Obserwatorzy

wtorek, 2 stycznia 2018

Kartki prze cały rok - podsumowanie grudnia

Witam Was

Dziś zapraszam Was na podsumowanie  ostatniego miesiąca II edycji zabawy w całoroczne kartkowanie. 
Dziękuję Wszystkim, którzy wzięli udział w zabawie, tym którzy zaliczyli 100% frekwencję, jak i tym którzy pojawiali się rzadziej. Ta zabawa jest dzięki Wam i dla Was. Bez Waszego udziału by jej nie było. 
Mam nadzieję, że nie był to dla Was przykry obowiązek ale wyśmienita zabawa, dzięki której w grudniu mieliście wystarczający zapas karteczek. 

1 stycznia ruszyła kolejna III już edycja zabawy  w nieco zmienionej formie. Cieszę się, że chcecie się nadal bawić. 
 Zasady TU, a wytyczne na styczeń TU.

A w grudniu inspirowała Was Natalia i przygotowała tematy jak na banerku.


Kartki z  brakujących miesięcy zrobiły:
Barbara - czerwieclipiec  i listopad
Dorotka - listopad 
Black Cat - lipiec, czerwiec , maj, kwiecień 
Tereska - październik, listopad
Monika - kwiecień - maj - czerwiec - lipiec i sierpień 

I tradycyjnie rozpoczynamy od statystyki.



Przez dwa lata trwania zabawy powstało 4.422 kartek 

A Galerię grudniową otwiera Gościnna Projektantka Natalia 

Natalia - Agata - Ania - Barbara 

EwaDorota - Justyna - Małgosia  

OlKa - Lidzia - Gosia - Maryla 

Zosia  - Ewa - Tereska 

Tenia - AnnaT - Promyk - Ula  

Gosia - Basia - Hania - Agnieszka 

Marzenka - Madzia - Małgosia - Tina 


Eda  - Black Cat - Anna - Renia 

Zajawka  - Hubka38 - Ania - Teresa 

 Ewa - Ania - Renia - Viola 

Danutka - Ewa

Jeżeli chodzi o podsumowania w III edycji, to oczywiście będą, ale w nieco uproszczonej formie. Pozostanie statystyka i kolaże, ale rezygnuję z linków do Waszych kartek, które są w żabce. Wybaczcie ale to było bardzo pracochłonne zajęcie, a ja również cierpię na chroniczny brak czasu. 

Raz jeszcze dziękuję Wszystkim za udział w zabawie i mam nadzieję, że nie zabraknie Was również w III edycji. 
Pozdrawiam 



30 komentarzy:

  1. Aniu jak zawsze perfekcyjne podsumowanie:-)
    Piękne kartki u wszystkich dziewczyn. Dzięki zabawie miałam w czym wybierać na święta a zapas jeszcze na kolejne jest. Bawiłam się świetnie i oczywiście dalej zamierzam tworzyć i kształcić się w karteczkowaniu.
    Wszystkiego dobrego Anulka dla Ciebie i Twoich bliskich w Nowym Roku przesyłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne podsumowanie ANiu :)
    Wiem coś na temat linków... ach, gdyby to się dało z automatu jakoś robić...

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, dodawanie linków trwa niestety najdłużej, dlatego ja pokazując kartki jakie powstają na moją wymiankę, też ich już nie linkuję.
    Piękne podsumowanie Ani, niesamowita ilośc kartek, są piękne i różnorodne. Fajnie że chce Ci się tą zabawę dalej prowadzić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, biorę udział w kolejnej edycji, bawiłam się wyśmienicie, a w grudniu tylko sobie wypisywałam karteczki.:)A i w ciągu roku wykorzystywałam kartki. Ja do dziewczyn zaglądam przez linki w żabce, wiec mnie to odpowiada, a ty będziesz miała więcej czasu na robótki. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, wielkie dzięki dla Ciebie za wspaniałą zabawę, za ogrom włożonej pracy i poświęconego czasu. Cieszę się bardzo, że w tym roku dalej będziemy z Tobą karteczkować. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kłaniam się nisko i pięknie dziękuję za super zabawę, perfekcyjne podsumowanie i cały Twój czas jaki dla nas poświęcasz :)
    Uwielbiam te podsumowania, bo dopiero tutaj widać ile pracy w to wszyscy wkładają i jakie piękne karteczki powstają :)
    Pozdrawiam cieplutko i już się cieszę na dalszą zabawę w kartkowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, jak zwykle wspaniałe podsumowanie kolejnego etapu zabawy. Z wielką przyjemnością czytałam i obejrzałam galerię naszych prac. To była świetna zabawa mobilizująca mnie do pewnej systematyczności i odpowiedzialności za podjętą decyzję. Oczywiście bawię się dalej a ustalone zasady bardzo mi odpowiadają. W nowym 2018 roku życzę wielu pięknych chwil z robótką w ręku ale i czasu na zresetowanie się i odpoczynek. Dziękuję za liczne odwiedziny na moim blogu i ciepłe, serdeczne komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Coraz piękniejsze kartki! Ilość jaka powstała w ciągu zaledwie dwóch lat jest niesamowita!
    Nowe zasady są dla mnie do przeskoczenia, więc może tym razem nie polegnę.
    Aniu, ściskam serdecznie i życzę wszystkiego najlepszego w nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  9. No i pięknie, śliczne kartki powstały, ale największe podziękowania należą się Tobie Aniu, za ogrom pracy włożony w przygotowanie cyklu - dziękuję Ci za to. A dodatkowo także dziękuję, że mnie namówiłaś na spróbowanie tej "zabawy" - super sprawa. Brawo TY. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w kolejnym cyklu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny rok świetnie bawiłam się z Tobą. Powstała cała masa kartek na wszystkie 12 tematów misiąca. W święta nie miałam problemów z kartkami. Podoba mi się nowa forma zabawy i z chęcią po raz 3 dołączam do grupy współuczestniczek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak zawsze piękne podsumowanie, jesteś wielka Aniu! pozdrawiam ciepło i życzę wszystkiego dobrego! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kartki powstały na ostatnie wyzwanie :-)Dziękuję za to podsumowanie i za całoroczną zabawę :-) Dzięki niej nazbierałam karteczek i nie musiałam się tak angażować mocno w grudniu :-) Pozdrawiam ,zdrowia i sił do dalszych zabaw życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zamknęłaś jeden etap, już leci następny. Aniu podziwiam cię za ogrom pracy jaki włożyłaś w tę całą zabawę.Masz rację każda z nas może odwiedzić inną wchodząc przez podlinkowane adresy.
    Cudownie, że zechciałaś dalej prowadzić zabawę. Muszę przyznać ,że ta wersja bardziej mi odpowiada ;-)
    pozdrawiam Basia

