Obserwatorzy

sobota, 10 listopada 2018

SAL - zegar z pajęczyną.

Witam Was

A szczególnie serdecznie witam wszystkie Hafciarki, które zdecydowały się wyszywać ze mną, ten piękny zegar z pajęczyną. 
A są to Justyna, Ela, Hania, Marysia, Cytrulina , Ilonka i Ja


Banerek dla uczestniczek. 



Wzór jest autorstwa Coricamo i można go zakupić TUTAJ 


Jeżeli ktoś ma  jeszcze  ochotę dołączyć do zabawy to zapraszam serdecznie. Nie trzeba się nigdzie zgłaszać, pobieracie banerek  i wyszywacie, chwaląc się postępami na  blogu i linkując jednocześnie post do żabki.  Zasady zabawy znajdują się  TUTAJ 

Postanowiłam, że wszystkie żabki z zabawy będą się znajdować  pod tym postem. Ja u siebie będę na początku każdego miesiąca robić podsumowanie z postępów haftowania. 
Startujemy  teoretycznie 1 grudnia , ale praktycznie jak jesteście gotowi to zaczynajcie :-). 
Do pierwszej żabki, która już się pojawiła linkujecie swoje przygotowania do zabawy, czyli START i zdjęcie z przygotowanych materiałów.  20 grudnia pojawi się druga żabka, aktywna do końca miesiąca do której linkujecie postępy grudniowe w hafcie. Kolejne żabki pojawiać się będą 20 dnia każdego miesiąca i będą aktywne przez 10 dni. 

I to chyba na tyle spraw organizacyjnych, jak coś niejasne to pytajcie. 

Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnego wyszywania.



START




Grudzień 2018





Styczeń 2019






Luty 2019





Marzec 2019





Maj 2019

You are invited to the Inlinkz link party!
Click here to enter

29 komentarzy:

  1. Miłego haftowania Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia dziewczyny.:) Ja niestety nie umiem haftować i raczej to nie dla mnie, ale trzymam za Was kciuki.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie będę się przyglądać postępom zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie będę się przyglądać postępom zabawy :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia życzę i z chęcią oglądane postepy u wiem ze beda to piękne prace. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymam kciuki i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  7. chętnie się będę przyglądała ale aż się boję zdecydować na wyzwanie. Chyba nie dam rady . za dużo się dzieje. Mogę nawet powiedzieć ze nie radzę sobie.
    Pozdrawiam i buziam

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu! Życzę Wam Powodzenia w haftowaniu i Pięknych efektów - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Będę wam kibicowała ;)
    Efekty na pewno będą śliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciągle się zachwycam widząc ten projekt. Powodzenia Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie zachwyca ten wzór ze względu na obecność tarczy zegarowej. Motywy zegarów kocham i im bardziej oryginalny pomysł na ich wykonanie, tym bardziej mi się podobają.
    Aniu, trzymam kciuki za powodzenie :-))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uff, udało mi się trochę odkopać z zaległości i wracam do blogowego życia. Bardzo Ci Aniu dziękuję, za ten projekt. Uda się, czy nie to już mniej ważne, bo cieszę się na samą próbę tego pięknego zegara. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pozostaje mi tylko kibicować uczestniczkom i podziwiać postępy bo projekt jest ekstra.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia dla całej grupy ! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny wzór, będę na pewno podglądać Wasze postępy w haftowaniu i życzę powodzenia i miłej pracy :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widząc komentarze pod tym postem ha ha ;)Sama sobie życzę powodzenia,że rzucam się na głęboką wodę... po ponad 20 latach na taki haft,a ponadto na SAL !!! Jeszcze przed chwilą nie wiedziałam co to jest ... No się okaże co z tego wyjdzie ;)
    Aniu,dziękuję za pomysł i Twoją dobroć ;) Pożyjemy,zobaczymy co z tego będzie ;)
    Powodzenia moim zegarowym towarzyszkom ;)
    Buźki :)***

    OdpowiedzUsuń
  17. będę dzielnie sekundować temu przedsięwzięciu :)
    a razem z wami będzie się robić moje moto...tez mam deadline w tej samej dacie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Brakuje jeszcze tylko mojego postu. Napiszę na dniach i wstawię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj, Aniu. Mam zegar, nawet już zainstalowałam wskazówki ☺. Niestety po południu nie mogłam już zalinkować. Zapraszam w wolnej chwili, uściski.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudownie mi się wyszywało, to mój pierwszy tak powazny haft. Dziękuję za zorganizowanie takiego przedsięwzięcia. Mam ochote jeszcze razem pochaftować. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...