneczka i album od Małgosi !
    Wspaniały komplet na chrzciny małej księżniczki :)
    Uściski.
    K.

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu ulala! Prezent full wypas! Pamiatka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne prezenty dla Zosi przygotowałaś Aniu! Box wyszedł świetnie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anulka, jestem pewna że się podobało! Nawet nie wiem co bardziej podziwiać:pudełko czy box? Oba są cudowne! Jestem nimi zachwycona! Albumy Małgosi znam, są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  36. Boxik jest extra Aniu tak piekne skomponowany ,a ten mały kubraczek...no słodkość 😊
    Pudełeczko urocze ,przepiękne prezenty !
    Serdeczności ślę:)))
    Ania .

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...