Obserwatorzy

wtorek, 6 września 2016

Kartki przez cały rok - Sonda

Witam Was

Dziś krótka sonda na temat naszego wspólnego kartkowania.  




Mamy już wrzesień, Święta coraz bliżej a ja zaczęłam się zastanawiać co dalej ??
Czy podoba Wam się zabawa?
 Chcecie się bawić dalej ??
 Będą chętni do drugiej edycji ??

 Proszę Was o odpowiedź w tym temacie przy pomocy mini sondy, którą umieściłam na prawym bocznym  pasku tuż nad banerkiem naszej kartkowej zabawy.

Macie czas na głosowanie do końca października.

Ale zanim zagłosujecie przeczytajcie  jakie planuję zmiany w zabawie w przyszłym roku jeżeli będzie II edycja.
 
1. Nadal będę ją prowadzić i przygotowywać dla Was podsumowania.

2. Jeżeli chodzi o nagrody dla Was za udział w zabawie to mała zmiana.  Nagroda będzie tylko raz w kwartale. Przyznana w drodze losowania wśród osób, które zrobiły wszystkie kartki z ostatnich 3 miesięcy. Osoba nagrodzona będzie mogła  sama wybrać  co chce dostać. Będzie do wyboru kilka nagród

3. I trzecia najważniejsza zmiana w zasadach.  Spośród osób, które w 2016 roku zrobiły wszystkie kartki wybiorę  11 osób, które począwszy do lutego zostaną gościnnymi projektantkami w zabawie.
Tematy na styczeń przygotuję jeszcze ja.
Jeżeli, któraś z dziewczyn nie chce być projektantką informuje mnie  o tym mailowo do 15 grudnia.  

Gościnna projektantka wymyśla tematy  i robi swoje kartki, które wraz z adresem  bloga  autorki będą się znajdować na banerku  zabawy na dany miesiąc.

I to tak z grubsza tyle. W komentarzach piszcie swoje uwagi i ewentualne pytania  co do nowych zasad, zawsze można je jeszcze zmienić :-). Na pytania odpowiem poprzez edycję posta.  

  No i oczywiście czekam na Wasze głosy, czy bawicie się dalej  ????

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie





31 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że Dziewczyny dalej będą się bawić bo piękne kartki się tworzą :) Buziaczki od nas Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. :) super Aniu:) zaraz zerknę do sondy:) pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, ja się chętnie będę bawić dalej i dostosuję się do zasad.
    Buziaczki serdeczne Ci posyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam widzę same plusy takiej zabawy :-))) Jeżeli Organizatorka ma siły i chęci do dalszej pracy to ja się przyłączam :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście Aniu, że robimy dalej karteczki. Zabawa jest przednia więc nie ma co się zastanawiać.Skoro Ty podejmujesz sie prowadzic dalej zabawę, to ja sie piszę.Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja od początku świetnie się bawię:) I liczę na kolejne edycje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie zabawy są bardzo cenne, zrzeszają rękodzielniczki oraz motywują do działania. Niestety temat karteczkowy to nie moja domena , ale chętnie podglądam wasze poczynania.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu zabawa jest świetna i dzięki Tobie mam już zapas kartek na najbliższe święta.
    Bardzo żałuję, że musiałam przerwać zabawę, ale są rzeczy ważne i ważniejsze.
    Mam nadzieję, że uda mi się bawić z Wami w drugiej edycji - oczywiście głosowałam na "tak".
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, byłam pewna, że coś wymyślisz na przyszły rok:) Bardzo się z tego cieszę i już głosowałam na TAK:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem jak najbardziej na tak. Mam nadzieję, że wystarczy mi czasu i pomysłow do dalszej zabawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja oczywiście się piszę :) zastanawiam się tylko czy też kontynuować u siebie czy nie..., bo dużo tych zabaw...

