Obserwatorzy

piątek, 10 grudnia 2021

Kartki wg mapki - rok 2022 - zasady

 Witam Was

Zgodnie z obietnicą dziś nowe zasady i nowe mapki na rok 2022. Co prawda miałam już tej zabawy nie prowadzić ale znowu się skusiłam. Trochę mapek zostało mi z roku 2021, trochę żeście mi dosłali. Fakt faktem, że nazbierałam ich trochę ponad 24 więc szkoda by było żeby się zmarnowały. Tak więc w roku 2022 nadal będziemy te kartki tworzyć. Na początku roczny banerek, a potem trochę o zasadach. 



A więc:

1.  Nie ma żadnych zapisów, kto chce się bawi kto nie chce  się nie bawi.

2.  Macie do wyboru po dwie mapki w miesiącu, żeby zaliczyć zabawę wybieramy minimum jedną mapkę  

3.  Mapki są najważniejsze, oprócz nich dla chętnych obowiązuje wytyczna dodatkowa. I tak od stycznia do kwietnia będzie to kartka na Wielkanoc lub Walentynki. 
Od maja do sierpnia będzie to kartka okolicznościowa (urodziny, imieniny, chrzest, ślub itp.)
 Natomiast od września do grudnia będzie to kartka na Boże Narodzenie.
 
4. Swoje kartki linkujecie do żabki, która będzie się pojawiać wraz z podsumowaniem poprzedniego miesiąca, podam też w nim banerek  na kolejny miesiąc. 

5. Zabawa jest miesięczna (do ostatniego dnia miesiąca do godz. 24:00)

6. Raz w kwartale przewiduję nagrodę  wylosowaną wśród osób, które wykonają kartki do obu mapek i zgodnie z podanymi wytycznymi dodatkowymi.  

 I nie będę Wam głowy więcej zawracała, jak ktoś ma jakieś pytania to pisać w komentarzach odpowiem.
Poniżej podam Wam banerki na styczeń i luty a żabka pojawi się  wraz z podsumowaniem miesiąca grudnia 2021. 



Mam nadzieję, że będziecie się dobrze bawić w kolejnej edycji tej zabawy. Pozdrawiam serdecznie 






18 komentarzy:

  1. Ta druga mapka w styczniu wydaje mi się inspirująca. Buziaczki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z przyjemnością będę obserwować poczynania koleżanek. Miłego weekendu Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne mapki, będą super karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że zabawa będzie trwała. Cieszę się bardzo. Wszystkie zasady zrozumiałe. Pozdrawiam Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znów pewnie powstaną fajne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Oczywiście bawię się dalej, Aniu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. :) hehe ja tez miałam sie juz nie bawić ale jak to ja, tworze wciąż kartki dla bliskich wiec pewnie sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak co roku będę Wam kibicowała :).

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym roku został mi już tylko grudzień... bawiłam się z mapkami, choć nie zawsze stosowałam się do innych wytycznych :):) w każdym razie każdy miesiąc dostarczył mi frajdy :) jak będzie w przyszłym roku- zobaczę, na razie jeszcze się nie deklaruję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. No i fajnie;) te okolicznościowe mi trochę brużdżą, bo ja z tych co nie pamiętają:)) ale z zabawy nie zrezygnuję:)
    Buziaki Aniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu na zapominanie to jest jeden skuteczny sposób. Notesik podzielony na kiesiące i zapisywanie :-)
      Pozdrawiam

      Usuń
  11. Fajna zabawa, bo przed samymi świętami jest mniej kartek do nadrobienia :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z niecierpliwością czekam na nowe kartki, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne mapki, zapowiada się świetna zabawa.

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zabawa i świetne mapki. Naprawdę mam nadzieję, że w tym roku wykonam choć kilka karteczek, bo gdyby nie Choinkowa zabawa Kasi, to prawie w ogóle bym nie tworzyła, a tak nie może być, przecież to lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja zabawa Aniu będzie dla mnie mobilizacją powrotu do blogowania :).

    Choć w tym roku będę korzystać z mapek ale bez dodatkowych wytycznych, bo większość kartek robię urodzinowych :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała zabawa. Nie biorę udziału, bo jestem antytalencie robótkowe ale kibicuję namiętnie jak mój mąż piłce nożnej. W tym roku obserwuję bardziej, bo może uda mi się przełamać marazm i coś dla siebie zrobić.Dlatego z całego serca proszę o dalszy ciąg zabaw blogowych w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...