Obserwatorzy

piątek, 16 marca 2018

Zabawy u Magos.

Witam Was

Dziś znowu będzie tasiemiec. Tym razem będą wszystkie zabawy prowadzone przez Madzię. Tradycyjnie już hafty wyszyte resztkami mulin wędrują na zabawę do Moniki. 
Banerek zbiorczy i wszystko jasne. 



Zacznę może od  kolorowej  wymianki jaką Madzia zorganizowała na swoim blogu. Głównym założeniem było, aby prezenty w niej przygotowane były w kolorze wybranym przez uczestniczki. Ja miałam  przyjemność przygotować paczuszkę dla samej szefowej, która wybrała sobie kolor czerwony.  A poniżej to co do Madzi poleciało. 


Dla mnie paczuszkę przygotowała Beatka ze Szczęśliwego zakątka . Kolor jaki wybrałam dla siebie to zielony, a poniżej zawartość paczuszki jaka do mnie przyleciała. 


Madzi dziękuję za zorganizowanie wymianki a Beatce za super prezent jaki dla mnie przygotowała. 

Kolejną zabawą w jakiej biorę udział u Madzi to zakładkowy zawrót głowy. Na marzec Madzia zaproponowała klimaty francuskie. Pierwsze skojarzenie wiadomo Wieża Eiffla. Ale tak sobie pomyślałam, że pewnie większość uczestniczek będzie robiła zakładki z tym właśnie symbolem. Postanowiłam więc postawić na inne klimaty. Wybrałam sobie kolory flagi francuskiej


 i przygotowałam w nich dwa hafty kwiatowe, które tym razem oprawiłam w białą tekturkę. 




Ale jak to tak Francja bez Wieży Eiffla ?? Pomyślałam i jest - przyklejona na spodzie zakładki.  


Wieża to wykrojnik od Chińczyków :-)

I obie strony razem 



Trzecia zabawa zorganizowana przez Madzię to Wielkanocne kartkowanie przez cały rok . To nowa zabawa, która podobnie jak zabawy kartkowe u Uli, Inki i u mnie, mają na celu wykonywanie wielkanocnych  kartek przez cały rok.  W marcu na kartce powinien się znaleźć zajączek z jajem. Hafty do kartek, wyglądają tak 


Wzór na zająca w jajku z lewej strony pochodzi z gazetki z wzorami na szydełko. Schematy do techniki siatkowej doskonale się nadają na krzyżyki.

Obie kartki na tą zabawę przygotowałam wg marcowej mapki jaka obowiązuje  u Uli dla kartek bożonarodzeniowych i o ile wytyczne pozwolą będę tak robiła aż do grudnia. 




Na kartkach znalazły się też "warszawskie" kwiatuszki. A jak mowa o kwiatkach to może któraś z Was ma namiary na sklep gdzie można kupić papier czerpany?





I kolejna partia haftów leci na zabawę do  Moniki  . Zarówno zakładki jak i hafty do kartek wyszyłam nieoznaczonymi mulinami.


Wyszło trochę długo, ale zdecydowanie wolą napisać jeden dłuższy post, niż 4 krótkie. Oszczędzam w ten sposób czas swój i Wasz . 
U mnie właśnie wróciła zima co mnie strasznie  zdołowało. Z mycia okien nici.

Pozdrawiam Wszystkich  cieplutko i życzę Wam udanego weekendu.







34 komentarze:

