Obserwatorzy

czwartek, 16 marca 2017

9 i 10 u Hubki

Witam Was

Dziś  kolejne  kartki na zabawę  u Hubki .
W 9 etapie na kartce miał się znaleźć  napis i bazie .


Powstały u mnie 3 kartki w tym temacie, choć  napis w roli głównej to jest chyba tylko na jednej i od tej karteczki zacznę. 



Prościej się już nie dało. Papierek w krateczkę , na to wykrojnikowe jajo dostane od autorki zabawy w zeszłym roku. Na jajku centralnie napis z tekturki. Nieskromnie powiem, że jestem bardzo zadowolona z tej  kartki .




Druga kartka - wyszywana gałązka  bazi wg tego wzoru, pominęłam w nim pisankę, kolorystyka własna.



 Papierek z Magicznej Kartki  i napis, może nie w roli głównej , ale jest - stempelek potraktowany embossingiem na gorąco. No i po raz pierwszy rameczki zielone ze sznurka, wg pomysłu Iwonki. Zdecydowanie trzeba dopracować sposób klejenia :-(



I trzecia kartka z grafiką, na którą kiedyś trafiłam  na Pintereście - TU - zabrałam, bo wiedziałam że kiedyś jej na pewno użyję. W końcu bazie, popularnie zwane są kotkami :-). Napis recyklingowy ze starej kartki.





I wszystkie kartki z 9 etapu 




W słoiczku bez zmian nadal jest 20 znaczków , jeszcze nie przekroczyłam liczby 20 kartek :-)

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

Wyzwanie 10 to  wielkanocny pejzaż




Tu nawet nie próbowałam niczego wymyślać, skorzystałam z gotowych grafik z pinteresta .
 I powstały dwie kolejne kartki . Ewciu nie wiem czy wg Ciebie są to pejzaże, ale przyznaję nie miałam kompletnie pomysłu na te kartki .









i obie kartki z 10 etapu 



I na zakończenie tradycyjnie kolaż wszystkich moich kartek jakie powstały w zabawie u Ewy. Całkiem sporo ich już powstało, co mnie cieszy ogromnie bo dokładając kartki z mojej  zabawy starczy mi chyba dla wszystkich :-)  



To by było na tyle  dziś , przez weekend będzie mnie bardzo mało albo wcale, bo  będą goście, a właściwie swoi, zjeżdża się cała moja rodzinka w komplecie.
Więc już dziś życzę Wam słonecznego, udanego weekendu.
Pozdrawiam serdecznie





43 komentarze:

  1. Przesliczne karteczki Aniu i jak zwykle hurtowo, jedna piekniejsza od nastepnej, super grafiki wybralas, Pozdrawiam serdecznie i zycze udanego rodzinnego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowe te pejzaże.....dokładnie o cos takiego chodziło....Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piękne kartki,ta grafika z kociakami jest przesłodka,ale reszta kartek też nie odbiega od reszty :) i ta ilość,powalająca- co to będzie w grudniu ? :))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, kartki fantastyczne, że już nie wspomnę o ilości.
    Kocia grafika jest słodziutka, muszę pokazać mojej wnuczce, bo kociara z Niej niesamowita.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu piękne karteczki :) oczywiście haftowane bazie naj :) grafika z kotkami jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No całe szczęście, że rodzinka się zjeżdża , to przynajmniej zdążę z komentarzami, a Ty zamiast znęcać się nade mną swoimi cudownościami, zajmiesz się rodzinką. Jesteś niepoprawna Anulko. Karteczki zrobiłaś świetne. Do koperty wejdą na 100%. Płasko a jak elegancko. Widać nie zawsze muszą być "piętrusy" 3D, żeby karteczka była ładna. Mnie najbardziej przypadła do gustu ta z kurczaczkami w ogródku. Coś jakby u mnie były i chyba taka niebieściutka jest no nie? Buziaczki Anulko i już tyle nie pracuj. Na spacerek pójdź, albo do kina.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu! Wszystkie karteczki sa Przeurocze, Co jedna to ładniejsza, Bardzo mi się podoba ta z kurczaczkami w tym ogródku - Pozdrawiam Cię Gorąco i Życzę miłych chwil z najbliższymi

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne karteczki! Mnie najbardziej urzekła ta z haftowanymi baziami!

    OdpowiedzUsuń
  9. Anuś, podziwiam Cię! Chciałabym zobaczyć te Twoje kartkowe zapasy, bo pewnie w jednym pudle już się nie mieszczą. Wszystkie są przepiekne i tak jak napisała Hania, nie muszą być 3D by były śliczne, ciekawe i eleganckie.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu kartki wszystkie wyszły rewelacyjnie. Mnie najbardziej podoba mi się ta z kotkami bardzo fajna i z humorem. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu masz rację, ta z jajem jest świetna:)
    pozostałe też są śliczne, a kotki mam zapisane i ja:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jejku jakie śliczne i wiosenne kartki! Poziom mistrzowski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu, znów cieszysz oczy zestawem cudnych karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu dzis ta z jajkiem skradła moje serducho.
    Ciesz się rodzinką 😊
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, karteczki są śliczne!
    Znalazłaś wspaniałe grafiki, a ta z kotkami/baziami skradła moje serducho :-)
    No i świetnie poszło Ci ze sznureczkiem. Ja staram się zaokrąglać narożniki, bo trudno wyrobić z kątem prostym ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejny piękny kartkowy hurt - moje faworytki to bazie z jajkiem i bazie haftowane. Miłego weekendu w rodzinnym gronie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Co jedna, to ładniejsza :) bardzo spodobała mi się pierwsza - taka "czysta forma". ale potem były te śliczne haftowane bazie i słodkie kotki... Świetnie Ci kartki wychodza, naprawdę świetnie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. nio...poszalałaś z tym napisem ;-)
    baziowe kotki mnie urzekły O_0

