Obserwatorzy

czwartek, 11 stycznia 2018

Dawno nie było zakładek

Witam Was

Oj bardzo dawno nie było u mnie zakładek, trochę się już za nim stęskniłam. Te dzisiejsze pochodzą jeszcze z zeszłego roku i oczywiście dawno powędrowały w świat jako prezenty. Jak prezenty to oczywiście zabawa całoroczna u Reni czyli hand made świętuje cały 2018

Pozostałam przy starej wersji zabawy. Postanowień nigdy nie robiłam z prostej przyczyny - jestem niekonsekwentna i brak mi silnej woli. 

Jako pierwsza spersonalizowana zakładka wyszyta moim ulubionym literkowym wzorkiem. Zakładka poleciała do pewnej Oli  jako prezent urodzinowy. 



Dwie kolejne zakładki w stylu folk już kiedyś wyszywałam. Wzory są autorstwa Moniki i można je zakupić TU. Monika poprosiła o przetestowanie nowych kartonowych baz do zakładek, można je zakupić TUTAJ.



Jak widać tym razem moje zakładki nie są podszyte filcem tylko wsadzone w okienka. Jedna z nich poleciała w prezencie gwiazdkowym do pewnej Pani, która pracuje w muzeum etnograficznym. Mam nadzieję, że się spodobała. A druga... hm była prezentem na 100% ale do kogo z Was trafiła normalnie nie pamiętam :-(
 I jeszcze tradycyjnie kolaż 



Jak ktoś ma ochotę na  zakładkową zabawę zapraszam Was do Magdy, gdzie w styczniu bawimy się kolorami. Szczegóły TUTAJ




Moje folkowe zakładki są bardzo kolorowe, więc, lecą i do Magdy.


I na zakończenie się jeszcze pochwalę wyróżnieniem jakie otrzymałam w Cyklicznym szydełku, na blogu DIY - zrób to sam,  za szydełkowy dzwoneczek. 
Pięknie dziękuję całemu  DT za to wyróżnienie. 


Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję za wszystkie komentarze, które u mnie zostawiacie i życzę Wam aby w końcu zaświeciło słoneczko, bo ta pogoda nie nastraja zbyt optymistycznie. 





40 komentarzy:

  1. Zakładki są śliczne! Sama robisz bazy?
    Kusi mnie zabawa z zakładkami, ale boję się ,że wszystkiego nie ogarnę ;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę poćwiczyć czytanie ze zrozumieniem, umknęła mi twoja uwaga o bazach ;-)

      Usuń
  2. Aniu, piękne zakładki. Te folkowe skradły moje serce, bom folkoświrka i zakochana jestem w tych wzorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zakładki a szczególnie folkowe !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zakładeczki, a ta druga folkowa jest najpiękniejsza, bo jest moja - haha :)
    Dostałam ją tak jak pamiętałaś Aniu w prezencie na urodziny :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zakładki. Świetny pomysł z papierowymi bazami. Ja dotychczas szyłam. Spróbuję innej wersji.Gratuluję wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wyróżnienia. Zakładki śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. obie piękne podziwiam nieustannie:)
    ja ostatnio sie zastanawiałam komu juz powysyłałam bombeczki coby sie nie zdublować i wychodzi na to że nie wiem;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Faktycznie dawno nie było zakładek, Aniu. I dobrze, że się pojawiły, bo są rewelacyjne. No i zakładek nigdy za wiele, wiadomo.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, te folkowe wymiatają

