Obserwatorzy

środa, 20 marca 2019

Porcelanowa pisanka

Witam Was

Porcelanowa pisanka to tytuł wzoru jaki ukazał się w Nr 2/2018 "Igraszki z igłą". 
Można go też nabyć w Coricamo TUTAJ . 
W zeszłym roku pojawiła się już za późno, żeby ją wyszyć przed Wielkanocą, ale wiedziałam, że kiedyś do niej wrócę, bo wzór mnie zauroczył. 

Teraz nadarzyła się ku temu okazja u Uli, która w
#2 wyzwaniu hafciarskim zaproponowała temat wielkanocnej ozdoby. 


Sponsorem tego wyzwania  jest sklep hafciarski  Needle&Art 


a do wygrania jest super nagroda 

Sprawy formalne załatwione, możemy przejść do gotowej pisanki.  Baza to styropianowe jajko 12 cm. Pisanka jest w całości z wyszywanych elementów. Poszczególne części po wyszyciu wyglądają tak. 



Sami powiedzcie czyż nie kojarzą się z włocławską porcelaną ?


Tak więc nazwa tego wzoru wg  mnie idealna.

Wyszywałam na kanwie 14 ct , i to był błąd. Powinna być 16 ct lub większe jajo. Ledwo zmieściłam wszystkie części. 


U góry wpięłam ozdobną szpilkę a na dole przykleiłam pasmanteryjny kwiatek .


W oryginale jest wykończona wstążeczką i  kokardką na czubku, ale u mnie się nie dało  bo bym zasłoniła połowę wzoru. 

To jeszcze pozostałe ćwiartki. 




I wszystko w jednym 


Wiecie co.... chyba niedługo pisanki mi się będą śniły po nocach. Ta jest już piąta, a będą jeszcze dwie.
 Co ciekawe wszystkie są w innej technice. 
Eko ze sznurka była TU
Patchworkowa była TU
Ze wstążki karczoch był TU
Na bazie akrylowej decou były TU
Dzisiejsza jest haftowana
a będą jeszcze kartki z  pisankami i szydełkowe. 
Jajecznica na bogato, ale chyba Wam się już przejadła :-). 

W temacie jajek na dziś wszystko, jeszcze tylko małe przypomnienie dla  tych co wyszywają ze mną zegar z pajęczyną. Żabka marcowa już działa TUTAJ i czeka na Wasze  hafty do 5 kwietnia.


Pozdrawiam serdecznie i dziękuję Wszystkim za  miłe słówka pozostawione w komentarzach.



38 komentarzy:

  1. A ja o takich marzę co roku i nigdy nie mam czasu na ich zrobienie. Zawsze sobie obiecuję że zacznę wcześniej i niestety na obiecankach sie kończy. Za to Ty Aniu wspaniałą pisankę robiłaś, będzie pięknie Tobie (lub komuś innemu) dom w święta ozdabiać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisanka jest cudna. Ogrom pracy! Może i ja kiedyś skusze się...

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu ja tam uwielbiam jajecznicę, zwłaszcza tą z dobrych jajek więc serwuj ją ile chcesz :))). Uwielbiam wszystkie Twoje wielkanocne jaja :))) A to wyszło super!!! Jest śliczne, rzeczywiście niczym wzór na porcelanie. Dobrze, że nie dałaś kokardki bo mogłaby zepsuć cały efekt. Wzór już zdobi bo jest piękny :)) Z niecierpliwością czekam na jaja szydełkowe bo bardzo chciałabym spróbować takie zrobić :)) Miłego dnia!!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna:)
    życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko :) Bardzo lubię jajca, pod każdą postacią, a Twoje bardzo mi się podobają :) Pozdrawiam cieplutko i czekam na dalszy ciąg jajecznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, jestem pod ogromnym wrażeniu wykonania:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastycznie wygląda to Twoje jajo i faktycznie jakby było porcelanowe. Bardzo mi się podoba i może za rok też sobie takie zrobię;-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne tetwoje jajka. Wszystkie bez wyjątku. I po cichu szepnę, że może jeszcze o quillingową się pokusisz?

