Obserwatorzy

poniedziałek, 8 stycznia 2018

Moje styczniowe kartki

Witam Was

Dziś prezentuję  kartki do mojej zabawy. W założeniach miałam publikować je jednocześnie z wytycznymi, tak jak robi to Ula i Inka, ale w styczniu się nie wyrobiłam. Mam nadzieję, że w następnych miesiącach będzie lepiej. 

Zanim przejdę jednak do moich kartek jeszcze mała uwaga. 
Przypominam Wam, że zgodnie z regulaminem do żaby linkujemy tylko jeden post w miesiącu z kartkami.   U siebie na blogach możecie oczywiście publikować jak Wam w duszy gra, ale do żaby wstawiacie link do  posta w którym jest ostatnia kartka w danym miesiącu. W poście tym umieszczamy   kolaż wszystkich zrobionych kartek.  Z góry dziękuję za wyrozumiałość, ale to mi bardzo ułatwia przygotowanie comiesięcznych podsumowań. 

 Styczniowe  wytyczne ,  banerek i  tabela BINGO





Ja postanowiłam , że jak tylko czas mi pozwoli nadal będę robiła minimum 3 kartki, bo to kartki dla mnie i im więcej ich zrobię tym większy będę miała zapasik. Teraz stawiam głównie na kartki wielkanocne, bo mam spory deficyt. 

Kartki styczniowe są takie wybitnie "moje", czyli jest haft  osadzony w okienku, jest na płasko, jest ozdobny papier i są półperełki.  Chyba jednak większość z Was ma już wyrobiony swój styl kartkowy, po tych dwóch latach wspólnego kartkowania :-) 

Na Boże Narodzenie  jedna kartka
 z tabeli wybrałam: choinka + zielony + nitka.


źródło wzoru 



Nie wiem czy widzicie ale choinka jest ułożona z napisu 
Wish You a Merry Christmas - Życzę Ci Wesołych Świąt
Bardzo lubię tego typu hafty. 

Wielkanoc to dwie kartki , pierwsza w podobnym stylu co choinka. 
Z tabeli wybrałam: nitka/sznurek + owal + kwiat / roślina 

Jajo ułożone z napisu 
A Very Merry Spring - Bardzo Wesoła Wiosna
w dosłownym tłumaczeniu, może jest i inne , ale ja cienka w te klocki :-)

Na drugiej kartce wielkanocnej,  haft autorstwa Danieli , wzorek darmowy STĄD
Wybrałam z tabeli : nitka + kościółek + napis 




Była potrzeba również na kartki okolicznościowe. Powstały dwie wg wzoru Moniki, do kupienia w sklepie Igiełki TUTAJ
Z tabeli wybrałam napis+fioletowy+kwiat




a dla drugiej kartki nitka+owal+kwiat.





I to na dziś tyle, jeszcze tylko kolaż i idę podkarmić żabę, bo ciągle nie dojada w tym miesiącu :-( 



Zdjęcia jak widać kiepskie ale pogoda nie sprzyja fotografowaniu. 
No i wyszedł mi znowu tasiemiec, co oznacza że wracam do normalności :-)

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie. 


43 komentarze:

  1. A co Ty tak na tą żabę narzekasz, że głodna i głodna, dopiero 8 styczeń jest, a już 12 osób kartki zrobiło... a u mnie nawet połowy tego nie ma :) heheheh.... chcesz żabę przekarmić??? A tak poważnie to świetne kartki ANiu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha tym razem będę pierwsza. Nareszcie nadgoniłam zaległości. Karteczkowanie to już Twoje drugie imię. Wszystkie bez wyjątku są śliczne bo i hafciki Twoje to prawdziwy majstersztyk, a jak Ci to idzie miałam okazję się przekonać. Aniu najfajniejsze dla mnie to te karteczki z napisami. Są boskie. Pewnie tez dzięki tym cieniowanym niciom. Muszę się w takowe zaopatrzyć. Buziaczki Aniutku. Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczek sporo narobiłaś .Wszystkie takie ładne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie karteczki cudnej urody a szczególnie te z napisami.Bardzo lubię kartki z hafcikami.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu masz rację, że Twoje karteczki są specjalne, te hafciki są prześliczne, jedyne takie. Najbardziej, tym razem, zachwycam się żółtym kwiatuszkiem. Po tych kartkach wiem już na czym polega bingo:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu Twoje kartki są już rozpoznawalne dzięki tym cudnym haftom, które podziwiam za każdym razem:)
    a te dwie pierwsze są cudne
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne karteczki z pięknymi hafcikami :) Pisałaś o tradycyjnych trzech kartkach, a przygotowałaś aż 5 :) Chyba chcesz przekarmić swojego żabolka - haha :) Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ilość kartek imponująca! I wszystkie śliczne.:) Jestem w trakcie wyszywania wzorku Danieli, więc kościółek się powtórzy.;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu karteczki z XXX w Twoim wydaniu są powalające - każda delikatna i bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu jak już dziewczyny wcześniej pisały-Twoje karteczki z daleka można rozpoznać dzięki hafcikom i oprawie w piękne papiery. Haft jest tak cudny że już dodatków mu nie trzeba bo by zgninął w natłoku. Piękne wszystkie bez wyjątku i jaka ilość-sama szefowa dokarmiła żabulę na parę dni. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne są te Twoje haftowane kartki... Najbardziej podoba mi się wielkanocna z kościółkiem i fioletowa okolicznościowa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak haftowane karteczki to Twoja specjalność Aniu! Wszystkie sliczne:) ta z kosciolkiem chyba najbardziej mnie zauroczyła :) ja swoje tworze wciąż :) sciskam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne karteczki Aniu :) I do tego w mojej ulubionej formie - haftowane!

