Obserwatorzy

środa, 1 marca 2017

Kartki przez cały rok - wytyczne marzec

Witam Was

Pewnie Wszyscy już czekają na nowe wytyczne do marcowych kartek :-)

 Ale zanim przejdę  do tematów  chciałam serdecznie  powitać drugą z projektantek, którą jest
Danusia Witkowska

Chyba nie ma w świecie blogowym osoby, która by nie znała Danusi i cudów, cudeniek jakie tworzy.
Aktualnie jest ona szefową zabawy " Cykliczne Kolorki Artystek Kolorystek " , którą prowadzi już trzeci rok z rzędu. Równocześnie jest organizatorką wyzwań o nazwie " Kreatywne bombardowanie".
A kto jeszcze pamięta i brał udział w "Wyzwaniach siódemkowych" ????
  Wiele z Was właśnie w tej zabawie poznałam.
Jeżeli chodzi o rękodzieło nie sposób tu wymienić wszystkiego czym się Danusia zajmuje, ale wszystko  co robi jest zawsze wykonane perfekcyjnie i po mistrzowsku.

Ja mogę powiedzieć, że gdyby nie Danusia to by mnie tu dziś nie było. To ona wprowadzała mnie w świat blogowy, pomogła mi zaistnieć w blogosferze.  Powiedziała mi kiedyś w żartach, że uczepiłam się jej jak rzep psiego ogona ... hehe i coś w tym jest, bo gnębiłam ją strasznie :-).
Zresztą  Danusia to taki dobry duszek naszej blogosfery. Nigdy nikomu nie odmówiła pomocy, myślę że nie tylko ja mogłam się o tym przekonać.
Z tego miejsca chciałam Ci Danusiu  serdecznie podziękować za wszystko.

Wiadomo też nie od dziś, że Danusia zmusza nasze szarek komórki do myślenia, więc i nad kartkami będziecie musiały trochę pogłówkować. Ale w końcu to już druga edycja zabawy, więc mam nadzieje że wszyscy dadzą radę :-)
Na marzec Danusia zaproponowała :
1. kartka okolicznościowa to bukiet + wstążka
2. kartka bożonarodzeniowa to  ośnieżone drzewo + brokat
3. kartka wielkanocna to kogut + czerwony
4. druga kartka wielkanocna zamienna z bożonarodzeniową to jajo + paseczki  
( paseczki nie koniecznie na jaju , może być baza w paski lub cokolwiek innego)


A  inspiracje Danusi znajdziecie na marcowym  banerku 



To co , zabieramy się do pracy .. ??
życzę Wszystkim udanej zabawy
czas START 

Żaba już głodna czeka na Wasze kartki. 
Pozdrawiam











40 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa jak sobie dziewczyny poradzą z tematami.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie idę od Danusi i muszę przyznać że mnie totalnie zatkało i nie mam bladego pojęcia co zrobić, dobrze że tu Danuśka dała łatwiejsze tematy :)
    buziaki i miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. Na razie wydaje się spoko, ale zobaczymy co będzie jak zacznę kombinować - haha :)
    Danutka pomysły ma nieziemskie, ale zabawa jest super :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no, szefowa poszalała z tematami. Zapowiada się ciekawy miesiąc - jest super.
    Przesyłam buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie opisałas naszą Danutke…Wszystko sie zgadza. Kartki prawdopodobnie bedą śliczne choc sama nie wiem co z tym kogutem bedzie. Nonic trzeba pokombinowac.

    OdpowiedzUsuń
  6. super! Wszystko jak najbardziej do zrobienia!!! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie bomba!:) Mam tylko pytanie: czy można te kartki pokazywać na blogu w osobnych postach (np. jedną w jednym, a pozostałe w drugim plus ta wcześniejsza kartka i kolaż)?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne wytyczne! Chyba zrobię wszystkie cztery:)) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba nim się:-) I super inspiracje od Danusi. Dobrze że one są, bez nich było by I wiele ciężej.
    Biorę się do pracy bo bukiet I wstążka bardzo mnie ciągną, zakupiłam kilka nowych wstazeczek będzie okazja je wypróbować:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne tematy Danusia nam tu podała, a już si bałam, że zbyt wysoko postawi poprzeczkę;) No to co? Zabieramy się za pracę;) Postaram się, jak najszybciej uporać się z karteczkami. Może uda mi się jeszcze dzisiaj? Buziaczki Anulko i pozdrawiam Cię serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Danka to ma dobrze, już ma zrobione karteczki ;-)Ja będę robiła dopiero po 15 marca, tu ( do szpitala)całego kramu nie przywiozłam

