Obserwatorzy

środa, 17 stycznia 2018

Styczniowe kartki dla Uli, Inki i Ewinki

Witam Was

Dziś ponownie kartki, tym razem  na trzy zabawy. 

U Uli  w 2018 roku robimy kartki wg mapki , a wytyczne na styczeń znajdziecie TU  i banerek ze styczniową mapką 


Lubię robić kartki wg mapki i raczej staram się ją odwzorować dosłownie. Kartka prosta do bólu, jedyną jej ozdobą jest papier z Magicznej Kartki



#########################################################################

Rok 2018 u Inki to kartki liftowane, czyli robimy kartki podobne do wzorców. Szczegóły znajdziecie TUTAJ 
 Rogaty banerek na rok 2018 i  styczniowe kartki do liftowania.


I tu również starałam się zachować jak najwięcej elementów z wzorcowych kartek . 
Liftowana kartka Inki w moim wykonaniu wygląda tak 


I oczywiście oryginał i lift 



Liftowana kartka Carmen w moim wykonaniu wygląda tak 

Oryginał i lift. 

Fajnie robiło mi się te kartki zwłaszcza ta z rogatym przypadła mi do gustu.

############################################################


I został nam, składaczek na zabawę u Ewy, szczegóły, kursik i piękne kartki dziewczyn znajdziecie TU 


Postawiłam tym razem na kartkę Wielkanocną. Miałam na nią pomysł ale realizacja się nieco rozminęła z moją wizją. Wg mnie za dużo się na tej kartce dzieje. No ale jest jak jest i inaczej nie będzie. Może pokuszę się jeszcze o zrobienie w przyszłym miesiącu drugiej. 







I na dziś wszystko, zostały mi jeszcze styczniowe kartki na zabawę u Hubki. 
 Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuje Wszystkim, którzy zostawili komentarz  pod  poprzednim postem, w temacie książek. Dziękuję za polecone tytuły i autorów. Powiem Wam że jestem bardzo mile zaskoczona ilością komentarzy. Wychodzi na to że, jednak większość z Was nie tylko tworzy ale i czyta, co mnie niezmiernie cieszy.

Przepraszam , że te moje posty ostatnio takie  zasadnicze, ale normalnie nie wyrabiam na zakrętach za dużo chyba mam na głowie :-)




41 komentarzy:

