Obserwatorzy

czwartek, 2 stycznia 2020

Podsumowanie czytelnictwa 2019 i podziękowanie za kartki świąteczne

Witam Was 

Nieco spóźniona jestem ale niestety koniec 2019 Roku był dla mnie fatalny i jestem spóźniona z wieloma zabawami. 
Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Nie chcę się tu specjalnie tłumaczyć. Powiem tylko, że poważnie zastrajkowało u mnie zdrowie. 

Zacznę może od   podsumowania mojego grudniowego czytelnictwa
  w zabawie u Ani Jacewicz.  


W grudniu przeczytałam 3 książki.



Tylko 1.098 stron, co daje 35 stron dziennie. Od początku roku przeczytałam 39  książek na łączną sumę 13.565 stron, średnio 37 stron dziennie. 

I dla ciekawych, krótkie opisy wydawcy, które pochodzą ze strony mojej ulubionej księgarni internetowej https://aros.pl/





Z czystym sumieniem mogę polecić wszystkie trzy książki, nie zawiodłam się na ani jednej. 

Tak jak wcześniej napisałam w roku 2019 przeczytałam w sumie 39 książek. Złożyły się na nie :

7 książek Krystyny Mirek



4 książki  Katarzyny Michalak



6 książek Agaty Przybyłek 



11 książek Karoliny Wilczyńskiej



oraz  11 książek innych autorów



W zasadzie nie ma wśród nich książek, które źle mi się czytało. 
Choć nie wrócę już z pewnością do książek Olgi Rudnickiej, to zdecydowanie kopia Joanny Chmielewskiej. Nie polecam również pracy zbiorowej "Pensjonat pod świerkami". Jak zawsze nie zawiodłam się na książkach Katarzyny Michalak. To cztery nowe pozycje napisane w 2019 roku. 

W roku 2020 zapraszam na podobną zabawę do Czarnej Damy, szczegóły TUTAJ



Oraz do Ani Jacewicz, szczegóły TUTAJ

I to by było na tyle jeżeli chodzi o wyzwanie czytelnicze 2019 i zapowiedź 2020.

A teraz chciałam serdecznie podziękować Wszystkim od których dostałam Świąteczne Życzenia. 

Joli, Agatce, UliK, Hani, Haft i Patchwork, Basi

Kicikicitata, Viola, Basia, HaMali



Tereska, Danka M , Dorotka, Raeszka, Justynka



Elunia, Pawana, Zosia,  Danusia, Renia, AnnaT, Gosia


Wiki, Micia, Renia, Basia


Ela, Justynka, Monika, A.M.S.


Hubka38, MałgosiaX


Marysia, Ewa Jurewicz, Ewa ( Ewinka) 


Maryla, Monika ML, Justynka, OlaK, Zacisze Lenki



Raz jeszcze dziękuję Wszystkim pięknie i pozdrawiam serdecznie.
 Niestety znacznie ograniczyłam w tym roku wysyłanie kartek tak więc przepraszam Wszystkich do których nie dotarły kartki ode mnie.

Mam nadzieję, że nikogo nie zgubiłam.



26 komentarzy:

  1. Ach, ile pięknych składaczków dotarło do Ciebie na święta:-) Gratuluję takiej ilości przeczytanych książek i takiej pamiątkowej świątecznej kolekcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, zdrowia w Nowym Roku! I wszelkiej pomyślności, i miłości, spokoju, odpoczynku i samych cudownych chwil! Ale piękne kartki otrzymałaś!
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolekcja kartek. Zdrowiej!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu kochana przede wszystkim dużo zdrowia i niech ten Nowy Rok będzie dla Ciebie szczęśliwy i dobry, a to co złe niech szybko ucieknie. Piękne karteczki :). Buziaki kochana i uściski!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile pięknych kartek:) "Uśmiech losu " zaciekawiła mnie ta kiążka.
    Życze wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) I nowych czytelniczych odkryć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, mam nadzieję, że w tym roku zdrowie będzie Ci dopisywać. Piękne kartki dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Listonosz nabiegał się do Ciebie - tyle kartek :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała kolekcja karteczek przyleciała do Ciebie Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dowody blogowej przyjaźni Aniu. Życzę Ci dużo zdrówka w tym Nowym Roku i samych radosnych dni. Przesyłam uściski!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe kartki dostałaś, Aniu!
    Zdrowiej, Kochana, by jak najpełniej korzystać z emeryturki.
    Samych dobrych chwil w 2020 roku Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przybyłek i Michalak nie czytałam, dlatego już wpisałam na listę;)
    Gratuluję Aniu wyniku czytelniczego!
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała kolekcja kartek!
    Zdrowia Aniu Ci życzę, no i samych cudownych chwil na emeryturze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To się nazywa kolekcja. Piękne kartki Aniu otrzymałaś, wspaniały dowód sympatii. Zdrowiej nam szybciutko, bo wiesz, że zdrówko najważniejsze. Trzymam kciuki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Niech Ci się Anuś te wszystkie dobre życzenia spełnią i to jak najszybciej a ksiażek w grudniu przeczytałaś 3 razy więcej niż ja:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. O to witaj w klubie, Aniu. Wprawdzie zdrowie dopisało i mnie i bliskim, ale to chyba dlatego, że nie robiłam czegoś za wszelką cenę, przecież są rzeczy ważne i ważniejsze ☺. Jednak poleglam strasznie w zabawach blogowych, u Inki odpuściłam w polowie roku, do Uli mialam prawie wszystkie jartki gotowe, ale zabrakło mi kilka dni na wykończenie, do Ciebie i Kasi robiłam prace regularnie, ale na ostatnią chwilę, co mnie nieco irytowalo. W tym roku bedzie tego mniej, i pewnie wpisów też. Chciałabym robić to co lubię.
    Mnóstwo karteczek otrzymałaś, oby wszystkie życzenia się spełniły. Do miłego, Aniu, i dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartek ogrom! ale wszystkie na pewno z życzeniami od serca:) książki fajne, zapisałam sobie tytuły:) buziaki przesyłam i dużo zdrówka życzę
    Wszystkiego dobrego anten Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Spory dorobek czytelniczy i piękne dowody pamięci blogowych przyjaciół.Uściski Aniu serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  18. cudowne karteczki! z pewnością długo będą cieszyły Twe oko. Jak miło gdy ludzie o nas pamiętają :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, wszystkiego cudownego i inspirującego dla Ciebie i Twoich Bliskich w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne kartki otrzymałaś i ile tego!!!Spełnienia wszystkich życzeń w nich zawartych.Pozdrawiam słonecznie, bo dziś u nas prawie wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu imponujesz ilością przeczytanych książek, rewelka ! Dzieki za kolejne polecane pozycje no a ilosc dowodów sympatii jakie do Ciebie przyszły poczta niezwykle urokliwe :) zdrowiej Kochana jak najszybciej !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję super wyniku czytelniczego.:) Piękne karteczki dostałaś Aniu Życzę duuużo zdrówka i wszystkiego tego, co potrzeba. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, bardzo zacny wynik czytelniczy, bardzo :-) A kartek dostałaś całe mnóstwo, fajnie dostać tak wiele radości :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny wynik czytelniczy,życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rewelacyjny wynik czytelniczy !
    Karteczki otrzymałaś śliczne i życzę Ci dużo zdrówka i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...