  1. To ja za to Aniu napisze krótko - śliczności!
    No dobrze, to teraz trochę dłużej :) Karteczki suuuper, świetny pomysł na wieżę Eiffla z tyłu zakładki, super się prezentuje. No i widać że wspaniała wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zima i mnie zdołowała, chociaż póki co u nas śniegu nie widać, za to mróz i wietrzysko okrutne. Anulko Ty to masz melodię do robótek. Podziwiam bezustannie Twój zapał i inwencję twórczą. Karteczki są zajefajne z tymi króliczkami, a zakładki miałam przyjemność oglądać podczas tworzenia. Oprawione wyglądają bosko i nawet wieża się znalazła! Buziaczki Anulko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nas też zasypało i to zdrowo - a było już tak pięknie :)
    Wymianka wspaniała a Twój czerwony zestaw prezentuje się cudnie. Zakładki jak zwykle pomysłowe ale najbardziej spodobały mi się dwie ostatnie karteczki z królikiem - prześliczne! Miłego weekendu Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja stanowczo wolę eksponowaną jedną rzecz, bo od tych wszystkich śliczności dostaję zamętu i nie wiem co bardziej podziwiać;)
    Wymianka świetna! Fajny pomysł z wybraniem kolorystyki. Podejrzewam, że masz już wielką kolekcję wykrojników;)
    Karteczki piękne, szczególnie z zajączkiem bardzo przypadła mi do gustu.
    Miłego dnia Anulko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być - pierwsza z zajączkiem;)
      Papier czerpany gdzieś wpadł mi w oko, ale SKS, nie pamiętam;)

      Usuń
  5. Same piękności pokazałaś, bo przecież nie będę się powtarzać, że krzyżyki to Twoja bajka. Niezmiernie podobają mi się te zakładki francuskie, a pomysł żeby na drugiej stronie dołożyć motyw wieży super. Wszystkie hafty śliczne i podziwiam wszystkie razem i każdy z osobna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu u mnie też niestety zima, na dodatek strasznie wieje.
    Co do papieru to na którymś blogu dziewczyna kiedyś polecała zakupy u tego sprzedawcy: http://allegro.pl/ozdobny-papier-czerpany-a4-z-dodatkami-rekodzielo-i6197873820.html
    Piękny wysyp prac u Ciebie. Karteczki wielkanocne są świetne. A prezenty wspaniałe, ten kolorek czerwony rewelacyjny. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu wiosna przyjdzie, nie martw sie :) lepiej teraz niech bedzie zima a jak juz przyjdzie wiosna to na całego a nie z mrozami... Karteczki cudne a Wymianka wow! Ty to faktycznie czerwonych rzeczy przyszykowałas! Zielony tez taki kolor wskazałam przy wymiance i niedługo pochwale sie co dostałam :) sciskam i miłego weekendu zycze Aniu !

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem dokładnie tego samego zdania, Aniu. Wolę pisać raz w tygodniu, łącząc niektóre zagadnienia, niż co dwa dni, poza tym lubię czytać długie posty, gdyż jest okazja trochę się poznać, przemycić drobne informacje o sobie. Oczywiście hafty są przepiękne,ale ciekawi mnie, co myślisz o wykończeniu zakładek fakturą. Jeśli się nie mylę, zazwyczaj używałaś filcu. Ja lubię tekturę, gdyż świetnie skleja się z kanwą, jest cienka, przy tym wystarczająco mocna i elastyczna. Pozdrawiam ☺

