Obserwatorzy

wtorek, 22 stycznia 2019

Kartki na styczniowe zabawy u Uli i Ewy

Witam Was

Dziś przedstawiam moje kartki na dwie styczniowe zabawy. U Uli w roku 2019 bawimy się formą a pierwsza  z nich to kartka w kształcie gwiazdki 


Gwiazdki wycięłam wg szablonu udostępnionego przez Ulę.  Tekturka oraz napis embosowane  na gorąco miedzianym pudrem.




Na odwrocie stemplowane życzenia w kształcie gwiazdki 



Druga zabawa u Ewy, która zaproponowała na rok 2019 kartki z zadanym motywem. W styczniu są to OKNA i DRZWI 


Przyznam, że łatwo nie było, tym bardziej że postanowiłam zawalczyć o tytuł SUPERVIP , czyli zrobić trzy kartki : wielkanocną, okolicznościową i bożonarodzeniową. Do tego przynajmniej na jednej powinno się znaleźć coś pokolorowanego, a wiadomo że kolorowanie to raczej nie moja bajka.   Ale coś tam maznęłam kredkami akwarelowymi na kartce wielkanocnej. Jak by ktoś miał wątpliwości , że to jest okno, to powiesiłam w nim zazdrostkę z koronki :-)



Kartka okolicznościowa to klasyczny "kasik". Nie miałam na nią pomysłu, jest więc tylko grafika z ukwieconym oknem. 


Kartki bożonarodzeniowe są dwie, również proste "kasikowe"  Na pierwszej embosowany stempelek z zimową chatką. Są drzwi i kilka okienek.



Drugą zrobiłam z papieru w domki  od Papierowego Potwora. 


i jeszcze kolaż


Ewuniu mam nadzieję, że spełniłam wszystkie styczniowe wytyczne :-)


Dziewczynom, które biorą udział w SAL-u z zegarem przypominam , że styczniowa żabka jest już czynna i znajduje się TUTAJ. Czeka na Wasze postępy w wyszywaniu aż do 5 lutego. 



Pozdrawiam gorąco z zimnego południa.


40 komentarzy:

  1. Aniu bardzo ładne kartki stworzyłaś :) Bardzo podoba mi się forma życzeń w kształcie gwiazdki :). A ta kartka z kwiecistą grafiką jest bajkowa! Cudny motyw wybrałaś :). Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu- wspaniale wywiązałas się ze wzsystkich wytycznych na supervipa :-D Myślę, że dla Ciebie na pewno nie było to trudne zadanie :-D Buziaki!(super że do okienka dołożyłaś zazdrosykę- do zgapienia:-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne kartki Aniu! Wielkanocna i gwiazdka są naj :))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki stworzyłaś! Widzę że bawisz się embossingiem;) Ja, mimo że zakupiłam co potrzebne, jakoś nie mogę się do niego przekonać, to nie moja bajka;)
    Pozdrawiam Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O!!! Jakie śliczne! Papier w domki uroczy! Wielkanocne okno świetne. I gwiazda piękna. Cuda Aniu!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne te karteczki! Nie znam się na tym embosngu, ale wygląda on cudnie :) A ta karteczka w kształcie gwiazdki jest pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna gwiazdkowa kartka do Uli :-) Z tych do Hubki najbardziej zachwyciły mnie: okienko z zazdrostką i zimowe domki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne są wszystkie te karteczki, piękne! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, Ty sobie ze wszystkim zawsze świetnie poradzisz. Super karteczki ta z gwiazdeczką najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu !!! Czapki z głów zdejmuję dzisiaj ja ;)
    Embossing !!! No proszę :) Jak miło :) Gratuluję :)
    Rozwijasz się karteczkowo,a jakże :)
    Choć nie jestem ( wiadomo ) jakimś wielkim guru kartkowym,ale dziś odwdzięczę się :
    Aniu jestem z Ciebie dumna !!!
    Pięknie sobie radzisz Kochana :)

    Buziaczki :)***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam w tej ekscytacji wspomnieć,że krzyżyków nieco doszło ...
      Jeszcze troszkę ich dołożę do 5-go ;)
      :)****

      Usuń
  11. Świetne karteczki, wszystkie bez wyjątku i każda z osobna.Spróbowałaś nowej techniki i doskonale sobie z nią poradziłaś. Brawo Ty! Drzwi i okienka wypadły fantastycznie i tytuł SUPERVIP jak najbardziej Ci się należy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. U Ani jak zawsze cudne i pomysłowe karteczki. Nie mogę przestać patrzeć Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne fajny masz ten stempelek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniu idziesz jak burza z karteczkami:-)
    Śliczne są, bardzo mi się podobają:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Urocze i bardzo pomysłowe karteczki Aniu. Dziś zachwyciła mnie gwiazdka, jest niezwykle efektowna. Uściski!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne karteczki Aniu.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boże... Z łóżka wyskoczyłam na chwilę, bo wirusy mnie dopadły i co widzę?! Piękne karteczki ! Nie nadążam za Tobą Aniu... Zwolnij tempo, bo nie wykuruję się... Tylko nie kumam tego embosowania... Pozdrawiam Cię Aniu gorąco i spadam do ,,wyrka”, by mnie ktokolwiek nie przyłapał, że siedzę przy kompie;) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne karteczki zrobiłaś i jest się czym zachwycać:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pomysłowo Aniu! Brawo ze nie zrezygnowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudnie sobie poczynisz i dla mnie jesteś MEGA SUPERVIPem:) ale ta kartka czarno biała wymiata;D
    a tak na marginesie te życzonka w formie gwiazdki to pieczątka czy wydruk?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Aniu, wielkie brawa - w pełni zasłużyłaś na SUPERVIPA. Mam nawet faworytkę wśród drzwiowo - okienkowych kartek: tą z embosowaną chatką. Gwiazdka przepiękna i świetnie pasują do niej życzenia w formie gwiazdki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Aniu karteczki śliczne nie mogło być inaczej.Aż mi żal że mam takie dwie lewe łapki do kartek.Pozdrawionka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne wszystkie, ale mam faworytkę:) Ta czarno biała jest śliczna!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne kartki powstały. Gwiazda bardzo ładnie zagospodarowana, a okna są super. Chyba najbardziej podobają mi się właśnie te okienka i właśnie Wielkanoc. Śliczne, urocze, radosne, czyli takie jakie powinny być. Dobra robota Aniu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ty znowu tu? Nie nadążam za Tobą. Śliczne kartki jak zwykle Aniu i to w całkiem sporej ilości. Gwiazda świetnie Ci wyszła, choć jak pamiętam nie jesteś zwolenniczką tego typu kartek. Dobrze pokombinowałaś i okienka równie piękne. Buziaczki Aniu i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniale karteczki Aniu i jaka ilosc, moja faworytka jest gwiazdka,podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Aniu śliczne kartki zrobiłaś. Bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  28. kompozycja "gwiazdkowej" kartki bardzo mi się podoba! :) świetny pomysł z takim widoczkiem kościółka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Imponujące, pomysłowe i cudnie wykonane karteczki! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie się wywiązałaś z wyzwaniowych wytycznych. Bardzo podoba mi się ta ostatnia kartka z domkami :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu śliczne karteczki przygotowałaś i pomysłowo je udekorowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkie kartki cudne! Tytuł vipa Ci się należy bez dwóch zdań!
    Świetne wykrojniki w gwiazdkowej kartce :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Aniu prześliczne kartki.
    Moją uwagę szczególnie przyciąga czarno biała bożonarodzeniowa jest tak niestandardowa.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...