Obserwatorzy

sobota, 16 lutego 2019

Podusia dla zakochanych

Witam Was 

Jak to u mnie często bywa, dziś będzie jedna praca  na dwie zabawy. Banerek zbiorczy 


Jako pierwsze Wyzwanie hafciarskie #1  u Uli  
Generalnie chodzi o miłość do haftu krzyżykowego, a że symbolem miłości jest serce to własnie ono powinno się znaleźć na  hafcie. 

 Wyzwanie jest Sponsorowane , nagrody ufundował znany sklep hafciarski Haftix 




W drugiej zabawie u Reni Polszczyzna i Rękodzieło w lutym również motywem przewodnim jest serce więc i tam poleci moja praca. 

A mój haf z sercem prezentuje się tak 

 Uszyłam z niego poduszkę dla zakochanych 



A z tyłu również serca :-)


No cóż, znowu krótko i na temat , bo co tu można jeszcze napisać. Serc Ci na mojej poduszce dostatek  i mam nadzieję, że obu Organizatorkom  podoba się moja  poduszka. Ja  jestem z niej bardzo zadowolona. 

Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i dziękuje za ciepłe przyjęcie Jokera :-)


38 komentarzy:

  1. Może i krótko, ale pięknie, cudnie i całuśnie :-) Śliczny haft, pięknie zagospodarowany, więc nic tylko podziwiać i podziwiać i podziwiać :-) i co tam jeszcze zakochani wymyślą :-)))))
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anulka podziwiam, cudowna podusia! Taką słodziachną każdy chciałby mieć. Powodzenia w wyzwaniu:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak krótko , to krótko ...bo co tu się rozpisywać :} Poducha przepiękna !!! Pozdrawiam słonecznie :}}}

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajną podusię stworzyłaś.
    miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  5. poducha do przytulania i kochania... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu powodzenia w wyzwaniu.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu wyszła rewelacyjnie!!! Brawa Kochana:) szycie wychodzi Ci swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna podusia, ślicznie wykorzystany haft - powodzenia w wyzwaniach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Aniu te Twoje podusie, dziś pokazałaś nam kolejną rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podusia jest po prostu mega piękna. Gratuluję talentu i życzę powodzenia w zabawach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna podusia i haft oczywiście też:) łabądki mnie rozczuliły, bo rzadko je z tym dniem kojarzymy, a to przecież jeden z najbardziej wiernych gatunków
    Aniu dziękuje za udział i pozdrawiam serdecznie
    Miłej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie bym się do tej podusi przytuliła, tam całuśna i sercowa jest. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna i można się do niej tulić:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze łabądki!! Podusia wyszła cudna, do tulenia:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu, podusia jest przeurocza i choć aktualnie nie jestem zakochana:) to chętnie bym się do niej przytuliła.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Łabędziowa wierność to lekcja miłości dla każdego, aczkolwiek wcale lekcja niełatwa. Cudna podusia Aniu, myślę, ze każdy by się do niej z radością przytulił niezależnie od aktualnej temperatury uczuć;-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Anulka,piękna ta podusia,a hafcik przecudowny!!!
    Pozdrawiam i całuję 😘

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu śliczna ta podusia :)). Wspaniale, że umieściłaś motyw łabędzi bo to najwierniejsze sobie stworzenia :). Piękna całość! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna poduszeczka z symbolami walentynkowymi.
    Śliczne łabędzie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super podusia Aniu :) z pewnością zakochani obdarowani zadowoleni :) dziękuję za udział w wyzwaniu i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna podusia i wspaniały haft:) Pozdrawiam Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ romantyczna poduszka. Te dwa łabędzie i serduszka...pięknie! Piękny haft i piękna całość.
    Zyczę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super poducha Aniu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Aniu,jesteś niesowita !!! Nie dość że piękny haft,to jeszcze znalazł się na perfekcyjnie uszytej podusi :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna podusia :) Hafcik jest cudny, ale już sam materiał serduchowy robi wrażenie :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak się może nie spodobać? Jest fantastyczna!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podusia przepiękna - podoba mi się zarówno przód, jak i tył łączący dwa moje ulubione kolory, czyli czerwień i szarość.

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękna , do przytulania. Super materiał, super hafcik, i super wykonanie. Pozdrawiam cieplutko i ledce jeszcze poodwiedzac inne blogi przed wyjazdem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczna jest ta podusia Aniu i bardzo profesjonalnie uszyta - dla mnie to ...... schody do nieba :))) Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  30. Urocza poduszka, Aniu! Tym przeszyciem wokół haftu wspaniale go uwypukliłaś.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  31. "walentynkowo" do bólu! :)
    faktycznie fajny ten serduszkowy materiał, dobrze, że wreszcie doczekał swoich 5 minut! No, i świetnie odszyta!
    A właśnie!
    przytargałam maszynę z naprawy :)
    I mam rok gwarancji.
    Trza by coś podziałać...;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowna podusia Aniu - romantyczna i iście walentynkowa :-) Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudna poducha, Aniu!!! Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Matulu kochana, a to Ci śię poszyło. Pięknie i serduszkowo. Aniu jesteś wielka. Podusia w sam raz na prezent dla "zabujanych." Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  35. Aniu chyba żartujesz :) nie dość, że piękne sa Twoje hafty i bardzo pomysłowe to jeszcze wspaniale szyjesz! Wyobrażasz sobie ,że ja taką uszyje?😂😂😂😂 Aniu przeceniasz moje możliwości. Zresztą tak zużytej poduszki nawet krawcowa nie potrafi uszyć...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...