Obserwatorzy

niedziela, 25 września 2016

Koty i jesień czyli VI etap SALu od zakładki do książki

Witam Was

Pewnie macie mnie już dość w tym miesiącu,  ale to już prawie koniec .. no może pojawię się raz jeszcze :-). Spieszę  się aby wywiązać się ze wszystkich moich zobowiązań, gdyż ostatnie dni września i początek października nie będzie mnie w domu, pomacham Wam z Gubałówki :-)

A więc nie przedłużając  dziś kolejna zabawa w jakiej biorę udział a mianowicie SAL "od zakładki do książki" prowadzony przez  Adę.
W VI już etapie tematem  zakładek są koty , psy i jesień.




Koci temat wybitnie mi przypasował. W IV etapie w którym były cytaty zrobiłam jedną zakładkę z kotem TU, która tak spodobała się mojej koleżance, że zamówiła kolejne trzy. W momencie kiedy Ada ogłosiła tematy na wrzesień byłam już w połowie realizacji zamówienia. A więc przedstawiam kolejne wersje zakładek
 "cytat + kot "


Wcześniej powstała jeszcze  zakładka z kotem dla Izabeli, córki Uli  na urodziny. Zakładka jest dwustronna z dwoma różnymi kotami.



Piesków u mnie w tym miesiącu nie będzie, a jeżeli chodzi o jesień to wybrałam  motyw liści z ostatniego numeru Twórczych Inspiracji ( Nr 4-5/2016). Wyszywałam je cieniowaną muliną , zielona DMC, pozostałe Ariadna.


I wszystkie zakładki z VI etapu razem . 



A  pozostając w temacie pies i kot  małe co nieco na wesoło :-)




No i to tyle na dziś, pozdrawiam wszystkich serdecznie, życzę  udanego tygodnia z pięknym słoneczkiem. 





34 komentarze:

  1. Świetne są te kocie zakładki Aniu. Ja zdecydowanie wolę psiaki choć sama jestem trochę jak kot co własnymi ścieżkami chodzi. Tym razem urzekła mnie zakładka z listkami w kolorach jesieni - delikatna i przeurocza. Miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty nie masz za dobrze z tymi urlopowymi wypadami;-) Kociaczkowe zakładki są przesłodkie, ale liście, zdecydowanie liście mnie uwiodły, pięknie skomponowane kolorystycznie i oczywiście mistrzowsko wyhaftowane. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to samo się miałam zapytać :D ale Ania tyle tworzy, że trochę odpoczynku się należy :) piękne zakładeczki :)

      Usuń
  3. Znowu wyjazd ;)) oby pogoda Ci dopisała, będziesz miała piękne widoki :**
    Ależ masz zapał do haftu, pięknie Ci to wychodzi :))
    Kociaki mnie trochę przestraszyły ilością- moja kotka jest kotna :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu ty ciągle gdzieś wyjeżdzasz i nie wiem kiedy ty to wszystko robisz, ale może kiedyś to jeszcze nadrobię, bo zupełnie zapomniałam o zakładkach, udanego wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Anusia widzę ,że nie możesz usiedzieć bezczynnie,bo ciągle krzyżykujesz i haftujesz,haftujesz i krzyżykujesz i tak ciągle w kółko Macieju haha .Ciekawa jestem jakie masz sny,czy zamykając oczy widzisz same wzorki,czy może jednak ukradkiem przedostają się inne myśli nie związane z rękodziełem.Oczywiśćie zakładki są świetne,każda wyjątkowa i dziś mnie najbardziej urzekła ta dwustronna,jakoś takie fajowe kociaki na nim się znalazły.
    Kochana co do Twojego wypadu(w sumie Waszego,ale nie zdradzam w komencie co z kim ,gdzie i dlaczego )życzę udanego wypoczynku i naładowania akumulatorów.Tylko na Boga choć raz daruj sobie i wrzuć na luz nie zabierając nic do haftowania.Przecież nie trzeba nic zabierać ze sobą, aby móc czasem pohaftować buhahaha.Pewnie Gosia z Hanią mnie kiedyś tu też poprą :)
    Idę bo mi nakopiesz .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja tak pod Danusią, bo napisała prawie wszystko to, co i ja chciałam napisać;)Popieram Cię Danuś, że do haftowania wcale nici niepotrzebne ha ha ha ha;)Aniutku, zakładeczki śliczne!!! Buziaki przesyłam;)
      P.S. A koleżance D.W. możesz ,,nakopać" za mnie, bo coś czuję, że ona mnie skopie cztery litery...;););)

