Obserwatorzy

czwartek, 1 września 2016

Kartki przez cały rok - wrzesień

Witam Was

No i cóż wakacje się skończyły i  taryfa ulgowa dla Was  również :-). We wrześniu , październiku i listopadzie  tematy kartek dostaniecie  pierwszego dnia  miesiąca. Tematy grudniowe podam wcześniej, byście  zdążyły przed Świętami :-)




Mam nadzieję, że teraz będzie nas już więcej, bo Święta coraz bliżej. Zapraszam oczywiście Wszystkich chętnych, do zabawy można dołączyć w każdym momencie. Regulamin oraz linki i banerki do poprzednich miesięcy możecie znaleźć w TEJ zakładce, lub na lewym pasku bocznym na samym dole.
   Dziękuję Wam za propozycje do tematów kartek wielkanocnych jakie zostawiliście w komentarzach  pod wytycznymi do sierpnia TU. Na pewno z nich skorzystam już wkrótce.
To nie przedłużając bo Wszyscy już pewnie  ciekawi co tam wymyśliłam. Na początek banerek




I wszystko jasne.
1. Na kartce Bożonarodzeniowej umieszczamy RENIFERA, ŁOSIA, JELONKA , jednym słowem wszystko co ma poroże.
2. Na kartce okolicznościowej ma być KORONKA - szeroko rozumiana, może być serwetka z koronką, może być koronka z taśmy, może być koronka z dziurkacza co tam komu się zamarzy.
3a. Na kartce wielkanocnej ma być ZAJĄC ( KRÓLIK)  I JAJO.
3b. Jak  komuś potrzebna kartka na Dzień Nauczyciela , może zamiast zająca i jaja zrobić kartkę z KSIĄŻKĄ

Na urlopie wpadłam na pewien pomysł. 
  Co powiecie gdybyśmy  kartkę bożonarodzeniową zrobiły  wg tego samego wzoru / grafiki ?? 
Podaję Wam trzy  propozycje, oczywiście dla chętnych do takiego eksperymentu . 
Strasznie jestem ciekawa efektów :-)

1. Dla tych co wyszywają krzyżykami -  schemacik na wesołego łosia, pochodzący z TEJ strony 
( oczywiście rok 2013 pomijamy ) 


2. Dla tych co wyszywają matematycznie - 
schemacik na wesołego łosia, pochodzący z TEJ strony


 3. Natomiast dla tych co robią tradycyjne kartki - grafikę renifera / łosia  autorstwa Gosi   w wersji do samodzielnego kolorowania lub  pokolorowanego przez Gosię.
Tą grafikę jak i wiele innych znajdziecie na blogu Gosi TU





Oczywiście moje propozycje tylko dla tych, którzy mają na to  ochotę, kto nie chce robi karteczki wg własnego pomysłu. 

 A u Małgosi znajdziecie również świetne grafiki zająca z jajem  na kartkę wielkanocną i dwa inne reniferki - łosie

To czas START - zaczynamy wrześniowe kartkowanie.

Życzę Wszystkim owocnej pracy i fajnych pomysłów
Żabka już czeka na Wasze kartki.

Pozdrawiam  wszystkich serdecznie i do zobaczyska za dwa dni gdzie zapraszam  do obejrzenia sierpniowych karteczek.








47 komentarzy:

  1. Oj Aniu to sobie wymyśliłaś. Jeszcze zająca, czy tam królika i koronki to rozumiem, ale łosia? No z paseczków to się chyba nie da. Trza będzie wymyśleć cosik innego. Dobrze, że sporo czasu na myślenie, bo jak siebie znam to pod koniec miesiąca się wyrobię. Coś mi się zdaje, że podnosisz nam poprzeczkę w tym kartkowaniu. Uściski ślę i tulaski.

