Obserwatorzy

niedziela, 1 lipca 2018

Wakacyjne kartkowanie - wytyczne na lipiec i sierpień.

Witam Was

No i mamy lato w pełni, wakacje w szkołach i czas urlopów. Postanowiłam i ja dać Wam trochę luzu w zabawie kartkowej. 
Zgodnie z zasadami zabawy - TU - w lipcu i sierpniu liftujemy kartki, wybrane z Waszych przygotowanych na zabawę w poprzednich edycjach. Ci  co biorą udział w zabawie u Inki wiedzą na czym polega lift, a tych co nie wiedzą, odsyłam do tego posta na Rogatym Blogu. 

Ten post będzie obowiązywał w lipcu i sierpniu i będą pod nim dwie żabki. Na lipiec już jest, na sierpień pojawi się 1 sierpnia. 
Wybrałam dla Was po dwie kartki na każdą okoliczność. Liftujecie wybrane kartki jak Wam pasuje. Może być liftowana ta sama kartka dwa razy.  W postach z kartkami proszę umieścić oryginał i Wasz lift. 
Dla przypomnienia do zaliczenia miesiąca wystarczy jedna kartka. 

Banerek dla Was, a na nim kartki do liftu


Kartki wzorcowe do liftu wykonały : 







Ale jako, że wakacje daję Wam dodatkowe fory. 
Jeżeli nie pasują Wam zaproponowane przeze mnie kartki możecie  liftować swoje  własne kartki, wykonane we wszystkich etapach zabawy kartkowej. W poście pokazujecie swoją oryginalną kartkę i podajecie kiedy została wykonana (miesiąc i rok).
Ja tym razem nie zdążyłam przygotować swoich kartek , więc startuję razem z Wami. 
Mam nadzieję, że wszystko jasne, jak nie, to pytajcie w komentarzach. 
Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i życzę przyjemnego kartkowania.




Lipiec 





Sierpień 





34 komentarze:

  1. Czekałam na ten post hehe, dzieki Aniu za wakacyjny luz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ będzie się działo, świetne inspiracje do liftu przygotowałyście, Dziewczyny, co jedna karteczka to ładniejsza. Fajnie że są odmienne tematycznie i stylowo. Życzę Wam owocnej zabawy przez całe wakacje :-))) Uściski i cieplutkie pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny temat i ciekawe prace do liftu. Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się temat, więc i tym razem pewnie coś dorzucę:))Karteczki do liftu śliczne! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne karteczki do liftowania, trudno będzie wybrać :) Bawimy się dalej!
    Miłej niedzieli Anulko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu muszę się przyznać, ze jeszcze nie robiłam liftu i nie bardzo wiem co i jak, ale jedną zawsze zrobię;)
    I dzięki, że podałaś od razu tematy na dwa miesiące:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki, znakomity pomysł na zabawę Aniu.:) W czerwcu nawaliłam, ale może w wakacje coś wymodzę na Twoje kartkowanie. Nigdy nie robiłam liftu. Czy format kartki musi być zachowany czy można zmienić format? Pozdrawiam Aneczko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu ja zazwyczaj staram się zachować jak najwięcej elementów z liftowanej kartki w tym oczywiście format. Ale przymusu nie ma, zaliczę nawet jak będzie inny format, byle była choć trochę podobna do oryginału.

      Usuń
  8. Fajnie, że jest tyle karteczek do wyboru. Każdy na pewno coś dla siebie znajdzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. dziewczyny wreszcie odpoczna , zadanie ciekawe zawsze wymyślisz , no i trochę luzu

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu wszystko jasne i super wytyczne na te dwa miesiące, ja sie z tego bardzo cieszę. I jest mi niezmiernie miło, że i moja karteczka znalazła się wśród tych do liftu, bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne karteczki! Na pewno nie odpuszczę i może Cię nawet zaskoczę;)
    Pozdrawiam ciepluteńko Anulko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze pytanko. Może już napisałaś, ale jeszcze jestem przed poranną kawą;)
      Czy liftowana kartka może być na inną okoliczność niż pierwowzór?

      Usuń
    2. Aniu oczywiście że może być na inną okoliczność , przyjmę wszystko , wakacje są to trzeba trochę poluzować :-)

      Usuń
  12. Fajne karteczki wybrałaś do liftu :) Są różnorodne i na pewno każdy znajdzie coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Co prawda nie znam zasad i dopóki ich nie rozgryzę bede siedziała cicho ale bede podzieiac wasze prace. Ja jestem zielona w blogowaniu. Posiadam swojego od tygodnia. Robie kartki, ale quillingowe i na razie poogladam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne propozycje, jest z czego wybierać ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, jestem w szoku, bo wybrałaś jedną z moich najprostszych kartek😁 ale fajnie, dziękuję, buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. podziwiam Wasze produkcje z papieru, systematyczność i tyle pomysłów;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej, moja kartka:-D nawet ją pamiętam;-) Miło mi Aniu, będę liftować z pewnością i chyba już nawet mam swoje typy:-)Pozdrawiam prawie wakacyjnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. No to się będzie działo :) Piękne wzory do liftu, może w końcu uda mi się dołączyć do zabawy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki do liftu.Nigdy liftu nie robiłam, będę próbować.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj będzie się działo, jak dziewczyny popuszczą wodze wyobraźni - kartki będą przepiękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie robiłam liftu,czas spróbować 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu, nigdy jeszcze nie liftowałam, tym bardziej się cieszę z nowego wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Druga jeszcze Aniu do Twojego Żabola nigdy chyba nie byłam ;)
    Wszystkie propozycje do liftu naprawdę wspaniałe,aż ręce się rwą do działania,ale jak zawsze u mnie czasu brak i ograniczyć się zmuszona jestem niestety do jednej,aż żal :(
    Pozdrawiam i buziaki wakacyjne posyłam :)*

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne kartki wybrałaś:) jest w czym wybierać:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo sympatyczne kartki do liftowania. Trza się brać do roboty. 😀

    OdpowiedzUsuń
  26. Aniu rzutem na taśmę tuż przed północą dorzucam moje liftowane kartki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu nie wyrobiłam się z moimi kartkami ... Mam nadzieję, że zlitujesz się nade mną i zaliczysz mi moje wypociny :).
    https://raeszka.blogspot.com/2018/08/spoznione-kartki.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurcze chyba mi nie zapisało mojego komentarza ...

    Aniu trochę się spóźniłam z karteczkami ale mam nadzieję, że mi je zaliczysz :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu przepraszam , że tylko jedna kartka

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...