Obserwatorzy

sobota, 20 października 2018

4 hafty i 4 zabawy

Witam Was

Ostatnio mnie bardzo mało, ale coś nie potrafię zaskoczyć po tym  urlopie. W temacie rękodzieła dzieje się cały czas, ale  jakoś wolniej mi się pracuje. 
Dziś więc będą 4 zabawy w jednym poście, bo inaczej nie wyrobię się do końca miesiąca.  Wspólny banerek i wszystko jasne. 


To co powstało ma swój początek w zabawie u Agnieszki we wspólne bombkowanie . Październikowe prace moich koleżanek znajdują się TUTAJ


Moje październikowe hafty wyszyłam tym razem na cielistej kanwie. Kolor mi się średnio podoba, ale była więc trzeba wykorzystać.  Wyszywałam nieoznaczonymi mulinami więc oczywiście hafty i to co z nich powstało lecą również na zabawę u Moniki w wymiatanie resztek

Hafty tym razem zagospodarowałam inaczej. Bałwanek trafił na kartkę składaczka, którą wykonałam wg kursiku u Ewy w  7 wyzwaniu tniemy-gniemy





Z bombek zrobiłam bombki :-). 
Jakoś nie miałam już ochoty na kolejną poduszkę, więc sięgnęłam do techniki, trochę zapomnianej, od której tak właściwie zaczęła się moja przygoda z rękodziełem.  Wkomponowałam hafty w bombki karczochowe. Wykorzystałam do tego hafty z tego miesiąca i jedną bombkę z września.  Bombki są dwie, haft jest po obu stronach kuli, natomiast środek wykonany ze wstążek.
Jedna strona 


i druga strona 

 
środek 





Kartka i bombki wędrują również do zabawy u Kasi Choinka 2018 . Dorzucam też do niej moje bożonarodzeniowe matematyczne kartki, które prezentowałam w tym poście. 


I na zakończenie jeszcze kolaż  dla Kasi



Na dziś wszystko, dziękuję Wszystkim, którzy tu zaglądają  a szczególnie tym którzy dobre słówko zostawią. Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego weekendu.


41 komentarzy:

  1. Aniu wyczekiwałam tego posta :) ale było warto bo prace cudne ! Bardzo mi się podoba składaczek do Ewy no i bombki karczochowe pierwsza klasa !!! BRAWO ANIU BRAWO :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie prace bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękności pokazałaś. Hafty podziwiam nieodmiennie, ale i te bombki karczochów wyszły cudne, jest pięknie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękności :)
    Moją uwagę zwróciły bombki karczochowe (jeszcze nie próbowałam takich robić), bałwanek na kartce TiG też świetnie wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka z balwankiem jest rewelacyjna ☺. Pozostałe prace również urocze

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace Aniu, wspaniale zagospodarowałaś hafty.:) Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego relaksu w weekend.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Kochana Aniu, gdybym to ja wykonywała tyle prac, na taka ilośc wyzwań, pewnie by mnie nie było znacznie dłużej. Nieustannie podziwiam każda choćby nawet maleńką "haftowankę", którą świetnie potrafisz oprawić i nam pokazać. Wszystkie karteczki i bombeczki wyglądają świetnie. Sa bardzo urokliwe. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne hafty !!! Zachwycona jestem składaczkiem z bałwankiem -kolory, papiery w tle i haftowany bałwanek wspaniale zestawione :-) Karczochy też cudownie wyglądają :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace wykonałaś! :) Śliczne hafty - bałwanek przeuroczy! Kartki też bardzo mi się podobają - szczególnie ta matematyczna bombka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nieustannie podziwiam Cię za te hafciki. Składaczek rewelacyjny, zresztą pozostałe karteczki również! Bombeczki perfekcyjne! Już sobie wyobrażam Twój świąteczny wystrój: poduchy, bombeczki w różnych technikach, śnieżynki, choinki... ech.
    Powiem Ci że ja też gonię z wywieszonym jęzorek i kiedy myślę, że następny tydzień będzie spokojniejszy, okazuje się że jest bliźniaczo podobny do poprzednich:(
    Buziaczki Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Aniu! Wszystkie prace są Przepiękne, Bombki Pięknie oprawiłaś, Karteczki matematyczne bardzo mi się podobają - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie śliczne te bombeczki Aniu zrobiłaś, dziś sa numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne prace :) Przypomniałaś mi, że czas pomyśleć o ozdobach na choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu rozumiem cię, mam podobnie z tym powrotem do normalności po urlopie. Twoje pracę jak zawsze piękne i dopracowane, bombki karczochowe cudowne. Dwa lata temu też trochę takich produkowałam ale twoje z haftami są zdecydowanie ładniejsze. Jak ja wam zazdroszczę tych zdolności hafciarskich. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Sporo tych cudeniek powstało. Świetne pomysły, piękna realizacja. Bardzo mi się podobają matematyczne karteczki. Wczoraj też z tą techniką się zmierzyłam.Niebawem pokażę.

