Obserwatorzy

sobota, 20 stycznia 2018

Testowanie wzorów - Dzień Babci i Dziadka

Witam Was

Oj strasznie pracowicie zaczął się mój Nowy Rok. Ciekawa jestem jak długo wytrzymam to tempo , które sobie narzuciłam. 

Dziś zapraszam Was na krótką relację z testowania wzorów dla Moniki zwanej Igiełką MB.
 Do przetestowania był wzorek na kartki okolicznościowe dla Babci i Dziadka.  
Można go już kupić w sklepie Moniki - TUTAJ 


Wzór był testowany dla  muliny DMC - wykonała go Marzena Siedlecka, oraz dla muliny Ariadna w moim wykonaniu.

U mnie efekt testowania wyszedł tak. 



Powstały dwie kartki w wersji uniwersalnej. Zamiast trwale przyklejonych napisów zastosowałam tagi  wiązane  na wstążeczce, które można dowolnie zamieniać.
Wersja dla Babci i/lub Dziadka wygląda tak 





tagi są darmowe i pochodzą STĄD



Natomiast wersja uniwersalna na dowolną okazję wygląda tak. 






Sam haft wyszywało się szybko i bardzo przyjemnie, nieco zabawy było jedynie  z backstichami. 
 W temacie kartek to już wszystko na dziś, a na zakończenie porcja humoru dla Was 



Wszystkim Babciom  i Dziadkom składam najserdeczniejsze życzenia w dniu ich święta. 

Pozdrawiam serdecznie 


40 komentarzy:

  1. Piękne hafciki :) I bardzo fajny pomysł z tymi tagami, można na różnych kartkach wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha! Humor swietny jak i Twoje karteczki Aniu! Jestes ekstra testerka:):):) i bardzo mi sie podoba pomysł ze zmiennymi tagami, super!!! Sciskam i miłego weekendu zycze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kartki :) I super, że pokazałaś, że są to hafciki uniwersalne :)
    A kawał świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny humorek! Teraz młodzi nie wyobrażają sobie życia bez dostępu do Internetu.
    Hafciki śliczne! Od razu pomyślałam sobie, że nie dla mnie - nie cierpię robić konturów, a tyle to od razu by mnie zniechęciło, chociaż wiem że potrzebne. Podziwiam Cię Anulka - hafty to jedno, a stworzenie z nich karteczek to drugi ogrom pracy. Ty jednak jesteś w tym Mistrzynią!
    Pozdrawiam cieplutko:)
    U mnie znów sypie śnieg;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu rzeczywiście masz tempo bo i ilość i pracy mnóstwo włożonej w te piękne karteczki a i co chwilę podziwiamy inne prace;D
    Podziwiam bo u mnie jakiś marazm, mam nadzieję że chwilowy.
    Buziaki przesyłam i miłego weekendu życzę

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne wzorki i super karteczki z nich zrobiłaś. Super pomysł z tymi tagami. A humor na końcu niezły, uśmiałam sie od rana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo! Wydaje mi się, że takie postacie wyszyć to już sztuka! P{Odziwiam!!! kawał- hahahhah

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, karteczki urocze. Z zachwytem się czyta i ogląda u Ciebie. A kawał ... uśmiałam się . Dobrze , że są szkoły bo młodzi chyba nie musieliby otwierać buzi żeby rozmawiać . Bez komórki ani rusz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, hafty są wyjątkowej urody, no śliczne po prostu. Jak widać Ty wszystko umiesz igłą namalować. Kartki równie piękne, a pomysł z tagami na różne okazje jest super, podkradam. Piękne kartki powstały, cudne. A tempo, jak masz power to działaj, a jak będzie potrzeba odpoczynku to na chwilę przystopujesz :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, hafciki są urocze, a Twoje kartki jak zawsze mają w sobie to coś. Jaki świetny sposób na wymienne tagi!
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu, i ja przyłączam się z pochwałami Twoich hafcików do moich poprzedniczek. Są piękne. W kartkach świetnie połączyłaś wszystkie elementy. I hafcik i ozdobną wstążeczkę i rameczkę z dziurkaczowym wzorkiem i kwiatuszek z biedronką. A osobny tag zamiast napisu też jest super. Brawo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach .... jakie cudne hafciki ....., jakie cudne karteczki .... Marzenie ....
    Tak pięknie wszystko pasuje do siebie. Bardzo podoba mi się pomysł z tagami.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne hafty w pięknej oprawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kartki stworzyłaś!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyszło to testowanie Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hafty są śliczne, a karteczki poczyniłaś urocze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczki zrobiłaś świetne bardzo ładnie się hafciki na nich prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, uśmiałam się z humoru o wnuczku i dziadku. Muszę mojemu M przeczytać:)))
    Hafciki śliczne, a wymyślenie tagów to świetny pomysł i takie kartki są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, prawdziwa z Ciebie mróweczka, świetna testerka i do tego z poczuciem humoru - wszystko tu dzisiaj podziwiam z wielką przyjemnością :-))) Pozdrawiam cieplutko i życzę pięknej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu! Twoje hafciki są Urocze, A karteczki są przecudne i do tego bardzo pomysłowe, Żarcik Wspaniały - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, te hafciki , to już mistrzostwo! Są prześliczne! Z dowcipu uśmiałam się do łez;););) Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę miłej niedzieli;) Buziaczki;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne hafty, super kartki i doskonały pomysł z tagami. Dowcip poniosę dalej.

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, dziękuję za przetestowanie kolejnego wzoru :)
    Twoja prezentacja i pomysłowość z wymianą tagów jest fantastyczna! Genialny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne hafciki, a kartki wyszły niesamowicie, wzory, tagi, kolorystyka, wszystko super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie przetestowane hafciki, wyszły rewelacyjnie, a pomysł z uniwersalną kartką jest super :) Karteczki bardzo mi się podobają :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super hafciki,piekne kartki z nimi powstały,zawsze mnie czymś zaskoczysz 😍
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne kartki i pomysł z tagami rewelacyjny!!! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  28. wspaniałe karteczki Aniu wyszły;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne hafciki i bardzo fajny pomysł na tagi! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne hafty i śliczne kartki stworzyłaś

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu, śliczne hafciki zrobiłaś. Bardzo ładne kartki z nimi powstały. A pomysł z doczepianym tagiem świetny! Pozdrawiam i zapraszam do siebie 😊

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczny wzór haftu:) a karteczki z nimi cudowne poczyniłas:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dla Ciebie Aniu nie ma trudnych wzorów :) Hafty wyszły ślicznie a karteczki bardzo efektownie. Świetny pomysł z tymi tagami!
    Miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  34. Aniu robota pierwsza klasa. Tylko Tobie dać nowy wzorek to zaraz bierzesz się za igłę. Myślę że test wyszedł na piąteczkę, bo hahciki rewelacyjne wyszły, a ich oprawa po prostu bajeczka. Tagi z napisami podkradłam sobie. Nie wspomnę o tempie w jakim wszystko robisz. Jesteś niesamowita. Buziaczki Anulko i do miłego.

    OdpowiedzUsuń
  35. ale zasuwasz!
    nie wiem co tam bierzesz... ale bądź dobrą koleżanką i się podziel ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนังแอ็คชั่น

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne hafty i wspaniałe karteczki:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...