Obserwatorzy

środa, 1 stycznia 2020

Podsumowanie grudniowych kartek, żabka styczniowa i tematy na luty

Witam Was 

Przed wszystkim Witam Was w Nowym 2020 roku.
 Życzę aby był dla Was udany, byście byli zdrowi i radośni, aby wena twórcza Was nie opuszczała. 

Ten post jak i wszystkie kolejne dotyczące zabawy kartkowej w 2020 roku będzie miał taki sam układ przez cały rok. 
Na początku zawsze będą się znajdowały trzy banerki.

1. z poprzedniego miesiąca, którego dotyczy podsumowanie
2. z tematami bieżącego miesiąca 
3.  z tematami następnego  miesiąca 

To zaczynamy :




Na końcu tego posta znajduje się żabka do linkowania styczniowych kartek.

I zapowiedź tematów na luty



To teraz przechodzimy już do podsumowania grudniowych kartek. Na początek jak zwykle statystyka. 



Jak widać znowu nas trochę mniej , niemniej chciałam Wszystkim  serdecznie podziękować za udział w zabawie. Przewinęło się Was przez zabawę w 2019 roku aż 67 osób, kartki ze wszystkich miesięcy zrobiło 28 osób a rekordzistki to
Nawanna 140 kartek
Ja 71 kartek
NataliaF 63 kartki
Agatka Baran 62 kartki

Dziękuj Wam pięknie dziewczyny za udział w zabawie w 2019 roku. A poniżej galeria grudniowych kartek 













I zgodnie z zapowiedzią żabka do linkowania styczniowych kartek. Przypominam że zasady nowej zabawy kartkowej znajdują się TUTAJ

Pozdrawiam Was serdecznie w Nowym Roku 




Kartki styczeń 2020







26 komentarzy:

  1. Imponująca galeria i piękne Wasze karteczki.
    Aniu,życzę Tobie i Twoim Bliskim wspaniałego, szczęśliwego, twórczego i pełnego niezapomnianych wrażeń Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki powstały i w grudniu i przez cały 2019 rok. Dziękuję bardzo, że nas motywujesz, czasem upominasz, ale to dzięki Tobie moje pudełko z kartkami jest cały czas pełne, chociaż ciągle z niego coś wyciągam :-) takie małe perpetum mobile :-)
    Aniu wszystkiego dobrego dla Ciebie na ten Nowy 2020 rok :-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super galeria, Aniu. Bardzo się cieszę, że kontynuujesz zabawę i wyznaję na uszko, że kartkę na styczeń mam już zrobioną:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie dziękuję za tę zabawę, ona mnie motywuje do Twórczego działania. Powstały piękne Karteczki przez cały rok 2019. Kochana życzę Ci wszystkiego najlepszego w tym Nowym 2020, zdrowia najbardziej. Obiecuję bawić się dalej, zatem do następnego postu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko! Postaram się przyłączyć. Dziękuję Ci za te zabawy! <3
    Z grudniową się zagapiłam i nie zgłosiłam, choć zrobiłam jedną kartkę. Ale to już trudno. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartki zrobiłyście :).

    Temat na luty też jest fajny :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu podziwiam Cię za te podsumowania, bo ja je serdecznie nie znoszę, i jak widać unikam jak tylko mogę;) Dziękuje za kolejny rok wspólnej zabawy i oczywiście zgłaszam sie do kolejnej. A co do ilości osób biorących udział, to mam wrażenie, ze nasz świat blogerów hand made sie wykruszył nieco, a części zwyczajnie sie nie chce bawić, a szkoda. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, dziękuję za wspólną zabawe i postaram się bawić dalej :-d mam pytanko, czy w styczniu 3 elementy mają być na jednej kartce? Czy co najmniej jeden? Buziaki i wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anko - Motywatorko;-) bardzo Ci dziękuje za kolejny rok kartkowej zabawy, która oprócz twórczych, wspaniałych efektów widocznych na zdjęciach powyżej przynosi Ci też mnóstwo pracy, więc wielkie dzięki, że Ci się chciało i chce nadal! Przebiśniegi już rosną:-) Pozdrawiam noworocznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile super karteczek i nawet wypatrzyłam tą, którą dostałam od jednej z uczestniczek na święta :) Wszystkiego dobrego Aniu w Nowym Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ piękne podsumowanie karteczkowego roku. Masa kartek i to jakich ślicznych!
    Aniu wspaniałego roku życzę. Oby był lepszy od poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, Aniu, niech się darzy.
    Twoja zabawa oraz choinkowa u Kasi, to jedyne, w których regularnie uczestniczyłam, więc i teraz nie może mnie zabraknąć.
    Oczywiście niezmoennie cudna gsleria. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Podsumowanie super, karteczki piękne i fajnie, że będzie kolejna zabawa :) Pozdrawiam cieplutko i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, podsumowanie jak zawsze profesjonalne. Myślę, że z nową zabawą i nowym czasem wzrośnie liczba uczestniczek. Bo dzięki Twojej zabawie nie musimy sie martwić o kartki na rózne okazje. Mamy je w zapasie. Pozdrawiam serdecznie. Dobregoroku2020 życzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu wielki szacun za ogarnianie zabawy i za wspolne klejenie karteczek! U mnie jak wspominałam nie wiem jak bedzie w tym roku, no ale obserwuje i kibicuje Aniu 😘

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne kartki na piękne święta :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Imponująca ilość kartek! Fajne tematy na kolejne miesiące. Pozdrawiam Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję Ci Anusiu za cały rok wspaniałej zabawy! Grudniowa galeria cudna i bardzo inspirująca.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję Aniu że pamiętałaś i dziękuję za zabawę:) Piękna galeria prac!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna galeria i ja życzę Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile śliczności. Dziękuję Aniu za rok wspaniałej zabawy. Przepraszam, ale w tym roku pasuję, więcej czasu muszę poświęcić mojemu zdrowiu. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu jesteś pewna że mogę zrobić coś innego niż kartki? Bo mnie 2 razy mówić nie trzeba 😂 wiesz mam masę pomysłów na ten temat ale trochę szkoda mi niektórych wzorów na kartki...ale obiecuje że w miarę możliwości będę się starać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Przepiękna galeria kartek, a że i ja lubię je robić, to z przyjemnością dołączam do zabawy. Mam nadzieję, ze podołam wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Już opanowalam zabke link wstawiłam😘

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne kartki i super podsumowanie. :)
    W takich podsumowaniach widać ile pracy wykonano.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  26. http://monikowepasje.blogspot.com/2020/01/113-zabawy-blogowe-czas-zaczac.html

    Aniu, przepraszam, nie wiem, jak to się mogło stać, pewnie zmęczenie. To były bardzo ciężkie dwa tygodnie. Dziękuję za czujność i raz jeszcze przepraszam, buziaki.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...