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu,ja już sondę zaliczyłam :))
    Właśnie nadrabiam jeden miesiąc kartkowy,bo dołączyłam dopiero w lutym,a chcę mieć cały rok zaliczony,hi,hi,także nie wyobrażam sobie żeby ta zabawa się skończyła !!!
    Ściskam mocno :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie to bomba. Mimo, że zawsze robię na ostatnią chwilę, ale mam już przynajmniej kilka kartek do przodu. W grudniu nie dałabym rady wymodzić tyle kartek. Jakos ciągnę, to może i w przyszłym roku dam radę:) Jestem na tak. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och Aniu, już się cieszę na dalszą wspólną zabawę :) Jeszcze nigdy tak długo przed świętami nie miałam takiego zapasu kartek świątecznych i jestem dumna, że nie pominęłam żadnego miesiąca i szczęśliwa, że nie będę tuż przed świętami robić tylko kartek świątecznych :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, odpowiem krótko na Twoje trzy pytania:1.Podoba mi się zabawa.2.Będę bawiła się w dalszym ciągu. 3.Biorę udział w II edycji;)A nawet w III, IV, v, i nie wiem już której, bo to zależy wyłącznie od Ciebie. Także na me możesz polegać , jak a ,,Zawiszy";)Jestem Ci ogromnie wdzięczna za tę zabawę, bo jest bardzo ,,pożyteczna";) I oczywiście przesyłam Ci moc buziaczków ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę się bawiłam, trochę mi czas nie pozwolił, więc na projektantkę gościnną się nie załapię, co nie przeszkadza, by zabawa trwała dalej, zachęciłaś do niej wiele " niekartkujących " osób, które rozwinęły swe skrzydła jak młode ptaki do lotu. Chwała Ci za to i bawimy się dalej, pomysły masz rewelacyjne i z projektantkami i z nagrodami. A ja zaraz pędzę się poprawić i zgłosić swój akces na ten miesiąc :)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie jestem na tak! Cokolwiek postanowisz Aniu będę z Tobą. Dotąd nie opuściłam ani jednego miesiąca i świetnie się bawiłam. W dodatku zapasik rośnie. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu wiesz, że gdyby nie Twoja zabawa nie próbowałabym nawet sie z kartkami zmierzyć i nie jestem pewna czy bez Ciebie pociągnę dalej temat.
    Na razie głosowałam na tak, ale jak będzie zobaczymy:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, już sama sonda pokazuje, że chcemy :) ja nie zaczęłabym nigdy robić kartek, gdyby nie Twoja zabawa. I chociaż nie są to wcale dzieła sztuki, to wciągają. Bawię się dalej. Oczywiście, jak Ty będziesz miała chęci :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Z kartkami bawię się tylko u Ciebie. Jestem na ,,TAK" .Nawet myślałam
    co będzie jak u Ciebie z karteczkami będzie koniec roku. Zaraz będę głosować.
    Dzięki Ci za tą zabawę myślę, że z karteczkami trochę poszłam do przodu.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wypada mi się wypowiadać, ale uważam, że zabawa jest tak fajna, że wymaga kontynuacji. Udalo Ci się idealnie połączyć przyjemne z pożytecznym, działanie nie tylko dla "sztuki" :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Anuś jestem za kontynuacją zabawy,ale czy dam radę pociągnąć kolejny rok to się zobaczy w ?praniu?
    Na projektantkę się nie nadaję ani trochę ,jest tyle fantastycznych dziewczyn,które robią tak cudne kartki,że gdzie mnie do nich.
    A teraz idę zagłosować na TAk,swoją drogą gdzieżeś ten gadżecik wygrzebała ?Nudzisz się ,haha?
    Buziaki pracusiu

    OdpowiedzUsuń
  23. Dopiero dzisiaj załapałam się na twoją zabawę więc bardzo się ucieszę jeżeli proekt będzie trwał prze kolejny rok:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak.
    Tak.
    Tak.

    Tak!

    A teraz lecę do sondy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mimo że ostatnio robię karteczki na ostatnią chwilę jestem ZA!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba porozumiewamy się telepatycznie, bo ostatnio zastanawiałam się nad udziałem w drugiej edycji zabawy, jeśli taka będzie. W zasadzie jestem na tak, ale mam sporo wzorów, które chciałabym wyszyć, a które nie zawsze pokrywają się z wytycznymi zabawy. Szkoda, żeby się marnowały, więc choć z bólem serca, to w drugiej edycji udziału raczej nie wezmę.

    OdpowiedzUsuń
  27. Anulka, nie wyobrażam sobie by nie było kontynuacji zabawy! Na wszystko się zgadzam, ale na projektantkę nie nadaję się;) Lecę głosować. Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widzę sondy:( Kurcze, ślepa jestem czy co:( W każdym bądź razie TAK :)

      Usuń
    2. Już się pojawiła, zagłosowałam;)

      Usuń
  28. dawaj dalej! zima idzie wieczory dłuższe będą... może zdecydują się ci którzy latem za bardzo czasu nie mieli ;-D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...