Obserwatorzy

czwartek, 1 grudnia 2016

Kartki przez cały rok grudzień

Witam Was

Tematy kartek grudniowych nie są już dla Was tajemnicą, bo podałam  Wam je w listopadzie. Więc nie będę się już czaić tylko na początek banerek grudniowy.



Dla przypomnienia i dla Tych co przegapili listopadowego posta z wytycznymi  w grudniu :

1. Osoby które  nie zrobiły wszystkich  kartek  robią kartki wg wytycznych z miesiąca w którym nie brały udziału w zabawie.
2. Natomiast osoby, które wykonały wszystkie kartki wybierają sobie jeden miesiąc, który im najbardziej pasował i robią wg niego grudniowe kartki.

Banerki i tematy ze wszystkich miesięcy macie w zakładce  "Kartki przez cały rok" u góry bloga, lub na  dole  na lewym  pasku bocznym. 

I jeszcze moja prośba. W grudniu umieszczamy w swoich postach  trzy zdjęcia :

1. Banerek grudniowy

2. Banerk miesiąca wg którego zrobiłyście swoje kartki

3. Zdjęcie ( jedno lub kilka) wszystkich zrobionych w zabawie kartek bożonarodzeniowych - zróbcie je już dziś zanim wyślecie swoje kartki w świat :-). Możecie ująć na nim również kartki zrobione w zabawie u Uli i Inki.


I to tyle , nie zabieram Wam już Waszego cennego czasu i czekam na Wasze ostatnie w tym roku kartki.

Czas START

Pozdrawiam serdecznie








24 komentarze:

  1. Wszystko jasne Szefowo;) A mnie akurat ciężko było wybrać jedne najfajniejsze wytyczne, więc trochę drogą losowania wybrałam jedne z nich;)
    Jakbym miała więcej czasu, to by pewnie wszystkie jeszcze raz zrobiła;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbyt szybko mi zleciał listopad,więc powtórzę go w grudniu)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybór duży tylko teraz zastanowić się dobrze który miesiąc, i łapać za igiełkę bo chyba dalej przy krzyżykach zostanę. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu zdjęcia wszystkich kartek mogą być z banerków??
    bo u mnie już kilku nie ma;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zwykle przy większym wyborze trudno się zdecydować, który miesiąc powtórzyć - haha :)
    Faktycznie masz rację, że trzeba się spieszyć ze zdjęciami, bo już niedługo trzeba będzie wysłać nasze karteczki :) Idę oglądać moje zasoby i może wtedy zdecyduję się na powtórkę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko- to dzisiaj 1 grudnia?;-D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. No to trochę się Aniu spóźniłaś, bo ja już kilka kartek w świat puściłam :(
    Chyba że zamiast zrobić zdjęcie im wszystkim, po prostu zrobię kolaż ze zdjęć które już posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie ostro zabieram sie do roboty!!!:) miłej i twórczej pracy wszystkim zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No to mam dwa miesiące do wyboru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, w tym miesiącu zostałam pierwszą karmicielką Stefana:) Mam tylko nadzieję, że nic nie pokręciłam z wytycznymi:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna ta zabawa karteczkowa Anulka u ciebie - kiedyś i ja się zmobilizuję - mam zamiar też robic karteczki ale czy ja będe umiała - zobacze - buziole ślę Marii i biegnę dalej

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma sprawy Anulko, będą kartki i będą banerki - porządek musi być. Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, musiałam zdążyć na zabawę karteczkową. To moje jedno z ulubionych zajęć. Na to wyzwanie tez zdążę ;) Nie wiem, który miesiąc wybiorę, ale go zrobię :) A kolaż zrobię ze zdjęć które wrzucałam na bloga, bo kilka już posłałam w świat na kiermasze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu na mnie możesz zawsze liczy,życzysz sobie zdjęcie karteczek wszystkich to będą ,no prawie wszystkie bo kilka już poszło w świat .Ogrom jest tego i nie wiem czy dam radę na jednej fotce,jak nie to coś innego się wymyśli .
    Karteczki oczywiście czekają zrobione już od listopada ,ale na razie ogarniam swoje zabawy
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyjęłam do wiadomości. :) Zabieram się ostro do roboty, bo coś czuję, że mogę nie zdążyć. :) Ja osobiście nadrabiam kwiecień, kiedy to przez przeprowadzkę nawaliłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu zrobi się jak rozkazałaś. Wkrótce obfocę wszystkie bożonarodzeniowe karteczki i wtedy puszczę posta. Buziaczki kochana.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu, fajnie to sobie wymyśliłaś i cieszy mnie to;)Oczywiście bawię się dalej i chyba już nawet mam karteczki do miesiąca, który sobie wybrałam;)Nie wiem, czy dobrze Cię zrozumiałam... Chcesz fotę wszystkich kartek bożonarodzeniowych? Ojejku... Ale czego nie zrobię dla Ciebie... Na głowie stanę, a wszystkie kartki ,,obfocę" ha ha ha ha ;) Buziaczki Anulko;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dobrze Aniu, że temat znany był już w listopadzie! Jestem 2!!! Tak to jeszcze nie było:)) Pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze się robią, ale już bez stresu, na pewno dam radę;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Och jak trudno mi się zdecydować jakie tematy wybrać. Postaram się jednak do świat cos wykombinować i dołączyć do zabawy Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz pozostaje tylko czekać na styczeń i dalszy ciąg zabawy.
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  22. No dobra, przyznaję się że mi się w tym miesiącu nie chciało ...
    Wczoraj w nocy kończyłam to co na początku miesiąca zaczęłam :)
    Zdążyłam :)
    Aniu, Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...