  1. Bardzo ładne karteczki a że ja lubie proste to karteczka do mapki jest super

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna interpretacja wyzwaniowych tematów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są śliczne, najbardziej podoba mi się ta z haftem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie prace bardzo ładne, ale ta wielkanocna... po prostu wow :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie kartki bardzo ładne jednak moje serce skradła ta z jelonkiem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu świetne karteczki szczególnie wielkanocny składaczek.
    I tak Cię podziwiam, że tyle wyzwań ogarniasz. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Wszystkie bardzo fajne.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki !Zachwycił mnie zwłaszcza haftowany jelonek i składaczek .Kolory składaczka wiosenne i scenka radosna .Może lepszy byłby ciemniejszy zając z jednobarwnego papieru ,ale musiałabyś to Aniu sprawdzic :-) A składaczek też daje wiele możliwości ,czekam na kolejnego :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, super karteczki. Co do ostatniej- jak się ją rozłoży w 3d, to świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu, wszystkie karteczki śliczne!Ale powiem Ci, że zdeydowanie piękniejsze są w rzeczywistości;)Podziwiam Cię! Twoją twórczość i czas na zabawę u innych osób;) I to też karteczkowych;) No u Ciebie to chyba już taka spora wytwórnia karteczek? Ale najważniejsze, że robisz to, co lubisz;) A robisz wszystko perfekcyjnie;) Nawet pudełeczko po dzbanku z filtrem, czy pudełeczko po ,,fitnes- papu" potrafisz perfekcyjnie zamienić w jakieś CUDO, czyli ,,zamaskować";;) Pozdrawiam Cię Anulko gorąco i przesyłam buziaczków moc;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kartki cudne, jak zawsze! Podziwiam, szczerze podziwiam!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu, karteczki są rewelacyjne, a wielkanocna właśnie mi się bardzo podoba, taka mocno przestrzenna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. No i pięknie się dzieje, od samego początku do końca i ten koniec właśnie najfajniejszy. Super wpasowałaś tego składaka w Wielkanoc. Hafty, jak zawsze - już nas do tego przyzwyczaiłaś - rewelacja :-) Samo piękno tutaj podziwiam. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, fantastycznie i bardzo pomysłowo ogarnęłaś tematy wszystkich wyzwań, jestem pod wrażeniem zwłaszcza karteczki wielkanocnej - mega :-))) Pozdrawiam cieplutko :-)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu swietne karteczki! Zwłaszcza z rogatym i ta wielkanocna :) swietnie ze sie pokusiłas wlasnie na wielkanocny składaczek, uściski przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu super karteczki zrobiłaś, numerem jeden jest zdecydowanie lift inki, prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu! Wszystkie karteczki są Prześliczne, Ta wielkanocna jest Urocza i nie ma tam nic za dużo - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Kartka z rogaczem to mój faworyt ;) wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O matulu Aniu ja za Tobą nie nadążam:-)Wszystkie pomysły śliczne ale hafciki oczywiście the best! A ja w lesie z kartkami, coś nie mam ochoty na posiedzenia przy biurku jestem zakochana w kanapie;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super Aniu ogarnęłaś wszystkie wyzwania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale wysyp cudnych karteczek :) Pięknie się spisałaś i wyzwania zaliczone na szóstkę z plusem :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, pięknie rozprawiłaś się ze wszystkimi kartkami :)
    Bardzo ciekawa jest ta Wielkanocna, ale ujęły mnie te liftowe.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo wesolutki ten Twój składaczek Aniu, podoba mi się. Pozostałe karteczki też śliczne, szczególnie ciekawie wyszła mapka - niby prosta a bardzo efektowna.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie zinterpretowałaś wyzwaniowe wytyczne, rogata i mnie najbardziej przypadła do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne kartki wszystkie, ale rogata najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Anulko kochana zaiwaniasz z robotą jak pendolino. Karteczki porobiłaś cudniaste i wywiązałaś się pięknie z zadania. Ten składaczek wcale nie jest przesłodzony. Ot wiosna i Wielkanoc to czas radości więc musi się dziać. Nie marudź więc, że coś nie teges. Jest pięknie i tego sie trzymajmy. Buziaczki pracusiu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne kartki i tempo pracy ekspresowe :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow Anulka, niezły hurcik! Śliczne karteczki! Mam tak samo jak Ty, jeśli już mam robić wg mapki (liftu jeszcze nie robiłam) to odwzorowuję raczej dokładnie;)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie też przypadła do gustu, ta z Rogatym ;)) cieszę się, że wzory do liftów wygenerowały taki wysyp :) wiernie oddałaś ich wygląd! Sporo było pracy ale wszystkie kartki są udane i mają Twój "szlif"!

    OdpowiedzUsuń
  30. Napisałam dużo ale koment poleciał w kosmos lub jako mail do Twojej skrzynki, tak się ostatnio dzieje na blogerze, więc krotko - znajome papiery, grafika i stempel to tak, jakby to była moja druga kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cały wysyp pięknych prac !!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne lifty i interesujący składaczek:) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj Aniu :)
    Przede wszystkim dziękuję Ci za ciepłe słowa na moim blogu w 2018 roku :)
    Widzę,że już stworzyłaś niezłą kolekcję pięknych karteczek,które już podziwiam :)
    Uwielbiam lifty i mapki,zatem będę podążać za Wami i podpatrywać ;) hi hi :)
    Oczywiście - tempo imponujące !!! Ja dwie,a TY ...już masz ich wiele !!!
    Pozdrawiam i ślę buziaki :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak miło ANiulka widzieć karteczek ciąg dalszy ! Serdecznie Ciebie pozdrawiam :* Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkie karteczki bardzo mi się podobają, najbardziej ta z rogaczem :) A przy karteczce dla Uli wykorzystałyśmy nieświadomie ten sam papier ;) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowne karteczki:) Podziwiam i ilosć i jakość:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oj, dzieje się Aniu na Twojej przestrzennej kartce, oj dzieje się ... jest taka kolorowa i radosna tak jak kartka wg mapki. Wszystkie kartki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!
    Thanks for sharing
    หนังแอ็คชั่น

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu przepiękne karteczki:) składaczek to istne CUDO:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta według mapki może i prosta ale bardzo gustowna...za to absolutnie urzekł mnie reniferek :) :) cudeńko...i ta "składana" wielkanocna-bardzo ciekawy projekt :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...