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne prace Aniu
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapas Twoich karteczek rośnie imponująco, Aniu! Hafciki cudne! Bardzo fajne te karczoszki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne prace Aniu, wszystkie są bardzo radosne. Najbardziej spodobał mi się składaczek z bałwankiem. Miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham twoje hafty. Jestem nimi zachwycona i zauroczona. Wszystkie prace wyszły rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Aniu dobrałaś super kolorki do bombek :).

    Cudnie je oprawiłaś. Ja tylko raz spróbowałam zrobić karczocha ale nie jest, to technika dla mnie :).

    Kartka też jest śliczna :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne hafciki wszystkie. Bałwanek na składaczku super i piękne papierki.
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu bałwanek wymiata, ale wiesz, że Twoje prace zawsze mi się podobają:)wszystkie:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  23. Wcale się nie dziwię, po takim urlopie... Ja też, gdy tylko wróciłam z Chorwacji, to przede wszystkim chciałam tam jak najszybciej wrócić.;) Nie zmienia to faktu, że wszystkie prace perfekcyjne i przemyślane.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne prace :) w szczególności te bombki są bardzo ciekawe. Wszystko pięknie i starannie wykonane. Cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu, zachwycające karteczki, szczególnie składaczek z bałwankiem mi się podoba. A jakie śliczne bombki!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chęć robótkowania Cię nie opuszcza, śliczne bombeczki zrobiłaś.
    Przypomniałaś mi, że jeszcze nie zrobiłam składaczka ;-)Twój jest fajny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Prace piękne i pomysłowe jak zawsze u Ciebie, Aniu! Podziwiam i pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja to bym chciała tak wolno pracować;-)Te składaczki wprawiają mnie zawsze w zadziwienie i od razu zapala mi się w głowie lampka ciekawości, kiedyś się skuszę:-) Hafciki jak zawsze śliczne i pomysłowo oprawione.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne hafciki, a bombki po prostu cudne :) Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne prace! Hafciki śliczne :) Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem jak to robisz Aniu, że masz dość czasu na czarowanie tych cudowności. Hafciki śliczniutkie. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu, wszystkie prace przepiękne, uwielbiam Twoje hafciki, za każdym razem siedzę i podziwiam. Dzisiaj bombki podziwiałam najdłużej ale całokształt wykonania jest przepiękny i imponujący:-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne hafciki i super jest zagospodarowałaś :) podoba mi się w szczególności bałwanek i karteczka z nim :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystko śliczne jak zagraniczne, ale i tak najbardziej podoba mi się bałwanek :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu, Twoje hafty i ich wykorzystanie niezmiennie mnie zachwycają :) Bardzo mi się podoba karteczka :) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  36. Aniu, wszystko jak zawsze piękne i ,,dopieszczone". Ale najbardziej cieszę się, że w tym roku miałaś udane wakacje;) Przynajmniej odpoczęłaś, a teraz zapewne weźmiesz się za robótki ze zdwojoną mocą;););) Pozdrawiam Cię Aniu gorąco i przesyłam buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nic już nie powiem. Twoje hafty wciąż są idealne. Czy Ty kiedyś robisz błędy? Matematyczne karteczki świetne. Ja jestem w trakcie, ale słabo mi to idzie, choć matma to był mój konik. Buziaczki Aniu. Lecę dalej.

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie wykorzystałaś hafty:))i piękne wykonanie:)))podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudne prace! Zakochałam si ę w bałwanku :-D

    OdpowiedzUsuń
  40. Aniu, zadziwiasz mnie co krok swoimi pracami. Bombki są fantastyczne. Pięknie dobrałaś kolorki i oprawiłaś je we wstążeczki :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...