Obserwatorzy

wtorek, 4 października 2016

Kartki przez cały rok - podsumowanie września.

Witam Was

Jestem w końcu z podsumowaniem wrześniowych kartek. Urlop był mi bardzo potrzebny i udał się w 100%.
  
Dziś zapraszam do galerii wrześniowych kartek.  
Tradycyjnie zaczniemy od banerka. 



Zaproponowałam Wam przygotowanie kartki bożonarodzeniowej wg tego samego wzoru.  Większość   z Was skorzystała z propozycji  i  tak jak się spodziewałam powstały całkiem inne kartki. Dziękuję Wam, fajnie zobaczyć to samo a jednak inaczej :-)
I na początek dziś pokażę  te właśnie  kartki.

Wyszywanego krzyżykami renifera zrobiło 14 osób




Wyszywanego haftem matematycznym renifera zrobiło 11 osób  






Z gotowej grafiki przygotowanej przez Gosię skorzystało 7 osób



No i popatrzcie ten sam wzór a  wszystkie kartki inne, ale wszystkie piękne !!


To teraz tradycyjnie trochę statystyki :

We wrześniu kartki zrobiło 50 osób
Powstało  206 kartek i został pobity miesięczny rekord z lutego, który wynosił 177.
Od początku zabawy zrobiłyśmy łącznie  1526 kartek. 
Kartki ze wszystkich miesięcy zrobiły 33 osoby. 
Zaległe kartki z poprzednich miesięcy nadrobiły : 
A od stycznia w zabawie pojawiło się 70 osób
Do naszego grona dołączyła w tym miesiącu
Ada  , której życzę udanej zabawy. 


A poniżej już galeria Waszych kartek















I na zakończenie, tradycyjnie już, nagroda wycinankowa poleci tym razem do 
którą podziwiam od dawna za wyszywanie krzyżykami  na kawie o gęstości  20 ct. Dla niewtajemniczonych  są  to 64 krzyżyki na 1 cm kwadratowym, co oznacza że jeden krzyżyk ma wielkość 1,25 mm x 1,25 mm
Danusiu mam nadzieję, że moja nagroda będzie pomocna w tworzeniu kolejnych pięknych  kartek z haftem krzyżykowym. 

I na dziś to  tyle, pozdrawiam Was serdecznie i dziękuję Wszystkim za udział w zabawie.
Mam nadzieję, że niczego nie pomyliłam i wszystkie wrześniowe karteczki są :-)



41 komentarzy:

  1. Wow, ale piękna zgromadziłaś, cuda, same cuda. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. NIESAMOWITE! :))) Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ale zdolniachy jesteśmy :)
    Aniu piękne podsumowanie, dziękuję Twój poświęcony czas i zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I serdeczne gratulacje dla Danusi :) powstaną kolejne piękne karteczki :)

      Usuń
  4. Jak zwykle Twoje podsumowanie pokazało całą prawdę - idzie nam coraz lepiej to wspólne kartkowanie :-))) Dziękuję :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow !!! Piękne kartki zrobiłyśmy,jesteśmy wielką kartkująca rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniała galeria!
    To działamy dalej...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wysyp karteczek, a co jedna to ładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne karteczki, ale największe wrażenie robi ich ilość :)
    Dzięki Aneczko za piękne podsumowanie i policzenie wszystkiego :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Danusi !!Karteczki na prawdę zacne ! Dziewczyny Kochane na prawdę są bardzo pracowite. Kochana cieszę się, że odpoczynek się udał. I mi by sie przydał jakiś urlop :* Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem dumna, że mogę być częścią tak wspaniałej galerii! Piękne podsumowanie Anusiu. Mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze świetnie się spisałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wiesz co sobie myślę ... Twoje szefostwo na czele z urzędem skarbowym mają przerąbane , nic się nie ukryje ! Wszystko w iście księgowym porządeczku. Ilość prac imponująca, Ty to wszystko ogarnęłaś i podałaś tak cudnie,że nic tylko podziwiać, a jest co ! Ale ... jako Najwyższa Izba Kontroli, dopatrzyłam się błędu i proszę o poprawienie objaśnienia gęstości kanwy Danusi Kielar, czyżby jednak cytrynóweczka ... ;) Wiem @ jestem :)
    Buziole :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki, to mnie i to na trzeźwo ! dopadła jakaś pomroczność jasna, wszystko jest ok :)

      Usuń
    2. Może to jednak przez brak cytrynóweczki? Buziaczki.

      Usuń
  13. Aniu podsumowanie jak zawsze niebywałe dokładne! Ale nie sądziłam ze aż 70 osób przewinęło sie przez zabawę, niezła liczba!

