Obserwatorzy

środa, 21 marca 2018

Ostatnia porcja kartek w tym miesiącu.

Witam Was 

Dziś będzie znowu tasiemiec, tym razem kartkowy. Tradycyjnie już banerk zbiorczy. 


Jak widać będzie się  działo. Na pierwszy ogień idą kartki wielkanocne u Hubki. Szczegóły TU. W tym miesiącu kartki miały być w kolorach  z banerka czyli niebieski, zielony, fiolet, biały/ beżowy. Przez weekend powstały odpowiednie hafty i przedstawiam  dwie kartki w nietypowej  jak na Wielkanoc kolorystyce


Haftem na te jajeczka  w konwaliach - u mnie niebieskich :-)podzieliła się ze mną Monika za co serdecznie dziękuję.  Fiolet oczywiście nie chciał współpracować z aparatem. 


Natomiast autorką tego wzoru jest Aljola. Fiolet w śladowych ilościach, ale jest na dole pisanki.
I jeżeli chodzi o zabawę u Ewy  to już wszystko. Postanowiłam zrezygnować z części do kolorowania. Nie jest to moja bajka, nie czuję " bazy". Tak więc Ewuniu wybacz, ale póki co kolorowania u mnie nie będzie :-).

 Z okazji Wielkanocy powstała jeszcze jedna kartka - składaczek na zabawę  u Ewinki TUTAJ .  Kolejna  bardzo efektowna a zarazem prosta forma, choć przyznam wykończenie trochę czasu mi zajęło. Wyszywany zając ponownie z gazetki szydełkowej. Wyszyty został na normalnej kanwie 12 ct, następnie nakleiłam go na białą tekturkę. Jak wysechł wycięłam tak jak wycina się z kanwy plastikowej .









Jeżeli chodzi  o produkcje wielkanocną to wszystko, pozostało zaadresować i wysłać.

To lecimy do Bożego Narodzenia. Jako pierwsza kartka wg mapki u Uli 


Moja interpretacja wygląda tak 


Mapka mi się bardzo spodobała i powstały wg niej również kartki na Wielkanoc, które już pokazywałam w poprzednim poście, a dla przypomnienia wyglądają tak.


I ostatnia dziś kartka to lift kartki w zabawie u Inki . Do liftu wybrałam kartkę Au-une
Z lewej oryginał z prawej mój lift. 



Do wykonania tej kartki użyłam papierów z Papierowego Potwora kolekcja Zimowa Opowieść 

Wszystkie hafty z kartek wyszyłam resztkami mulin  więc kolejna porcja prac wędruje do Moniki 


Tym postem kończę wszystkie marcowe zabawy kartkowe. 
Hm.. sporo się tego nazbierało i pomyśleć, że kiedyś mówiłam, że kartki to nie moja bajka :-)  

I na dziś tyle, pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuję, że zaglądacie i dobre słówko zostawiacie. 





43 komentarze:

  1. Aniu! Wszystkie karteczki są Prześliczne, Ta pierwsza mi się bardzo podoba - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ... napracowałaś się Aniu. Karteczki przepiękne. Hafciki mają cudną oprawę. Wszystko w pięknie dobranych kolorach. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedy Ty masz czas robić takie ilości kartek i innych rzeczy? Ja mam wieczne braki w czasie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne hafciki, bardzo pomysłowe i piękne karteczki :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Solidnie pokarteczkowałaś. efekt wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu jak nie Twoja to czyja??
    piękne wszystkie- podoba mi sie i kompozycja i kolorystyka, ale najbardziej ( jak zawsze;) zachwycam się haftami
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Na kartce liftowanej zima nie taka sroga, przyjemnie obsypane drzewka a domki pierwsza klasa, śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. kartki są piękne, a od przybytku głowa nie boli, w kazdej chwili masz juz gotową

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, wszystkie karteczki są prześliczne :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki, hafciki jak zawsze zachwycają, pierwszy również wyszywałam nawet na zabawę Twoją ale w innej kolorystyce-jakże się różnią niby te same ale inne. Pomysł z zającem świetny. Piękny składaczek wyszedł. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne kartki Aniu. Podziwiam szybkość z jaką je tworzysz. Pozdrawiam cieplutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wielkiej urody są Twoje kartki, każda piękna i w każdej widać serce włożone w jej przygotowanie. Cuda pokazałaś,a hafty zacheycające. Tym razem numerem jeden dla mnie jest zając ze składanej kartki 🙂, ale piękne wszystkie. Pozdrawiam serdecznie ☺🤗