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, jeszcze raz dziękuję za cały rok wspaniałej zabawy.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne prace i imponujące podsumowanie:) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu dzieki za swietny kawał roboty który robiłaś i robisz!!! Swietnie sie bawię przy tworzeniu kartek z wytycznych u Ciebie, wiec ukłony i podziękowania raz jeszcze;) sciskam !

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe kartki tworzycie!Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne podsumowanie oczywiście jak zawsze. Tak dużo powstało pięknych karteczek to Twoja zasługa. Dzięki tej zabawie wiele z nas nauczyło się robić piękniejsze karteczki.
    Nadal będę w 3 cyklu. Wszystkiego dobrego w Nowy Roku dla Ciebie i bliskich:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aniu, piękne podsumowanie kolejnego roku zabawy!
    Bardzo dziękuję za jej organizację i ogrom Twojej pracy.
    Od września nie miałam możliwości tworzenia kartek, ale powoli coś się wyjaśnia i mam nadzieję, że jedną skromną uda mi się co miesiąc zrobić...
    Wspaniałego roku, Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudne podsumowanie,ilość kartek powalająca a i prowadząca jest całkiem w dechę :)
    Anulka dzięki za ten czas,za te dwa lata,za te perfekycjne podsumowania.
    Zaczynamy 3 sezon,którego wiem,że nie odpuszczę ,jakże bym mogła Was zostawić .
    Gdyby nie Twoja zabawa i Uli ,pewnie bym żadnej karki nie zrobiła.
    Anulka życzę wytrwałości w dalszym prowadzeniu zabawy .
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu! Podsumowanie Jak zawsze wspaniałe i perfekcyjne, Karteczek bardzo dużo powstało i wszystkie piękne, Życzę wam udanej trzeciej edycji - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Powstało wiele cudownych karteczek:)
    Aniu dziękuję Ci za możliwość bycia Gościnną Projektantką:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne podsumowanie i super zabawa!
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie spodziewałam się, że aż tyle karteczek stworzyłyście, super :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje tylu pięknych kartek

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie tworzyłyście sobie - aż miło popatrzeć. Pozdrawiam i życzę Ci Aniu wszystkiego co najlepsze na ten Nowy Rok :-)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu dziękuję za cały rok mobilizującej zabawy, ogrom włożonej pracy i czasu oraz za pełne pudło kartek:-) Jesteś perfekcyjną organizatorką a jeśli chodzi o linkowanie to zdaję sobie sprawę ile to czasu pochłania więc doskonale rozumiem Twoją decyzję. Pozdrawiam serdecznie i zapewne nie odpuszczę kolejnego roku kartkowania z Tobą:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ach, jak ja uwielbiam te twoje statystyki! :)
    Perfekcja w każdym calu

    OdpowiedzUsuń
  29. Tutaj tez mnie nie było? Ło matulu kochana. Aniu twoje podsumowania są fantastyczne i perfekcyjnie je przygotowujesz. Tyle liczb i podsumowań. Nie myślałam, że w tej zabawie powstało tak wiele pięknych karteczek. Świetnie to poprowadziłaś i mobilizowałaś nas do pracy. dziękuje za ten rok i proszę o kolejny. Pozdrawiam Cie Aniu bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...