    OdpowiedzUsuń
  12. Tematy super!
    Zaczynam działać, aby znów tyłów nie osłaniać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Noo! Kto by nie znał Danusi <3 Aż się boję myśleć, co by było, gdyby nam tu Danusia zastrajkowała... :p Wytyczne wspaniałe :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. :) no to ściągam banerek do siebie i myśle nad karteczkami:) ale zaskoczyłam sie ze dzisiaj juz marzec;):):) sciskam Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Inspiracje ciekawe. Z kogutem bede miała problem ale może jakoś poradzę sobie. Biorę się zatam do roboty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawe tematy wymyśliła Danusia. Biorę się zatem do pracy. Cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne wytyczne! Jak tylko będę miała wolną chwilę, siadam i robię karteczki! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaczynam główkowanie nad kolejnymi kartkami :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu , znowu mnie rozśmieszyłaś . No nie, wyzwaniem niekoniecznie ale biorąc pod uwage że Danusiu tym razem rozdaje karty , łatwo nie bedzie. Już myślałam że w końcu zacznę kartkować a ty znowu pod górk ,hihihihi.
    Tak naprawdę , zazdroszczę Wam dziewczyny takich umiejetnosci i zobaczcie jak to ułatwia życie, pieknie i oryginalnie :) Buziam

    OdpowiedzUsuń
  20. Tematy wydają się do ogarnięcia, tylko trochę się pogubiłam z ta ilością kartek, 3 czy 4?

    OdpowiedzUsuń
  21. O fajne wytyczne , jedną kartkę już mam to i reszta się zrobi, pozdrawiam Aniu i dziękuję za pozostawione słowo u mnie chociaż ja wciąż mało jestem u Ciebie mam nadzieję, że kiedyś to nadrobię ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak na Danusię, to bardzo, bardzo przyjzne tematy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu dziękuję za zaszczyt bycia projektanką w Twojej karteczkowej zabawie.Pięknie o mnie napisałaś ,aż łezka w oku się zakręciła na te wszystkie wspomnienia.
    Na temat wytycznych się nie wypowiem ,bo niby co miałabym dodać .To ,że karteczki mam gotowe to już wiadomo haha.Trzeba się cieszyć,że trochę pofolgowałam i wszyscy pięknie się spiszą ,czego jestem pewna na 100%,bo dziewczyny zawsze dają świetnie radę .
    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie ,buziaki Anulka

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu, temaciki świetne, nawet mam koguta:) Oczywiście biorę udział.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajne tematy, mimo iż nie biorę udziału w karteczkowej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Tak przez skórę czułam, że łatwo nie będzie;-) Po dwie wytyczne na jedną kartkę , toż to tłok u mnie:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Na pierwszą chwilę kartki wydają się do ogarnięcia, pomysły są..zobaczymy jak będzie dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. No to do roboty, choć ten kogucik trochę mnie "zatkał" :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Danutka wymyśliła bardzo faje wytyczne. Pamiętam z ubiegłego roku, że wielu osobom nie pasowała czerwień w kartkach wielkanocnych, ciekawe, jak teraz sobie z tym poradzą - w końcu to drugie podejście.

    OdpowiedzUsuń
  30. Poprzeczka się podniosła i rad niewola trzeba troszkę pogłówkować. :) co nie zmienia faktu, że Danusia dała nam bardzo ciekawe wytyczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne tematy Danusia wymyśliła,zgłaszam się,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne tematy. Oczywiście bawię się dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zrobiłam:-) a do końca miesiąca jeszcze sporo czasu:-) teraz odpoczywam:-))) i pooglądam sobie u innych:-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Z wielką przyjemnością dołączyłam do marcowego etapu :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu nieśmiało dołącz dziś do zabawy z moim kartkami. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  36. A ja jak zwykle zamykam listę ale najważniejsze, że wyrabiam choć czasem zastanawiam się czy zdążę. Teraz z nie cierpliwośćią oczekuję północy hehe

    OdpowiedzUsuń
  37. Tym razem to ja jestem ostatnia , chyba ;-)
    Myślałam,że mam jeszcze jeden dzień, ale ok 22.00 dopatrzyłam,że to już 31 marca!

    OdpowiedzUsuń
  38. http://tygrysiamyszka.blogspot.com/2017/03/marcowe-wyzwania.html?m=1

    A ja nie zdążyłam przed północą, bo mi się rozmów zachciało

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...