    Tylko mam jenda uwagę, bo wsród matematycznych reniferów nie widać kartki z moim wypoconym rogaczem, nie przeszkadza mi to ale wtedy bedzie juz 11 kartek wiec Ci Aniu pomieszam trochę w liczbach....sciskam !!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ania, świetne podsumowanie, a kartki powstały cudne, faktycznie każdaw wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu podsumowanie jak zawsze perfekcyjne:-)
    Piękne te karteczki z reniferkami i każda inna. Fajny to był pomysł. Wszystkie karteczki wspaniałe, cudowne tylko podziwiać.
    Danusi gratuluję-też ją podziwiam do tej drobnicy, ja bym nie dała rady.
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Imponujące te liczby!!! Karteczki cudne, aż miło popatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  17. Masa pięknych kartek! Cudowne małe dzieła:) Gratuluję Aniu, że tak mobilizujesz dziewczyny:)
    Buziak.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo tego zrobiłyśmy, jest na co popatrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  19. najbardziej byłam ciekawa tych kartek, które są robione ze wspólnego wzoru. I wyszły super - wzory te same, a kartki rozne :)
    Świetne zestawienie zrobiłaś.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, statystyki są imponujące! Wyzwoliłaś tyle kreatywności i tak wiele osób zostanie dzięki temu obdarowanych pięknymi karteczkami:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ wspaniałe te kartki!!! Podziwiam wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne kartki i ilość imponująca!
    Serdecznie gratuluję Danusi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na koniec sprostowanie:
      kanwa o gęstości 20 ct to 80 krzyżyków na 10 cm (64 krzyżyki na 10 cm to kanwa 16 ct)

      Usuń
    2. Napisałam, że 64 krzyżyki są na 1 cm kwadratowym a nie na 10 cm a to pewna różnica
      :-)

      Usuń
    3. Faktycznie, nie doczytałam - przepraszam :)

      Usuń
  23. Świetne podsumowanie. Można podziwiać wszystkie kartki w jednym miejscu.
    Przyjdą święta z naszych pudełek ubędzie dużo kartek i trzeba robić kartki
    następne. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, jak zwykle duma mnie rozpiera, że moje kartki mogą znaleźć się w takim wspaniałym towarzystwie.
    Pozdrawiam z serca:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu! Piękne podsumowanie, Karteczki wszystkie Urocze - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne karteczki znów powstały.Bardzo byłam ciekawa tych z zaproponowanych przez Ciebie wzorków ,no po prostu ilość ich robi wrażenie.Niby ten sam wzór,a tyle fantastycznych pomysłów .Oj zdolne te nasze dziewczyny,a dzięki Twojej zabawie stosik karteczek wciąż rośnie i rośnie i końca nie widać.
    Anulka pozdrawiam cieplutko ,dziękując za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały wysyp kartek! Rogacze przecudowne! Wspaniały pomysł z wykorzystaniem jednego wzoru.
    Pozdrawiam ciepluteńko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. I ja... w takim doborowym towarzystwie!:-) Cudna kolekcja Aniu, rozkartkowałaś ten blogowy świat na potęgę. Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu,Ty nasz ,,kalkulatorku" kochany! Karteczki zbiorczo wyglądają super;)Rzeczywiście, że ten sam temat, a pomysłów mnóstwo;)Fajnie, że tyle osób bierze udział w zabawie, to bardzo miłe;)I znaczy, że dziewczątka lubią bawić się z Tobą;)Za to TY jesteś zapewne w ,,siódmym niebie" podczas liczenia ha ha ha ha ;) Pozdrawiam Cię Aniu z ,,deszczowej krainy" i przesyłam buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niesamowity wysyp przepięknych prac, Aniu. A Danusi gratuluję wyróżnienia- Jej prace podziwiam od dawna i są dla nie jak miód na serce- cudowne i precyzyjne :)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Anulko kochana wciąż mnie zadziwiasz swoją dokładnością. Powinnaś pracować w urzędzie statystycznym. Mieli by z Ciebie pozytek. Tyle rogacizny w jednym miejscu i to w takim wykonaniu to jeszcze nie widziałam. Niby takie same, a jednak inne, Fantasyczne prace i tak sobie myślę, że z miesiąca na miesiąc nasze kartki są coraz piękniejsze. Nabieramy wprawy i wciąz nie brakuje pomysłów. Piękne podsumowanie. A tak bez żartów. Kiedy Ty to zrobiłaś? Buziaki i tulaski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow jaka pokaźna kolekcja kartkowa! Świetnie wyszły rogate kartki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna galeria. Jestem pod wrażeniem, że jeden motyw na każdej karteczce wygląda zupełne inaczej. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniałe podsumowanie i wizualne, i statystyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne podsumowanie września. Żałuję, że nie zdążyłam zrobić karteczek, ale moze uda mi się je nadrobić w pażdzierniku jak czas pozwoli :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...