    ale i tak najbardziej lubię twoje wyszywanki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu wszystkie Twoje karteczki bardzo mi się podobają :)
    Nie ukrywam,że pierwsza naj naj :) Krateczka i kropeczki to mój klimat :)
    Masz już z głowy kolejne wyzwania :) U mnie na razie wieje pustką ...Tylko Twoje póki co mam zaliczone :) A właśnie ciekawa byłam tego wielkanocnego pejzażu,bo nie wiem jak go ugryźć :/ Chyba też odwiedzę kopalnię :P
    Pozdrawiam Cię serdecznie życząc także miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu piękne karteczki przygotowałaś. Jednak moje serce skradła ta z haftowanymi baziami.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale dobra narobiłaś, wow. Wszystkie piękne, ale niezmiennie podziwiam te z haftem, są jedyne i niepowtarzalne - super. Podziwiam więc i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ wysyp prześlicznych karteczek, ja daleko w polu ale mam nadzieję w weekend nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, świetne kartki, a te z baziami szczególnie mnie ujęły. Podoba mi się przedstawienie wierzbowych kotków:)
    Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Są tak piękne te kartki , ze Aniu wielkie brawa

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu wszystkie kartki są śliczne ,jak zawsze dopracowane ,przemyślane itd.Ale ta z baziami jest the best ,jednak dobra grafika to podstawa.
    Wybacz ,ze tak krótko,ale dziś piszę bardzo mało o czym się przekonasz jak do mnie zawitasz.
    Buziaki i udanego weekendu z rodzinką :)
    Pozdrów Olcię ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe! Nie przestaję ich podziwiać!!!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Baziowe kotki są przesłodkie, a i cała reszta karteczek jak zwykle pełna profeska:-) Ten kolaż na końcu robi niesamowite wrażenie, jedna głowa a tyle różnorodnych pomysłów, kreatywność godna pozazdroszczenia Aniu:-) Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu rodzinnego:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne i bardzo pomysłowe karteczki:) Haftowane bazie cudne:)A kolaż robi naprawdę imponujące wrażenie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu, kartki zachwycające. Uwielbiam z grafikami a ta z kociętami skradła moje serce <3 Serdeczności życzę

    OdpowiedzUsuń
  30. Przeurocze karteczki. Przy każdej zatrzymuje się i czytam historyjki. Są pełne urody i treści. Podziwiam wciąż .
    Serdeczne pozdrówki Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe, aż dech zapiera! Tyle pięknych karteczek! Kociaki skradły moje serce :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu karteczki piekne, jednak tym razem to nie haft ale kotki=bazie skradły moje serducho, świetna grafika !!!:) zycze wspaniałego rodzinnego spotkanka i sciskam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu, wszystkie karteczki są śliczne! I jak zawsze ,,dopieszczone";)Ale jak zobaczyłam kolaż, to zatkało mnie?! To Ty już tyle kartek zrobiłaś do jednej zabawy?! Jesteś niesamowicie zdolnym pracusiem...Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę miłych chwil w rodzinnym gronie;) Buziaczki Aniu;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu, jak zwykle Twoje karteczki są zachwycające w kazdym calu! Ja uwielbiam hafciki na kartkach i tea z baziami jest cudna. Ale...najbardziej podoba mi się kartka z kotkami. Jest przesłodka:)
    Podziwiam twoje umiejętności i szybkość robienia kartek. Do tego każda inna! Aniu, na prawdę zazdroszczę:) Ja niestety nie mogę się przełamać, może kiedyś karteczki bede robiła:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu z kartkami z pejzażem poradziłaś sobie fantastycznie, szczególnie ta druga z kurczaczkami jest niesamowita, ja poproszę taką :) A ja jeszcze nad tym zadaniem siedzę i myślę. Te z napisami też fajne wyszło, ta z bazią numer jeden :) Miłej gościny Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale Wy Kochana szalejecie z tymi karteczkami! Nie spodziewałam się tyle naraz spotkać u CIebie Kochana, działasz jak burza :) Baziowe karteczki bardzo ładne i szczególnie ta z hafcikiem bardzo mi się podoba bo przyznać muszę że ja jestem zauroczona Twoimi hafcikami :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Dla mnie, ta pierwsza z baziami z tych trzech jest najpiękniejsza, choć wszystkie są cudne. Ale i tak nic nie przebije tej ze stokrotką. Oczarowała mnie!! Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do swojego kącika! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zakochałam się w tej kartce z zieloną krateczkę :-) Cudna.

    OdpowiedzUsuń
  39. Przecudnej urody są wszystkie karteczka, ale ta z kotkami najbardziej mi się spodobała - haha :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jest co podziwiać!! Jajo cudowne!!! Te kotki na wierzbie są urocze!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Aniu wszystkie kartki wyszły rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  42. przepiękne, juz i w kartkach jesteś mistrzynią :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...