      Usuń
  6. Przepiękne zakładki, wszystkie. A ta z listkami podoba mi się wyjątkowo. Piękne i bardzo pracochłonne. To już chyba Twój znak rozpoznawczy. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zakładki i to w takiej ilości, super, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu będziesz leniuchować?! Szczęściara z Ciebie :-)
    Zakładki w ilościach hurtowych, dwustrona jest super! Ale podoba mi się też ta z listkami, cieniowana mulina bardzo tu pasuje.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zakładki Aniu. Udanego wyjazdu Ci życzę i serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na księgową przystało, powinnaś - podobnie jak świeczniki - policzyć te swoje zakładeczki, jesteś w nich mistrzynią, co jedna to piękniejsza. A te wyjazdy to nie za często, hę ???
    Cmok jak smok :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne koty i piękne zakładki :)
    Dużo tych zakładek tworzysz, ciekawe ile zostaje dla Ciebie - haha :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze Anulko zaiwaniasz z tymi postami jak motorek. Co zajrzę na blogi to twój nowy post widzę. Myslisz, ze nie mam nic ciekawszego do robity tylko Ci komentarze pisać? Zakładki kocie super i w pełni popieram cytat , który na nich wyhaftowałaś. Popierwm Bożenkę. Potrafisz zliczyć te Twoje zakładki? Notujesz je gdzieś? Buziaczki i pięknej pogody podczas urlopu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne kocie zakładki! Och Aniu, pracuś z Ciebie ogromny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda zakładka prześliczna!
    Anulka, robota pali Ci się w rękach, ale nie dziwię się, co chwilę ładujesz akumulatorki to i energia Cię rozpiera;) Trochę Ci zazdroszczę, kocham Zakopane, więc chętnie zdobyła bym z Tobą Gubałówkę i nie tylko;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za Kotkami za bardzo, ale te zakładaki są po prostu boskie ! Szczegolnie ta w stylu malowanym, jest taka urocza i bardzo mi się podoba ten Kociak :) Dzisiaj tylko na chwilkę więc lecę :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Kociaki przesłodkie! wpadł mi w oko ten kolorowy! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Poczytałam komentarze i właściwie zostało wszystko napisane, ale jak sie należy urlop to trzeba go wykorzystać tak, jak lubimy najbardziej, więc czerp wytchnienie garściami;)
    a zakładki cudne, choć ja zdecydowanie wole psiaki;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu! przepiękna hurtowa kolekcja kotów! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zakładki są piękne, bardzo dziękuje za udział w SAL-u, już umieściłam je w galerii prac.
    http://hafciarkablog.blogspot.com/p/sal-zakadki-galeria.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu a ja znowu gapa :) Kilka dni mnie nie było, więc bez komputera, internetu wiec nawet FB mi nie podpowiedział. Wszystkiego najlepszego , urodzinowe serdeczności przyjmij ode mnie.
    A kociaki urocze. Duży wkład Twojej pracy , podziwiam bardzo. A listeczki sa przeurocze , piękne zakładki . Buziaki i pozdrówki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale masz dobrze wyjedziesz sobie w góry, ach jak ja bym też tak chciała :) A z zakładkami poszalałaś, ale oczywiście tak pozytywnie, świetne są :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocie zakładki bardzo ładne, aż mi się zatęskniło za kotem mojej mamy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, te kociaczki są wspaniałe. A ja z wszystkich ssaków koty lubię najbardziej:)
    Jeśli chodzi o cytat - w moim ciele dusza już się ledwie mieści, a wciąż przybywa:):):)
    Buziaczki serdeczne, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu zakładki kociaczkowe wspaniałe :)
    Nasza oczywiście najpiękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu urocze zakładki przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  27. Słodziaki te Twoje kociaki Aniu:) pozdrowionka!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Gracias por pasar por el blog tuve un error y se me borraron todos los comentarios que habia en algunas entradas que mal verdad.
    ‌Si sento si en alguna no te respondo por lo que ya te comentado.

    Me gusta mucho el tuyo.

    Me gustaria que si quieres comentes alguna entrada de nuevo
    Gracias
    http://anna-historias.blogspot.com.es/2016/09/muerte.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu! Zakładeczki są Prześliczne, Ale z listkami podoba mi się najbardziej- Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale z Ciebie kociara, Anulko ;)
    Wszystkie są śliczne, pięknie wyszyte i wykończone!
    A ta z listeczkami idealnie pasuje do pięknej jesieni.
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Dobrego wypoczynku i dobrej pogody.
    Zakładki świetne - te z kotami rządzą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...