Obserwatorzy

wtorek, 11 października 2016

Lista 12 Projektantek do II edycji zabawy kartkowej

Witam Was

Dziewczyny na początku chciałam Wam serdecznie podziękować za tak duży odzew w sprawie wyboru Projektantek  do II edycji zabawy kartkowej.
Nawet nie myślałam, że w ciągu doby zbiorę całą WIELKĄ DWUNASTKĘ !!



 Mało tego, nawet jeszcze by się na kilka miesięcy nazbierało. Jak nic mam obsadę co najmniej na dwa lata zabawy. :-)

Ogłaszam wobec tego pierwszą 12 projektantek.  Dziewczyny które się nie załapały wciągam na listę rezerwową, bo i taka powstać musi na wypadek gdyby ktoś w trakcie roku wypadł.




Lista Projektantek na rok 2017

Styczeń                  Anna Iwańska
Marzec            Danuta Witkowska
Kwiecień                  Czarna Dama
Maj                                  Nawanna
Czerwiec                 Ewa Jurewicz
Lipiec                                   Iwona
Sierpień                            Anek 73
Wrzesień                                OlKa
Październik                Hanna Pater
Listopad               Renata Walczak
Grudzień                           Natalia F

Dziewczyny sprawdźcie przekierowania na Wasze blogi 

Jeżeli nie będzie uwag do listy na dniach  uzupełnię  banerek na 2017 i zrobię zestawienie na  jakie okoliczności  robimy kartki w poszczególnych miesiącach. A to oznacza, że każda z Projektantek będzie wiedziała jakie kartki ma do przygotowania. Nic nie stoi na przeszkodzie aby w wolnych chwilach już takie kartki robić. Jak ktoś będzie gotowy przesyła do mnie. Takim sposobem jak nadejdzie odpowiedni moment kliknę tylko opublikuj :-) :-)



Aha i jeszcze jedno nie martwcie się, że tematy mogą się powtórzyć, w końcu to tylko zabawa, a  na ten sam temat można zrobić dziesiątki różnych kartek.

Ale się będzie działo !!!


Pozdrawiam Wszystkich serdecznie


 


31 komentarzy:

  1. No Anulka masz wielką werwę po tych górach,uwijasz się jak mróweczka i wszystko organizujesz na tip top.I jak tu się kobito z Tobą się nie bawić ,no jak ?
    Gratki dla pozostałych projektantek,a ja mam szczęście być jedną z nich i to jest dla mnie ogromny zaszczyt .
    Pozdrawiam ciepluteńko,buziole

    OdpowiedzUsuń
  2. To ogromny zaszczyt być u Ciebie jedną z 12-stki. Przekierowanie okey. Życzę sobie i wszystkim wspaniałej zabawy:)
    Buziaczki Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ha mam jeszcze rok do nauki;D
    Aniu bardzo dziękuje za zaufanie:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Anulko, pięknie dziękuję, że wybrałaś mnie do grona projektantek :)
    To wielkie wyróżnienie. Mam nadzieję, że sprostam zadaniu.
    Link ok.
    Gratulacje dla pozostsłych Dziewczyn :)
    Pozdrowionka ☺

    OdpowiedzUsuń
  5. oooooooo załapałam się he he ale super:) Mam już pewien pomysł:) Link się zgadza:)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje dla projektantek! Zapowiada się bardzo ciekawie. Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ będzie zabawa😊
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wybranej 12!!! I czekam na zabawę, na pewno bedzie super!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wielkiej dwunastce gratuluję :))) Będzie się działo, niewątpliwie. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję projektantkom i obiecuję grzecznie i bez szemrania realizować ich wszelkie, nawet najbardziej niesamowite pomysły.
    Pozdrawiam, Anuś, serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej! Dziękuję Anulko,że załapałam się na luty, bo latem, to ja nie czasowa bywam;)No i czuję się bardzo zaszczycona, że projektuję zaraz po Tobie;)Fajnie, że zabawa tak się rozkręciła, za co Ci bardzo dziękuję Aniu, bo przynajmniej nie będę musiała się martwić, że przed jakimikolwiek świętami czeka mnie ślęczenie przy karteczkach;)Przesyłam Ci za to moc buziaczków i pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla WIELKIEJ DWUNASTKI :) - oj będzie się działo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu zdradź mi proszę czym hartujesz i pobudzasz swój umysł ?
    jesteś po prostu niezwyczajnie niesamowita !!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ta twoja nowa edycja kartowania:)) Wczoraj chciałam się zgłosić, ale mi coś komputer się zbuntował i nie chciał nic wysyłać, albo to blooger coś znowu pokręcił. Niemniej jednak będę się starała coś na tę zabawę u Ciebie wymyślić. Póki co to chyba wena mnie odeszła,po tym wypadzie nad morze, bo na razie nie mogę skończyć październikowego zadania. Mam nadzieję, że jak słońce zaświeci to dostanę "kopa". Po powrocie ciagle pada i jest zimno. Brrr. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. No to zaszalałam;-) ale bardzo się cieszę, że się załapałam, nic mi tak dobrze nie robi na moce twórcze jak nowe wezwania. Pozdrawiam serdecznie Ciebie Aniu i wszystkich kartkujących:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, ale szalejesz ... ale Twoje pomysły są fantastyczne.
    Gratuluję nowym projektantkom w naszym kartkowaniu.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielka dwunastka, jak to dumnie brzmi! Dziękuję Ci Aniu za zaliczenie mnie do tego szacownego grona. Link sprawdziłam, jest dobry. Ale się będzie działo w przyszłym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hahaha swietnie Aniu. Ciesze sie, ze moge brac udział w Twojej zabawie. Jakoś tak skojarzyłam z "Parszywą dwunastką", Same artystki nie ma co. Juz sie boje co wymyślą. Dobrze, ze mam cały rok czasu do dumania i kombinowania. Faktycznie urlopik Ci poslużył, bo nie nadążam z komentarzami u Ciebie. Bawimy sie wiec dalej i czuje ze bedzie odjazdowo. Buziaczki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy Haniu te same skojarzenia ... ale to sobie szybciutko wyjaśniłam, że tylko 11, bo na pierwszym miejscu jest Anulka. Buziaki :)

      Usuń
  19. Strach się bać,taki garnitur Projektantek,to dopiero będą pomysły,już czuję jak nam dadzą popalić,ale dobrze,trzeba będzie pogłówkować,a to tylko dobrze robi,gratuluję Wielkiej dwunastce i czekam na pomysły

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wielkiej dwunastce ! Świetnie, że bawimy się dalej :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wspaniałej 12 i czekam z niecierpliwością co nowe projektantki nam wymyślą :)))
    Najważniejsze że bawimy się dalej.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, a ja dopiero zgłaszałam swoją chęć udziału, a ty juz tutaj wyskakujesz z "gotowcem". Jestem ciekawa tematów na przyszły rok. No i oczywiście bawię się dalej 😀 Gratuluję dziewczynom😀

    OdpowiedzUsuń
  23. Cieszę się, że są już chętne do prezentowania prac i pomysłów.
    Ja też będę się bawić :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Potwierdzam oczywiście :) Link OK :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka kadra!!! :) będziemy się dobrze bawić:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale ekipa Aniu, juz sie ciesze na dalsza zabawe.czas bede krasc ale bede sie bawic. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, będzie się działo, będzie. Już się nie mogę doczekać.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...