Obserwatorzy

wtorek, 17 czerwca 2014

Zestaw na zielono po raz trzeci

Witam Was
Ten post został napisany już dawno, czekał na publikację. Ale od wczoraj  wiele się zmieniło. Pewnie wszyscy wiedzą, że Ilonka straciła swojego ukochanego męża i czytając komentarze pod jej wyznaniem mam wrażenie że to zdarzenie zmieniło wiele w nas - wszyscy się zastanawiają nad tym jak kruche jest życie i jak okrutny bywa los. 
 Szymka napisała na tą okoliczność wiersz - cudny wiersz , zajrzyjcie do niej i przeczytajcie Zapraszam

##################################################################

Zamęczę Was tymi zielonościami i siebie zresztą też :-)
Dzisiaj znowu kolejny już zestaw decou na zielono. No nic na to nie poradzę , że takie potrzeby były . Ten zestaw wędruje do zielono- białej kuchni mojej przyjaciółki . I mam cichą nadzieję ,że to będzie już ostatni zielony komplecik :-)


Jak widać tradycyjnie już zestaw 4 świeczników, chustecznik i serwetnik .
Dół malowany farbą akrylową , góra serwetka w róże a pod nią kolejne nieudane spękania :-(
Tym razem miałam za gęstą farbę a do tego był niesamowity upał no i farba mi praktycznie schła pod pędzlem zanim zdążyła popękać. I nie wiem czemu nigdzie  o tym nie piszą tylko człek się musi uczyć  na własnych błędach !!! Jeszcze spier.... kilka prac i będę chyba ekspertem samoukiem w tym temacie :-)
No i spinkoliłam jeszcze jedną rzecz, ale o tym to Wam już nie napiszę -  same sobie zobaczcie i zgadnijcie co jest spaprane :-)
A teraz nie ma już co pisać - sobie pooglądajcie kolejne zieloności :-)











Melduję że znowu Was opuszczam na 5 dni , ale tym razem powinnam mieć dostęp do internetu. Najbliższy długi weekend spędzam u mojej serdecznej przyjaciółki jeszcze z czasów studiów w Mielnie Unieściu , gdzie prowadzi ona super kameralny pensjonacik z pyszną domową kuchnią .
Jeżeli ktoś nie ma jeszcze planów na wakacje serdecznie polecam. Pensjonacik znajduje się przy samej plaży , można lecieć do morza na boso i w kąpielówkach .
Jak ktoś chętny to podaję linka do strony internetowej - stronka w nowej pieknej odsłonie , warto zobaczyć !!!!
RELAX
Ja tam bywam praktycznie co roku , choć na kilka dni . Można się na mnie powołać jak by co :-)))
A tak było w zeszłym roku na weekendzie majowym



No to zmykam pakować walizkę.
Pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję za przesympatyczne komentarze - one mnie bardzo pozytywnie nakręcają do dalszej pracy. Strasznie to miłe jak ktoś docenia to co robię. 







22 komentarze:

  1. Mówią, że człowiek najlepiej uczy się na własnych błędach więc na pewno zostaniesz mistrzem- samoukiem:) spokojnego i słonecznego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  2. Super komplecik :) Te zieloności nastrajają bardzo optymistycznie :) Przyjemnego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zielony to bardzo wakacyjny i pozytywny kolor - więc komplecik w takich barwach prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i bardzo optymistycznie-nadziejowy komplecik :) Ja tam na zdjęciach nie widzę żadnych niedociągnięć - wszystko jest wydmuchane i wychuchane :)
    Życzę miłego odpoczynku:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest cudny . Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu nie mogę zebrać myśli od niedzieli ,od kiedy Ilonka mnie powiadomiła,jestem jakaś rozbita wewnętrzenie,zamyślona i ciągle myślami powracam do naszych wielogodzinnych rozmów.Czasem zdarzało się o naszych mężach poplotkować ,poużalać,czy ich pochwalić i myślę,że tak nadal będzie.Ilonka jest silna i z pewnością da radę .
    Nie mam głowy do pisania komentarzy więc powiem krótko,komplecik piękny ,w końcu zieleń to kolor nadziei i tego chyba wszyscy sobie życzymy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te Twoje kompleciki! Mogę się gapić na okrągło, a kolor zielony jest super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniulka Moja , piękny komplecik stworzyłaś i to kolejny. Ja uwiebialm Twoją zielen i dobrze juz wiesz ze ja sie Twoimi pracami zachwycam. Napisalabym pewnie wiecej ale wiesz kochana jak jest. Odpoczywaj ile mozesz i prosze uwazaj na siebie !:* Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podobają mi się Twoje kompleciki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To poszalałaś kobietko ....:) zazdroszczę wyjazdu zwłaszcza że urodzona ja w Koszalinie i co roku też jestem w Mielnie czy Unieściu.....klimat niczym we Włoszech.....och godne pozazdroszczenia wypoczynku:) .....ładuj akumulatorki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Komplecik jak zwykle piękny:) udanego wypoczynku:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny komplecik. Udanego wypoczynku życzę, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aneczko zielony komplecik cudowny ale te zdjęcia rozmarzyły mnie :))) kocham morze !! :)),
    najcudniejsze wspomnienia z dzieciństwa i nie tylko :)) a teraz bardzo za nim tęsknię :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na zieleń mogę patrzeć na okrągło, jeszcze w takim wydaniu! Całość wygląda ślicznie i elegancko i ani myślę szukać co wyszło nie tak.
    Baw się Aniu dobrze, wypoczywaj a ja życzę Ci pięknej pogody bo podobno nad morzem pada. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne to wszystko zieloniutkie Aniu. Ale, aż mi w oczach pociemniało, jak zobaczyłam, że znowu gdzieś wybywasz?! No, nie... Ja tego dłużej nie zniosę?! Tylko wracaj szybko, bo bez Ciebie, ani rusz?! Pozdrawiam Cię gorąco i przesyłam moc buziaków;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejny cudny komplecik, brawo Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba trudno byłoby napisać odnośnie kompletu coś innego niż piękne, cudowne, oszałamiające bo tylko te epitety są prawdziwe :) Uwielbiam zielony a te świeczniki są genialne po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak mogą się znudzić Twoje kompleciki,skoro są tak piękne ???
    Cudne wręcz :) :) :)
    A wypadu nad morze to Ci zazdroszczę baardzooo :)
    Kocham nadmorskie klimaty,najchętniej bym tam zamieszkała ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)***

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne decu Aniu :) Bardzo podoba mi się ten komplecik. Dziękuję za dołączenie do grona moich obserwatorów i życzę udanego wypoczynku. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi tam zielony się nie znudzi- jest to na tyle uniwersalny kolor, że pasuje praktycznie do wszystkiego i dlatego tak go lubię :) A komplecik wyszedł jak zwykle fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem naprawdę i szczerze zachwycona tym zestawem, nie miałam pojęcia, że można tak pięknie ozdobić świeczniki czy chustecznik. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...