Obserwatorzy

środa, 1 lutego 2017

Kartki przez cały rok - wytyczne luty

Witam Was

Dziś chciałam serdecznie powitać  w zabawie kartkowej pierwszą z projektantek, która będzie Was inspirować w lutym. 
 A jest nią Małgosia Oszczędłowicz

Zastanawiałam się jak Wam ją przedstawić i co napisać o niej i jej twórczości. 
Nazwa bloga Małgosi to PISZĘ, MALUJĘ, FOTOGRAFUJĘ   i to w skrócie jest właśnie cała Małgosia.  Jak ktoś ciekawy jak żeśmy się poznały to zapraszam TU
 Pióro to ona ma leciutkie,  pisze świetne felietony, posty zawsze są z humorem i podczas ich czytania zawsze mam rogala na twarzy. A jej wspomnienia z dzieciństwa to już prawdziwa komedia.  
Jeżeli chodzi o malowanie to Gosia maluje różne rzeczy od porcelany, poprzez obrazki do świetnych stempelków, które możecie sobie zabrać z Gosi bloga za darmo, a znajdziecie je TUTAJ .
Jeżeli chodzi o fotografowanie to Gosia cyka zdjęcia głównie flory i fauny aczkolwiek ostatnio  coś  leniuchuje w tym temacie.

A tematy kartek jakie wybrała dla Was Małgosia na luty są następujące :
1. Boże Narodzenie - biała śnieżynka
2. Okolicznościowa - serduszka
3. Wielkanoc - zając z kurczakiem
4. Druga wielkanocna  (zamienna z Bożym Narodzeniem ) - zając z jajem

Wielkanocne zajączki z towarzystwem można sobie pobrać w formie stempelków z bloga Małgosi.


I lutowy banerek dla Was z kartkami przygotowanymi przez Małgosię.  




To życzę Wszystkim powodzenia - czas START - żabka już czeka.

A w marcu inspirować nas będzie sama Szefowa od kolorków czyli
Danusia Witkowska


Pozdrawiam serdecznie i przypominam że do zabawy można się przyłączyć w każdym momencie.
Jutro  zapraszam Was na podsumowanie styczniowego kartkowania.








36 komentarzy:

  1. Jak przespać spokojnie pierwszą lutową noc, gdy już znam tematy wyzwania ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosię znamy,lubimy i podziwiamy za wiele cudnych talentów,przez jej felietony przynajmniej monitor mam czysty,bo go ciągle wycierać muszę,wiadomo czemu,bardzo fajne wytyczne dała Gosia i piękne kartki zrobiła,biorę się za swoje,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosia nam bardzo ułatwiła dając swoje stempelki:)) Bardzo mi się podobają nowe wytyczne i czas zabrać się do tworzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmm wydaje się proste- jak zwykle:)zobaczymy co z tego wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna inspiracja, tematy chyba też do "ogarnięcia" :) Idę myśleć szybciutko, żeby nie zabrakło mi 29 lutego - haha :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak Aniu Gosie znamy juz bardzo dobrze i dokładnie wiemy co robi i jak myśli. Humoru jej nie brakuje, dzieki temu mamy niezły ubaw czytajac jej posty. Karteczki Gosi jak zwykle cudniaste a wytyczne bardzo fajne i myśle ze damy rade cos stworzyc. Do dzieła wiec. Buziaczki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajniutkie tematy a kartki Gosi śliczniutkie! Chyba w tym miesiącu nie będzie problemu z pomysłami. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wytyczne,myślę że nie będzie problemów :)
    Piękne kartki Małgosia zrobiła !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam Małgosię i muszę przyznać, że bałam sie, czy nie wywinie nam jakiegoś psikusa, ale widzę że spoko tematy, wiec mogę spokojnie brać się za lutowe kartki;)
    buziaki dla Was obu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bałam się że zaczną się trudne tematy, ale nie jest źle;) Dziękuję Gosiu:)
    Oczywiście czekam aż wena wróci i bawię się dalej.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ha ha W przyszłym tygodniu u mnie też zająxzki- zazajączkujemy się!;-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam gościnna projektantkę, fajne tematy. No i własnie zastanawiałam się czy chować cały mój majdan, jak za kilka godzin będą nowe tematy ...
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Człowiek sobie tu myśli,że znamy się z Gosią jak łyse konie,a tu taka niespodzianka.Myślałam ,że zapoda nam jakiś hardcorowe wytyczne a tu wręcz przeciwnie,tematy proste i przyjemne,aż żal nie zrobić karteczek.Zatem zabieram się do tworzenia ,powinno pójść łatwo jak po maśle.
    Pozdrawiam Ciebie Aniu i naszą "lutową "projektantkę Gosię .

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne wytyczne wymyśliła Małgosia, czas zabrać się za karteczki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne tematy, czas więc robić karteczki. Mam tylko pytanie czy to muszą być koniecznie dwa serduszka, czy może być jedno na kartce?

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne tematy nam Gosia wymyśliła. Oczywiście biorę udział.
    Buziaczki, Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tematy super!
    I biegnę zapoznać się z blogiem Gosi :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tematy do wykonania.:) Nawet mam jeden hafcik, który się wpasował.:)Fajne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajne tematy, mam nadzieję, że uda mi się coś zrobić na te wyzwanie.Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne tematy ,problemu nie będzie z ich przetworzeniem :-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Zając z kurczakiem - to mi się podoba :-) Z niecierpliwością czekam na pierwsze interpretacje Gosinych wytycznych.

    OdpowiedzUsuń
  22. Już nie mogłam się doczekać kolejnych wytycznych :).

    Fajne tematy teraz tylko trzeba uruchomić szare komórki :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Jutro wieczorem zaplanowałam shopping odpowiedni (dzięki Aniu za adresiki sklepów) a potem do dzieła;-) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. No to słowo się rzekło, czyli i w tym miesiącu muszę się zmobilizować. Ciekawa jestem czy ktoś się domyśli co będzie na mojej kartce do której wytyczne to biała śnieżynka :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu świetnie przedstawiłaś Małgosię :)
    Muszę już zacząć wytężać mózgownicę na następne pomysły :)
    A inspiracje Gosi piękne :)
    Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja już mam gotowe kartki ale fotki zrobię w świetle dziennym :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gosiu bardzo fajne propozycje:) I można Twoje grafiki wykorzystać:) A mam ich kilka, więc na pewno powstaną karteczki pod Twoje wytyczne z Twoimi obrazkami:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Czas zabrać się do pracy i przygotować karteczki dla Gosi :) Fajne pomysły na tematy, więc będzie się dobrze pracować :)

    OdpowiedzUsuń
  29. no i wymyśliła....Gocha, kurczak z zającem? Ja mięsa nie mogę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, bardzo Ci dziękuję za tak miłą prezentację;) Fajny miałaś pomysł na tę zabawę;)Jeszcze raz bardzo dziękuję;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie zaprezentowałaś Gosię. Tematy zapodała przyjazne, wiec go roboty (znowu będę na końcu)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne wytyczne, Zabieram się za pracę. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za przypomnienie o żabce;-)
    Będę wpadać na blogi, bo w szpitalu było wifi, mam nadzieję,że dalej jest ;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kartki gotowe nawet jedna jest już w drodze.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...