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, piękne kartki~! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I to jest właśnie najfajniejsze, ze każdy ma swój styl kartkowania, dzięki temu te nasze kartki podobają mi się zdecydowanie bardziej, niż te od fachowców. A Twoje krzyżykowe Aniu rozpoznałabym bez podpisu, śliczne są wszystkie choć do zielonej mocniej mi serducho zabiło:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne kartki, uwielbiam właśnie takie z hafcikami:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne kartki Aniu, hafciki dodają im uroku! Może i ja się skuszę na bingo do Ciebie??? Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne karteczki, Aniu! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki!
    Zauroczyły mnie te z haftowanymi napisami :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu, cuda prawdziwe. To prawda, masz swój styl, a Twoje kartki z hafcikami po prostu uwielbiam. Mają faworytkami są tym razem karteczki wielkanocne.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne są Aniu! Szczególnie podoba mi się pomysł na jajo, świetnie to wygląda.
    Twoje hafciki są niezwykle dekoracyjne.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  22. No tak . Zrobiłam jakiś myk i wszystko, cały długi komentarz znikł. Ojejku. To teraz w skrócie. Uważam Aniu, że Królową krzyżyków to właśnie jesteś Ty. I chociaż lubiłam je robić , teraz czasu brak to i tak te Twoje zachwycają. Są cudowne. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniu! Wszystkie są Śliczne - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne karteczki, linie zinterpretowane ślicznie i oryginalnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jutro i ja podtuczę żabkę kartkami na zabawę, bo sa już gotowe :)
    Super karteczki Aniu zrobiłaś, te haftowane mają zawsze coś w sobie, ja je najbardziej lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak pisze Lidka, haftowane mają to coś, i Twoje karteczki to mają, Aniu. Swoistą elegancję, urok. Ja w tym roku znów stawiam nieco bardziej na papier, muszę uczyć się i ćwiczyć, haftuję od 15 lat, chyba potrzebuję nieco urozmaicenia :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Styl rzeczywiście wrażeniowy, świetnie ten haft się komponuje ;) Pozdrowionka ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne ta choinka i jajeczko z napisów!! Pozostałe też na pewno ucieszą adresatów;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne hafty w pięknie skomponowanych karteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe karteczki Aniu :) Wspaniałe są te Twoje hafty :) Oczywiście dokarmię żabcię, ale czekam aż zrobię wszystkie kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witaj Aniu w Nowym Roku. Wszystkiego najlepszego Ci życzę. Dopiero teraz zajrzałam do blaga i bardzo się ucieszyłam, że zabawa w karteczki trwa w najlepsze. Muszę Ci się przyznać Aniu, że w ostatnim okresie miałam kilka sytuacji, w których aż się prosiło aby sięgnąć do pudełka z kartkami i co .... ? Przez brak mojej wytrwałości w postanowieniach nie było odpowiedniej kartki. W tym roku może będzie mi łatwiej wytrwać. Jedna to nie trzy :-) Twoje karteczki jak zawsze cudne.
    Ps. Prowadzę zajęcia "robótkowe" w Klubie Senior +. "Dziewczyny" chyba się zaraziły robieniem karteczek. Opowiadałam im o Tobie a w ramach zajęć z komputerem podglądały karteczkową zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoje hafciki niezmiennie mnie zachwycają,wszystkie kartki są śliczne,ale ta wielkanocna zauroczyła mnie od razu,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne hafciki:) i cudne kartki z nimi powstały:) też mam takie postanowienie, by po 3 kartki robić, zobaczymy czy się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietne hafciki Aniu i jak zwykle super wkomponowane w karteczki, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  35. Moja kochana Anulko,Ty to wzorcowo i koncertowo czynisz te haftowane karteczki.Wszystkie są świetne ,zawsze dopracowane i dopieszczone.
    Buziaczki,przytulaski i pozdróweczka :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne karteczki, pięknie wykorzystałaś hafty :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...