    OdpowiedzUsuń
  2. ooooooooooooooo!
    ale mnie tym razem zaskoczyłaś:)
    koronka - bomba, bardzo lubię:)
    nie maluję, wiec będę musiała wymyślić coś innego
    no i zając z jajem- tu to troszkę, hm, no ok, coś znajdę;D
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Cosik Aniu,ten urlop w głowie Ci namieszał, ale nikt nie mówił, że będzie łatwo. Fajnie, że chociaż schematy podrzuciłaś, zawsze to mniej szukania by powstał określony wzorek na kartce. Ciekawe ile z nas zdecyduje się na te "podrzucone" propozycje, ile nas, tyle wersji, ale będzie się działo. Miesiąc krótki, czasu mało, czas zacząć przygotowania.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekałam co tym razem wymyślisz Aniu i oto proszę tematy są, co kto woli,wiele możliwości do wyboru :)
    Będę się starać sprostać zadaniu ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekałam co tym razem wymyślisz Aniu i oto proszę tematy są, co kto woli,wiele możliwości do wyboru :)
    Będę się starać sprostać zadaniu ;)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tematy fajne, Aniu!
    Ja podnoszę sobie poprzeczkę i spróbuję coś nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne tematy Aniu, ja jestem zadowolona. I bardzo mi się podoba pomysł z grafiką, chętnie skorzystam z grafiki naszej Małgosi - jest świetna. Już zaczynam główkować. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tematy są świetne :) heheh... gdyby nie Izabela u mnie też byłby renifer ;) bożonarodzeniową spróbuję zrobić z zaproponowanych przez Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O jakie fajowe tematy,na nudę nie będziemy narzekać .Z Gosi grafiki skorzystam na bank,bo bardzo podobają mi sie te grafiki,są świetne z lekką dozą humorku.
    Tym razem nie licz na mnie na początku miesiąca,jestem do tyłu ze wszystkim .
    Buziaki Anusia

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu wymyślasz coraz to lepsze tematy, ja w pewnym momencie odpusciłam, brak czasu, wakacje , wnuki, goście , dobrze że juz wracam do normalności

    OdpowiedzUsuń
  11. Super propozycję, przy najbliższej okazji, jak tylko ogarnę wszelkie zaległości, zabieram sie za karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, fajnie wymyśliłaś wytyczne, bardzo mi się spodobała ta forma i aż jestem ciekawa co z tego wyjdzie.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaczął się rok szkolny, to Ania zadała pracę domową ;)
    Ciekawa jestem, jak dziewczęta poradzą sobie z zadaniem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :) Fajne te rogate propozycje :) No nudzić się nie będziemy - haha :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne wytyczne :) I świetny pomysł na zrobienie jednej kartki według wspólnego wzoru.

    OdpowiedzUsuń
  16. I tematy świetne i propozycja wzorów. Ta druga z jednym małym ale - to nie łoś, a renifer i nie ze stitchingcards.com, tylko z form-a-lines.net (zboczenie zawodowe ze mnie wyszło). Oczywiście bawię się dalej i czym prędzej biorę się do pracy. W niedzielę oczywiście ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super tematy. Ja jak najbardziej przystaję na propozycję wspólnego (w moim przypadku) haftowania jednego schematu. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe propozycje. Będzie jak zawsze ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe propozycje. Będzie jak zawsze ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne tematy, Aniu, oczywiście bawię się nadal:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tematy fajne podobają mi się i pomysł na ten sam wzorek dla każdej tez ciekawy. Będziemy miały okazję przekonać się jak można taki sam wzorek zrobić w różnoraki sposób. Każda ma swoją wizję wiec moze być ciekawie. Mam nadzieje ze samopoczucie pozwoli mi na szybka realizację karteczek a nie na ostatnią chwilę. Pozdrawiam :-)