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne! Najbardziej podoba mi się ta z imieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buziaki kochana.Twoje zakładki to mistrzostwo świata -wiem co mówię bo jestem szczęściarą,ktora taką posiada😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zakładki i te folkowe i ta biało-czarna :-)Ja zaczęłam zapisywać komu wysłałam swoje makowe zakładki ,bo też zaczęłam się gubić ;-) Gratuluję wyróżnienia ,dzwoneczek śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. O zakładeczki sa i jakie super, folk to nie mój styl, ale mimo to mi się podobają, natomiast ta z napisem jest suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne zakładki, uwielbiam Twoje hafty w takim wydaniu. Są cudne, a te folkowe to już mistrzostwo świata :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Anulko, wreszcie dotarłam do Ciebie;) Oczywiście zakładki są przeurocze!Jestem nimi zachwycona!Powiem Ci szczerze, że chwilami mam chęć spróbować haftu(nie miej kosmatych myśli, bo źle się wyraziłam)ale chyba wzrok mam kiepski...Bo jak tu dojrzeć takie maleńkie dziurki w materiale i jeszcze w nie trafić? Ja żeby nawlec igłę dziubię nitką z siedem razy i to w okularach?! No cóż... jedyne wyjście, to zmienić kalendarz;););)Gratuluję wyróżnienia Aniu;) Zasłużyłaś na nie;) Pozdrawiam Cię gorąco i buziaki przesyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu śliczne zakładki zrobiłaś :).

    Bardzo podoba mi się Twój alfabet i jeszcze go nie widziałam ... Podzielisz się wzorkami? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu! Zakładeczki są Przeurocze, Szczególnie ta z imieniem, Gratuluję zasłużonego Wyróżnienia, Dzwoneczek jest Piękny - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Mhm. Znowu Cię dogonić nie potrafię. Hehehee. Aniutku zakładeczki prima sort. Tę Oleńkową chyba miałam okazję obserwować jej etapy tworzenia? Piękna jest. Po prostu czad. Folkowe to może nie moje klimaty, ale wzorki są bardzo energetyczne, zresztą jak cały folk. Pozdrawiam serdecznie i cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyróżnienia Aniu:) Piękne zakładki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zakładki,szczególnie ta z imieniem zachwyca,gratuluję wyróżnienia,dzwoneczek jest cudny,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie też najbardziej zachwyciła ta z literkami,jest śliczniutka!
    Gratuluję Ci Anusiu wyróżnienia i cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wyróżnienia, Aniu!
    A zakładeczki śliczne, szczególnie te folkowe :-)
    Miłego weekendu życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu, gratuluję wyróżnienia, dzwoneczek jest uroczy. Zakładki piękne. Najbardziej podoba mi się ta z literkowym wzorkiem. Ciekawy jest sposób oprawy tych folkowych. Dziękuję za odwiedziny u mnie i komentarze. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wyróżnienia :-) Zachwyciłam się zakładką z imieniem, ale gdy zobaczyłam te folkowe... Wszystkie trzy są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu-gratuluje wyróżnienia i tych pięknych zakładek!!! Sciskam weekendowo!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudne są Twoje zakładki, Aniu! I oczywiście gratuluję zasłużonego wyróżnienia. Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mnie też dawno nie było...
    A w Twoich Aniu zakładkach to od dawna się kocham <3
    Są przecudne !!!
    <3 <3 <3
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję Anulka! A zakładeczki fantastyczne, zresztą Ty tylko takie robisz!
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu, na wstępie gratulacje za wyróżnienie :) Piękne dzwoneczki
    Zakładki bombowe. Dziękuję, że zechciałaś przetestować papierowe bazy. Szczególnie, że najczęściej oprawiasz inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję wyróżnienia :) Zakłada z imieniem wygląda pięknie i bardzo elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję wyróznienia:) zakładki piękne i na pewno sprawiają obdarowanym wielką radość:0
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zakładki :) Bardzo podobają mi się te folkowe, choć moje serducho skradła ta z imieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oleńkowa najpiękniejsza, bo moja:-D, ale folkowe też cudne. Gratuluje wyróżnienia Aniu, cieszę się, że udało mi się Ciebie skusić i złapałaś za szydełko;-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ależ cudne. Przydadzą się w czytelniczym wyzwaniu. Spojrzałam na swoją bibliotekę .... fajnie byłoby mieć w każdej książce taką piękną zakładkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję Aniu wyróżnienia:)
    Hafciki cudne wszystkie, chociaż niezbyt lubię folk, to jednak te radosne kolory są cudowne i rozświetlają te smutne, szare dni. Ale wyszło pompatycznie!hi, hi

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...