Obserwatorzy

niedziela, 1 kwietnia 2018

Kartki przez cały rok - wytyczne kwiecień

Witam Was

Dziś co prawda  Wielkanoc, ale jednocześnie 1 dzień miesiąca, więc pora na kolejne wytyczne do zabawy kartkowej. W kwietniu ponownie wracamy do BINGO. 



Zbliża się okres I Komunii, więc starałam się uwzględnić elementy związane z tym świętem w wytycznych. Niektóre zestawienia  są dość zabawne, ale trudno połączyć w jednej tabeli tyle okazji. Więc kompletnie się nie przejmujcie zachowaniem linii, wybierajcie co potrzebujecie. Warunek tylko jeden, mają być min 3 elementy. 
Oczywiście uwzględniłam również motywy pasujące do kartek bożonarodzeniowych, wielkanocnych i okolicznościowych.



 Pamiętajcie, że kwadrat to też prostokąt, do drobiu zaliczmy : kury, koguty, kurczaki, kaczki, indyki, gęsi. Data to też cyfry a świeca to też motyw religijny. 

To czekam na Wasze pomysłowe kartki, bo to że takie będą to pewne :-)
A poniżej moje skromne propozycje :


drób - prostokąt - biały


balony - prostokąt - cyfra


motyw religijny - prostokąt - tekst


beż - biały - prostokąt - motyl

motyl - prostokąt - biały.
 Na tej kartce tło w różyczki to samoprzylepna tapeta, zakupiona w Lidlu. Wzorek darmowy autorstwa Lesley Teare

I kwietniowy kolaż



Hafty wszystkie wyszyte nieoznaczonymi mulinami a więc pierwsza porcja prac do zabawy u Moniki. 

 I na dziś wszystko, życzę Wam udanego świętowania a jutro mokrego dyngusa. 
Żabka czeka niecierpliwe aż ją nakarmicie. 

czas START









32 komentarze:

  1. Jeszcze raz wesołych Świąt, Aniu, smacznego jajka i mokrego Dyngusa.
    Bardzo ciekawe wytyczne, na pewno powstaną fajne, różnorodne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne karteczki ,moje faworytki to z kurkami i balonikowa.
    Świąteczne uściski !

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne karteczki :) Wesołego Świętowania ! Pozdrawiam cieplutko i jeszcze świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołego Alleluja i spokojnych Świąt Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne jak zawsze hafty i wspaniale wkomponowane w kartki :-0 Radosnego świętowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, jakie przepiękne inspiracje. Ach te hafty z kurkami czy świeczką, no cudne. Temat binga jak zawsze fajny, chociaż jak lubię jak nas z lekka przymuszasz do prób czegoś nowego :-) Pozdrawiam śródświątecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu fajne tematy :)
    a karteczki świetne jak zawsze
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdrowych i radosnych Świąt Wielkanocnych i mokrego dyngusa .

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie inspirujesz Aniu :-)

    Życzę Ci wiosny w sercu, pogody ducha,
    radości z czasu spędzonego z bliskimi
    i odpoczynku od pędzącej codzienności.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne karteczki Aniu, bawimy się dalej!
    Miłego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne te Twoje karteczki Aniu,oczywiscie bawię się dalej w bingo :)
    Przesyłam Serdecznie życzenia świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię bingo za większą możliwość wyboru. Oczywiście bawię się dalej.
    Piękne karteczki przygotowałaś!
    Wesołych Świąt Aniu!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki, Aniu - ta z drobiem wymiata :-)
    To ja też coś w tym klimacie zdziałam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu, świetne wytyczne' Twoje kartki zachwycają.
    Porywam banerek i życzę mokrego dyngusa (a u mnie pada śnieg!)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne tematy!
    Wesołych Świąt Wielkanocnych i mokrego Dyngusa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe kartki, Aniu. Bardzo podobają mi sie Twoje hafciki! Miłego świętowania i mokrego Dyngusa:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki z hafcikami. Fajnie że jest bingo.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się bardzo z powrotu bingo:-) A Twoje kury są boskie, reszta hafcików oczywiście równie cudna, chociaż kury mnie uwiodły może mi się atmosfera świąteczna udzieliła po prostu;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki, Aniu - ta z drobiem wymiata :-)
    To ja też coś w tym klimacie zdziałam...


    สมัคร D2BET
    GCLUB

    OdpowiedzUsuń
  20. niezłe propozycje, ciekawie będzie

    OdpowiedzUsuń
  21. Po wstępie myślałam, że układ BING będzie gorszy, a tu proszę całkiem łatwy się wydaje;)Już mam kilka pomysłów;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tematy Bingo bardzo ciekawe, moze jeszcze coś wykonam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Hafty rządzą!!! Sa swietne te Twoje karteczki Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne kartki Aniu,dla Franka bardzo radosna,a koguty są genialne,wyglądają jakby za chwilę miały powalczyć o to jajko

    OdpowiedzUsuń
  25. Uff, w tym miesiącu zdążyłam na czas i to hurtowo :-)
    Miłego popołudnia Aniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. drób faktycznie bardzo przystojny :D

    Jutro wpada na warsztaciki Justynka...będzie się działo!

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu bingo daje dużo możliwości więc żal było nie skorzystać.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu Twoje wyszywane kartki cudowne szczególnie motylek.
    Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...