      Usuń
  22. Aniu tematy fajne, i propozycja aby wyżyć ten sam wzorek ciekawa. Będzie okazja porównać jeden wzorek a jakże różniący się u każdej. Mam nadzieje ze dakopoczuci pozwoli mi na szybka realizację wrześniowych tematów i od razu przeszukuje swój zasób wzorów. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne propozycje Aniu, chętnie przyłącze sie do renifera... Chęci mam, zobaczymy czy czasu starczy:) ściskam !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, tematy bardzo fajne;) Zresztą, fajne, czy nie, to i tak zrobiłabym kartki zgodnie z Twoimi wytycznymi;) A wiesz, że chyba kiedyś spróbuję zrobić haftowaną karteczkę. Tak z ciekawości, żeby zobaczyć co mi wyjdzie;)Odnośnie Twojej zabawy, to powiem Ci Aniu, że jak zerkam na swoją karteczkową kolekcję - to jestem szczęśliwa, że mam już taki pokaźny zapasik;)No i dziękuję Ci Aniu, że wspomniałaś o moich ,,stempelkach" i za publikację renifera na swoim blogu;) To bardzo miłe;) Pozdrawiam Cię cieplutko, życzę miłego weekendu i przesyłam buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie wyszyję tego fajnego renka:) Trochę szkoda, że już tylko cztery miesiące kartkowania zostały. Ale liczę na to, że w nowym roku też coś w tym temacie wymyślisz;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie wyszyję tego fajnego renka:) Trochę szkoda, że już tylko cztery miesiące kartkowania zostały. Ale liczę na to, że w nowym roku też coś w tym temacie wymyślisz;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie znowu zrobię kolejne karteczki. Bardzo ta zabawa mi się podoba i strasznie motywuje do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Na pewno znów powstaną wspaniałe karteczki. Gratuluję Aniu pomysłu, tak dużo osób bierze udział w zabawie i to jest najfajniejsze!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przede wszystkim Kochana Dziękuję CI a miłe słowa ! Jak byś chciała, abym zrobiła Ci jakąś biżuterie metodą sutasz to daj znać :* Czekam tera jak zawsze niecierpliwie na karteczki naszych ukochanych Dziewczyn :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  30. Super pomysł,tym bardziej,że każdy może wybrać opcję dla siebie,a Małgosia zamieszcza stempelki i do malowania i już gotowe pomalowane,a ten łoś jest przeuroczy,zgłaszam się,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fony pomysł z wykorzystaniem tego samego schematu:) Bez wątpienia i tak powstaną z niego zupełnie różne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mnie się najbardziej podoba pomysł z pracami według wskazanych wzorów.
    Teoretycznie wszystkie zadane tematy łatwe, ale w ubiegłym miesiącu też mi się tak wydawało...
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu wszystkie propozycje są bardzo ciekawe,a łoś Małgosi rewelacyjny. Pozdrawiam cieplutko i idę myśleć żeby zdążyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne tematy. bardzo mi się podoba koncepcja podobnych łosi - ciekawa jestem, ile różnych pomysłów się objawi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj Aniu! ale mi podpasowałaś z tematami. Akurat musiałam swoją encyklopedię zwolnić z moich leżakujących pergaminków ( zawsze nabierają odpowiednich kształtów- prostują się ). Wczoraj podklejałam i dzisiaj ... ta dam.. jestem pierwsza w twojej zabawie. Bowiem nie darowała bym sobie by się nie pojawić i nie bawić się dalej z Tobą. Pozdrawiam, cieplutko. Buziaczki i miłego weekendowania

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajne tematy! Strasznie mnie kusi ten hafcik matematyczny:)) Zobaczymy czy sie uda:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Do tej pory dawałam radę z twoimi wytycznymi to i teraz dam radę. Fajny pomysł z tymi reniferkami, prawie jak na tacy. Trzeba bedzie któregoś wybrać 😀

    OdpowiedzUsuń
  38. Ciekawie to wymyśliłaś. Oczywiście bawię się dalej.
    Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  39. W tym miesiącu postaram się :)
    Buziaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna zabawa! Chcę się bawić z wami:)http://bubiejko.blogspot.com.by

    OdpowiedzUsuń
  41. Aniu i tak w połowie miesiąca udało mi się coś wymyślić choć tym razem kartki nieco skromne zgłaszam na wyzwanie. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za życzenia

    OdpowiedzUsuń
  42. Karteczki zrobione, pokazane.
    Podobają mi się pomysły innych Dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  43. Melduję, że karteczki ujrzały światło dzienne. Hmm tzn. nocne. :)))

    OdpowiedzUsuń
  44. Postanowiłam przyłączać się do zabawy. Karteczki zrobione, banerki dodane. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Zdążyłam Aniu, praktycznie w ostatniej chwili.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...