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu jajo jak z najpiękniejszej porcelany , jestem miłośniczką niebieskości
    wiec tym bardziej jestem nim zachwycona !
    Piękny hafcik i perfekcyjne wykończenie :D
    Pozdrowienia ślę :}}} A.

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha jajecznica powiadasz ?! Swietna robota Aniu! Piękna kolorystyka i elegancka oprawa jaja!:) brawo Ty Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne pisanki a niebieski wzorek bajeczny:)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny wzorek, już te porcelanową pisankę robiłam w zeszłym roku

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładnie wygląda pomimo dużej kanwy. Jajuj Aniu dalej ja tam jajecznice lubię i chętnie popatrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolejne cudo przygotowałaś Aniu i faktycznie pasuje do porcelany:)
    Buziaki przesyłam i podziwiam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie od dziś wiem, że tworzysz piękne hafty, ale tym razem przeszłaś sama siebie. Ta pisanka jest przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu takie piękne jajeczka nigdy się nie znudzą już czekam na kolejne jajeczka.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo tych jajeczek ale i różnorodność spora więc przyjemnie się ogląda. Dzisiejsze jajo jest wyjątkowo efektowne :) Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  18. Aniu, uwielbiam wszystkie Twoje pisanki, ale ta dzisiejsza szczególnie mnie urzekła.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zachwycająca pisanka, Aniu! Wygląda przecudnie! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna pisanka z fajnymi wzorami:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękna ta pisanka, cudna. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba i jest w jedynie słusznym kolorze, czyli niebieskim. Świetna praca, podziwiam perfekcję wykonania i cierpliwość :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna pianka, Aniu!
    Też mam na coś takiego ochotę, kilka wzorów zapisanych, ale z czasem gorzej...
    Pozdrawiam wiosennie 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  23. Na jajecznicę w Twoim wykonaniu zawsze mam apetyt. To jajo jest po prostu cudne i na dodatek w pięknym niebieskim kolorze. Czekam na kolejne. Pozdrowienia i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  24. Rzeczywiście jak porcelanka. Pięknie udekorowałaś jajucho i w ślicznym kolorze. Czekam na następne.
    Buziaczki Anulka:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Aniu - Twoja pisanka jest niesamowita! Faktycznie kojarzy się z porcelana z Włocławka :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie piękne pisanki to można jeść i jeść i niestrawności się od nich nie dostanie. Ta jest przepiękna, a ja uwielbiam połączenie niebieskości z bielą :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudne kolorki :)
    Ojej, faktycznie przy takiej ilości pisanek mogą one stać się głównym motywem w snach ;) ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Widzę Aniu, że nie tylko mnie zachwycił szczególnie kolor tej pisanki. Ty wiesz, że inny nie byłby taki elegancki. Niebieski to jedyny dobry wybór. Pisanka jest rewelacyjna. Buziaczki Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Aniu,wspaniałą pisankę zrobiłaś,kosztowała dużo pracy,najpierw haft,potem wycinanie,klejenie,żeby wszystko pasowało,chylę czoła,bardzo mi się podoba :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna pisanka. W tym roku kupiłam niezbyt pękate, wręcz wąskie jajka , więc takie hafty by się nie udały. A szkoda, bo po Twojej propozycji widzę, jakie są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna pisanka Aniu :) Dziękuję za udział w zabawie i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniu śliczne wzory wybrałaś i cudna pisanka powstała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczne te hafciki. Cudowna pisanka,marzenie!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wspaniała pisanka!!! Zachwycam się! :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie wyhaftowałaś jajeczko i w moich ulubionych kolorach :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale CUDNEEEEEE !!!!
    To jajo !!!
    Tak mnie zatkało,że brakło mi słów ....

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i pozostawione komentarze.
Dziękuję, że jesteście , bez Was ten blog by nie istniał !!
Ania - iwanna59.blogspot.com

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...