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, na wstępie dziękuję Ci pięknie za te cuda, jakie dla mnie przygotowałaś w ramach wymianki :) Nie mogę się napatrzeć :)
    Zakładki przecudne, podoba mi się takie podejście do tematu ;)
    A kartki mnie powaliły na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie Twoje prace przepiękne. Wymianka świetna obie obdarowałyście się pięknymi prezentami. U mnie też zima wróciła. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu... lubię te Twoje zbiorówki:) chociaż trudno wybrać jedną rzecz do podziwiania:)
    Ale przecież u Ciebie podziwia się wszystko... więc problem sam się rozwiązał:) Jak zwykle perfekcyjnie:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko,ale to wszystko wygląda super. Hafty śliczne i świetny pomysł na wykończenie tyłu w zakładkach:) Ja mam taki namiar na papier czerpany:
    http://www.papiera4.pl/papier-czerpany-a5-bialy-x1-p-1925.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu wszystko śliczne. Pięknie oprawiłaś zakładki, aż żal takich używać. W Wielkopolsce też niestety zima wróciła. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu piękne prace jak zwykle:)
    a prezenty super:) i najważniejsze że jesteście zadowolone
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo się działo u Ciebie Aniu. Piękne prezenty przygotowałaś i otrzymałaś. Hafty śliczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Anie, ale fajna kolorowa wymianka. Super prezent w czerwieni przygotowałaś.
    Zakładki to prawdziwy francuski szyk i elegancja. A kartki z zajączkami przeurocze.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu! Co tu dużo pisać, Wszystko wspaniałe jak zawsze u Ciebie bywa. Zakładki urocze, Karteczki również Piękne, Zauroczył mnie zajączek w jajku z kokardką. Wymianka Super - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakładeczki śliczne i pomysłowe, a zajączki urocze. No i ja się cieszę że nie piszesz posta do każdej wyszywanki bo bym nie nadążyła czytać i oglądać. I tak mam wiele razy wrażenie, ze Ty wyszywasz nawet na śpiąco:-) Pozdrawiam cieplutko chociaż zimowo:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczne zakładki i wspaniałe kartki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Super wymianka, a karteczki rewelacyjne :) Zakładki też bardzo mi się podobają, łącznie z wieżą od chińczyka - haha :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Witaj Aniulko Moja Kochana ! Jak miło widzieć że nadal tworzysz cudpwne Hafciki ! Pozdrawiam Ciebie cielutko i serdecznie :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zestawienie Aniu :)
    Podobają mi się zakładki w kolorach flagi Francji. Bardzo pomysłowo podeszłaś też do tyłu.
    Dziękuję też za kolejną porcję dla Żabki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakładki w kolorach Francji i czerwone prezenty dla Magdy skradły moje serce :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu swietne wszystko, podziwiam cie za ilosc wykonywanych prac, zakladki rewelka i swietne karteczki i oczywiscie wspaniala wymianka, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Lubię Twoje tasiemce Aniu, oczy można nacieszyć, a i dowiedzieć się co nieco :) Ujęły mnie szczególnie zakładki i ich pomysłowe wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie się obdarowałyście w ramach kolorowej wymianki!
    Zakładki super i świetny pomysł z wykorzystaniem wzorów szydełkowych do haftu :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Długo, ale jak przyjemnie! :)
    Zakładki bardzo oryginalne, bardzo przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ojeeej ale czerwoniasto na początku :)
    Piękne Aniu przygotowałaś upominki w czerwieni :)
    Kiedyś miałam taką zajawkę na ten kolor,zwłaszcza na kuchnię,ale to były stare dzieje ;)Super żeście się obdarowały :)
    Karteczki do mapki stworzyłaś świetne z tymi wyszytymi słodkimi zajączkami :)
    Ale zakładki są BOMBA !!! A ich tył rewelacyjny z tą wieżą :) Gratuluję tych wszystkich pięknych prac :) Jest co podziwiać :) Buziaczki słoneczne :)****

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu, przyznam że już nie nadążam za Twoimi cudownymi pracami - jak Ty to wszystko robisz, Kochana? Taki ogrom pracy a kiedy zajrzę już inne pomysły na karteczki, nowe hafciki i szydełkowe prace. No "mróweczka" z Ciebie przednia to trzeba przyznać. Przepiękny ten czerwony zestaw - jestem oczarowana wszystkimi pracami. Pozdrawiam cieplutko, u progu wiosny życzę Ci samych słonecznych dni:-))) Uściski i pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  30. Aniu, zajączek z zębami urzekł mnie niesamowicie:))))Odlotowy!
    Wymianka bardzo ciekawa, ja bym dla siebie wybrała kolor żółty:) Bo kocham tę barwę. Czerwoności, które poczyniłaś aż zapierają dech! Świetnie to wygląda.
    Ja tez zapisałam się na jedna wymiankę, u Lidzi.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale pędzisz! tyle prac :)
    Fajnie sobie wykoncypowałaś francuskie klimaty!
    Zabrakło tylko francuskiego rogalika! ;DDD

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne pomysły, pięknie zrealizowane.Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...