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe karteczki i fajny jest ten czerwony zajączek:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu uwielbiam Twoje tasiemce,które zawsze z przyjemnością czytam i oglądam :)
    Karteczki pierwsza klasa !!! Haftowany i wycięty zając mnie zauroczył :) Ostatnio zastanawiałam się u Lidzi jak te hafciki są wstawione na kartkę,teraz już wiem ;)" Warszawski " żonkilek zacnie się prezentuje,aż miło popatrzeć :)
    U mnie już wszystkie karteczki zaadresowane,zaklejone,oznaczkowane - czekają tylko aby je zanieść na pocztę :) Ha ha ja też kiedyś twierdziłam,że kartki to nie moja bajka,pukałam się w czoło,gdy mój brat mnie namawiał do ich tworzenia;dziś nie wyobrażam sobie życia bez kartkowania :)
    Życzę Ci Aniu miłego,słonecznego czwartku :) Buziaki :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam,że o czymś zapomniałam !!!
      Karteczkę zliftowałaś fantastycznie :)
      Tło z drzewek cudne,a ten domek i kościółek ach...piękne !!!
      Całość prezentuje się niezwykle uroczo :)
      Jeszcze raz buziam :)***

      Usuń
  15. A widzisz bo bajki z czasem nam się zmieniają:-) Dajesz czadu z tymi kratkami, ilość imponująca, szczególnie że haftowanie jednak trochę czasu wymaga. Nie będę wybierać najładniejszej, bo nie umiem;-), ale sobie myślę, że niebieska Wielkanoc jest bardzo ciekawym pomysłem. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja czasami zmieniam swoje bajki-inaczej byłoby trochę nudno w życiu ;) Śliczne hafty i fajne karteczki. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. O, jak pracowicie! Wszystkie karteczki bardzo udane. Ja już też zakończyłam produkcję wielkanocną i dziś puszczam moje kartki w świat.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, przyjemnie mi się czytało i podziwiało karteczki w tym jak to nazywasz tasiemcu. Każda inna, niepowtarzalna, z jedną wspólna cechą. Zrobione Twoimi zdolnymi rączkami. Wszystkie hafciki wspaniale ozdabiają kompozycję. Baaardzo podoba mi się Twój lift kartki zimowej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow jakie śliczne karteczki wyprodukowałaś Aniu! i w dodatku w ilościach hurtowych.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu tyle karteczek i wszystkie bardzo ładne.
    Dla mnie naj... składaczek z zajączkiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, myślę, że już nigdy nie powiesz, że kartki to nie Twoja bajka. Wychodzą Ci świetnie i jestem pewna, że masz wiele frajdy przy ich tworzeniu. Tym razem urzekł mnie najbardziej składaczek z pędzącym zajączkiem.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne ! Te hafciki na kartkach rewelacyjne ,a składaczek z zającem naj ,naj :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne karteczki, Aniu!
    Ale składaczek do Ewuni z tym kicajem jest genialny :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. O ja nie moge, jaka ilośc karteczek, super Aniu :) Są świetne, haftowane - wiadomo - cudne, al lift Au-une wyszedł Ci fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem która najładniejsza :) Wpadł mi w oko składaczek - fajny pomysł z tym wyciętym haftem. Po prostu śliczności Anulko! Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Anusiu za śliczną kartkę i piękne, świąteczne życzenia.
      Miłego weekendu!

      Usuń
  26. Dwie pierwsze kartki skradły moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne kartki ,wszystkie !!! Skladaczek -cudo jak dla mnie to wyższa szkoła jazdy.
    Aniu podziwiam w jakim tempie taką ilośc tworzysz ,jesteś pracowita jak pszczółka.Serdeczności !

    OdpowiedzUsuń
  28. Wspaniałe karteczki szczególnie te haftowane

    OdpowiedzUsuń
  29. O matko:( Mam ten problem, że nim dojdę do końca już zapominam co było na początku;) Podziwiam Cię Aniu, jesteś pracowita jak pszczółka. Tyle kartek, w dodatku haftowanych, to rewelacyjny wynik.
    Miłego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne karteczki!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  31. Przecudne kartki!!! Kocham te drobne hafciki (muszę się nauczyć), wszystkie piękne i tak precyzyjnie dobrane dodatki do nich. po prostu masz dar:)
    Całuski, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepiękne karteczki, zwłaszcza te wielkanocne

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie wyszły konwalie w niebieskościach. Prześliczne propozycje, kolorowe, przemyślane, dopracowane.
    Marzec zleciał mi bardzo szybko, u mnie niewiele projektów powstało ☺

    OdpowiedzUsuń
  34. Przecudna produkcja kartek!!! Są niesamowite!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne prace! Ale ta embossowana zaspa - wow! Nie wpadłabym na to :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Pogubiłam się....to jakie święta teraz będą??? ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne:)
    z królikiem bombowa:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ale to bardzo delikatna wersja liftu - i bardzo udana! Drzewka jedyna w swoim rodzaju, ślicznie tu pasują i wzbogacają całość!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...